דף הבית » תרופות סבתא » כוויות בפנים – 10 תרופות סבתות מומלצות ומרגיעות

כוויות בפנים – 10 תרופות סבתות מומלצות ומרגיעות

כוויות בפנים יכולות להיות כואבות במיוחד וקשות להתמודד איתן.אפילו כוויות קלות עד בינוניות, אם לא מטופלות, עלולות לגרום לצלקות קבועות.למרבה המזל, ישנם מגוון של תרופות מרגיעות שיעזרו להקל על הכאב ואי הנוחות של כוויות בפנים.להלן 10 תרופות של סבתא מומלצות שיכולות לעזור לך להתאושש מכוויות בפנים במהירות ובבטיחות.

קומפרס קר

דחיסה קרה היא אחת הדרכים היעילות ביותר להפחתת הכאב והדלקת של כוויה בפנים.הניחו דחיסה קרה, כמו בד ספוג במים קרים, על האזור המושפע עד 20 דקות.זה יעזור להפחית את הכאב והנפיחות.זה עשוי לסייע גם במניעת נזק נוסף לאזור המושפע.

אלוורה

אלוורה ידועה בתכונות הריפוי שלה והיא משמשת לעתים קרובות לטיפול בכוויות על הפנים.מרחו שכבה דקה של ג’ל אלוורה טהור או שמנת על האזור המושפע מספר פעמים ביום.זה יעזור להרגיע את הכאב ולהפחית את הדלקת תוך כדי עזרה בקידום הריפוי.

דבש

דבש הוא אנטיביוטיקה טבעית ויכול לעזור להרגיע ולרפא כוויות בפנים.פשוט מרחי שכבה דקה של דבש על האזור המושפע.זה יעזור להפחית דלקת ולהרגיע את הכאב.

טיפ ייחודי:

לקבלת אפקט מרגיע במיוחד, הוסיפו כמה טיפות של שמן אתרי לבנדר לדבש לפני שמריחים אותו על האזור המושפע.

שמן קוקוס

שמן קוקוס משמש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות עור.זו גם תרופה נהדרת לכוויות על הפנים.פשוט מרחו שכבה דקה של שמן קוקוס על האזור המושפע מספר פעמים ביום.זה יעזור להפחית דלקת ולקדם ריפוי.

אמבט שיבולת שועל

אמבט שיבולת שועל היא דרך נהדרת להרגיע את הכאב ואי הנוחות של כוויה בפנים.כל שעליך לעשות הוא להוסיף כוס שיבולת שועל לאמבטיה חמה ולהשרות עד 20 דקות.זה יעזור להרגיע את הכאב ולהפחית את הדלקת.

שקיות תה

שקיות תה הן תרופה נהדרת לכוויות בפנים.פשוט תלול כמה שקיות תה במים חמים ומרחי את שקיות התה החמות על האזור הפגוע.זה יעזור להרגיע את הכאב ולהפחית את הדלקת.

יוגורט

יוגורט הוא תרופה נהדרת לכוויות בפנים שכן היא מכילה חומצה לקטית, המסייעת להפחתת הדלקת.פשוט מרחי שכבה דקה של יוגורט רגיל על האזור המושפע.זה יעזור להרגיע את הכאב ולהפחית את הדלקת.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים יכול לעזור להפחית את הכאב והדלקת של כוויה בפנים.כל שעליך לעשות הוא לערבב חלק אחד חומץ תפוחים עם שני חלקים מים ומרחי על האזור המושפע.זה יעזור להפחית את הכאב ולקדם ריפוי.

שום

שום ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות ויכול לעזור להרגיע את הכאב של כוויה בפנים.פשוט מערבבים יחד שום ושמן זית ומורחים על האזור הפגוע.זה יעזור להפחית את הכאב ולקדם ריפוי.

שמן ויטמין E

שמן ויטמין E ידוע בתכונות הריפוי שלו ויכול לעזור להרגיע את הכאב ולקדם ריפוי של כוויה בפנים.פשוט מרחי שכבה דקה של שמן ויטמין E על האזור הפגוע.זה יעזור להפחית את הכאב ולקדם ריפוי.

על ידי שימוש בעשרת הסעדים המומלצים של סבתא, אתה יכול לעזור להקל על הכאב ואי הנוחות של כוויה בפנים תוך קידום ריפוי.זכרו, חשוב לפנות לטיפול רפואי אם הכוויה חמורה או אם התסמינים נמשכים.

תרופות טבעיות לכוויות בפנים

כוויות בפנים יכולות להיות כואבות מאוד, וגם הן יכולות להיות מביכות.מציאת תרופה טבעית לכוויות בפנים יכולה להיות אתגר, מכיוון שרבים מהתרופות המסורתיות עשויים שלא להתאים לעור העדין בפנים.למרבה המזל, ישנם מגוון של תרופות טבעיות שניתן להשתמש בהן כדי להרגיע את הכאב ולעזור לתהליך הריפוי.להלן 10 תרופות סבתות מומלצות ומרגיעות לכוויות בפנים.

1.אלוורה

אלוורה היא תרופה טבעית שניתן להשתמש בה כדי להרגיע את הכוויות בפנים.יש לזהאפקט קירור שיכול לעזור להפחית נפיחות, והוא מכיל גם תכונות נגד פטריות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור לשמור על נקייה של הכוויה ולמנוע זיהום.ניתן ליישם ג’ל אלוורה ישירות על הכוויה מספר פעמים ביום.

2.דבש

דבש הוא חיטוי טבעי שיכול לעזור להרגיע את הכוויות בפנים.התכונות האנטיבקטריאליות של דבש עוזרות לשמור על ניקיון הכוויה, והאנזימים הטבעיים בדבש יכולים לעזור להפחית דלקת ואדמומיות.יש ליישם דבש ישירות על הכוויה מספר פעמים ביום.

3.שמן לבנדר

לשמן לבנדר יש תכונות אנטי -חיטוי ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להרגיע את הכוויות בפנים.זה יכול גם לעזור להפחית נפיחות ואודם.יש ליישם שמן לבנדר ישירות על הכוויה מספר פעמים ביום.

4.שמן קוקוס

שמן קוקוס ידוע בתכונות הריפוי שלו וניתן להשתמש בו כדי להרגיע את הכוויות בפנים.שמן קוקוס הוא קרם לחות יעיל, והוא יכול לעזור לשמור על התייבשות העור ולהפחית את הכאב הקשור לכוויה.יש להחיל שמן קוקוס ישירות על הכוויה מספר פעמים ביום.

5.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית שניתן להשתמש בה כדי להרגיע את הכוויות בפנים.זהו חיטוי טבעי ויכול לעזור להפחית דלקת ואדמומיות.יש ליישם חומץ תפוחים ישירות על הכוויה מספר פעמים ביום.

6.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא תרופה טבעית יעילה לכוויות בפנים.יש לו תכונות חיטוי ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור לשמור על נקייה של הכוויה ולמנוע זיהום.יש למרוח שמן עץ התה ישירות על הכוויה מספר פעמים ביום.

7.מכשפה לוז

לוז מכשפה הוא מענק טבעי שניתן להשתמש בו כדי להרגיע את הכוויות בפנים.יש לו תכונות אנטי-דלקתיות ואנטי-חיטוי שיכולות לעזור להפחית נפיחות ואודם.יש ליישם את Hitch Hazel ישירות על הכוויה מספר פעמים ביום.

8.תה קמומיל

תה קמומיל הוא תרופה טבעית שניתן להשתמש בה כדי להרגיע את הכוויות בפנים.יש לזה השפעה מרגיעה שיכולה לעזור להפחית נפיחות ואודם.יש ליישם תה קמומיל ישירות על הכוויה מספר פעמים ביום.

9.שיבולת שועל

שיבולת שועל היא תרופה טבעית שניתן להשתמש בה כדי להרגיע את הכוויות בפנים.יש לו תכונות אנטי-דלקתיות ואנטי-חיטוי שיכולות לעזור להפחית נפיחות ואודם.יש ליישם שיבולת שועל ישירות על הכוויה מספר פעמים ביום.

10.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא תרופה טבעית שניתן להשתמש בה כדי להרגיע את הכוויות בפנים.יש לו תכונות חיטוי ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור לשמור על נקייה של הכוויה ולמנוע זיהום.יש להחיל סודה לשתייה ישירות על הכוויה מספר פעמים ביום.

סיכום

כוויות בפנים יכולות להיות כואבות ומביכות, אך ישנם מגוון של תרופות טבעיות שניתן להשתמש בהן כדי להרגיע את הכאב ולעזור לתהליך הריפוי.אלוורה, דבש, שמן לבנדר, שמן קוקוס, חומץ תפוחים, שמן עץ התה, לוז מכשפה, תה קמומיל, שיבולת שועל וסודה לשתייה הם כולם תרופות טבעיות שניתן להשתמש בהן כדי להרגיע את הכוויות בפנים.

שאלות נפוצות

מהי התרופה הטבעית הטובה ביותר לכוויות בפנים?

התרופה הטבעית הטובה ביותר לכוויות בפנים תלויה באדם, אך חלק מהתרופות הפופולריות ביותר כוללות אלוורה, דבש, שמן לבנדר, שמן קוקוס, חומץ תפוחים, שמן עץ התה, לוז מכשפה, תה קמומיל, שיבולת שועל, ושיבור שיבולאבקת סודה לשתייה.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן