דף הבית » תרופות סבתא » כוויות קרות – 22 תרופות מיושנות ובטוחות
dbdddddaa dadaddaa  daadaddaddaa dedddadaddaa dddddddaa

כוויות קרות – 22 תרופות מיושנות ובטוחות

הכאב ואי הנוחות של כוויה קרה

כוויות קרות הן סוג של פגיעה קלה בעור העלולה לנבוע מחשיפה לטמפרטורות קרות.הכוויה מופיעה בדרך כלל ככתמים אדומים על העור הנפוחים מעט וכואבים במיוחד.כוויות קרות יכולות לקרות לכל אחד, אך נפוצות יותר אצל אנשים שמבלים זמן רב בחוץ במזג אוויר קר.חשוב לטפל בכוויות קרות בהקדם האפשרי כדי להפחית את הכאב ואי הנוחות ולמנוע נזק נוסף לעור.

למרות שהפגיעה בדרך כלל קלה, כוויות קרה יכולות להיות מאוד לא נוחות ועשויות לדרוש טיפול רפואי אם הכוויה חמורה.למרבה המזל, ישנם מגוון של תרופות מיושנות שיכולות לעזור להפחית את הכאב ולהאיץ את הריפוי.להלן 22 תרופות יעילות ובטוחות מיושנות לכוויות קרות.

1.דבש

דבש הוא תרופה יעילה לטיפול בכוויות קרות.יש לו תכונה אנטיבקטריאלית טבעית המסייעת במניעת זיהום.זה גם עוזר להפחית דלקת וכאב.כדי להשתמש בדבש לטיפול בכוויה קרה, החל כמות קטנה של דבש על האזור המושפע ולהשאיר אותו מספר שעות לפני שטיפתו.

2.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא קרם לחות טבעי ויכול לעזור להרגיע ולרפא כוויות קרות במהירות.כדי להשתמש בשמן קוקוס לכוויה קרה, יש למרוח כמות קטנה של שמן על האזור הפגוע ועסה אותו בעדינות עד שהוא נספג.

3.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא תרופה יעילה נוספת לכוויות קרות.יש לו תכונות אנטי-דלקתיות ואנטיספטיות שיכולות לעזור להפחית את הכאב והדלקת.כדי להשתמש בסודה לשתייה לכוויה קרה, הכינו משחה עם סודה ומים לשתייה והפעילו אותה על האזור הפגוע.השאירו אותו מספר דקות לפני ששטיפתו.

4.אלוורה

אלוורה הוא חומר ריפוי טבעי שיכול לעזור להפחית דלקת וכאב.כדי להשתמש באלוורה לכוויה קרה, החל כמות קטנה של ג’ל אלוורה על האזור הפגוע ועסה אותו בעדינות.

5.קמומיל

קמומיל הוא עשב שיש לו תכונות אנטי-דלקתיות ואנטיספטיות שיכולות לעזור להפחית את הכאב ולהאיץ את הריפוי.כדי להשתמש בקמומיל לכוויה קרה, תלויים כמה פרחי קמומיל במים חמים למשך 10 דקות, ואז מסננים ומורחים את הנוזל על האזור הפגוע.

6.לבנדר

לבנדר הוא עשב שיש לו תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הכאב ולהאיץ את הריפוי.כדי להשתמש בבנדר לכוויה קרה, מערבבים כמה טיפות של שמן אתרי לבנדר עם שמן נשא ומורחים אותו על האזור הנגוע.

7.מכשפה לוז

לוז מכשפה הוא עיקרי טבעי שיכול לעזור להפחית דלקת וכאב.כדי להשתמש במכשפות לוז לכוויה קרה, מרחו כמות קטנה מהנוזל על האזור המושפע והשאירו אותו למשך מספר שעות לפני שטיפתו.

8.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא חיטוי טבעי שיכול לעזור להפחית את הכאב ולהאיץ את הריפוי.כדי להשתמש בחומץ תפוחים לכוויה קרה, מערבבים כמה כפות מהחומץ במים ומורחים אותו על האזור הפגוע.

9.קלנדולה

קלנדולה היא עשב שיש לו תכונות חיטוי ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הכאב ולהאיץ את הריפוי.כדי להשתמש קלנדולה לכוויה קרה, תלויים כמה פרחי קלנדולה במים חמים למשך 10 דקות, ואז מסננים ומורחים את הנוזל על האזור הפגוע.

10.שמן זית

שמן זית הוא קרם לחות טבעי שיכול לעזור להפחית דלקת וכאב.כדי להשתמש בשמן זית לכוויה קרה, החל כמות קטנה של השמן על האזור המושפע ועסה אותו בעדינות.

11.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא חיטוי טבעי שיכול לעזור להפחית את הכאב ולהאיץ את הריפוי.כדי להשתמש בשמן עץ התה לכוויה קרה, מערבבים כמה טיפות שמן עץ התה עם שמן נשא ומורחים אותו על האזור הנגוע.

12.שמן ויטמין E

שמן ויטמין E הוא קרם לחות טבעי שיכול לעזור להפחית דלקת וכאב.כדי להשתמש בשמן ויטמין E לכוויה קרה, יש למרוח כמות קטנה של השמן על ה- AR המושפעEA ולעסוק אותו בעדינות.

13.כורכום

תרופות ביתיות לכוויות קרות

כוויות קרות יכולות להיות כואבות ולא נוחות, אך למרבה המזל יש הרבה תרופות ביתיות שיכולות לעזור להרגיע ולרפא את העור.מאפשרויות טבעיות כמו אלוורה ועד תרופות קלאסיות כמו שיבולת שועל, טיפולים מיושנים אלה יכולים לספק הקלה מהירה ויעילה לכוויות קרות.להלן 22 מהתרופות היעילות והבטיחותיות ביותר לכוויות קרות.

אלוורה ורה ג’ל

ג’ל אלוורה הוא תרופה טבעית הנמצאת בשימוש נרחב לטיפול בכוויות קרות.זה ידוע בתכונות הריפוי והאנטי דלקתיות שלו, ויכול לספק הקלה מיידית מכאב ואי נוחות.פשוט מרחי את הג’ל ישירות על העור ותן לו לשבת עד 20 דקות.זה יעזור להפחית דלקת ולספק הקלה בקירור.

דבש

לדבש תכונות ריפוי עוצמתיות שיכולות לעזור להרגיע ולטפל בכוויות קרה.זהו חיטוי טבעי ויכול לעזור להפחית נפיחות וכאב.כל שעליך לעשות הוא למרוח שכבה דקה של דבש על האזור הפגוע והשאיר אותו עד 30 דקות.שוטפים לאחר מכן במים קרים כדי להסיר שאריות.

שמן קוקוס

שמן קוקוס ידוע בזכות תכונות הריפוי שלו, וניתן להשתמש בו לטיפול בכוויות קרות.זה יעזור להרגיע את העור ולספק הקלה מכאב.כל שעליך לעשות הוא למרוח שכבה דקה של שמן קוקוס על האזור הפגוע ותן לו לשבת עד 20 דקות.לשטוף במים קרים אחר כך.

OATMEAL

שיבולת שועל היא תרופה קלאסית ששימשה במשך דורות לטיפול בכוויות קרות.זה ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות והריפוי, ויכול לעזור להפחית את הכאב והאי נוחות.כל שעליך לעשות הוא לערבב שיבולת שועל עם מים לייצור משחה ואז החל אותו ישירות על האזור המושפע.תן לזה לשבת עד 15 דקות לפני השטיפה במים קרים.

חומץ

חומץ ידוע בתכונותיו האנטי-דלקתיות והריפוי, וניתן להשתמש בו לטיפול בכוויות קרות.כל שעליך לעשות הוא לערבב חלקים שווים חומץ ומים ומרחי אותו ישירות על האזור הפגוע.השאירו אותו עד 10 דקות לפני השטיפה במים קרים.

שמן לבנדר

לשמן לבנדר יש תכונות ריפוי עוצמתיות שיכולות לעזור להרגיע ולטפל בכוויות קרה.פשוט מדללים כמה טיפות של שמן לבנדר עם שמן נשא כמו שמן קוקוס ומורחים אותו ישירות על האזור הפגוע.השאירו אותו עד 20 דקות לפני השטיפה במים קרים.

מיץ לימון

מיץ לימון יכול לעזור להרגיע ולטפל בכוויות קרות.זה ידוע בתכונות הריפוי והאנטי דלקתיות שלו, ויכול לספק הקלה מיידית מכאב ואי נוחות.כל שעליך לעשות הוא למרוח מיץ לימון ישירות על האזור הפגוע ותן לו לשבת עד 10 דקות.לשטוף במים קרים אחר כך.

שמן עץ התה

שמן עץ התה ידוע בתכונות הריפוי והאנטי דלקתיות שלו, וניתן להשתמש בו לטיפול בכוויות קורות.פשוט מדללים כמה טיפות שמן עץ התה בשמן נשא כמו שמן קוקוס ומורחים אותו ישירות על האזור המושפע.השאירו אותו עד 20 דקות לפני השטיפה במים קרים.

מכשף לוז

Hitch Lazel ידוע בתכונות הריפוי והאנטי דלקתיות שלה, וניתן להשתמש בהן לטיפול בכוויות קרות.פשוט מדללים כמה טיפות לוז מכשפה עם מים ומורחים אותם ישירות על האזור הפגוע.השאירו אותו עד 10 דקות לפני השטיפה במים קרים.

חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים ידוע בתכונות הריפוי והאנטי דלקתיות שלו, וניתן להשתמש בו לטיפול בכוויות קרות.כל שעליך לעשות הוא לערבב חלקים שווים חומץ תפוחים ומים ומרחי אותו ישירות על האזור המושפע.השאירו אותו עד 10 דקות לפני השטיפה במים קרים.

סודה לשתייה

סודה לשתייה ידועה בתכונות הריפוי והאנטי דלקתיות שלה, וניתן להשתמש בה לטיפול בכוויות קרה.כל שעליך לעשות הוא לערבב חלקים שווים סודה ומים לשתייה ומרחי אותה ישירות על האזור הפגוע.השאירו אותו עד 10 דקות לפני השטיפה במים קרים.

מלפפון

מלפפון ידוע בקירורו ובאנטי-אנימאפיינים nflammatory, וניתן להשתמש בהם לטיפול בכוויות קרות.כל שעליך לעשות הוא לחתוך מלפפון לפרוסות ולהחיל אותם ישירות על האזור המושפע.תן להם לשבת עד 10 דקות לפני השטיפה במים קרים.

כורכום </

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן