דף הבית » תרופות סבתא » כאבי סינוס – 15 תרופות של סבתא זמינות בבית וכדאי לדעת
dbddd daddadda  daadaddaddaa dadc daddaad ddeddaddaa ddddaa

כאבי סינוס – 15 תרופות של סבתא זמינות בבית וכדאי לדעת

כאבי סינוסים: 15 תרופות של סבתא זמינות בבית
כאבי סינוסים הם מחלה שכיחה שיכולה להיגרם על ידי אלרגיות, זיהומים ומצבים דלקתיים אחרים.לרוע המזל, זה יכול להיות קשה לטיפול, ואנשים רבים פונים לתרופות ללא מרשם או לתרופות מרשם להקלה.עם זאת, ישנם גם הרבה תרופות טבעיות שניתן למצוא ממש במטבח שלך.להלן חמש עשרה תרופות פשוטות וקלות ששימשו סבתות במשך דורות כדי להקל על כאבי סינוסים.

H2 – שאיפת קיטור
שאיפת קיטור היא דרך נהדרת לפתוח את הסינוסים ולקדם ניקוז.כל מה שאתה צריך זה סיר מים רותחים ומגבת.הניחו את הסיר על משטח יציב ונשענים מעליו, הקפידו להחזיק את המגבת מעל הראש כדי לשמור על אדים מרוכזים.שאפו את הקיטור למשך כעשר דקות וחזרו על פי הצורך.

H2 – שטיפת מלח
שטיפת מלח היא דרך נהדרת להרגיע את כאבי הסינוס ולנקות את מעברי האף.אתה יכול להשתמש בתמיסת מלח או בסיר נטי כדי לבצע את השטיפה.הקפידו להשתמש במים מזוקקים, סטריליים או בעבר מבושלים.

H3 – טיפ מועיל:
לקבלת הקלה נוספת, הוסף כמה טיפות של שמן אתרי אקליפטוס או שמן אתרי לבנדר לתמיסת המלח.

H2 – מכשיר אדים
השימוש במכונת אדים בביתך הוא דרך נהדרת להגביר את הלחות באוויר, מה שיכול לעזור להפחית את כאבי הסינוסים.הקפד לשמור על ניקיון האדים כדי למנוע צמיחת עובש וחיידקים.

H2 – חומץ תפוחים
חומץ תפוחים הוא אנטי דלקת טבעי שיכול לעזור להפחית את כאבי הסינוסים.מערבבים 1 כפית של חומץ תפוחים עם 8 אונקיות מים חמים ושותים אותם פעמיים ביום.

H2 – שום
שום הוא אנטיביוטיקה טבעית ואנטי דלקתית שיכול לעזור להפחית את כאבי הסינוסים.כדי להשתמש בשום, לרסק שן שום ומערבבים אותו עם כפית דבש.אכלו את התערובת פעמיים ביום.

H2 – פלפל קאיין
פלפל קאיין הוא מכה טבעי שיכול לעזור להפחית את כאבי הסינוסים.מערבבים 1 כפית פלפל קאיין עם כוס מים חמים ושותים אותם פעמיים ביום.

H2 – ג’ינג’ר
ג’ינג’ר הוא אנטי דלקתי טבעי שיכול לעזור להפחית את כאבי הסינוסים.כדי להשתמש בג’ינג’ר, מערבבים 1 כפית של ג’ינג’ר מגורד עם כוס מים חמים ושותים אותם פעמיים ביום.

H2 – כורכום
כורכום הוא אנטי דלקתי טבעי שיכול לעזור להפחית את כאבי הסינוסים.כדי להשתמש בכורכום, מערבבים 1 כפית אבקת כורכום עם כוס מים חמים ושותים אותם פעמיים ביום.

H2 – בצל
בצל הוא אנטיבקטריאלי טבעי שיכול לעזור להפחית את כאבי הסינוסים.כדי להשתמש בצל, מערבבים 1 כפית מיץ בצל עם כוס מים חמים ושותים אותו פעמיים ביום.

H2 – קומפרס חם
קומפרס חם יכול לעזור להפחית את כאבי הסינוסים על ידי הגברת זרימת הדם לאזור.משרים מטלית במים חמים, סובבים אותו ואז הניחו אותו על האזור הפגוע.

H2 – שמנים אתרים
שמנים אתרים כמו אקליפטוס, מנטה ולבנדר יכולים לעזור להפחית את כאבי הסינוסים על ידי פתיחת מעברי האף.כדי להשתמש בשמנים אתרים, הוסף כמה טיפות למפזר או לקערת מים מהבילים.

H2 – דיאטה
אכילת תזונה בריאה יכולה לעזור להפחית את כאבי הסינוסים.מזונות העשירים בוויטמינים, מינרלים ונוגדי חמצון יכולים לעזור להפחית דלקת וגודש.

H2 – פעילות גופנית
פעילות גופנית מסייעת להפחתת דלקת ויכולה לעזור להפחית את כאבי הסינוסים.הקפידו לבצע תרגיל בעל השפעה נמוכה כמו הליכה או שחייה.

H2 – מנוחה
מנוחה חשובה לגופך לרפא.הקפידו למנוחה רבה כשאתם סובלים מכאבי סינוסים.

H2 – תרופות צמחי מרפא
תרופות צמחיות כמו גינקו בילובה, גולדנסיליה ואלדברי יכולות לעזור להפחית את כאבי הסינוסים.דאג להתייעץ עם הרופא שלך לפני שאתה לוקח תרופות צמחיות כלשהן.

תרופות

עבור כאבי סינוסים מסוימים, תרופות עשויות להיות נחוצות כדי להפחית דלקת או לסייע בפינוי העומס.ללא דלפק דונסטסטנטים, אנטיהיסטמינים ותרסיסי אף יכולים לעזור בדלקת וכאב הקשורים לכאבי סינוסים.חשוב לקרוא את התוויות ולעקוב אחר ההוראות למינון נכון.למקרים חמורים יותר, עמ ‘יתכן שיהיה צורך בתגובת רופא.

תרופות צמחי מרפא

סבתות ברחבי העולם הסתמכו על תרופות טבעיות כדי להקל על כאבי סינוסים.רבים מהתרופות הצמחיות הללו שימשו במשך מאות שנים כדי לסייע בהפחתת הדלקת ולנקות את הסינוסים.חלק מהתרופות הפופולריות ביותר כוללות ג’ינג’ר, מנטה, אקליפטוס וקמומיל.אלה יכולים לשמש כתה, שמנים אתרים או יישומים אקטואליים כדי להקל על כאבי סינוסים.

תה קמומיל

תה קמומיל שימש להפחתת דלקת ולהקל על תסמיני הנשימה הקשורים לכאבי סינוסים.להכנת תה קמומיל, תלולים שתי כפיות של פרחי קמומיל מיובשים בכוס מים רותחים למשך חמש עד עשר דקות.יש לצרוך תה זה שלוש פעמים ביום כדי לעזור להפחית את כאבי הסינוסים.

ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא תרופה נוספת ששימשה להפחתת כאבי סינוסים ודלקת.כדי להכין תה ג’ינג’ר, גרד כפית שורש ג’ינג’ר טרי והטיל אותו בכוס אחת של מים רותחים למשך חמש עד עשר דקות.יש לצרוך תה זה שלוש פעמים ביום כדי לסייע בהפחתת דלקת וכאבי סינוסים.

תרופות ביתיות

סבתות הסתמכו גם על תרופות ביתיות כדי לעזור להקל על כאבי סינוסים.חלק מהתרופות הללו כוללות שאיפת קיטור, קומפרסים חמים ותרסיסי אף מלוחים.תרופות אלה יכולות לעזור להפחית דלקת וגירוי בסינוסים.

שאיפת קיטור

שאיפת קיטור היא תרופה המשמשת במשך מאות שנים כדי לסייע בהפחתת הדלקת ולנקות את הסינוסים.כדי לבצע שאיפת אדים, הביאו שתי כוסות מים לרתיחה בסיר.הוסף כמה טיפות אקליפטוס, מנטה או שמן אתרי קמומילית למים ומכסים את הסיר.נשען מעל הסיר ומכסה את הראש במגבת.נשמו את הקיטור במשך חמש עד עשר דקות.יש לעשות זאת פעמיים עד שלוש ביום כדי לעזור להפחית את כאבי הסינוסים.

קומפרס חם

ניתן להשתמש בקומפרס חם גם כדי לסייע בהפחתת הדלקת ולהקלה על כאבי סינוסים.כדי ליצור קומפרס חם, משרים מטלית כביסה במים חמים ומורחים אותו על הפנים.החזק אותו במקום חמש עד עשר דקות.יש לעשות זאת פעמיים עד שלוש ביום כדי לעזור להפחית את כאבי הסינוסים.

שינויים באורח החיים

סבתות הציעו גם לבצע שינויים באורח החיים כדי להפחית את כאבי הסינוסים.שינויים אלה כוללים הימנעות מאלרגנים, שהייה לחות וקבלת מנוחה רבה.חשוב גם לשמור על סינוסים נקיים ונקיים מגירויים באמצעות שטיפה באף או בתרסיס מלח.שינויים פשוטים באורח החיים יכולים לעזור להפחית את הדלקת ולהקל על כאבי הסינוסים.

סיכום

כאבי סינוס יכולים להיות חוויה מאוד לא נוחה ומעצבנת.סבתות ברחבי העולם הסתמכו על תרופות טבעיות כמו תה צמחי מרפא, שמנים אתריים וסעדים ביתיים להפחתת דלקת ולהקל על כאבי הסינוסים.בנוסף, ביצוע שינויים באורח החיים כמו הימנעות מאלרגנים והשהייה לחות יכולה לעזור להפחית את כאבי הסינוסים.עם הסעדים הנכונים ושינויי אורח החיים, ניתן לנהל את הכאב בסינוסים ביעילות.

שאלות נפוצות

ש: מהם כמה תרופות טבעיות לכאבי סינוסים?

ת: כמה תרופות טבעיות לכאבי סינוסים כוללים תה צמחי מרפא, שמנים אתריים, תרופות ביתיות ושינויים באורח החיים.תה צמחי מרפא כמו קמומיל וג’ינג’ר יכולים לעזור להפחית את הדלקת ולהקל על כאבי הסינוסים.תרופות ביתיות כמו שאיפת קיטור וקומפסים חמים יכולים גם לסייע בהפחתת הדלקת ולהקל על כאבי הסינוסים.שינויים באורח החיים כמו הימנעות מאלרגנים והשארת לחות יכולים גם לעזור להפחית את כאבי הסינוסים.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן