דף הבית » תרופות סבתא » סינוסים – 10 תרופות של סבתא איכותית ורפואית
daddaddaddd  daadaddaddaa dadc daddaad dddbddaaddaa ddadadd

סינוסים – 10 תרופות של סבתא איכותית ורפואית

צרות בסינוס?10 תרופות של סבתא להצלה

בעיות בסינוס עלולות לגרום לאי נוחות רבה, להשפיע על פעילויות יומיומיות ולהאמלל את החיים.אמנם יש הרבה תרופות ללא מרשם ומרשם העומדות לרשותם, אך אנשים מעדיפים לנסות תרופות טבעיות.להלן 10 סעדים של סבתא שעשויים לעזור להקל על תסמיני הסינוסים.

שאיפת קיטור

שאיפת קיטור היא דרך פשוטה ועם זאת יעילה לעזור להקל על גודש בסינוסים.מרתיחים סיר מים ושופכים אותו לקערה.מכסים את הראש במגבת ונשענים מעל הקערה ונושמים את הקיטור.האוויר החם והלח עוזר לשחרר את הריר בסינוסים, ומאפשר לו להתנקז ביתר קלות.

נטי סיר

סיר נטי הוא צורה עתיקה של השקיה באף.המכשיר הפשוט הזה מלא בתמיסת מלח ואז נשפך דרך הנחיריים.הפיתרון עוזר לשטוף את הריר והגירויים מהסינוסים.

טיפ:

חשוב להשתמש רק במים מזוקקים או בעבר מבושלים כדי ליצור את תמיסת המלח עבור סיר נטי.

תה צמחים

תה צמחים יכול להועיל בטיפול בבעיות בסינוס.תה מנטה, ג’ינג’ר ותה קמומיל יכול לעזור להפחית את הדלקת ולשחרר ריר.שתיית כמה כוסות תה צמחים לאורך היום יכולה להועיל.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה ביתית פופולרית למגוון מחלות.זה יכול לעזור לפנות את הסינוסים על ידי דילול הריר ופירוק העומס.מערבבים כף של חומץ תפוחים לכוס מים חמים ושותים אותו מספר פעמים ביום.

שמנים אתרים

שמנים אתרים כמו אקליפטוס, מנטה ושמן עץ התה יכולים לעזור להקל על בעיות בסינוס.כדי להשתמש בשמנים אתרים, הוסיפו כמה טיפות לקערת מים חמים ושאפו את האדים.אתה יכול גם להוסיף כמה טיפות למפזר או לאדה ולשאוף את האדים.

דבש ולימון

דבש ולימון ידועים שניהם בתכונותיהם האנטי דלקתיות והאנטיבקטריאליות.ערבובם יחד ושתיית התערובת מספר פעמים ביום יכול לעזור להפחית את תסמיני הסינוסים.

שום

שום הוא חומר אנטיבקטריאלי ואנטי דלקתי חזק.אכילת שום גולמי או שתיית מיץ שום יכול לעזור להפחית את הדלקת בסינוס ולנקות את הסינוסים.

מיץ תפוחים

מיץ תפוחים הוא דרך נהדרת לעזור להפחית דלקת בסינוסים.שתו כוס מיץ תפוחים מספר פעמים ביום כדי לעזור לפנות את הסינוסים.

פלפל קאיין

פלפל קאיין הוא תרופה ביתית נוספת שיכולה לעזור להפחית את תסמיני הסינוסים.מערבבים כפית פלפל קאיין לכוס מים חמים ושותים אותם מספר פעמים ביום.

גרגר מי מלח

גרגר עם מי מלח יכול לעזור להפחית את הדלקת בגרון ובסינוסים.מערבבים כפית מלח לכוס מים חמים וגרגר למשך מספר דקות.זה יכול לעזור להפחית את גודש הסינוסים ולהרגיע גרון מגרד.

בעיות בסינוס יכולות להיות מטרד, אך 10 הסעדים של סבתא אלה יכולים לעזור להקל על הסימפטומים ולהפוך את החיים לקצת יותר נעימים.נסה את התרופות הטבעיות האלה לנסות ולראות אם הם יכולים לעזור לך למצוא הקלה מהסינוסים שלך.

הסעדים של סבתא לסינוסים

סבתות מציעות סעדים למשפחותיהן במשך מאות שנים.בעוד שרבים מהתרופות הביתיות אינן מוכחות מדעית, הם עדיין יכולים להיות יעילים בהקלת תסמיני הסינוסים.להלן 10 מהתרופות הנפוצות והיעילות ביותר של סבתא לסינוסים.

1.שאיפת קיטור

שאיפת קיטור היא תרופה פשוטה ופופולרית שיכולה לעזור לפנות את מעברי האף ולהקל על העומס.מלאו קערה במים מהבילים, הוסיפו כמה טיפות שמן אקליפטוס והניחו מגבת מעל הראש והקערה.שאפו את הקיטור למשך 10 דקות.זה יעזור לפתוח את מעברי האף ולהפחית את הדלקת.

2.השקיה באף מלח

השקיה באף מלח היא תרופה ביתית נוספת שיכולה לעזור להפחית את עומס הסינוסים וגירוי.השתמש בתמיסת מלח או במי מלח כדי לשטוףהסינוסים שלך.זה יעזור לשטוף כל ריר לכודים ולהפחית את הדלקת.

3.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה ביתית פופולרית לגודש בסינוסים.מערבבים כף אחת של חומץ תפוחים עם כוס מים חמים ושותים אותה שלוש פעמים ביום.זה יעזור להפחית דלקת ולפתוח את מעברי האף.

4.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא אנטי דלקת טבעי שיכול לעזור להפחית את גודש ודלקת הסינוסים.אתה יכול לשתות תה ג’ינג’ר או להוסיף ג’ינג’ר טרי לארוחות שלך.

5.כורכום

כורכום הוא עוד אנטי-דלקתי טבעי שיכול לעזור להפחית את עומס הסינוסים ודלקת.אתה יכול לשתות תה כורכום או להוסיף כורכום טרי לארוחות שלך.

6.שום

שום הוא אנטיביוטיקה טבעית שיכולה לעזור להילחם בזיהומים בסינוסים.הוסף שום טרי לארוחות שלך או קח תוסף שום.

7.דבש

דבש הוא אנטי דלקתי טבעי ויכול לעזור להפחית את גודש ודלקת הסינוסים.הוסף כפית דבש לכוס מים חמים ושותה אותו שלוש פעמים ביום.

8.שמן אקליפטוס

שמן אקליפטוס הוא תרופה ביתית פופולרית לגודש בסינוסים.מוסיפים כמה טיפות של שמן אקליפטוס לקערה של מים מהבילים ושואפים את הקיטור למשך 10 דקות.זה יעזור לפתוח את מעברי האף ולהפחית את הדלקת.

9.שמן מנטה

שמן מנטה הוא עוד אנטי-דלקתי טבעי שיכול לעזור להפחית את הגודש והדלקת בסינוסים.מוסיפים כמה טיפות שמן מנטה לקערת מים מהבילים ושואפים את הקיטור למשך 10 דקות.

10.מיץ לימון

מיץ לימון הוא נוגד חמצון טבעי שיכול לעזור להפחית את עומס הסינוסים ודלקת.שתו כוס מי לימון חמים או הוסיפו מיץ לימון טרי לארוחות שלכם.

סיכום

סבתות מציעות סעדים ביתיים למשפחותיהן במשך מאות שנים ורבים מהתרופות הללו יכולות להיות יעילות בהקלת תסמיני הסינוסים.שאיפת קיטור, השקיה באף מלח, חומץ תפוחים, ג’ינג’ר, כורכום, שום, דבש, שמן אקליפטוס, שמן מנטה ומיץ לימון הם כולם תרופות טבעיות שיכולות לעזור להפחית את העומס והדלקת הסינוס.

שאלות נפוצות

ש.מהם התרופות הביתיות הטובות ביותר לסינוסים?

א. שאיפת אדים, השקיה באף מלח, חומץ תפוחים, ג’ינג’ר, כורכום, שום, דבש, שמן אקליפטוס, שמן מנטה ומיץ לימון הם כולם תרופות טבעיות שיכולות לעזור להפחית את עומסי הסינוס ודלקת.

ש.האם שאיפת קיטור עוזרת בסינוסים?

א. כן, שאיפת קיטור יכולה לעזור לפתוח את מעברי האף ולהפחית דלקת.מלאו קערה במים מהבילים, הוסיפו כמה טיפות שמן אקליפטוס והניחו מגבת מעל הראש והקערה.שאפו את הקיטור למשך 10 דקות.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן