דף הבית » תרופות סבתא » שריפת לשון – 15 תרופות של סבתא להכנה מהירה ונפלאה
dadaddadaa dcdaddf  daadaddaddaa dadc daddaad dcddbdad dedddad

שריפת לשון – 15 תרופות של סבתא להכנה מהירה ונפלאה

שריפת לשון: 15 תרופות של סבתא להכנה מהירה ונפלאה

זה יכול להיות מביך ולא נוח כשאתה סובל משריפת לשון.הכוויה יכולה להיגרם כתוצאה מאכילת מזון חריף, צריכת משקאות חומציים, או אפילו מצחצח שיניים חזק מדי.למרבה המזל, ישנם תרופות שונות שיכולות לעזור להפחית את הכאב ולרפא את הכוויה.סבתות משתמשות רבות מהתרופות הללו במשך מאות שנים כדי לעזור לרפא כוויות קלות, והן עדיין בשימוש נרחב כיום.להלן 15 תרופות של סבתא להכנה מהירה ונפלאה כשאתה סובל משריפת לשון.

H2 – תה מרגיע

אחד הטיפולים הפופולריים והיעילים ביותר לשריפת לשון הוא שתיית תה מרגיע.תה קמומיל ידוע היטב בזכות תכונותיו האנטי דלקתיות, המרגיעות והריפוי.להכנת התה, הוסף כפית אחת של פרחי קמומיל מיובשים לכוס מים רותחים.אפשר לתה להתלכד במשך שלוש עד חמש דקות לפני המתאמץ.אתה יכול גם להוסיף מעט דבש למתיקות.תה אחרים שיכולים להועיל לשריפת לשון כוללים מנטה וג’ינג’ר.

H2 – קומפרס קר

דחיסה קרה היא תרופה נוספת שיכולה לעזור להפחית את הכאב ואי הנוחות של שריפת לשון.לייצור דחיסה קרה, עטפו כמה קוביות קרח במטלית נקייה או מגבת נייר.החזק את הדחיסה כנגד האזור המושפע במשך כעשר דקות.זה יעזור להקל על תחושת השריפה ולהפחית את הדלקת.

H3 – טיפ מועיל

חשוב להגן על הלשון מפני גירוי נוסף ולמנוע זיהום.לאחר יישום הדחיסה הקרה, החל שכבה דקה של דבש על האזור המושפע.זה יעזור להרגיע את תחושת השריפה ולהאיץ את תהליך הריפוי.

H2 – אלוורה

אלוורה היא תרופה טבעית שניתן להשתמש בה כדי לסייע בטיפול בשריפת הלשון.אלוורה הוא צמח עם תכונות אנטי דלקתיות וריפוי שיכולות לעזור להפחית את הגירוי והדלקת.כדי להשתמש ב- Aloe Vera, מפרק חתיכה קטנה מהצמח וסחט את הג’ל על האזור הפגוע.אפשר לו לשבת 10 דקות לפני שטיפתו במים חמים.

H2 – מי מלח

מי מלח הם תרופה יעילה לשריפת לשון.המלח במים עוזר להוציא את החום מהאזור הפגוע ולהפחתת הדלקת.להכנת מי המלח מערבבים כפית מלח אחת בכוס מים חמים.לשטוף את הפיתרון בפה שלך כמה דקות ואז לירוק אותו.חזור על זה מספר פעמים ביום עד שהכאב שוכך.

H2 – סודה לשתייה

סודה לשתייה היא תרופה טבעית נוספת שניתן להשתמש בה לטיפול בשריפת לשון.האופי האלקליני של סודה לשתייה מסייע בנטרול האופי החומצי של הכוויה ולהפחית את הכאב והדלקת.כדי ליצור תרופת סודה לשתייה, ערבבו כפית אחת של סודה לשתייה בכוס מים חמים.לשטוף את הפיתרון בפה שלך כמה דקות ואז לירוק אותו.

H2 – שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא תרופה טבעית שניתן להשתמש בה כדי לסייע בהפחתת הכאב והדלקת הקשורים לשריפת לשון.לשמן הקוקוס יש תכונות אנטי דלקתיות וריפוי שיכולות לעזור להפחית את הגירוי ולהאיץ את תהליך הריפוי.כדי להשתמש בשמן קוקוס, פשוט החל כמות קטנה על האזור המושפע ועסה אותו בעור.

H2 – חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית שניתן להשתמש בה כדי לסייע בהפחתת הכאב והדלקת הקשורים לשריפת לשון.האופי החומצי של חומץ סיידר תפוחים מסייע בנטרול תחושת השריפה ולהפחית את הדלקת.כדי להשתמש בחומץ תפוחים, מערבבים כפית אחת של חומץ תפוחים בכוס מים חמים.לשטוף את הפיתרון בפה שלך כמה דקות ואז לירוק אותו.

H2 – חלב

חלב הוא תרופה טבעית שיכולה לעזור להרגיע את הכאב הקשור לשריפת לשון.תכולת השומן בחלב מסייעת להפחתת הכאב והדלקת.כדי להשתמש בחלב, פשוט לגימה של חלב קר וסחף אותו בפה למשך מספר דקות לפני יריקה אותו.

H2 – מותק

דבש הוא תרופה טבעית שניתן להשתמש בה כדי לעזור להפחית את הכאב ואניnflammation הקשור לשריפת לשון.לדבש תכונות אנטי דלקתיות וריפוי שיכולות לעזור להפחית את הגירוי ולהאיץ את תהליך הריפוי.כדי להשתמש בדבש, פשוט החל כמות קטנה על האזור המושפע ואפשר לו לשבת 10 דקות לפני שטיפתו במים חמים.

H2 – כורכום

כורכום הוא תרופה טבעית שניתן להשתמש בה כדי לסייע בהפחתת הכאב והדלקת הקשורים לשריפת לשון.לכורכום יש תכונות אנטי דלקתיות וריפוי שיכולות לעזור להפחית את הגירוי ולהאיץ את תהליך הריפוי.כדי להשתמש בכורכום, מערבבים כפית אחת של אבקת כורכום בכוס חלב חם.לשטוף את הפיתרון בפה שלך ל

חלק 2: שריפת לשון – 15 תרופות של סבתא להכנה מהירה ונפלאה

שריפת לשון היא מצב שכיח שיכול להיגרם על ידי אכילה או שתיית משהו חם מדי.זה יכול להיגרם גם כתוצאה מזיהום נגיפי או חיידקי, או פגיעה בלשון.אמנם זה יכול להיות כואב, אך ישנם כמה תרופות שתוכלו לנסות בבית כדי לעזור להקל על הכאב.

1.דבש

דבש הוא תרופה טבעית לטיפול בשריפת לשון.זה יכול לעזור להרגיע את הכאב ולהפחית את הדלקת.כדי להשתמש בו, החל קצת דבש ישירות על האזור הפגוע של הלשון.השאירו אותו לכמה דקות ואז שטפו את הדבש במים חמים.

2.קומפרס קר

דחיסה קרה יכולה לעזור להפחית נפיחות ולהקל על הכאב משריפת הלשון.כדי להשתמש בו, עטפו קצת קרח במטלית נקייה והניחו אותו על האזור הפגוע למשך מספר דקות.אתה יכול לחזור על זה מספר פעמים ביום במידת הצורך.

3.אלוורה

אלוורה יש תכונות ריפוי טבעיות ויכולה לעזור להפחית דלקת ולהרגיע את הכאב הנגרם כתוצאה מכוויית לשון.כדי להשתמש בו, החל קצת ג’ל אלוורה ישירות על האזור הפגוע של הלשון.השאירו אותו לכמה דקות ואז שטפו אותו במים חמים.

4.מי מלח

מי מלח יכולים לעזור להפחית את הדלקת ולהרגיע את הכאב משריפת הלשון.כדי להשתמש בו, מערבבים כפית מלח בכוס מים חמים.לשטוף את הפיתרון בפה שלך כמה דקות ואז שוטפים במים חמים.

5.סודה לשתייה

סודה לשתייה יכולה לעזור להפחית את הדלקת ולהרגיע את הכאב משריפת הלשון.כדי להשתמש בו, מערבבים כפית סודה לשתייה בכוס מים חמים.לשטוף את הפיתרון בפה שלך כמה דקות ואז שוטפים במים חמים.

תרופות של סבתא אחרת להכנה מהירה ונפלאה

בנוסף לתרופות שלמעלה, ישנם מספר תרופות אחרות שניתן להשתמש בהן כדי לסייע בטיפול בשריפת הלשון.אלה כוללים:

  • חלב
  • שמן קוקוס
  • תה שחור
  • חומץ תפוחים
  • מיץ לימון
  • שום
  • ג’ינג’ר
  • כורכום
  • פלפל קאיין
  • אבקת אלום
  • מנטה
  • ציפורן
  • שורש ליקוריץ
  • תה קמומיל

ניתן להשתמש בתרופות אלה בדרכים שונות, כמו שתיית תה צמחי מרפא, החלת משחה על הלשון, או ערבוב פיתרון לשטף בפה.חשוב לזכור כי ייתכן שתרופות אלה אינן מתאימות לכולם, ולכן חשוב לדבר עם איש מקצוע בתחום הבריאות לפני השימוש בהם.

שאלות נפוצות

ש: מהם כמה תרופות טבעיות לשריפת לשון?

א: כמה תרופות טבעיות לשריפת לשון כוללות דבש, קומפרסים קרים, אלוורה, מי מלח, סודה לשתייה, חלב, שמן קוקוס, תה שחור, חומץ תפוחים, מיץ לימון, שום, ג’ינג’ר, כורכום, פלפל קאיין,אבקת אלום, נענע, ציפורן, שורש ליקוריץ ותה קמומיל.

ש: באיזו תדירות אוכל להשתמש בתרופות אלה?

א: תדירות השימוש תהיה תלויה בחומרת הלשון.באופן כללי, ניתן להשתמש בתרופות אלה מספר פעמים ביום, לפי הצורך.חשוב לזכור כי ייתכן שתרופות אלה אינן מתאימות לכולם, ולכן חשוב לדבר עם איש מקצוע בתחום הבריאות לפני השימוש בהם.

לשרוף לשוןיכול להיות מצב כואב ולא נוח, אך ישנם מספר תרופות שיכולות לעזור להפחית דלקת ולהרגיע את הכאב.דבש, קומפרסים קרים, אלוורה, מי מלח, סודה לשתייה, חלב, שמן קוקוס, תה שחור, סיידר תפוחים

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן