דף הבית » תרופות סבתא » לשון בוערת – 9 תרופות סבתות אמינות ואורגניות
dcdaddf dddadadaa  daadaddaddaa daddaaddaa ddeddaddaa ddddad

לשון בוערת – 9 תרופות סבתות אמינות ואורגניות

שריפת לשון?9 הסעדים של סבתא לעזור

האם אתה סובל משריפת לשון, עקצוץ או אפילו חוסר תחושה?אם חווית תסמינים אלה, אתה לא לבד.לשון שריפה היא מצב שכיח שלעתים קרובות לא מאובחן.למרבה המזל, ישנם המון תרופות אורגניות וטבעיות שאולי סבתא שלך השתמשה כדי להקל על תסמיני הלשון הבוערת.להלן תשעה מהתרופות הטובות ביותר לשריפת לשון, וכיצד להשתמש בהן.

דבש

דבש הוא תרופה טבעית שיכולה לעזור להרגיע לשון בוערת.כדי להשתמש בדבש, פשוט קח כפית דבש אחת ומערבב אותו עם כוס מים חמים.שתו תערובת זו שלוש פעמים ביום כדי להקל על תסמיני הלשון הבוערת שלכם.

שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא תרופה טבעית נוספת שיכולה לעזור להרגיע לשון בוערת.פשוט קח כפית אחת של שמן קוקוס ומערבב אותו עם כוס מים חמים.שתו תערובת זו שלוש פעמים ביום כדי להקל על תסמיני הלשון הבוערת שלכם.

מיץ לימון

מיץ לימון הוא תרופה טבעית שיכולה לעזור להרגיע לשון בוערת.כדי להשתמש במיץ לימון, פשוט מערבבים כפית אחת של מיץ לימון טרי עם כוס מים חמים.שתו תערובת זו שלוש פעמים ביום כדי להקל על תסמיני הלשון הבוערת שלכם.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית שיכולה לעזור להרגיע לשון בוערת.פשוט מערבבים כפית אחת של חומץ תפוחים עם כוס מים חמים.שתו תערובת זו שלוש פעמים ביום כדי להקל על תסמיני הלשון הבוערת שלכם.

מי מלח

מי מלח הם תרופה טבעית שיכולה לעזור להרגיע לשון בוערת.פשוט מערבבים כפית מלח אחת בכוס מים חמים.שתו תערובת זו שלוש פעמים ביום כדי להקל על תסמיני הלשון הבוערת שלכם.

אלוורה

אלוורה היא תרופה טבעית שיכולה לעזור להרגיע לשון בוערת.פשוט מערבבים כפית אחת של ג’ל אלוורה עם כוס מים חמים.שתו תערובת זו שלוש פעמים ביום כדי להקל על תסמיני הלשון הבוערת שלכם.

סודה לשתייה

סודה לשתייה היא תרופה טבעית שיכולה לעזור להרגיע לשון בוערת.פשוט מערבבים כפית אחת של סודה לשתייה עם כוס מים חמים.שתו תערובת זו שלוש פעמים ביום כדי להקל על תסמיני הלשון הבוערת שלכם.

תה קמומיל

תה קמומיל הוא תרופה טבעית שיכולה לעזור להרגיע לשון בוערת.פשוט תלול כפית אחת של תה קמומיל בכוס מים חמים למשך חמש דקות.שתו תערובת זו שלוש פעמים ביום כדי להקל על תסמיני הלשון הבוערת שלכם.

פלפל קאיין

פלפל קאיין הוא תרופה טבעית שיכולה לעזור להרגיע לשון בוערת.פשוט מערבבים כפית אחת של פלפל קאיין עם כוס מים חמים.שתו תערובת זו שלוש פעמים ביום כדי להקל על תסמיני הלשון הבוערת שלכם.

טיפ

חשוב לזכור כי תרופות אלה אינן נועדו להחליף ייעוץ או טיפול רפואי.אם אתם חווים תסמינים של שריפת לשון, חשוב לפנות לייעוץ רפואי מצד מתרגל בריאות מוסמך.

בנוסף לתרופות אלה, ישנן דרכים אחרות לעזור להקל על הסימפטומים של לשון בוער, כמו הימנעות ממזונות חריפים, הימנעות ממזון חומצי והימנעות מאלכוהול וקפאין.אכילת תזונה מאוזנת ושתיית הרבה מים יכולה גם לעזור להפחית את הסימפטומים של שריפת הלשון.

לבסוף, חשוב לתרגל היגיינת אוראלית טובה.צחצח את הלשון שלך במברשת שיניים רכה פעמיים ביום וחוט דנטלי פעם ביום כדי לעזור להפחית את הסימפטומים של לשון שריפת.

על ידי ביצוע שינויים פשוטים באורח חיים ושימוש בתרופות אורגניות וטבעיות אלה, אתה יכול לעזור להפחית את הסימפטומים של לשון שריפת.עם השילוב הנכון של תרופות טבעיות ושינויים באורח החיים, אתה יכול להתחיל להרגיש טוב יותר ולחיים חיים נוחים יותר.

התרופות של סבתא לשריפת לשון

אנשים רבים מכירים את אי הנוחות של לשון בוערת.במקרים רבים זה יכול להיות סימן למחלה או הפרעה בסיסית.למרבה המזל, יש מגוון של תרופות של סבתא שניתן להשתמש בהן כדי להקל על הסימפטומטרים של לשון בוערת ועוזרים לקבל הקלה במהירות ובטבעיות.

תרופות לשריפת לשון

1.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא תרופה נהדרת ללשון בוערת בגלל תכונותיו האנטי דלקתיות.פשוט קח כף שמן קוקוס ומורח אותו על האזור הפגוע בעזרת ספוגית כותנה.השמן יספק תחושת קירור ויסייע להרגיע את התחושה הבוערת.

2.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים משמש במשך מאות שנים כתרופה למגוון מחלות.זוהי תרופה יעילה ללשון בוערת מכיוון שהיא מסייעת להקל על הדלקת ויכולה לעזור להפחית את תחושת הבריבה.כל שעליך לעשות הוא לערבב כף של חומץ תפוחים עם כוס מים חמים ולגרגר אותו למשך מספר דקות.זה יעזור להפחית את תחושת השריפה ולספק הקלה מסוימת.

3.דבש ולימון

דבש ולימון הם שניהם תרופות נהדרות ללשון בוערת.לדבש יש תכונות טבעיות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית דלקת ולהרגיע את תחושת הבריבה.לימון ידוע גם בזכות תכונותיו האנטי דלקתיות ויכול לעזור להפחית את תחושת השריפה.כל שעליך לעשות הוא לערבב כף דבש וכף מיץ לימון עם כוס מים חמים ולהשתמש בו לגרגר למשך מספר דקות.זה יעזור להפחית את תחושת השריפה.

4.אלוורה

אלוורה היא תרופה נהדרת נוספת ללשון בוערת.זה ידוע בתכונותיו האנטי-דלקתיות והאנטיבקטריאליות, שיכולות לעזור להפחית את תחושת השריפה.פשוט קח עלה אלוורה טרי וחילץ את הג’ל שלו.החל את הג’ל ישירות על האזור המושפע והשאיר אותו מספר דקות.זה יעזור להפחית את תחושת השריפה.

5.תה קמומיל

תה קמומיל הוא תרופה נהדרת ללשון בוערת בגלל תכונותיו האנטי דלקתיות והמרגיעות.פשוט תעלול כפית קמומיל בכוס מים רותחים למשך מספר דקות.מסננים את התה ושותים אותו חם.זה יעזור להפחית את תחושת השריפה.

6.מלח וסודה לשתייה

מלח וסודה לשתייה הם שניהם תרופות יעילות ללשון בוערת.כל שעליך לעשות הוא לערבב כפית מלח וכפית סודה לשתייה בכוס מים חמים ולהשתמש בו לגרגר למשך מספר דקות.זה יעזור להפחית את תחושת השריפה.

7.שורש ליקוריץ

שורש ליקוריץ שימש כתרופה לשון בוערת במשך מאות שנים.זה ידוע בתכונותיו האנטי-דלקתיות והנוגדי חמצון, שיכולים לעזור להפחית את תחושת השריפה.פשוט תלול כפית שורש ליקוריץ בכוס מים רותחים למשך מספר דקות.מסננים את התה ושותים אותו חם.זה יעזור להפחית את תחושת השריפה.

8.כורכום

כורכום הוא תרופה נהדרת נוספת ללשון בוערת.זה ידוע בתכונותיו האנטי-דלקתיות והאנטיבקטריאליות, שיכולות לעזור להפחית את תחושת השריפה.פשוט מערבבים כפית כורכום בכוס חלב חם ושותה אותו.זה יעזור להפחית את תחושת השריפה.

9.תה מנטה

תה PEPPERMINT תה הוא תרופה נהדרת ללשון בוערת בגלל תכונותיו האנטי-דלקתיות והמרגיעות.כל שעליך לעשות הוא להיות כפית מנטה בכוס מים רותחים למשך מספר דקות.מסננים את התה ושותים אותו חם.זה יעזור להפחית את תחושת השריפה.

סיכום

לשון בוערת יכולה להיות חוויה מאוד לא נוחה, אך ישנם תרופות טבעיות רבות שניתן להשתמש בהן כדי להקל על הסימפטומים.החל משמן קוקוס וחומץ תפוחים לשורש ליקוריץ וכורכום, יש מגוון של תרופות של סבתא שניתן להשתמש בהן כדי להפחית את תחושת השריפה ולספק הקלה מסוימת.עם קצת סבלנות וקצת ניסוי וטעייה, תרופות אלה יכולות לעזור לספק הקלה מסוימת מהלשון הבוערת.

שאלות נפוצות </

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן