דף הבית » תרופות סבתא » שיער שמנוני – 13 התרופות של סבתא חמה ובטוחה
daddada dadedaddad  ddaadaddaddaa dadc daddaad dded ddddd

שיער שמנוני – 13 התרופות של סבתא חמה ובטוחה

זו בעיה נפוצה: יש לך שיער שמנוני שפשוט לא יישאר נקי לאורך זמן.לכולנו היו ימים שהשיער שלנו היה כל כך שמנוני שזה פשוט נראה בלתי אפשרי לתקן.אבל אל תתייאש!אמנם ישנם המון מוצרים שנקנו בחנות העומדים לרשותם כדי לשלוט בשומנות, אך ישנן גם שיטות מנוסות ואמויות המועברות מסבתות שיכולות להיות יעילות באותה מידה.להלן 13 תרופות של סבתא חמה ובטוחה שיעזרו לכם לשמור על שיער שמנוני במפרץ:

1.חומץ תפוחים שטיפת חומץ

חומץ תפוחים (ACV) הוא תרופה טבעית נהדרת לשיער שמנוני.זה עוזר להחזיר את איזון ה- pH הטבעי של שיערך, שיכול לעזור להפחית את ייצור הסבום, החומר השומני שהופך את השיער שלך לשומני.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים ACV חלק אחד עם 4 חלקים מים ושפכו את התערובת על שיערך הרטוב.אפשר לו לשבת כמה דקות ואז לשטוף אותו במים קרים.

2.הבהרת שמפו

אם אתה מתמודד עם שיער שמנוני, חשוב להשתמש בשמפו מבהיר פעם בשבוע.הבהרת שמפו נועדו להסיר עודף שמן, לכלוך והצטברות מוצרים מהשיער שלך.זה יכול לעזור למנוע מהשיער שלך להיות שמנוני מדי.

טיפ:

לקבלת התוצאות הטובות ביותר, השתמש בשמפו מבהיר המכיל מרכיבים טבעיים כמו שמן עץ התה או אלוורה, שיכולים לעזור להרגיע את הקרקפת ולהפחית את הדלקת.

3.שטיפת סודה לשתייה

סודה לשתייה היא תרופה טבעית נוספת שיכולה לעזור להפחית את השומנות.כדי להשתמש בו, מערבבים 1 כף סודה לשתייה עם כוס מים.שופכים את התערובת על שיערך הרטוב, מעסה אותה לקרקפת שלך ואז לשטוף אותה במים קרים.זה יכול לעזור להסיר עודף הצטברות שמן ומוצרים, ולהשאיר את שיערך מרגיש נקי ורענן.

4.שטיפת מיץ לימון

מיץ לימון יכול גם לעזור להפחית את השומנות בשיערך.כדי להשתמש בו, מערבבים מיץ של לימון אחד עם כוס מים.שופכים את התערובת על שיערכם הרטוב ומאפשרים לו לשבת כמה דקות לפני שטיפתם במים קרים.התכונות החומציות של מיץ הלימון יכולות לעזור בהסרת עודפי שמן והצטברות מוצרים.

5.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא חיטוי טבעי ואנטי דלקתי, מה שהופך אותו לתרופה נהדרת לשיער שמנוני.כדי להשתמש בו, מערבבים כמה טיפות שמן עץ התה עם כוס מים חמים.שופכים את התערובת על שיערך הרטוב ועסה אותה לקרקפת שלך.אפשר לו לשבת כמה דקות לפני שטיפה עם מים קרים.

6.מכשפה לוז

לוז מכשפה הוא עוד תרופה נהדרת לשיער שמנוני.כדי להשתמש בו, מערבבים 1 כף לוז מכשפה עם כוס מים.שופכים את התערובת על שיערך הרטוב, מעסה אותה לקרקפת שלך ואז לשטוף אותה במים קרים.Hitch Lazel עוזר לאזן את רמת החומציות של הקרקפת, מה שיכול לעזור להפחית את ייצור הסבום.

7.קורנפלור

קורנפלור הוא תרופה טבעית נהדרת לשיער שמנוני.כדי להשתמש בו, מפזרים כמות קטנה של קורנפלור על הקרקפת ועיסו אותו פנימה. אפשרו לו לשבת כמה דקות לפני שתבריח אותו החוצה.הקורנפלור יספוג עודף שמן וישאיר את שיערך מרגיש נקי ורענן.

8.מסכת בננה ויוגורט

בננות ויוגורט הם שניהם תרופות טבעיות נהדרות לשיער שמנוני.להכנת מסכה, מועכים בננה בשלה ומערבבים אותה עם 2 כפות יוגורט רגיל.מרחו את התערובת על שיערך ואפשרו לו לשבת 30 דקות לפני שטיפתם במים קרים.הבננה והיוגורט יסייעו בהלחות שיערך תוך הפחתת גריז.

9.מסכת שיבולת שועל ומסיכת ביצה

שיבולת שועל וביצים הם עוד תרופה טבעית נהדרת לשיער שמנוני.להכנת מסכה, מערבבים 1/2 כוס שיבולת שועל עם ביצה אחת.מרחו את התערובת על שיערך ואפשרו לו לשבת 30 דקות לפני שטיפתם במים קרים.שיבולת השועל והביצה יעזרו להחזיר את איזון ה- pH הטבעי של שיערך, שיכול לעזור להפחית את ייצור הסבום.

10.אלוורה ורה ג’ל

אלוורה ורה ג’ל

חלק 2: כיצד לטפל בשיער שמנוני עם הסעדים של סבתא

שיער שמנוני הוא בעיה נפוצה שעלולה להיות קשה לניהול.למרבה המזל, יש המון נטוראל, תרופות בטוחות ששימשו סבתות במשך דורות כדי לסייע בטיפול בשיער שמנוני.להלן 13 תרופות שאושרו על סבתא שיעזרו לך להחזיר את שיווי השיער שלך ולשמור עליו בריא וניתן לניהול.

1.שטיפת מיץ לימון

מיץ לימון הוא מעמד טבעי הסופג שמן ומסיר את הצטברות המוצר.כדי להשתמש בו לשיער שמנוני, מערבבים חלקים שווים של מיץ לימון ומים ומרחים אותו על שיערך.השאר אותו פנימה למשך חמש עד עשר דקות ואז שוטפים במים קרירים.יש לעשות תרופה זו לא יותר מפעם בשבוע.

2.חומץ תפוחים שטיפת חומץ

חומץ סיידר תפוחים הוא עוד מעמד טבעי שיכול לספוג שמן ולהסיר את הצטברות המוצר.כדי להשתמש בו לשיער שמנוני, ערבבו חלקים שווים של חומץ תפוחים ומים ומורחים אותו על שיערך.השאר אותו פנימה למשך חמש עד עשר דקות ואז שוטפים במים קרירים.יש לעשות תרופה זו לא יותר מפעם בשבוע.

3.שטיפת סודה לשתייה

סודה לשתייה היא ספיגה טבעית שיכולה לעזור בהסרת הצטברות שמן ומוצרים מהקרקפת.כדי להשתמש בו לשיער שמנוני, מערבבים כף אחת של סודה לשתייה עם כוס מים אחת ומורחים אותה על שיערך.השאר אותו פנימה למשך חמש עד עשר דקות ואז שוטפים במים קרירים.יש לעשות תרופה זו לא יותר מפעם בשבוע.

4.אלוורה שטיפה

אלוורה הוא קרם לחות טבעי שיכול לעזור לאזן את השמנים הטבעיים של הקרקפת.כדי להשתמש בו לשיער שמנוני, מערבבים כף אחת של ג’ל אלוורה עם כוס מים אחת ומורחים אותו על שיערך.השאר אותו פנימה למשך חמש עד עשר דקות ואז שוטפים במים קרירים.יש לעשות תרופה זו לא יותר מפעם בשבוע.

5.שטיפת צמחים

שטיפות צמחים מיוצרות ממגוון עשבי תיבול שיכולים לעזור לאזן את השמנים הטבעיים של הקרקפת.כדי להשתמש בו לשיער שמנוני, ערבבו כף אחת של עשבי התיבול האהובים עליכם עם כוס מים אחת והמרחו אותו על שיערך.השאר אותו פנימה למשך חמש עד עשר דקות ואז שוטפים במים קרירים.יש לעשות תרופה זו לא יותר מפעם בשבוע.

6.שטיפת לוז מכשפה

Hitch Lazel הוא מענק טבעי שיכול לעזור להפחית את ייצור הנפט.כדי להשתמש בו לשיער שמנוני, מערבבים כף אחת של לוז מכשפה עם כוס מים אחת ומורחים אותו על שיערך.השאר אותו פנימה למשך חמש עד עשר דקות ואז שוטפים במים קרירים.יש לעשות תרופה זו לא יותר מפעם בשבוע.

7.שטיפת שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא חיטוי טבעי שיכול לעזור להפחית את ייצור השמן.כדי להשתמש בו לשיער שמנוני, מערבבים כפית אחת של שמן עץ התה עם כוס מים אחת ומורחים אותו על שיערך.השאר אותו פנימה למשך חמש עד עשר דקות ואז שוטפים במים קרירים.יש לעשות תרופה זו לא יותר מפעם בשבוע.

8.שטיפת שמן נים

שמן נם הוא נוגד פטרייתי טבעי שיכול לעזור לאזן את השמנים הטבעיים של הקרקפת.כדי להשתמש בו לשיער שמנוני, מערבבים כפית אחת של שמן נים עם כוס מים אחת ומורחים אותו על שיערך.השאר אותו פנימה למשך חמש עד עשר דקות ואז שוטפים במים קרירים.יש לעשות תרופה זו לא יותר מפעם בשבוע.

9.טיפול בשמן קוקוס

שמן קוקוס הוא קרם לחות טבעי שיכול לעזור לאזן את השמנים הטבעיים של הקרקפת.כדי להשתמש בו לשיער שמנוני, עיסו כמות קטנה של שמן קוקוס לקרקפת והשאירו אותו למשך 30 דקות.ואז, שוטפים במים קרירים.יש לעשות תרופה זו לא יותר מפעם בשבוע.

10.טיפול בשמן חוחובה

שמן חוחובה הוא קרם לחות טבעי שיכול לעזור לאזן את השמנים הטבעיים של הקרקפת.כדי להשתמש בו לשיער שמנוני, עיסו כמות קטנה של שמן חוחובה לקרקפתכם והשאירו אותו למשך 30 דקות.ואז, שוטפים במים קרירים.יש לעשות תרופה זו לא יותר מפעם בשבוע.

11.טיפול בשמן אבוקדו

שמן אבוקדו הוא קרם לחות טבעי שיכול לעזור לאזן את השמנים הטבעיים של הקרקפת.להשתמש בו לשומנים

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן