דף הבית » תרופות סבתא » גוש בבית השחי – 12 תרופות של סבתא לטיפול יעיל
ddda ddddaa ddadd  daadaddaddaa dadc daddaad dcdddaddc dda

גוש בבית השחי – 12 תרופות של סבתא לטיפול יעיל

גוש בבית השחי: 12 תרופות של סבתא לטיפול יעיל

קיום גוש בבית השחי יכול להיות די לא נוח ואפילו כואב לפעמים.זה יכול להיגרם על ידי מגוון דברים כמו זיהום, פציעה או הצטברות נוזלים.זה יכול להיות גם סימן למצב חמור יותר, כמו סרטן.למרבה המזל, ישנם תרופות רבות שניתן להשתמש בהן כדי לטפל ביעילות בגוש בבית השחי.להלן 12 תרופות של סבתא לטיפול בגוש בבית השחי:

1.דחיסת חום

ניתן להשתמש בקומפרי חום כדי להפחית את אי הנוחות והכאב הנגרמים על ידי גוש בבית השחי.עטפו כרית חימום או בקבוק מים חמים במגבת ומורחים אותה על האזור המושפע למשך 10-15 דקות.חזור על זה מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

2.קומפרס קר

ניתן להשתמש בקומפרסים קרים גם להפחתת נפיחות ודלקת הנגרמת על ידי גוש בבית השחי.עטפו חבילה קרה או שקית ירקות קפואים במגבת ומורחים אותה על האזור הפגוע למשך 10-15 דקות.חזור על זה מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

3.אבקת כורכום

לאבקת הכורכום יש תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-חיטוי שניתן להשתמש בהן כדי להפחית את גודל הגוש בבית השחי.מערבבים כפית אחת של אבקת כורכום עם כף מים אחת ומורחים אותה על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 10-15 דקות לפני שטיפתו.

4.שמן קיק

לשמן קיק יש תכונות אנטי דלקתיות ונוגדות פטרייתיות שניתן להשתמש בהן כדי להפחית את גודל הגוש בבית השחי.מערבבים כפית אחת של שמן קיק עם כף אחת של שמן זית ומורחים אותו על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 10-15 דקות לפני שטיפתו.

5.שמן קוקוס

לשמן הקוקוס תכונות אנטי -פטרייתיות ואנטיבקטריאליות שניתן להשתמש בהן כדי להפחית את גודל הגוש בבית השחי.מערבבים כפית אחת של שמן קוקוס עם כף שמן זית אחד ומורחים אותו על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 10-15 דקות לפני שטיפתו.

6.שום

לשום תכונות אנטי -פטרייתיות ואנטיבקטריאליות שניתן להשתמש בהן כדי להפחית את גודל הגוש בבית השחי.מרסקים שן שום אחד ומורחים אותו על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 10-15 דקות לפני שטיפתו.

7.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא בעל תכונות אנטי -פטרייתיות ואנטיבקטריאליות שניתן להשתמש בהן כדי להפחית את גודל הגוש בבית השחי.מערבבים כף אחת של חומץ תפוחים עם ארבע כפות מים ומורחים אותו על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 10-15 דקות לפני שטיפתו.

8.מלח אפסום

למלח Epsom יש תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-חיטוי שניתן להשתמש בהן כדי להפחית את גודל הגוש בבית השחי.מערבבים כוס אחת של מלח אפסום עם ארבע כוסות מים חמים ומורחים אותה על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 10-15 דקות לפני שטיפתו.

9.שמן לבנדר

לשמן לבנדר יש תכונות אנטי -פטרייתיות ואנטיבקטריאליות שניתן להשתמש בהן כדי להפחית את גודל הגוש בבית השחי.מערבבים כפית אחת של שמן לבנדר עם כף שמן זית אחת ומורחים אותו על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 10-15 דקות לפני שטיפתו.

10.שמן עץ התה

בשמן עץ התה תכונות נגד פטריות ואנטיבקטריאליות שניתן להשתמש בהן כדי להפחית את גודל הגוש בבית השחי.מערבבים כפית אחת של שמן עץ התה עם כף שמן זית אחת ומורחים אותו על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 10-15 דקות לפני שטיפתו.

11.סודה לשתייה

לסודה לשתייה יש תכונות אנטי -פטרייתיות ואנטיבקטריאליות בהן ניתן להשתמש כדי להפחית את גודל הגוש בבית השחי.מערבבים כפית אחת של סודה לשתייה עם כף מים אחת ומורחים אותה על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 10-15 דקות לפני שטיפתו.

12.אלוורה

אלוורה יש תכונות אנטי-דלקתיות ואנטי-חיטוי

מהו גוש בבית השחי?

גוש בבית השחי, המכונה בדרך כלל לימפדנאופתיה אקסילרית, הוא מצב בו גוש או נפיחות מופיעים באזור בית השחי.גוש זה יכול להיגרם על ידי מגוון גוף Cחריגות כמו זיהום, פציעה או גידול.הגוש יכול להיות רך או קשה ויכול להיות כואב או ללא כאבים.חשוב לציין כי לא כל הגושים בבית השחי הם סרטניים, ועדיף לרופא לבחון את הגוש כדי לקבוע את הגורם ואת מסלול הטיפול הטוב ביותר.

הסעדים של סבתא לטיפול יעיל

אף על פי שגושים בבית השחי יכולים להיגרם על ידי מגוון תנאים, ישנם תרופות רבות של סבתות בהן ניתן להשתמש בטיפול ביעילות.תרופות אלה טבעיות וניתן להשתמש בהן לטיפול בגורם הבסיסי של הגוש.

כורכום

כורכום הוא תבלין ששימש במשך מאות שנים כתרופה טבעית למגוון מחלות.זה ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות והנוגדי חמצון, ההופכות אותו לאופציה נהדרת לטיפול בגושים בבית השחי.ניתן לצרוך כורכום כמשקה, להחיל ישירות על האזור המושפע, או לערבב עם מרכיבים אחרים לייצור משחה.

שום

שום הוא תרופה טבעית נוספת המשמשת במשך מאות שנים לטיפול במגוון מצבים.יש לו תכונות אנטיבקטריאליות, אנטי -פטריות ואנטי -ויראליות, מה שהופך אותו לאופציה נהדרת לטיפול בגושים בבית השחי.ניתן לצרוך שום דרך הפה או להחיל ישירות על האזור המושפע.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית המשמשת במשך מאות שנים לטיפול במגוון מצבים.יש לו תכונות אנטי -פטרייתיות ואנטיבקטריאליות, שהופכות אותו לאופציה נהדרת לטיפול בגושים בבית השחי.ניתן ליישם חומץ תפוחים ישירות על האזור הפגוע או לערבב עם מרכיבים אחרים לייצור משחה.

שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא תרופה טבעית המשמשת במשך מאות שנים לטיפול במגוון מצבים.יש לו תכונות אנטי -פטרייתיות ואנטיבקטריאליות, שהופכות אותו לאופציה נהדרת לטיפול בגושים בבית השחי.ניתן ליישם שמן קוקוס ישירות על האזור הפגוע או לערבב עם מרכיבים אחרים לייצור משחה.

מיץ לימון

מיץ לימון הוא תרופה טבעית ששימשה במשך מאות שנים לטיפול במגוון מצבים.יש לו תכונות אנטיבקטריאליות ונוגדות פטריות, שהופכות אותו לאופציה נהדרת לטיפול בגושים בבית השחי.ניתן ליישם מיץ לימון ישירות על האזור המושפע או לערבב עם מרכיבים אחרים לייצור משחה.

אלוורה

אלוורה היא תרופה טבעית המשמשת במשך מאות שנים לטיפול במגוון מצבים.יש לו תכונות אנטי -פטרייתיות ואנטיבקטריאליות, שהופכות אותו לאופציה נהדרת לטיפול בגושים בבית השחי.ניתן ליישם אלוורה ישירות על האזור המושפע או לערבב עם מרכיבים אחרים לייצור משחה.

שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא תרופה טבעית המשמשת במשך מאות שנים לטיפול במגוון מצבים.יש לו תכונות אנטי -פטרייתיות ואנטיבקטריאליות, שהופכות אותו לאופציה נהדרת לטיפול בגושים בבית השחי.ניתן ליישם שמן עץ התה ישירות על האזור המושפע או לערבב עם מרכיבים אחרים לייצור משחה.

פלפל קאיין

פלפל קאיין הוא תרופה טבעית המשמשת במשך מאות שנים לטיפול במגוון תנאים.יש לו תכונות אנטי -פטרייתיות ואנטיבקטריאליות, שהופכות אותו לאופציה נהדרת לטיפול בגושים בבית השחי.ניתן ליישם פלפל קאיין ישירות על האזור המושפע או לערבב עם מרכיבים אחרים לייצור משחה.

שמן זית

שמן זית הוא תרופה טבעית המשמשת במשך מאות שנים לטיפול במגוון מצבים.יש לו תכונות אנטי -פטרייתיות ואנטיבקטריאליות, שהופכות אותו לאופציה נהדרת לטיפול בגושים בבית השחי.ניתן ליישם שמן זית ישירות על האזור המושפע או לערבב עם מרכיבים אחרים לייצור משחה.

עלי כרוב

עלי כרוב הם תרופה טבעית המשמשת במשך מאות שנים לטיפול במגוון מצבים.יש להם תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות, מה שהופך אותם לאופציה נהדרת לטיפול בגושים בבית השחי.ניתן ליישם עלי כרוב ישירות על האזור הפגוע או לערבב אותו עם OTHEמרכיבים ל

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן