דף הבית » תרופות סבתא » נקבוביות מתכווצות – 15 תרופות סבתות בריאות ופופולריות בין כל הגילאים

נקבוביות מתכווצות – 15 תרופות סבתות בריאות ופופולריות בין כל הגילאים

היתרונות של נקבוביות מכווצות

נקבוביות הן פתחים זעירים על פני העור, והם ממלאים תפקיד חשוב בכך שאפשר לעור לנשום ולספוג לחות.עם זאת, כאשר הנקבוביות מתרוממות, הן יכולות לגרום למגוון של חששות בעור, החל מג’ינג’ים וג’ינג’ים ועד אקנה ועור שומני.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות טבעיות שיכולות לעזור לכווץ נקבוביות ולהשאיר אותם להיראות במיטבם.

הבנת נקבוביות

נקבוביות מתרחשות באופן טבעי ולמרות שניתן להגדיל אותן, ניתן גם למזער אותן.הם אחראים לשחרורו של סבום, שהוא חומר שמנוני המסייע לשמור על התייבשות העור.סבום אחראי גם על לכידת לכלוך וחיידקים, מה שעלול להוביל לנקבוביות סתומות ופריצות אקנה.

כאשר נקבוביות מתרחבות, יש סיכוי גבוה יותר שהם סתומים ויכולים לגרום למגוון בעיות עור.נקבוביות גדולות יכולות לגרום לעור להיראות משעמם ומזדקן, ואף יכול להוביל לקמטים ולקווים עדינים.

היתרונות של נקבוביות מכווצות

נקבוביות מכווצות יכולות לעזור להפחית את המראה של קמטים וקווים עדינים, כמו גם למנוע פריצות וג’ינג’ים.זה יכול גם לעזור להפחית את השמן, כמו גם לשפר את המרקם והגוון הכללי של העור.בנוסף, נקבוביות מתכווצות יכולות לעזור להעניק לעור מראה חלק יותר, אחיד יותר.

15 תרופות פופולריות של סבתא לנקבוביות מכווצות

ישנם תרופות טבעיות רבות שיכולות לעזור לכווץ נקבוביות ולהשאיר אותם להיראות במיטבם.להלן חמש עשרה תרופות פופולריות של סבתא שיכולות לעזור בכך:

1.חלבוני ביצה

חלבוני ביצה הם מעיקים טבעיים ויכולים לעזור לכווץ נקבוביות ולהפחית את השמן.לשימוש, פשוט מרחו חלבוני ביצה מוקצפים ישירות על הפנים והשאירו 15 דקות לפני השטיפה במים חמים.

2.דבש

דבש הוא חומר הומסנט טבעי, כלומר הוא יכול לעזור למשוך לחות לעור ולהפחית את השמן.לשימוש, מרחו שכבה דקה של דבש על הפנים והשאירו 15 דקות לפני השטיפה במים חמים.

3.מיץ לימון

מיץ לימון הוא עיקרי טבעי ויכול לעזור להפחית את השמן ולהדק את הנקבוביות.כל שעליך לעשות הוא למרוח כמה טיפות מיץ לימון על הפנים והשאיר למשך 15 דקות לפני השטיפה במים חמים.

4.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים יכול לעזור להפחית את השומניות ולהדק את הנקבוביות.לשימוש, מערבבים חלקים שווים חומץ תפוחים ומים ומורחים על הפנים.השאירו לרבע דקות לפני השטיפה במים חמים.

5.אלוורה

אלוורה הוא קרם לחות טבעי ויכול לעזור להפחית את השומניות ולהשמור על לחות בעור.לשימוש, החל ג’ל אלוורה ישירות על הפנים והשאיר למשך 15 דקות לפני השטיפה במים חמים.

6.כורכום

כורכום הוא חיטוי טבעי ויכול לעזור להפחית את הדלקת ולפנות אקנה.לשימוש, מערבבים אבקת כורכום עם דבש ומורחים על הפנים.השאירו לרבע דקות לפני השטיפה במים חמים.

7.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא חיטוי טבעי ויכול לעזור להפחית את הדלקת ולשמור על עור ברור.לשימוש, מערבבים כמה טיפות שמן עץ התה עם מים ומורחים על הפנים.השאירו לרבע דקות לפני השטיפה במים חמים.

8.יוגורט

יוגורט הוא קרם לחות טבעי ויכול לעזור להפחית את השומניות ולהשאיר לחות בעור.לשימוש, החל יוגורט רגיל ישירות על הפנים והשאיר למשך 15 דקות לפני השטיפה במים חמים.

9.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא קרם לחות טבעי ויכול לעזור להפחית את השומניות ולהשמור על לחות בעור.לשימוש, החל שמן קוקוס מומס ישירות על הפנים והשאיר למשך 15 דקות לפני השטיפה במים חמים.

10.שיבולת שועל

שיבולת שועל היא פילינג טבעי ויכולה לעזור להפחית את השומנות ולשמור על כך שנראה בעור במיטבו.לשימוש, מערבבים שיבולת שועל עם דבש ומרחים על הפנים.השאירו לרבע דקות לפני השטיפה במים חמים.

11.עגבנייה

עגבנייה היא עיקרית טבעית ויכולה לעזור להפחית את השומניות ולשמור על כך שעור נראה במיטבו.לשימוש, מועכים עגבנייה בשלה ומורחים על הפנים.לאהVE למשך 15 דקות

דבש לנקבוביות מכווצות

ל

לדבש יתרונות עור רבים, כולל נקבוביות מכווצות.זה משמש במשך מאות שנים כתרופה טבעית לכיווץ נקבוביות.דבש הוא קרם לחות מצוין, המסייע להפחתת גודל הנקבוביות.זהו גם חומר אנטי דלקתי טבעי שיכול לעזור להפחית אדמומיות ונפיחות.דבש הוא גם נוגד חמצון חזק המסייע בהגנה על העור מפני נזק הנגרם על ידי רדיקלים חופשיים.

כדי להשתמש בדבש כדי לכווץ נקבוביות, לערבב אותו עם כמה טיפות מיץ לימון ולהחיל אותו על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 10 דקות ואז שטפו במים פושרים.חזור על תהליך זה פעמיים עד שלוש בשבוע לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

סודה לשתייה לנקבוביות מכווצות

סודה לשתייה היא תרופה יעילה וטבעית לנקבוביות מכווצות.זה עובד על ידי איזון בין רמת החומציות של העור והפחתת ייצור השמן.סודה לשתייה יכולה גם לעזור להסיר לכלוך וזיהומים מהעור, שיכולים לסתום נקבוביות ולגרום להם להראות גדולים יותר.

להשתמש בסודה לשתייה כדי לכווץ נקבוביות, לערבב אותה עם כמה טיפות מים ליצירת משחה.החל את העיסה על האזור הפגוע והשאיר אותו למשך 10 דקות.ואז שטפו במים פושרים.חזור על תהליך זה פעמיים עד שלוש בשבוע לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

תרופות של סבתא פופולרית אחרת לנקבוביות מכווצות

התרופות של סבתא פופולרית אחרת לנקבוביות מכווצות כוללות חלבוני ביצה, שיבולת שועל, אלוורה, תה ירוק, מלפפון וחומץ תפוחים.חלבוני ביצה עשירים בחלבונים וויטמינים, שיכולים לעזור להדק את העור ולהפחית את גודל הנקבוביות.שיבולת שועל היא פילינג טבעי ויכולה לעזור בהסרת לכלוך וזיהומים מהעור.אלוורה היא אנטי דלקתית טבעית ויכולה לעזור להפחית את האדמומיות והנפיחות.תה ירוק עשיר בנוגדי חמצון שיכולים לעזור בהגנה על העור מפני נזק הנגרם על ידי רדיקלים חופשיים.מלפפון מסייע בהפחתת הדלקת, לחות את העור ולהפחית את גודל הנקבוביות.חומץ סיידר תפוחים הוא מעצבן טבעי שיכול לעזור להפחית את ייצור הנפט ולכווץ נקבוביות.

כיצד להשתמש בתרופות של סבתא לנקבוביות מכווצות

כדי להשתמש בתרופות של סבתא לנקבוביות מכווצות, עדיף להשתמש בהן בשילוב עם תרופות טבעיות אחרות.לדוגמה, מערבבים חלבוני ביצה עם כמה טיפות מיץ לימון ומורחים אותו על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 10 דקות ואז שטפו במים פושרים.חזור על תהליך זה פעמיים עד שלוש בשבוע לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

שיבולת שועל יכולה לשמש כקרצוף על ידי ערבובו עם כמה טיפות מים ליצירת משחה.החל את העיסה על האזור המושפע ועסה אותו מספר דקות.השאירו אותו למשך 10 דקות ואז שטפו במים פושרים.חזור על תהליך זה פעמיים עד שלוש בשבוע לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

אלוורה, תה ירוק, מלפפון וחומץ תפוחים ניתן ליישם את כולם ישירות על העור.השאירו אותם למשך 10 דקות ואז שטפו במים פושרים.חזור על תהליך זה פעמיים עד שלוש בשבוע לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

שאלות נפוצות

האם הסעדים של סבתא יעילים לנקבוביות מכווצות?

כן, הסעדים של סבתא יכולים להיות יעילים לנקבוביות מתכווצות.מדובר בתרופות טבעיות ששימשו במשך מאות שנים כדי להפחית את גודל הנקבוביות ולהגן על העור מפני נזק שנגרם על ידי רדיקלים חופשיים.

באיזו תדירות עלי להשתמש בתרופות של סבתא לנקבוביות מתכווצות?

עדיף להשתמש בתרופות של סבתא לכיווץ נקבוביות פעמיים עד שלוש בשבוע לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

תרופות של סבתא שימשו במשך מאות שנים כדי להפחית את גודל הנקבוביות ולהגן על העור מפני נזק שנגרם על ידי רדיקלים חופשיים.דבש, סודה לשתייה, חלבוני ביצה, שיבולת שועל, אלוורה, תה ירוק, מלפפון וחומץ תפוחים הם כולם תרופות פופולריות שיכולות לעזור לכווץ נקבוביות ולהשאיר את עורך נראה ומרגיש רך וחלק.בשימוש קבוע, תרופות אלה יכולות לעזור לשמור על עורך נראה צעיר וקורן.

לדחיפהמדריך EHENTION לכיווץ נקבוביות, ההגדרה של ויקיפדיה של נקבוביות מתכווצות היא מקום טוב להתחיל.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן