דף הבית » תרופות סבתא » עור שמנוני – 12 תרופות של סבתא טבעית מהמטבח
dadda dadedaddad  daadaddaddaa dadc daddaad dddaddaa deddedd

עור שמנוני – 12 תרופות של סבתא טבעית מהמטבח

עור שמנוני: 12 תרופות של סבתא טבעית מהמטבח

האם אתה מתקשה לנהל את העור השומני שלך?סבתות משתמשות בתרופות טבעיות מהמטבח כדי להתמודד עם עור שומני במשך מאות שנים.להלן 12 תרופות של סבתא טבעית מהמטבח כדי לעזור לך לנהל את העור השומני שלך.

1.דבש

דבש הוא תרופה טבעית נהדרת לעור שומני.יש לו תכונות אנטיבקטריאליות המסייעות להפחתת החיידקים הגורמים לאקנה.בנוסף, לדבש יש תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את האדמומיות והדלקת הקשורה לאקנה.כדי להשתמש בדבש כתרופה לעור שומני, פשוט מרחי שכבה דקה של דבש על הפנים שלך והשאיר אותו דולק למשך 10 דקות.ואז שוטפים אותו במים חמים.

2.מיץ לימון

מיץ לימון הוא עוד תרופה טבעית נהדרת לעור שומני.התכונות החומציות של מיץ לימון עוזרות להפחתת עודף ייצור שמן.יש לו גם תכונות אנטיבקטריאליות ומעוררות, המסייעות להפחתת אקנה ודלקת הנגרמת על ידי עור שומני.כדי להשתמש במיץ לימון כתרופה לעור שומני, פשוט מערבבים כפית אחת של מיץ לימון עם כפית מים אחת ומורחים אותו על הפנים.השאירו אותו למשך 10 דקות ואז שטפו אותו במים חמים.

3.אלוורה

אלוורה היא עוד תרופה טבעית נהדרת לעור שומני.יש לו תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי דלקתיות המסייעות להפחתת אקנה ודלקת הקשורים לעור שומני.כדי להשתמש באלוורה כתרופה לעור שומני, פשוט חלץ את הג’ל מעלה אלוורה והחל אותו על הפנים שלך.השאירו אותו למשך 10 דקות ואז שטפו אותו במים חמים.

טיפ:

אם יש לך עור רגיש, עליך להיזהר בעת שימוש במיץ לימון, מכיוון שהוא יכול להיות די קשה.אם יש לך עור רגיש, עליך לדלל את מיץ הלימון עם יותר מים ולהשתמש בו במשורה.

4.מלפפון

מלפפון הוא עוד תרופה טבעית נהדרת לעור שומני.יש לו מאפייני קירור וקירור המסייעים להפחתת דלקת ואודם הקשורים לעור שומני.כדי להשתמש במלפפון כתרופה לעור שומני, פשוט תגרש מלפפון ומרוח את המיץ על הפנים שלך.השאירו אותו למשך 10 דקות ואז שטפו אותו במים חמים.

5.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא עוד תרופה טבעית נהדרת לעור שומני.יש לו תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי דלקתיות המסייעות להפחתת אקנה ודלקת הקשורים לעור שומני.כדי להשתמש בחומץ תפוחים כתרופה לעור שומני, פשוט מערבבים כפית אחת של חומץ תפוחים עם כפית מים אחת ומורחים אותו על הפנים.השאירו אותו למשך 10 דקות ואז שטפו אותו במים חמים.

6.עגבניות

עגבניות הן עוד תרופה טבעית נהדרת לעור שומני.התכונות החומציות של העגבניות עוזרות להפחתת עודף ייצור שמן.יש להם גם תכונות עיקריות המסייעות להפחתת אדמומיות ודלקת הקשורה לעור שומני.כדי להשתמש בעגבניות כתרופה לעור שומני, פשוט מועכים עגבנייה ומורחים את העיסה על הפנים שלך.השאירו אותו למשך 10 דקות ואז שטפו אותו במים חמים.

7.חלבוני ביצה

חלבוני ביצה הם עוד תרופה טבעית נהדרת לעור שומני.יש להם תכונות עיקריות המסייעות להפחתת עודף ייצור שמן ודלקת הקשורה לעור שומני.כדי להשתמש בחלבוני ביצה כתרופה לעור שומני, פשוט הפרו את חלבוני הביצה מהחלמונים ומורחים את הלבנים על הפנים.השאירו אותו למשך 10 דקות ואז שטפו אותו במים חמים.

8.יוגורט

יוגורט הוא עוד תרופה טבעית נהדרת לעור שומני.יש לו תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי דלקתיות המסייעות להפחתת אקנה ודלקת הקשורים לעור שומני.כדי להשתמש ביוגורט כתרופה לעור שומני, פשוט מרחי שכבה דקה של יוגורט על הפנים שלך והשאיר אותה למשך 10 דקות.ואז שוטפים אותו במים חמים.

9.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא עוד תרופה טבעית נהדרת לעור שומני.יש לו תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי דלקתיות המסייעות להפחתת אקנה ודלקת הקשורים לעור שומני.להשתמש בסודה לשתייה כמותרופה לעור שומני, פשוט מערבבים כפית אחת של סודה לשתייה עם כפית מים אחת ומורחים אותה על הפנים.השאירו אותו למשך 10 דקות ואז שטפו אותו במים חמים.

10.שיבולת שועל

שיבולת שועל היא עוד תרופה טבעית נהדרת לעור שומני.יש לו תכונות אנטי דלקתיות ומרגיעות המסייעות להפחתת דלקת ואדמיות הקשורה לעור שומני.להשתמש ב- O

כיצד לטפל בעור שומני באמצעות התרופות של סבתא טבעית

עור שמנוני יכול להיות מתסכל לנהל, אך למרבה המזל, ישנם תרופות של סבתא טבעית שיכולות לעזור למזער את הברק הלא רצוי ולהפחית את מראה הפגמים.מתוך סעדים ביתיים כמו סודה לשתייה ודבש ועד תמציות צמחים ותמציות צמחים, פתרונות טבעיים אלה יכולים לעזור לשמור על איזון העור ולהראות במיטבו.

1.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא פילינג עדין ועם זאת יעיל, המסייע בהסרת עודפי שמן מבלי להרגיז את העור.צור משחת סודה לשתייה על ידי שילוב כפית אחת של סודה לשתייה עם שתי כפיות מים.לעסות את העיסה מעל הפנים והצוואר בעדינות, ואז שטפו במים פושרים.

2.דבש

דבש הוא חומר הומסנט טבעי, מה שאומר שהוא עוזר לעור לשמור על לחות.החלת מסיכת דבש על הפנים יכולה לעזור לאזן את רמות החומציות של העור ולהפחית את מראה הברק.שלב כפית דבש אחת עם כפית אחת של מי ורדים ומרחים אותו על הפנים למשך 15 דקות.שטפו במים פושרים.

3.אלוורה

אלוורה היא נוגד חמצון טבעי עם תכונות ריפוי שיכולות לעזור להפחית דלקת ושומנות.חלצו את הג’ל מעלה אלוורה ומורחים אותו על הפנים והצוואר.השאירו אותו למשך 10 דקות ושטפו במים פושרים.

4.חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים מסייע בהפחתת המראה של פגמים וממזער את המראה של עור שומני.מדללים כפית אחת של חומץ תפוחים עם כוס מים אחת ומורחים אותו על הפנים בעזרת כדור כותנה.תן לזה לשבת 15 דקות ולשטוף במים פושרים.

5.כורכום

הכורכום מכיל תכונות אנטי-חיטוי ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את המראה של פגמים ולהרגיע את העור.צור משחה עם כפית כורכום אחת ושתי כפות של מי רודים.החל את העיסה על הפנים ותן לו לשבת 15 דקות לפני השטיפה במים פושרים.

6.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא חיטוי טבעי עם תכונות אנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית את המראה של פגמים ולמזער את ייצור הנפט.מדללים טיפה אחת של שמן עץ התה עם ארבע טיפות של שמן חוחובה ומורחים אותו על הפנים בעזרת כדור כותנה.השאירו אותו למשך 10 דקות ושטפו במים פושרים.

7.מיץ לימון

מיץ לימון מכיל תכונות מעיקות טבעיות שיכולות לעזור להפחית את המראה של גוון עור שומני.מחלצים את המיץ מחצי לימון ומורחים אותו על הפנים בעזרת כדור כותנה.השאירו אותו למשך 10 דקות ושטפו במים פושרים.

8.שיבולת שועל

שיבולת שועל היא פילינג טבעי המסייע בהסרת עודפי שמן ולהרגיע את העור.צור משחת שיבולת שועל על ידי שילוב כפית אחת של שיבולת שועל עם כפית דבש אחת וכפית אחת של מי ורדים.לעסות את העיסה על הפנים והצוואר בתנועה סיבובית למשך 10 דקות.שטפו במים פושרים.

9.עגבנייה

עגבנייה היא עיקרית טבעית המסייעת להפחתת מראה של עור שומני.מחלצים את המיץ מחצי עגבנייה ומורחים אותו על הפנים בעזרת כדור כותנה.השאירו אותו למשך 15 דקות ושטפו במים פושרים.

10.יוגורט

יוגורט מסייע בהפחתת אדמומיות ודלקת תוך שמירה על לחות העור.מרחו שכבה דקה של יוגורט רגיל על הפנים והצוואר ונותנים לה לשבת במשך 15 דקות.שטפו במים פושרים.

11.מלפפון

מלפפון הוא מעמד טבעי המסייע להפחתת מראה של עור שומני.חלץ את המיץ מחצי מלפפון ומורח אותו על הפנים עם אכדור כותנה.השאירו אותו למשך 10 דקות ושטפו במים פושרים.

12.מכשפה לוז

לוז מכשפה הוא עיקרי טבעי המסייע להפחתת המראה של גוון עור שומני.מרחו את לוז המכשפה על הפנים והצוואר עם כדור כותנה ונותנים לו לשבת 10 דקות.שטפו במים פושרים.

סיכום

עור שמנוני יכול להיות מתסכל

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן