דף הבית » תרופות סבתא » רגליים סדוקות – 9 הסעדים של סבתא משקמת המומלצים על ידי מומחים
daddcdddd dadddaddaa  ddadadddd dadc daddaad dedadadedaa dde

רגליים סדוקות – 9 הסעדים של סבתא משקמת המומלצים על ידי מומחים

רגליים סדוקות: 9 הסעדים של סבתא משקמת המומלצים על ידי מומחים

יש לך רגליים סדוקות?אם כן, אז אתה יודע שזה לא רק נושא קוסמטי אלא גם יכול להיות כואב.זה יכול להיגרם בגלל מגוון סיבות כמו עור יבש, היגיינה לקויה, סוכרת או מחסור בוויטמין.

למרבה המזל, יש המון תרופות משקמות שיכולות לעזור לך להרגיע ולרפא רגליים סדוקות.להלן 9 מהתרופות הטובות ביותר של סבתא המומלצות על ידי מומחים:

1.משרים את כפות הרגליים במים חמים

הצעד הראשון לריפוי רגליים סדוקות הוא להשרות אותם במים חמים למשך 15-20 דקות.הוסף מלח אפסום למים החמים ומעסה את כפות הרגליים בעדינות תוך השרייה כדי לעזור לרכך את העור.לאחר שתסיים, טפח עליהם יבשים ומרוח קרם לחות.

2.השתמש בג’לי נפט

ג’לי נפט הוא תרופה יעילה לרגליים סדוקות מכיוון שהיא מסייעת לשמור על לחות העור ורכה.החל שכבה נדיבה של ג’לי נפט על הרגליים לפני שאתה הולך לישון ומכסה אותם בגרביים.

טיפ ייחודי:

אתה יכול גם להוסיף כמה טיפות של שמן אתרי לבנדר לג’לי הנפט לצורך הזנה והרפיה נוספים.

3.אלוורה ורה ג’ל

ג’ל אלוורה הוא תרופה טבעית לכפות רגליים סדוקות ובעל תכונות אנטי דלקתיות המסייעות לרפא את העור.החל ג’ל אלוורה על הרגליים ועסה אותו בעדינות למשך מספר דקות.השאירו אותו לכמה שעות או לילה לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

4.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא קרם לחות מצוין ויכול לעזור להזין ולרפא את כפות הרגליים הסדוקות שלך.לעסות את כפות הרגליים עם שמן קוקוס חם כמה דקות לפני שאתה הולך לישון ולהשאיר אותו לילה.

5.דבש ושמן זית

דבש ושמן זית הם מרכיבים חזקים שיכולים לעזור להרגיע ולרפא רגליים סדוקות.מערבבים כמויות שוות של דבש ושמן זית, ומעסים את התערובת על כפות הרגליים.השאירו אותו לכמה שעות לפני השטיפה במים פושרים.

6.שיבולת שועל

שיבולת שועל היא תרופה נהדרת לרגליים סדוקות שכן היא עוזרת לרכך ולפילוף את העור.מערבבים שתי כפות שיבולת שועל עם כמה טיפות מים ומרחים את העיסה על הרגליים.לעסות בעדינות את כפות הרגליים עם העיסה למשך מספר דקות ואז שטפו.

7.מיץ לימון

מיץ לימון הוא פילינג טבעי שיכול לעזור להסיר תאי עור מתים ולרכך את כפות הרגליים.מערבבים חלקים שווים של מיץ לימון ומים, ומשרים את כפות הרגליים בתערובת למשך 15 דקות.שטפו במים פושרים וטפחו על כפות הרגליים יבשות.

8.שמן עץ התה

בשמן עץ התה תכונות אנטי פטרייתיות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להרגיע ולרפא רגליים סדוקות.מערבבים כמה טיפות של שמן עץ התה עם שמן נשא כמו שמן שקדים, ומעסים אותו על הרגליים.השאירו אותו לכמה שעות לפני השטיפה.

9.חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים הוא תרופה יעילה לרגליים סדוקות מכיוון שהוא מסייע לפילינג ולרכך את העור.מערבבים שתי כפות של חומץ תפוחים עם כוס מים חמים, וספגו את כפות הרגליים בתערובת למשך 15 דקות.שטפו במים פושרים וטפחו על כפות הרגליים יבשות.

אלה כמה מהסעדים הטובים ביותר של הסבתא המומלצים על ידי מומחים לרגליים סדוקות.עם זאת, חשוב לזכור כי ייתכן שסעדים אלה אינם מתאימים לכולם.אם יש לך מצב רפואי בסיסי, עדיף להתייעץ עם הרופא שלך לפני שתנסה את הסעדים האלה.

הסעדים של סבתות לרגליים סדוקות

רגליים סדוקות יכולות להיות כואבות ומביכות.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות של סבתות שיכולות לעזור להחזיר את כפות רגליכם לתפארתן הקודמת.להלן 9 סעדים משקמים שממליצים מומחים:

1.תערובת שמן קוקוס ושמן צמחי

מערבבים חלקים שווים שמן קוקוס ושמן צמחי ועיסו אותו לרגליך למשך 10 דקות בכל יום.זה יעזור להרגיע ולהרטיב את העור, ובמקביל לספק תכונות אנטי דלקתיות כדי להפחית את אי הנוחות הנגרמת על ידי רגליים סדוקות.

2.אמבט שיבולת שועל

שיבולת שועל היא פילינג טבעי ויכול לעזור מחדשהעבירו תאי עור מתים, תוך מתן הקלה מדלקת.צור משחה על ידי ערבוב של חלקים שווים שיבולת שועל ומים והחל אותה על כפות הרגליים.תן לזה לשבת 15 דקות לפני ששטיפה אותו במים חמים.

3.דבש תרופה

דבש הוא חומר הומסנט טבעי, כלומר הוא עוזר לשמור על העור לחות ולחות.מערבבים יחד 2 כפות דבש ו -1 כף שמן זית ומעסה אותו לרגליך.תן לזה לשבת 15 דקות לפני ששטיפה אותו במים חמים.

4.אלוורה

אלוורה הוא קרם לחות טבעי ובעל תכונות אנטי דלקתיות.מרחי ג’ל אלוורה על כפות הרגליים ותן לו לשבת 15 דקות לפני ששטיפתו במים חמים.

5.משחת סודה לשתייה

סודה לשתייה היא פילינג טבעי ויכולה לעזור להסיר תאי עור מתים.צור משחה על ידי ערבוב של 2 כפות סודה לשתייה ו -1 כף מים חמים.מרחו את העיסה על הרגליים ונותנים לו לשבת 15 דקות לפני שטיפתו במים חמים.

6.חומץ Soak

לחומץ יש תכונות נגד פטריות ואנטיבקטריאליות, שיכולות לעזור להפחית דלקת ואי נוחות.הוסף 1 כוס חומץ לבן לאגן מים חמים וספג את כפות הרגליים למשך 15 דקות.

7.מלחי Epsom Soak

מלחי אפסום הם פילינג טבעי ויכולים לעזור בהסרת תאי עור מתים.הוסף 2 כפות מלחי אפסום לאגן מים חמים וספג את כפות הרגליים למשך 15 דקות.

8.מיץ לימון soak

מיץ לימון הוא פילינג טבעי ויכול לעזור בהסרת תאי עור מתים.הוסף 1 כף מיץ לימון לאגן מים חמים ומשרות את כפות הרגליים למשך 15 דקות.

9.ג’לי נפט

ג’לי נפט הוא קרם לחות טבעי ויכול לעזור לשמור על העור לחות ולחות.החל כמות נדיבה של ג’לי נפט על הרגליים לפני שאתה הולך לישון ולבש זוג גרביים כדי לנעול את הלחות.

מסקנה

רגליים סדוקות יכולות להיות כואבות ומביכות.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות של סבתות שיכולות לעזור להחזיר את כפות רגליכם לתפארתן הקודמת.תרופות אלה נעות בין תערובות שמן קוקוס ושמן צמחי ועד מלח אפסום ומיץ לימון.חשוב לזכור תמיד לשמור על כפות הרגליים לחות ולהשתמש בתרופות המתאימות לסוג העור שלך.

שאלות נפוצות

מהן כמה תרופות טבעיות לרגליים סדוקות?

כמה תרופות טבעיות לכפות רגליים סדוקות כוללות שמן קוקוס ושמן צמחי, אמבטיות שיבולת שועל, תרופות דבש, אלוורה, משחת סודה לשתייה, ספיגה של חומץ, ספרי מלח אפסום, מיץ לימון, וג’לי נפט.

האם הסעדים של סבתא יעילים לטיפול בכפות רגליים סדוקות?

כן, הסעדים של סבתא יכולים להיות יעילים לטיפול בכפות רגליים סדוקות.תרופות אלה נעות בין תערובות שמן קוקוס ושמן צמחי ועד מלח אפסום ומיץ לימון.חשוב לזכור תמיד לשמור על כפות הרגליים לחות ולהשתמש בתרופות המתאימות לסוג העור שלך.בנוסף, עליך להתייעץ עם הרופא שלך אם הרגליים הסדוקות אינן משתפרות עם התרופות הללו.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן