דף הבית » תרופות סבתא » עור שמנוני על הפנים – 8 תרופות של סבתא ביתית וסבתא רפואית
dadda dadedaddad dadc ddadaddd  daadaddaddaa dadc daddaad dddaa

עור שמנוני על הפנים – 8 תרופות של סבתא ביתית וסבתא רפואית

מהו עור שמנוני?

עור שמנוני הוא בעיה שכיחה, במיוחד בקרב בני נוער.זה מאופיין בנקבוביות מוגדלות, מראה מבריק, ג’ינג’ים ואקנה.זה נגרם על ידי בלוטות חלב פעילות יתר המייצרות יותר מדי סבום, חומר שמנוני המשמן את העור.עור שמנוני יכול להיות מתסכל, אך ישנם כמה טיפולים ביתיים ורפואיים זמינים להפחתת הבעיה או לחסל את הבעיה.

הסעדים של סבתא לעור שומני

ישנם הרבה תרופות ביתיות ורפואיות שניתן להשתמש בהן לטיפול בעור שומני.להלן 8 תרופות אפקטיביות שהועברו מדורות של סבתות:

1.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא מענק טבעי שיכול לעזור להפחית את השמן ולנקבוביות הנקבוביות.כדי להשתמש בו, מערבבים חלק אחד של חומץ תפוחים על שני חלקים מים ומרחו אותו על עורך בעזרת כדור כותנה.השאירו אותו לכמה דקות ושטפו אותו.

2.דבש

דבש הוא אנטיבקטריאלי טבעי שיכול לעזור להפחית את החיידקים העלולים לגרום לאקנה.כדי להשתמש בו, מרחו שכבה דקה של דבש על עורכם והשאירו אותו למשך 10 דקות.ואז שוטפים אותו במים חמים.

3.אלוורה

אלוורה הוא חומר ריפוי טבעי שיכול לעזור להרגיע ולהרטיב את העור.כדי להשתמש בו, מרחו שכבה דקה של ג’ל אלוורה על עורכם והשאירו אותו למשך 10 דקות.ואז שוטפים אותו במים חמים.

4.מסכת לבנה ביצה

מסכה לבנה ביצה יכולה לעזור להוציא עודף שמן ולהפחית את גודל הנקבוביות.כדי להשתמש בו, מערבבים לבן ביצה אחת עם כפית אחת של מיץ לימון וכפית דבש אחת.מרחו את התערובת על הפנים והשאירו אותה למשך 10 דקות.ואז שוטפים אותו במים חמים.

5.עגבניות

עגבניות הן עיקריות טבעיות שיכולות לעזור להפחית את השמן ולנקבוביות הנקבוביות.כדי להשתמש בו, חותכים עגבנייה לשניים ושפשפו אותה על עורך.השאירו אותו למשך 15 דקות ואז שטפו אותו במים חמים.

6.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא פילינג טבעי שיכול לעזור בהסרת תאי עור מתים ולהפחית את השמן.כדי להשתמש בו, מערבבים כף אחת של סודה לשתייה עם שתי כפות מים.מרחו את התערובת על עורכם והשאירו אותו למשך 10 דקות.ואז שוטפים אותו במים חמים.

7.יוגורט

יוגורט הוא קרם לחות טבעי שיכול לעזור להרגיע את העור ולהפחית את הדלקת.כדי להשתמש בו, מרחי שכבה דקה של יוגורט רגיל על עורך והשאיר אותו דולק למשך 10 דקות.ואז שוטפים אותו במים חמים.

8.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא חיטוי טבעי שיכול לעזור להפחית את החיידקים העלולים לגרום לאקנה.כדי להשתמש בו, מערבבים שמן עץ תה חלק אחד עם חמישה חלקים מים ומרחו אותו על עורך בעזרת כדור כותנה.השאירו אותו לכמה דקות ושטפו אותו.

טיפ ייחודי ומועיל

לא משנה באיזו תרופה תבחרו להשתמש, חשוב לזכור להשתמש בקרם לחות קל אחר כך.זה יעזור לשמור על עורך לחות ולמנוע יובש.בנוסף, חשוב לזכור להשתמש במוצרים עדינים ולא לקרצף את העור שלך חזק מדי בעת הניקוי.

בסך הכל, ישנם הרבה תרופות ביתיות ורפואיות שניתן להשתמש בהן לטיפול בעור שומני.חשוב לזכור להשתמש במוצרים עדינים ולא לקרצף את העור שלך חזק מדי בעת ניקוי.בנוסף, שימוש בקרם לחות קל לאחר מכן יכול לעזור לשמור על עורך לחות ולמנוע יובש.בסבלנות ועקביות, תרופות אלה יכולות לעזור להפחית או לחסל עור שומני.

תרופות ביתיות לעור שומני

עור שומני יכול להיות אתגר עבור אנשים מסוימים, אבל זה לא חייב להיות.ישנם תרופות ביתיות רבות שניתן להשתמש בהן כדי לסייע בהפחתת המראה של עור שומני על הפנים.ממרכיבים טבעיים לשינויים באורח החיים, ישנן מגוון שיטות שיש לקחת בחשבון כשמנסים למצוא פיתרון לעור שומני.

מסכות שיבולת שועל

ידוע ש

שיבולת שועל נהדרת להפחתת דלקת ושומנות על העור.להכנת מסכת שיבולת שועל, פשוט מערבבים כמות קטנה של שיבולת שועל עם מעט מים ליצירת משחה.החל את העיסה על הפנים ותן לו לשבת 15-20 דקותלפני שטיפה במים פושרים.מסכה זו יכולה להיעשות 2-3 פעמים בשבוע לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

מסכות מלפפון

מלפפונים הם מעיקים טבעיים, מה שהופך אותם נהדרים להפחתת המראה של עור שומני.להכנת מסיכת מלפפון, פשוט מערבבים מלפפון עד שהיא יוצרת משחה.החל את העיסה על הפנים ותן לו לשבת 15-20 דקות לפני השטיפה במים פושרים.מסכה זו יכולה להיעשות עד פעמיים בשבוע לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

תרופות רפואיות לעור שומני

למי שמחפש טיפולים ממוקדים יותר לעורם השומני, ישנם מגוון של תרופות רפואיות שניתן להשתמש בהן.מתרופות מרשם לטיפולי לייזר, ישנן מגוון שיטות שיש לקחת בחשבון כשמנסים למצוא פיתרון לעור שומני.

תרופות מרשם

עבור אלה המחפשים גישה ממוקדת יותר לטיפול בעורם השומני, תרופות מרשם עשויות להיות אופציה.תרופות אלה יכולות לעזור להפחית את ייצור הסבום, שהוא השמן הטבעי המיוצר על ידי העור.חשוב לדבר עם רופא או רופא עור לפני שתתחיל תרופות מרשם.

טיפולי לייזר

ניתן להשתמש ב

טיפולי לייזר כדי לסייע בהפחתת מראה העור השומני.טיפולים אלה משתמשים בלייזרים כדי למקד ולהפחית את ייצור הסבום על הפנים.חשוב לדבר עם רופא או רופא עור לפני שתתחיל בטיפולי לייזר.

הסעדים של סבתא לעור שומני

סבתות משתמשות בתרופות ביתיות מזה שנים כדי לסייע בטיפול במצבי עור שונים, כולל עור שומני.חלק מהתרופות הפופולריות ביותר כוללות שימוש במיץ לימון, חלבוני ביצה ודבש.מרכיבים טבעיים אלה יכולים לעזור להפחית את מראה העור השומני ולעזור לשמור עליו לחות.

מיץ לימון

מיץ לימון יש תכונות טבעיות טבעיות שיכולות לעזור להפחית את המראה של עור שומני.כדי להשתמש במיץ לימון כתרופה, פשוט מערבבים כמה כפות מיץ לימון עם כמה כפות מים.מרחו את התערובת על הפנים ונותנים לה לשבת 15-20 דקות לפני השטיפה במים פושרים.תרופה זו יכולה להיעשות עד פעמיים בשבוע לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

חלבוני ביצה

חלבוני ביצה יכולים לשמש גם כתרופה לעור שומני.כדי להשתמש בחלבוני ביצה כתרופה, פשוט הפרידו בלבן ביצה מהחלמון והקציפו אותה עד שהוא יוצר מרקם סמיך וקרמי.מרחו את הביצה הלבנה על הפנים ונותנים לה לשבת 15-20 דקות לפני השטיפה במים פושרים.תרופה זו יכולה להיעשות עד פעמיים בשבוע לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

דבש

ידוע ש

דבש נהדר לעור לחות ויכול לעזור להפחית את מראה העור השומני.כדי להשתמש בדבש כתרופה, פשוט מערבבים כמה כפות דבש עם כמה כפות מים.מרחו את התערובת על הפנים ונותנים לה לשבת 15-20 דקות לפני השטיפה במים פושרים.תרופה זו יכולה להיעשות עד פעמיים בשבוע לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

שאלות נפוצות

ש: האם זה בטוח להשתמש בתרופות ביתיות לעור שומני?

א: כן, בדרך כלל זה בטוח להשתמש בתרופות ביתיות לעור שומני.עם זאת, חשוב להיות מודעים לכל אלרגיות פוטנציאליות או רגישויות לעור שיכולות להיות מחמירות על ידי מרכיבים מסוימים.חשוב גם לעקוב אחר ההוראות בזהירות ולהפסיק את השימוש אם מתרחש גירוי כלשהו.

מסקנה </h2

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן