דף הבית » תרופות סבתא » אקנה בפנים – 13 תרופות של סבתא להכנה מהירה ומומלצים על ידי מומחים
ddadad ddadaddd  daadaddaddaa dadc daddaad dcddbdad dedddad

אקנה בפנים – 13 תרופות של סבתא להכנה מהירה ומומלצים על ידי מומחים

אקנה הוא מצב עור נפוץ הפוגע באנשים רבים.אמנם זה יכול להיות מביך, אך חשוב לזכור שמדובר במצב מאוד הניתן לטיפול.ישנם טיפולים ותרופות רבות זמינות, כולל חלקם פשוטים וקלים להכנה בבית באמצעות מרכיבים טבעיים.

13 הסעדים של סבתא להכנה מהירה ומומלצים על ידי מומחים

אקנה יכול להיות בעיה קשה לניהול, אך למרבה המזל יש כמה תרופות פשוטות וקלות שיכולות לעזור.להלן 13 תרופות שהומלצו על ידי מומחים ופשוטות להכנה.

H2: מותק
ידוע שדבש הוא בעל תכונות אנטי דלקתיות ומשמש לעתים קרובות להפחתת דלקת וגירוי מאקנה.ניתן ליישם אותו ישירות על האזור הפגוע ולהשאיר למשך 15-20 דקות לפני השטיפה במים חמים.

H2: מיץ לימון
מיץ לימון ידוע כתרופה יעילה לאקנה.ניתן ליישם אותו ישירות על האזור הפגוע ולהשאיר למשך 10-15 דקות לפני השטיפה במים חמים.חשוב לציין שמיץ לימון יכול להיות מעצבן מאוד לעור, כך שלא מומלץ לאנשים עם עור רגיש.

H3: טיפ מועיל
בעת החלת מיץ לימון על העור, חשוב לדלל אותו במים כדי להפחית את עוצמת החומציות.

H2: אלוורה
אלוורה ידועה בתכונותיו האנטי דלקתיות וניתן להשתמש בה להפחתת הגירוי מאקנה.ניתן ליישם אותו ישירות על האזור הפגוע ולהשאיר למשך 10-15 דקות לפני השטיפה במים חמים.

H2: חומץ תפוחים
חומץ תפוחים ידוע כתרופה יעילה לאקנה.זה יכול לשמש כטונר על ידי החלתו על כדור כותנה ושטף אותו על האזור הפגוע.יש להשאיר אותו למשך 10-15 דקות לפני השטיפה במים חמים.

H2: סודה לשתייה
סודה לשתייה ידועה בתכונותיו האנטי-חיוביות והאנטי דלקתיות וניתן להשתמש בה להפחתת דלקת וגירוי מאקנה.ניתן לערבב אותו עם מים כדי ליצור משחה ולהחיל על האזור המושפע.יש להשאיר אותו למשך 10-15 דקות לפני השטיפה במים חמים.

H2: קינמון
קינמון ידוע כתרופה יעילה לאקנה.ניתן לערבב אותו עם דבש כדי ליצור משחה ולהחיל ישירות על האזור הפגוע.יש להשאיר אותו למשך 10-15 דקות לפני השטיפה במים חמים.

H2: שמן קוקוס
שמן קוקוס ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות וניתן להשתמש בו כדי להפחית דלקת וחיידקים הקשורים לאקנה.ניתן ליישם אותו ישירות על האזור הפגוע ולהשאיר למשך 10-15 דקות לפני השטיפה במים חמים.

H2: חלבוני ביצה
ידוע כי חלבוני ביצה הם תרופה יעילה לאקנה.ניתן ליישם אותם ישירות על האזור הפגוע ולהשאיר למשך 10-15 דקות לפני השטיפה במים חמים.

H2: שום
שום ידוע כי הוא תרופה יעילה לאקנה.ניתן לרסק אותו ולהחיל אותו ישירות על האזור המושפע ולהשאיר למשך 10-15 דקות לפני השטיפה במים חמים.

H2: תה ירוק
תה ירוק ידוע כתרופה יעילה לאקנה.זה יכול לשמש כטונר על ידי החלתו על כדור כותנה ושטף אותו על האזור הפגוע.יש להשאיר אותו למשך 10-15 דקות לפני השטיפה במים חמים.

H2: שיבולת שועל
שיבולת שועל ידועה כתרופה יעילה לאקנה.זה יכול לשמש כמסיכה על ידי ערבוב אותה עם מים ליצירת משחה ולהפעיל אותה ישירות על האזור הפגוע.יש להשאיר אותו למשך 10-15 דקות לפני השטיפה במים חמים.

H2: עגבנייה
ידוע כי עגבנייה היא תרופה יעילה לאקנה.זה יכול לשמש כטונר על ידי חיתוך אותו לשניים ומריחתו ישירות על האזור הפגוע.יש להשאיר אותו למשך 10-15 דקות לפני השטיפה במים חמים.

H2: לוז מכשפה
ידוע כי Hutch Hazel הוא תרופה אפקטיבית לאקנה.זה יכול לשמש כטונר על ידי החלתו על כדור כותנה ושטף אותו על האזור הפגוע.יש להשאיר אותו למשך 10-15 דקות לפני השטיפה במים חמים.

תרופות ביתיות אלה מציעות דרך פשוטה ויעילה לטיפולcne.עם זאת, חשוב לזכור שהם יעילים רק כאשר משתמשים בהם בשילוב עם תזונה ואורח חיים בריא.אכילת תזונה מאוזנת, שתיית הרבה מים והימנעות ממזונות עשירים בסוכר ושומנים יכולה לעזור להפחית את מראה האקנה.בנוסף, חשוב לתרגל הרגלי טיפוח עור טובים, כמו שטיפת הפנים פעמיים ביום והימנעות ממוצרי עור קשים.

7 הסעדים של סבתא לאקנה

אמנם אין פיתרון אחד בגודל אחד מתאים לאקנה, אך יש המון תרופות של סבתא לאקנה שיכולות לעזור להפחית את חומרתם ותדירות ההתפרצויות.תרופות טבעיות אלה הן בדרך כלל בטוחות, לא יקרות וקלות למצוא רכיבים שניתן להשתמש בהם ליצירת טיפולים אקטואליים יעילים.להלן שבע תרופות של סבתא לאקנה שיכולות לעזור להפחית אדמומיות, דלקת ונקבוביות סתומות.

1.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא אחד התרופות הפופולריות ביותר של סבתא לאקנה.זהו חיטוי, שמשמעותו שהוא יכול לעזור להפחית את החיידקים הגורמים לאקנה.לא רק שזה מסייע בהפחתת חיידקים, זה גם עוזר לאזן את רמות החומציות של העור, מה שיכול לעזור להפחית דלקת.לשימוש, מדללים את חומץ התפוחים במים ומורחים אותו ישירות על העור.חשוב להשתמש בדילול מתאים, מכיוון שהוא יכול להיות מרגיז אם משתמשים בו בריכוז גבוה יותר.

2.דבש וקינמון

דבש וקינמון הם שניהם חומרים אנטיבקטריאליים טבעיים, שיכולים לעזור להפחית את החיידקים הגורמים לאקנה.הם יכולים גם לעזור להפחית דלקת ולשפר את מרקם העור.לשימוש, שילב כף דבש אחת עם כפית קינמון אחת והחל אותה על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 15 דקות לפני ששטיפתו במים חמים.

3.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא חומר אנטי-חיטוי ואנטי דלקתי טבעי שיכול לעזור להפחית את החיידקים הגורמים לאקנה.זה יכול גם לעזור להפחית את האדמומיות והדלקת.לשימוש, מדללים את שמן עץ התה במים ומורחים אותו ישירות על האזור הפגוע.חשוב להשתמש בדילול מתאים, מכיוון שהוא יכול להיות מרגיז אם משתמשים בו בריכוז גבוה יותר.

4.אלוורה

אלוורה הוא חומר טבעי אנטי דלקתי ואנטיבקטריאלי שיכול לעזור להפחית את החיידקים הגורמים לאקנה.זה יכול גם לעזור להפחית את האדמומיות והדלקת.לשימוש, החל שכבה דקה של אלוורה ישירות על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 15 דקות לפני ששטיפתו במים חמים.

5.מכשפה לוז

לוז מכשפה הוא מענק טבעי שיכול לעזור להפחית את החיידקים הגורמים לאקנה.זה יכול גם לעזור להפחית את האדמומיות והדלקת.לשימוש, החל שכבה דקה של לוז מכשפה ישירות על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 15 דקות לפני ששטיפתו במים חמים.

6.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא פילינג טבעי שיכול לעזור להפחית את החיידקים הגורמים לאקנה.זה יכול גם לעזור להפחית את האדמומיות והדלקת.לשימוש, מערבבים כף אחת של סודה לשתייה עם שתי כפות מים כדי ליצור משחה.החל את העיסה ישירות על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 15 דקות לפני ששטיפתו במים חמים.

7.מיץ לימון

מיץ לימון הוא מענק טבעי שיכול לעזור להפחית את החיידקים הגורמים לאקנה.זה יכול גם לעזור להפחית את האדמומיות והדלקת.לשימוש, החל שכבה דקה של מיץ לימון ישירות על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 15 דקות לפני ששטיפתו במים חמים.

שימוש בתרופות של סבתא לאקנה

למרות שהסעדים של סבתא לאקנה יכולים לעזור להפחית את חומרת התפרצויות ותדירותם, חשוב לנקוט באמצעי הזהירות הנדרשים בעת השימוש בהם.תמיד מדללים את החומרים במים לפני שמריחים אותם על העור, ואם אתה חווה גירוי כלשהו, הפסק את השימוש מייד.חשוב גם להשתמש במנקה קל וקרם לחות לאחר כל טיפול כדי לעזור לשמור על העור מאוזן ומיובש.

שאלות נפוצות

מהם הסעדים של סבתא לאקנה?

הסעדים של סבתא לאקנה הם תרופות טבעיות שיכולות לעזור להפחית את חומרתו ותדירותם של התפרצויות אקנה.דוגמאות לתרופות אלה כוללות חומץ תפוחים, דבש וקינמון, שמן עץ התה, אלוורה, לוז מכשפה, סודה לשתייה ומיץ לימון.

האם הסעדים של סבתא לאקנה בטוחים?

הסעדים של סבתא לאקנה הם בדרך כלל

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן