דף הבית » תרופות סבתא » הגדלת חלב אם – 8 תרופות של סבתא מסורתית ואמיתית
ddddcdaa ddcd ddd  daadaddaddaa dadc daddaad dedaddadaaddaa dd

הגדלת חלב אם – 8 תרופות של סבתא מסורתית ואמיתית

סיבות להגברת אספקת חלב אם

חלב אם הוא התזונה המושלמת של הטבע לתינוקות.זהו מקור מדהים של חומרים מזינים, נוגדנים ומגוון רחב של יתרונות בריאותיים אחרים.כיוון שכך, הגדלת אספקת חלב אם יכולה להועיל מאוד לאמהות וגם לתינוקות.עבור אמהות זה יכול לעזור בהתאוששות לאחר לידה, לשמור על משקל בריא ולהפחית את לחץ הדם.עבור תינוקות זה יכול להפחית את הסיכון לזיהומים באוזניים, אסטמה והשמנה בהמשך החיים.

למרבה המזל, ישנן מגוון דרכים להגדיל את אספקת חלב אם.חלקם יכולים להיעשות באמצעות שינויים באורח החיים, כמו הגדלת צריכת מים או נטילת תוספי צמחים.אחרים דורשים עזרה של איש מקצוע רפואי, כגון טיפול הורמונלי או שאיבה.

8 הסעדים של סבתא מסורתית ואמיתית להגדיל את אספקת חלב אם

בנוסף לשיטות מודרניות אלה, ישנם גם תרופות של סבתא מסורתית ואמיתית ששימשו במשך מאות שנים להגברת אספקת חלב אם.להלן 8 המגובים במדע וניתן להשתמש בהם בבטחה.

1.חילבה

חילבה היא עשב ששימש זה מכבר כדי לעורר את ייצור החלב.הוא מכיל תרכובות שיכולות לעזור להגדיל את ייצור הפרולקטין, הורמון האחראי על ייצור החלב.מחקרים הראו כי נטילת תוספי חילבה יכולה להגדיל משמעותית את כמות החלב המיוצר.

2.שיבולת שועל

שיבולת שועל היא מקור נהדר לברזל, החשוב לייצור החלב.הוא מכיל גם מגוון ויטמינים ומינרלים שיכולים לעזור לתמוך בבריאות הכללית של הגוף.אכילת שיבולת שועל באופן קבוע יכולה לעזור להגדיל את ייצור חלב השם.

3.שומר

שומר הוא עשב המשמש במשך מאות שנים כגלקטגוג, או חומר לייצור חלב.הוא מכיל תרכובות שיכולות לעורר ייצור פרולקטין, האחראי לייצור החלב.נטילת תוספי שומר יכולים לעזור להגדיל את אספקת חלב השם.

4.שמרים של בירה

שמרים של Brewer הם סוג של שמרים העשירים בוויטמינים B, שיכולים לעזור לתמוך בייצור חלב.ניתן לקחת אותו כתוסף או להוסיף למזונות.מחקרים הראו כי נטילת שמרים של ברואר יכולה להגדיל את אספקת חלב אם.

5.סרגל

סרפד הוא עשב ששימש במשך מאות שנים להגברת אספקת חלב אם.הוא מכיל תרכובות שיכולות לעזור לעורר ייצור פרולקטין, ההורמון האחראי לייצור החלב.נטילת תוספי סרפד יכולה לעזור להגדיל את אספקת חלב השם.

6.שום

שום הוא עשב קולינרי פופולרי שניתן להשתמש בו גם להגברת אספקת חלב אם.הוא מכיל תרכובות שיכולות לעזור לעורר ייצור פרולקטין ויכולות לעזור להגדיל את כמות החלב המיוצר.

7.עלה פטל אדום

עלה פטל אדום הוא עשב שיכול לעזור להגדיל את אספקת חלב אם.הוא מכיל תרכובות שיכולות לעזור לעורר ייצור פרולקטין ויכולות לעזור להגדיל את כמות החלב המיוצר.נטילת תוספי עלים פטל אדומים יכולה לעזור להגדיל את אספקת חלב אם.

8.גדילן מבורך

גדילן מבורך הוא עשב ששימש במשך מאות שנים כדי לעורר ייצור חלב.הוא מכיל תרכובות שיכולות לעזור להגדיל את ייצור הפרולקטין, ההורמון האחראי על ייצור החלב.נטילת תוספי גדילן מבורכים יכולים לעזור להגדיל את אספקת חלב השם.

טיפ: עקוב אחר אספקת החלב והתאם את צריכת

בעת שימוש באחד מהעשבי התיבול או בתוספי מזון כדי להגדיל את אספקת חלב אם, חשוב לפקח על אספקת החלב שלך ולהתאים את הצריכה שלך לפי הצורך.כמה עשבי תיבול עשויים להגדיל את אספקת החלב שלך יותר מדי, בעוד שאחרים עשויים שלא להיות יעילים באותה מידה.חשוב לעקוב אחר אספקת החלב שלך כדי להבטיח שאתה מקבל את התוצאות הרצויות.

לסיכום, ישנן מגוון דרכים להגדיל את אספקת חלב השם.הסעדים של סבתא מסורתית ואמיתית הם דרך בטוחה ויעילה לעשות זאת.עשבי תיבול כמו חילבה, שיבולת שועל, פנהL, שמרים של Brewer, סרפד, שום, עלה פטל אדום וגזלן מבורך יכולים כולם לעזור להגדיל את ייצור החלב.חשוב לפקח על אספקת החלב שלך ולהתאים את הצריכה שלך לפי הצורך.

חלק 2: תרופות מסורתיות וטבעיות לייצור חלב אם

במאמץ להגדיל את ייצור חלב אם, נשים רבות פונות לתרופות מסורתיות.אלה סעדים המועברים על דורות על ידי סבתות וקרובי משפחה אחרים.בעוד שחלק מהתרופות הללו עשויות להיות רק עדויות אנקדוטיות התומכות ביעילותן, אמהות רבות נשבעות על ידם ונשבעו כי הן שיפרו את ייצור החלב שלהן.להלן 8 תרופות מסורתיות וטבעיות להגדלת ייצור חלב אם.

1.חילבה

חילופי חילוף הוא עשב ששימש במשך מאות שנים להגברת ההנקה.נחשב לעורר את בלוטות החלב ולהגדיל את ייצור הפרולקטין, ההורמון האחראי להנקה.זה זמין בצורת קפסולה, אבקה ותה.אמהות יכולות לקחת עד 6 כמוסות ביום כדי להגדיל את ייצור חלב אם.

2.שמרים של בירה

שמרים של

Brewer הם תוסף תזונתי העשוי מ- Saccharomyces cerevisiae, סוג של שמרים.נחשב כי הוא מכיל רמות גבוהות של ויטמינים B, החשובים להנקה.אמהות יכולות לקחת עד 2 כפות של שמרים של ברואר ליום כדי להגדיל את ייצור חלב אם.

3.שיבולת שועל

שיבולת שועל היא תרופה מסורתית להגדלת ייצור חלב אם.נחשב כי הוא מכיל רמות ברזל גבוהות, שיכולות לעזור להגביר את ייצור החלב.אמהות יכולות לאכול שיבולת שועל לארוחת הבוקר או כחטיף לאורך כל היום כדי להגדיל את ייצור החלב שלהן.

4.אגוזים וזרעים

אגוזים וזרעים הם מקור נהדר לשומנים וחלבונים בריאים, החשובים להנקה.אגוזים כמו שקדים, אגוזי מלך ופיסטוקים נחשבים כמועילים במיוחד להגדלת ייצור החלב.אמהות יכולות לנשנש על אגוזים וזרעים לאורך היום כדי להגביר את ייצור חלב אם.

5.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא שורש שנחשב שיש לו תכונות לקטוגניות.נחשב לעורר את בלוטות החלב ולהגדיל את ייצור החלב.אמהות יכולות להכין תה עם שורש ג’ינג’ר טרי או לקחת כמוסות של שורש ג’ינג’ר מיובש כדי להגביר את ייצור החלב שלהן.

6.שומר

שומר שומר הוא עשב ששימש זה מכבר להגברת ההנקה.זה נחשב להכיל פיטואסטרוגנים, שיכולים לעזור לעורר את בלוטות החלב ולהגדיל את ייצור החלב.אמהות יכולות להכין תה עם זרעי שומר או לקחת כמוסות של תמצית שומר כדי להגדיל את ייצור החלב שלהן.

7.שום

שום נחשב כי מכיל אליצין, שלפי ההערכה הוא מעורר ייצור פרולקטין, ההורמון האחראי להנקה.אמהות יכולות ליטול כמוסות שום או לאכול שיני שום גולמיות כדי להגדיל את ייצור החלב שלהן.

8.גדילן מבורך

גדילן מבורך הוא עשב ששימש במשך מאות שנים להגברת ייצור חלב אם.זה נחשב להכיל פיטואסטרוגנים, שיכולים לעזור לעורר את בלוטות החלב ולהגדיל את ייצור החלב.אמהות יכולות לקחת כמוסות של תמצית גדילן מבורכת כדי להגדיל את ייצור חלב אם.

שאלות נפוצות

ש: מהי הדרך הטובה ביותר לקחת את הסעדים המסורתיים האלה?

א: ניתן לקחת את מרבית התרופות המסורתיות הללו בצורת קפסולה או בתמצית.עם זאת, חלקם, כמו שיבולת שועל ושום, ניתן לאכול בצורתם הטבעית.עדיף להתייעץ עם הרופא שלך או יועץ הנקה לפני שאתה לוקח אחד מהתרופות הללו, כדי להבטיח שהם בטוחים עבורך ועבור תינוקך.

מסקנה

הגדלת ייצור חלב אם יכולה להיות משימה מאתגרת עבור אמהות רבות.למרבה המזל, ישנם הרבה תרופות מסורתיות וטבעיות שניתן להשתמש בהן כדי לעורר הנקה ולהגדיל את ייצור החלב.חילבה, שמרים של מבשלת בירה, שיבולת שועל, אגוזים וזרעים, ג’ינג’ר, שומר, שום וברכהD גדיל הם כולם תרופות מסורתיות ששימשו במשך מאות שנים להגברת ייצור חלב אם.עם זאת, חשוב להתייעץ עם הרופא שלך או יועץ הנקה לפני שאתה לוקח אחד מהתרופות הללו, כדי להבטיח שהם בטוחים עבורך ועבור תינוקך.

יש לציין כי יש להשתמש בתרופות אלה בשילוב עם עזרי הנקה אחרים כמו סיעוד תכוף, מגע עור לעור ושאיבה.הגדלת ייצור חלב אם היא

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן