דף הבית » תרופות סבתא » פנים שמנוניות – 13 תרופות של סבתא לטיפול מהיר ומצוין
dadaddd dadedaddadddaa  daadaddaddaa dadc daddaad dcdddaddc de

פנים שמנוניות – 13 תרופות של סבתא לטיפול מהיר ומצוין

עור שמנוני: 13 תרופות של סבתא לטיפול מהיר ומצוין

אף אחד לא נהנה לקבל עור שומני, אבל בטיפול הנכון, אתה יכול להפחית את כמות השמן על הפנים שלך ולשמור על עורך נראה בריא ויפה.עור שומני נגרם בדרך כלל כתוצאה מפיצור יתר של סבום, חומר שמנוני המיוצר על ידי בלוטות החלב שיכולות לסתום נקבוביות ולגרום לאקנה.למרבה המזל, ישנם מספר סעדים פשוטים וזולים בהם תוכלו להשתמש בכדי לעזור להפחית את כמות השמן על הפנים.להלן 13 מהתרופות הטובות ביותר שסבתא שלך ייתכן שהשתמשת בהן.

H2: הימנע מקרמים ושמנים כבדים

אחת הדרכים המהירות ביותר להפחתת כמות השמן על עורכם היא להימנע משימוש בקרמים ושמנים כבדים.קרמים ושמנים כבדים יכולים לסתום את הנקבוביות שלך ולגרום לעור שלך להיות שומני עוד יותר.במקום זאת, בחרו קרם לחות קלים ונטולי שמן המיועדים לעור שומני.הקפד להשתמש בקרם לחות המסומן “לא קומדוגני”, מה שאומר שהוא לא יסתום את הנקבוביות שלך.

H2: לנקות פעמיים ביום

חשוב לשמור על עורך נקי, במיוחד אם יש לך עור שומני.נקה את הפנים שלך פעמיים ביום עם ניקוי עדין שלא יפשיט את העור שלך מהשמנים הטבעיים שלו.הימנע משימוש בסבונים ושפשפים קשים, מכיוון שהם יכולים להשאיר את עורך בתחושה יבש והדוק.במקום זאת, בחרו ניקוי עדין המיועד במיוחד לעור שומני.

H3: טיפ: השתמש בקלריוניק

השימוש במברשת קלריוניק הוא דרך נהדרת לנקות את הנקבוביות שלך עמוק ולהפחית את השמן.המברשת נועדה לפילוס בעדינות ולהסיר לכלוך ותאי עור מתים, תוך גירוי עורכם לייצור שמנים טבעיים יותר.השתמש במברשת Clarisonic שלך פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

H2: השתמש בטונר

השימוש בטונר הוא דרך נהדרת לשמור על עורך מאוזן ולהפחית את השמן.טונרים עוזרים להסיר עפר, שמן וחיידקים מעורך, והם יכולים גם לעזור להפחית את המראה של נקבוביות גדולות.חפש טונר שתוכנן במיוחד לעור שומני, והשתמש בו פעמיים ביום לאחר הניקוי.

H2: השתמש בפילינג

פילינג של עורך על בסיס קבוע הוא חלק חשוב מכל שגרת טיפוח לעור.פילינג מסייע בהסרת תאי עור מתים, שיכולים לסתום את הנקבוביות שלך ולגרום לעור שלך להיות שומני יותר.השתמש בפילינג עדין המיועד לעור שומני, ופילינג לא יותר מפעמיים בשבוע.

H2: השתמש במסיכת חימר

מסכות חימר מצוינות לעור שומני, מכיוון שהן עוזרות לספוג עודפי שמן וזיהומים.מסכות חימר עוזרות גם להפחית את המראה של נקבוביות מוגדלות, והן יכולות לעזור לאזן את רמות החומציות הטבעיות של עורכם.השתמש במסיכת חימר פעם או פעמיים בשבוע, ודאג לעקוב אחר קרם לחות.

H2: השתמש בטיפול בספוט אקנה

אם אתה סובל מאקנה, ייתכן שתרצה לשקול להשתמש בטיפול בספוט אקנה.טיפולי ספוט נועדו למקד להתפרצויות ולהפחתת דלקת, והם יכולים לעזור להפחית את כמות השמן על עורכם.חפש טיפול ספוט אקנה המכיל חומצה סליצילית או מי חמצן בנזויל, מכיוון שמרכיבים אלה יכולים לעזור להפחית את השמן ולפנות פריצות.

H2: השתמש במסיכת סדין סופגת שמן

מסכות סדין ספיגת שמן הן דרך נהדרת להפחית את כמות השמן על עורכם.מסכות אלה מיוצרות עם חומר סופג המסייע להוציא עודף שמן וזיהומים מהנקבוביות שלך.השתמש במסיכת סדין סופגת שמן פעם או פעמיים בשבוע כדי להפחית את השמן ולהשאיר את עורך נראה רענן.

H2: הימנע לגעת בפנים שלך

אחד הדברים הגרועים ביותר שאתה יכול לעשות בעור שומני הוא לגעת בו ללא הרף.נגיעה בפנים שלך עלולה לגרום להעברת חיידקים ולכלוך לעור שלך, מה שעלול לסתום את הנקבוביות שלך ולהפוך את העור שלך לשמן יותר.נסה להרחיק את הידיים שלך מהפנים שלך ככל האפשר, וקפד לשטוף אותן באופן קבוע.

H2: השתמש בקרם הגנה

שימוש בקרם הגנה חשוב לכל סוגי העור, אך הוא חשוב במיוחד לעור שומני.חשיפה לשמש עלולה לגרום לעור שלך לייצר עוד יותר שמן, לכן הקפד למרוח קרם הגנה עם לפחות SPF 30 בכל יום.חפש קרם הגנה שהואמיועד לעור שומני ולא יסתום את הנקבוביות שלך.

H2: להפחית את הלחץ

לחץ יכול לגרום למספר בעיות בעור, כולל עור שומני.נקיטת צעדים להפחתת רמות הלחץ שלך יכולה לעזור להפחית את כמות השמן על הפנים שלך.הקפד לישון מספיק,

2.טיפולים טבעיים לפנים שומניות

כמו בהרבה דברים, אנו יכולים להסתכל על הטבע כדי לעזור לנו למצוא הקלה מעור שומני.ישנם מספר טיפולים טבעיים שניתן להשתמש בהם כדי להפחית את השומניות על הפנים שלך ולעזור לשמור על עורך נראה ולהרגיש בריא.להלן כמה מהטיפולים הטבעיים הפופולריים ביותר שניתן להשתמש בהם כדי לסייע בטיפול בפרצוף שומני:

2.1 חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא טיפול טבעי פופולרי לעור שומני.זה יכול לשמש כטונר פנים כדי לעזור לאזן את החומציות של עורך.זה יכול גם לעזור להפחית דלקת ולהרוג את החיידקים הגורמים לאקנה.כדי להשתמש בחומץ תפוחים כטונר פנים, מערבבים חלק אחד של חומץ תפוחים עם ארבעה חלקים מים ומורחים אותו על הפנים שלך באמצעות כדור כותנה.השאירו אותו למשך 10 דקות ואז שטפו אותו במים פושרים.

2.2 אלוורה

אלוורה הוא טיפול טבעי נוסף לעור שומני.ניתן להשתמש בו כדי להפחית את הדלקת ולהרגיע ולהרטיב את העור.כדי להשתמש באלוורה, פשוט למרוח כמות קטנה של ג’ל אלוורה על הפנים שלך ותן לו לשבת 10 דקות לפני ששוטף אותו במים פושרים.

2.3 דבש

דבש הוא חומר אנטיבקטריאלי ואנטי דלקתי טבעי שיכול לעזור להפחית דלקת ולהרגיע את העור.זה יכול גם לעזור להפחית את ייצור השמן על הפנים שלך.כדי להשתמש בדבש כטיפול בעור שומני, פשוט החל כמות קטנה של דבש על הפנים שלך ותן לו לשבת 10 דקות לפני ששטף אותו במים פושרים.

2.4 שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא קרם לחות טבעי שיכול לעזור להפחית את מראה העור השומני.זה יכול גם לעזור להפחית את ייצור השמן על הפנים שלך.כדי להשתמש בשמן קוקוס כטיפול בעור שומני, פשוט מרחו כמות קטנה של שמן קוקוס על הפנים ונותנים לו לשבת 10 דקות לפני שטיפתו במים פושרים.

3.הסעדים של סבתא לפנים שומניות

הסעדים של סבתא הם דרך מיושנת לטפל בפרצוף שומני ללא שימוש במוצרים מודרניים.סעדים אלה קלים לשימוש ויכולים לעזור להפחית את שומניות העור שלך.להלן כמה מהתרופות הפופולריות ביותר של סבתא שניתן להשתמש בהן כדי לסייע בטיפול בפרצוף שומני:

3.1 סודה לשתייה

סודה לשתייה היא פילינג טבעי שיכול לעזור להסיר עודף שמן מעורך.כדי להשתמש בסודה לשתייה כטיפול בעור שומני, מערבבים חלק אחד סודה לשתייה עם ארבעה חלקים מים ומרחים אותה על הפנים שלך באמצעות כדור כותנה.השאירו אותו למשך 10 דקות ואז שטפו אותו במים פושרים.

3.2 שיבולת שועל

שיבולת שועל היא פילינג טבעי שיכול לעזור בהסרת עודפי שמן מעורך.כדי להשתמש ב- OatMeal כטיפול בעור שומני, ערבבו חלק אחד שיבולת שועל עם ארבעה חלקים מים והמרחו אותם על הפנים שלכם באמצעות כדור כותנה.השאירו אותו למשך 10 דקות ואז שטפו אותו במים פושרים.

3.3 מסכת לבנה ביצה

חלבוני ביצה הם מעיקים טבעיים שיכולים לעזור להפחית את ייצור השמן על הפנים.כדי להשתמש במסיכה לבנה ביצה כטיפול בעור שומני, להקציף ביצה אחת לבנה עד שהיא מקצרית ואז מרחי אותה על הפנים שלך.השאירו אותו למשך 10 דקות ואז שטפו אותו במים פושרים.

3.4 עיסת עגבניות

עגבניות הן עיקריות טבעיות שיכולות לעזור להפחית את ייצור השמן על הפנים.כדי להשתמש במסיכת עיסת עגבניות כטיפול בעור שומני, מועכים עגבנייה אחת ומורחים את העיסה על הפנים.השאירו אותו למשך 10 דקות ואז שטפו אותו במים פושרים.

מסקנה

עור שמנוני יכול להיות בעיה מעצבנת, אך ישנם טיפולים טבעיים ותרופות של סבתא שניתן להשתמש בהן כדי לסייע בהפחתת שומניות העור שלך.חומץ תפוחים, אלוורה, דבש ושמן קוקוס הם כולם טיפולים טבעיים שניתן להשתמש בהםצמצם את שומניות הפנים שלך.ניתן להשתמש גם בתרופות של סבתא כמו סודה לשתייה, שיבולת שועל, מסכות לבנות ביצה ומסכות עיסת עגבניות כדי להפחית את ייצור השמן על הפנים.בעזרת הטיפולים הנכונים, אתה יכול לשמור על עורך נראה ולהרגיש בריא.

<H2

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן