דף הבית » תרופות סבתא » עור פנים שמנוני – 18 תרופות של סבתא טבעית ורפואית
dadda dadaddd dadedaddad  daadaddaddaa dadc daddaad dddaddaa d

עור פנים שמנוני – 18 תרופות של סבתא טבעית ורפואית

מהו עור פנים שמנוני?

עור פנים שמנוני הוא מצב עור המאופיין בייצור מוגזם של שמן מבלוטות החלב.עור שומני יכול לגרום לפריצות תכופות, נקבוביות מוגדלות ומראה שומני.חשוב להבין את הגורמים לעור שומני לפני שתמשיך לתרופות.

הגורם העיקרי לעור שומני הוא ייצור מוגבר של חלב, חומר שמנוני המיוצר באופן טבעי על ידי בלוטות החלב.גורמים כמו שינויים הורמונליים, גנטיקה וגורמים סביבתיים יכולים להוביל לעלייה בייצור הסבום, וכתוצאה מכך עור שומני.

18 התרופות של סבתא טבעית ורפואית לעור פנים שמנוני

ישנם תרופות טבעיות ורפואיות רבות שיכולות לעזור להפחית את תסמיני העור השומני.להלן 18 מהתרופות היעילות ביותר שיעזרו לכם להשיג עור בריא ומאוזן יותר.

1.חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים הוא מענק טבעי שיכול לעזור להפחית את השומניות ולאזן את רמות החומציות של העור.לשימוש, מערבבים חומץ תפוחים חלק אחד עם 3 חלקים מים והשתמשו כטונר לאחר הניקוי.

2.דבש

לדבש תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את השמן ולנקות את האקנה.מערבבים חלקים שווים דבש ומיץ לימון ומורחים על העור.השאירו 15 דקות לפני השטיפה.

3.אלוורה

אלוורה הוא קרם לחות טבעי שיכול לעזור להפחית את השמן ולהתייבש את העור.מרחו ג’ל אלוורה טהור ישירות על העור והשאירו 10-15 דקות לפני השטיפה.

4.תה ירוק

תה ירוק ארוז בנוגדי חמצון שיכולים לעזור להפחית את השמן והדלקת.תלול שקית תה ירוק במים חמים למשך 5 דקות ומרחים את שקית התה ישירות על העור.

5.מלפפון

מלפפון הוא מעמד טבעי שיכול לעזור להפחית את השומניות ולהדק את הנקבוביות.פורסים מלפפון ושפשפו את הפרוסות ישירות על העור.השאירו 10 דקות לפני השטיפה.

6.מכשפה לוז

לוז מכשפה הוא מענק טבעי שיכול לעזור להפחית את השומניות ולאזן את רמות החומציות של העור.מדלל לוז מכשפה במים ושימוש כטונר לאחר הניקוי.

7.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא פילינג טבעי שיכול לעזור להפחית את השומניות ולנקות אקנה.מערבבים 1 כפית סודה לשתייה עם כפית מים ומורחים על העור.השאירו 10 דקות לפני השטיפה.

8.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא חיטוי טבעי שיכול לעזור להפחית את השמן ולנקות אקנה.מדלל שמן עץ התה במים ומרחי על העור.השאירו 10 דקות לפני השטיפה.

9.כדור הארץ של פולר

כדור הארץ של פולר הוא חימר טבעי שיכול לעזור לספוג עודף שמן ולהפחית את הדלקת.מערבבים את כדור הארץ של פולר במים ומרחים על העור.השאירו 15 דקות לפני השטיפה.

10.מיץ לימון

מיץ לימון הוא מעמד טבעי שיכול לעזור להפחית את השומניות ולהבהיר את העור.מערבבים חלקים שווים מיץ לימון ומים ומורחים על העור.השאירו 10 דקות לפני השטיפה.

11.עגבנייה

עגבנייה היא עיקרית טבעית שיכולה לעזור להפחית את השמן ולהבהיר את העור.פורסים עגבנייה ושפשפו את הפרוסות ישירות על העור.השאירו 10 דקות לפני השטיפה.

12.יוגורט

יוגורט הוא קרם לחות טבעי שיכול לעזור להפחית את השומנות ולהתייבש את העור.מרחו יוגורט רגיל ישירות על העור והשאירו 10-15 דקות לפני השטיפה.

13.שיבולת שועל

שיבולת שועל היא פילינג טבעי שיכול לעזור להפחית את השמן ולהרגיע את הדלקת.מערבבים שיבולת שועל עם מים ומורחים על העור.השאירו 15 דקות לפני השטיפה.

14.לבן ביצה

לבן ביצה הוא עיקול טבעי שיכול לעזור להפחית את השומניות ולהדק את הנקבוביות.הפרד את לבן הביצה לבין החלמון ו

תרופות טבעיות לעור פנים שמנוני

עור פנים שומני הוא בעיה שכיחה ויכול להיות קשה לניהול.עם זאת, ישנם מספר תרופות טבעיות שיכולות לעזור להפחית את כמות השמן המיוצר על ידי ה- SKפנימה, ושמור על זה נראה בריא ומאוזן.סבתות משתמשות בתרופות טבעיות לטיפול בבעיות עור במשך דורות, אז מדוע לא להשתמש בחוכמה שלהן כדי לעזור בניהול עור פנים שומני?להלן 18 תרופות של סבתא טבעית ורפואית לעור פנים שמנוני.

1.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא חיטוי טבעי רב עוצמה המשמש במשך מאות שנים לטיפול במצבי העור.זה יכול לעזור להפחית את כמות השמן המיוצר על ידי העור, ויש לו תכונות אנטיבקטריאליות ונוגדות פטרייתיות שיכולות לעזור לשמור על פגמים פגמים.כדי להשתמש בשמן עץ התה לעור פנים שמנוני, הוסף כמה טיפות לשמן נשא כמו חוחובה או שמן קוקוס, והחל על הפנים באמצעות כרית כותנה או כדור.

2.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא טונר טבעי שיכול לעזור לאזן את ה- pH של העור ולהפחית את כמות השמן המיוצר.כדי להשתמש בו כטונר, מערבבים חומץ תפוחים חלק אחד עם שלושה חלקים מים, והחל על הפנים בעזרת כרית כותנה.זה יכול גם לעזור להפחית את המראה של אקנה ופגמים אחרים.

3.אלוורה

אלוורה הוא צמח טבעי ששימש במשך מאות שנים לטיפול במצבי עור.יש לו תכונות אנטי-דלקתיות ואנטי-חיטוי שיכולות לעזור להרגיע את העור ולהפחית את כמות השמן המיוצר.כדי להשתמש באלוורה על עור פנים שמנוני, יש למרוח את הג’ל ישירות על הפנים, או הוסף כמה טיפות על שמן נשא והחל על הפנים.

4.דבש

דבש הוא חומר הומטוס טבעי, מה שאומר שהוא עוזר למשוך לחות לעור ולהשאיר אותו לחות.יש לו גם תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי -פטרייתיות שיכולות לעזור לשמור על עור פגמים.כדי להשתמש בדבש לעור פנים שמנוני, מרחו שכבה דקה על הפנים והשאירו 20 דקות לפני השטיפה.

5.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא קרם לחות טבעי ויכול לעזור להפחית את כמות השמן המיוצר על ידי העור.יש לו גם תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי -פטרייתיות שיכולות לעזור לשמור על עור פגמים.כדי להשתמש בשמן קוקוס לעור פנים שמנוני, מרחו שכבה דקה על הפנים והשאירו 20 דקות לפני השטיפה.

6.מכשפה לוז

לוז מכשפה הוא עיקרי טבעי שיכול לעזור להפחית את כמות השמן המיוצר על ידי העור, ובעל תכונות אנטיבקטריאליות ונוגדות פטרייתיות שיכולות לעזור לשמור על עור פגמים.כדי להשתמש במכשפה לוז על עור פנים שמנוני, מרחו כמה טיפות על כרית כותנה ודבבו על הפנים.

7.כדור הארץ של פולר

כדור הארץ של פולר הוא חומר דמוי חימר שיכול לעזור לספוג עודף שמן ולהפחית את כמות השמן המיוצר על ידי העור.כדי להשתמש בכדור הארץ של פולר לעור פנים שמנוני, ערבבו אותו עם מים ליצירת משחה, והחל על הפנים כמסיכה.השאירו למשך 15 דקות לפני השטיפה.

8.שיבולת שועל

שיבולת שועל היא פילינג טבעי שיכול לעזור להסיר תאי עור מתים ולהפחית את כמות השמן המיוצר על ידי העור.כדי להשתמש בשיבולת שועל לעור פנים שמנוני, ערבבו אותו עם מים ליצירת משחה, והחל על הפנים כמסיכה.השאירו למשך 15 דקות לפני השטיפה.

9.מיץ לימון

מיץ לימון הוא מעצבן טבעי שיכול לעזור להפחית את כמות השמן המיוצר על ידי העור, ובעל תכונות אנטיבקטריאליות ונוגדות פטריות שיכולות לעזור לשמור על עור פגמים.כדי להשתמש במיץ לימון לעור פנים שמנוני, יש למרוח כמה טיפות על כרית כותנה ומטלטל על הפנים.

10.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא פילינג טבעי שיכול לעזור להסיר תאי עור מתים ולהפחית את כמות השמן המיוצר על ידי העור.ל

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן