דף הבית » תרופות סבתא » כוויות לשון – 19 תרופות סבתות שימושיות וותיקות

כוויות לשון – 19 תרופות סבתות שימושיות וותיקות

תרופות ביתיות לכוויות לשון: 19 תרופות סבתות שימושיות וזקנות

כוויות לשון יכולות להיות כואבות במיוחד ולא נוחות.הם מתרחשים כאשר הלשון באה במגע עם משהו חם או חומצי, כמו אוכל חם או שתייה, או רטבים חריפים.תחושת השריפה יכולה להימשך מספר שניות או מספר שעות, ויכולה להקשות על אכילה או שתייה.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות ביתיות בהן תוכלו להשתמש בכדי להפחית את הכאב והאי הנוחות הנגרמים כתוצאה מכוויות לשון.

במאמר זה נחקור 19 תרופות של סבתא מועילה וותיקה לכוויות לשון.נדון כיצד להשתמש בכל תרופה ולספק טיפים שיעזרו לכם למצוא הקלה מכוויות לשון במהירות ובבטיחות.

1.מים קרים

אחת הדרכים הפשוטות והיעילות ביותר להרגיע לשון בוערת היא לשתות מים קרים.זה עוזר להפחית את הדלקת ולקרר את האזור, ומספק הקלה מהכאב ואי הנוחות.חשוב לשתות את המים באטיות ולהימנע מלהרידתם, מכיוון שזה יכול לגרום לגירוי נוסף.בנוסף, עדיף להימנע ממשקאות חמים או חומציים, מכיוון שאלו יכולים להחמיר את תחושת השריפה.

2.חלב

תרופה ביתית נוספת לכוויות לשון היא לשתות כוס חלב קר.חלב מכיל חלבונים וחומצות שומן שיכולות לעזור להרגיע את תחושת הבריבה.בנוסף, חלב יכול לעזור לנטרל את החומצה בפה, ולהפחית את הדלקת והכאב.חשוב לשתות את החלב לאט כדי למנוע גירוי נוסף.

3.קוביות קרח

לקבלת כוויות לשון אינטנסיביות יותר, תוכלו לנסות להניח קוביית קרח על האזור הפגוע.זה עוזר להפחית את הדלקת ולספק הקלה מהכאב.חשוב להחזיק את קוביית הקרח במקום מספר דקות, מכיוון שזה עוזר להפחית את תחושת הבריבה.בנוסף, חשוב להימנע מנשיכה או ללעוס את קוביית הקרח, מכיוון שזה יכול לגרום לגירוי נוסף.

4.דבש

דבש הוא חומר אנטיבקטריאלי ואנטי דלקתי טבעי שיכול לעזור להפחית את הכאב והדלקת הנגרמת כתוצאה מכוויות לשון.בנוסף, דבש יכול לעזור להפחית נפיחות ולקדם ריפוי.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט החל כמות קטנה של דבש על האזור הפגוע ותן לו לשבת מספר דקות לפני שטיפתו.

5.מי מלח

מי מלח הם עוד תרופה ביתית יעילה לכוויות לשון.זה עוזר להפחית את הדלקת ומספק הקלה מהכאב.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט מערבבים כפית מלח בכוס מים חמים ומערבבים עד שהמלח התמוסס.ואז, שטפו את הפה במי המלח וירקו אותו.

קצה ייחודי ומועיל: הקפד לשטוף את הפה שלך במים קרירים או פושרים לאחר השימוש במי מלח, מכיוון שהם יכולים לגרום לגירוי נוסף אם נשאר בפה יותר מדי זמן.

6.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא נוגד חומצה טבעי שיכול לעזור לנטרל את החומצה בפה ולהפחית את תחושת הבריבה.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט מערבבים כפית סודה לשתייה בכוס מים חמים ומערבבים עד שהסודה לשתייה התמוסס.ואז, יש לשטוף את הפה שלך עם הפיתרון ולירוק אותו.

7.אלוורה

אלוורה הוא חומר אנטי דלקתי טבעי שיכול לעזור להפחית את הכאב והדלקת הנגרמת כתוצאה מכוויות לשון.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט החל כמות קטנה של ג’ל אלוורה על האזור המושפע ותן לו לשבת מספר דקות לפני שטיפתו.

8.חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים הוא חומר אנטי-חיטוי ואנטי דלקתי טבעי שיכול לעזור להפחית את הכאב והדלקת הנגרמת כתוצאה מכוויות לשון.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט מערבבים כף של חומץ תפוחים בכוס מים חמים ומערבבים עד שהחומץ יתמוסס.ואז, יש לשטוף את הפה שלך עם הפיתרון ולירוק אותו.

9.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא חומר אנטיבקטריאלי ואנטי דלקתי טבעי שיכול לעזור להפחית את הכאב והדלקת הנגרמת כתוצאה מכוויות לשון.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט החל כמות קטנה של שמן קוקוס על האזור המושפע ולתתזה יושב כמה דקות לפני ששטיף אותו.

10.שמן ויטמין E

שמן ויטמין E הוא נוגד חמצון טבעי שיכול לעזור להפחית את הכאב והדלקת הנגרמת כתוצאה מכוויות לשון.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט למרוח כמות קטנה של שמן ויטמין E על האזור המושפע ותן לו לשבת מספר דקות לפני שוטפים

כוויות לשון – 19 תרופות סבתות שימושיות וותיקות

כוויות לשון הן בעיה נפוצה מאוד שיכולה להיגרם כתוצאה מאכילה או שתיית משהו חם מדי.אמנם הם בדרך כלל אינם חמורים, אך הם יכולים להיות כואבים מאוד ולא נוחים.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות מנוסות ואמיתיות שהועברו על ידי סבתות לאורך השנים שיכולות לעזור להקל על הכאב ואי הנוחות של כוויות לשון.

תרופות נפוצות לכוויות לשון

חלב או יוגורט

אחד התרופות הוותיקות והפופולריות ביותר לכוויות לשון הוא לשתות כוס חלב או לאכול קערת יוגורט.התחושה הקרה והמרגיעה יכולה לעזור להרגיע את הכוויה ולהפחית את הכאב.בנוסף, חלב ויוגורט מכילים חומצה לקטית המסייעת לנטרול חומציות הכוויה.

מי מלח

מי מלח הם תרופה פופולרית נוספת לכוויות לשון.כל שעליך לעשות הוא לערבב קמצוץ מלח בכוס מים ואז לשטוף אותו בפה כמה שניות לפני יירוק אותו.המלח מסייע בהפחתת הדלקת ולהפחתת הכאב.בנוסף, מי מלח יכולים לעזור להפחית את תחושת השריפה.

דבש

דבש הוא תרופה פופולרית נוספת לכוויות לשון.לדבש תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי דלקתיות טבעיות שיכולות לעזור להפחית את הכאב והדלקת של הכוויה.כל שעליך לעשות הוא למרוח כמות קטנה של דבש על האזור הפגוע ותן לו לשבת מספר דקות לפני השטיפה במים חמים.

קוביות קרח

קוביות קרח הן תרופה פופולרית נוספת לכוויות לשון.כל שעליך לעשות הוא להכניס קוביית קרח בפה והחזק אותה אל האזור המושפע למשך מספר דקות.התחושה הקרה יכולה לעזור להרדים את האזור ולהפחית את הכאב ואי הנוחות.בנוסף, התחושה הקרה יכולה לעזור להפחית את הנפיחות והדלקת.

אלוורה

אלוורה היא תרופה פופולרית נוספת לכוויות לשון.אלוורה ידועה בתכונותיו המרגיעות והקירור שיכולות לעזור להפחית את הכאב והדלקת של הכוויה.כל שעליך לעשות הוא למרוח כמות קטנה של ג’ל אלוורה על האזור הפגוע ותן לו לשבת מספר דקות לפני שוטף אותו במים חמים.

תרופות אחרות לכוויות לשון

  • קומפרס קר: יישום דחיסה קרה על האזור הפגוע יכול לעזור להפחית את הכאב והדלקת.
  • חומץ תפוחים: חומץ תפוחים ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הכאב והדלקת של הכוויה.
  • סודה לשתייה: סודה לשתייה היא נוגדת חומצה טבעית שיכולה לעזור לנטרל את חומציות הכוויה ולהפחית את הכאב ואי הנוחות.
  • שמן קוקוס: שמן קוקוס ידוע בתכונותיו המרגיעות והקירור שיכולות לעזור להפחית את הכאב ואי הנוחות של הכוויה.
  • קליפת בננה: יישום קליפת בננה על האזור המושפע יכול לעזור להרגיע את הכוויה ולהפחית את הכאב ואי הנוחות.
  • עלי נענע: לעיסה על כמה עלי נענע יכולה לעזור להפחית את הכאב ואי הנוחות של הכוויה.
  • דבש ולימון: ערבוב דבש ומיץ לימון יחד יכול לעזור להפחית את הכאב ואי הנוחות של הכוויה.
  • דבש וקינמון: ערבוב דבש וקינמון יחד יכול לעזור להפחית את הכאב ואי הנוחות של הכוויה.
  • כורכום: החלת משחה של אבקת כורכום ומים על האזור הפגוע יכולה לעזור להפחית את הכאב והדלקת של הכוויה.
  • שמן אלוורה ושמן קוקוס: ערבוב ג’ל אלוורה ושמן קוקוס יחד יכול לעזור להפחית את הכאב ואי הנוחות של הכוויה.
  • פירה תפוח אדמה: יישום כמות קטנה של תפוח אדמה מחית על האזור הפגוע יכול לעזור להפחית את הכאב והדיסקומפוRT של הכוויה.
  • תמצית וניל: החלת כמה טיפות של תמצית וניל על האזור הפגוע יכולה לעזור להפחית את הכאב ואי הנוחות של הכוויה.
  • חומץ ודבש: ערבוב חומץ ודבש יחד יכול לעזור להפחית את הכאב ואי הנוחות של הכוויה.
  • גלידה: אכילת כמות קטנה של גלידה יכולה לעזור להפחית את הכאב ואי הנוחות של

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן