דף הבית » תרופות סבתא » כאבי סינוס – 13 הסעדים של סבתא עוזרים להתאוששות והם מצוינים
dbddd daddadda  ddadadddd dadc daddaad dadddaddd dcddaad

כאבי סינוס – 13 הסעדים של סבתא עוזרים להתאוששות והם מצוינים

כאבי סינוסים: 13 התרופות של סבתא להחלמה
האם אתה סובל מכאבי סינוסים?אתה לא לבד.מיליוני אנשים ברחבי העולם סובלים מכאבי סינוסים והתסמינים הנלווים אליו.למרבה המזל, ישנם סעדים רבים שהועברו מסבתות ומרפאים מסורתיים אחרים כדי לעזור להפחית את הכאב ולקדם ריפוי.להלן 13 תרופות ביתיות שעשויות לעזור להפחית את כאבי הסינוסים ולהאיץ את ההחלמה.

שאיפת קיטור
שאיפת קיטור היא תרופה פשוטה אך יעילה להפחתת כאבי סינוסים.הקיטור החם עוזר להרטיב את מעברי האף, שיכולים להפחית דלקת ולקדם ניקוז.כדי לנסות תרופה זו, מלאו קערה במים חמים והוסיפו כמה טיפות של שמנים אתרים, כמו אקליפטוס או מנטה.נשען מעל הקערה ומכסים את הראש במגבת כדי ללכוד את הקיטור.שאפו את הקיטור למשך 10-15 דקות.

שטיפה של מי מלח
שטיפות מי מלח יכולות לעזור להפחית את הכאב והדלקת בסינוסים.כדי לנסות את התרופה הזו, מערבבים 1 כפית מלח בכוס מים חמים.השתמש במזרק נורה או בסיר נטי כדי לשפוך את הפיתרון לנחיריים אחד ולתת לו לנקז את הנחיל השני.חזור על הצד השני.עשה זאת פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

חומץ תפוחים
חומץ תפוחים הוא תרופה מסורתית המשמשת במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות.הוא מכיל חומצה אצטית, שיכולה לעזור להפחית דלקת וריר דק.כדי לנסות את התרופה הזו, ערבבו 1 כפית חומץ תפוחים עם כוס מים חמים.שתו את התערובת הזו פעמיים ביום.

טיפ: לקבלת התוצאות הטובות ביותר, השתמש בחומץ תפוחים אורגני ולא מסונן.

זרעי חילבה
זרעי חילבה הם תרופה מסורתית לכאבי סינוסים.הם מכילים תרכובות אנטי דלקתיות חזקות שיכולות לעזור להפחית נפיחות והצטברות ריר.כדי לנסות את התרופה הזו, תלולה 1 כפית זרעי חילבה בכוס מים חמים למשך 10 דקות.מסננים את התערובת ושותים אותה פעמיים ביום.

ג’ינג’ר
ג’ינג’ר הוא תרופה פופולרית לכאבי סינוסים.הוא מכיל תרכובות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית נפיחות ולהפחית את הכאב.כדי לנסות את התרופה הזו, מגרד כפית של ג’ינג’ר טרי והוסף אותה לכוס מים רותחים.תן לזה תלול למשך 10 דקות ואז מסננים את התערובת.שתו את התה פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

דבש
דבש משמש זה מכבר כתרופה לכאבי סינוסים.הוא מכיל תרכובות אנטי דלקתיות חזקות שיכולות לעזור להפחית נפיחות וגודש.כדי לנסות את התרופה הזו, מערבבים 1 כפית דבש עם כוס מים חמים ושתה אותם פעמיים ביום.

בצל
בצל הם תרופה מסורתית לכאבי סינוסים.הם מכילים תרכובות אנטי דלקתיות חזקות שיכולות לעזור להפחית נפיחות ולהפחית את הכאב.כדי לנסות את התרופה הזו, חתוך בצל אחד לשניים ושאיף את האדים למשך 10 דקות.עשה זאת פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

שום
שום הוא תרופה מסורתית לכאבי סינוסים.הוא מכיל תרכובות אנטי דלקתיות חזקות שיכולות לעזור להפחית נפיחות ולהפחית את הכאב.כדי לנסות את התרופה הזו, ריסקו 2-3 שיני שום והוסיפו אותם לכוס מים רותחים.תן לזה תלול למשך 10 דקות ואז מסננים את התערובת.שתו את התה פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

שמן חרדל
שמן חרדל הוא תרופה מסורתית לכאבי סינוסים.הוא מכיל תרכובות אנטי דלקתיות חזקות שיכולות לעזור להפחית נפיחות ולהפחית את הכאב.כדי לנסות את התרופה הזו, מערבבים כפית שמן חרדל עם כוס מים חמים ושתה אותם פעמיים ביום.

עלי חילבה
עלי חילבה הם תרופה מסורתית לכאבי סינוסים.הם מכילים תרכובות אנטי דלקתיות חזקות שיכולות לעזור להפחית נפיחות ולהפחית את הכאב.כדי לנסות את התרופה הזו, כפית תלולה 1 של עלי חילבה בכוס מים חמים למשך 10 דקות.מסננים את התערובת ושותים אותה פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

כּוּרכּוּם
כורכום הוא תרופה מסורתית לכאבי סינוסים.הוא מכיל תרכובות אנטי דלקתיות חזקות שיכולות לעזור להפחית נפיחות ולהפחית את הכאב.כדי לנסות את התרופה הזו, מערבבים 1 כפית אבקת כורכום עם כוס חלב חם ושתה אותה פעמיים ביום.

עלי בזיליקום
עלי בזיליקום הם תרופה מסורתית לכאבי סינוסים.הם מכיליםתרכובות אנטי דלקתיות חזקות שיכולות לעזור להפחית נפיחות ולהפחתת הכאב.כדי לנסות את התרופה הזו, תלולה 1 כפית עלי בזיליקום בכוס מים חמים למשך 10 דקות.מסננים את התערובת ושותים אותה פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

שמן אקליפטוס
שמן אקליפטוס הוא תרופה מסורתית לכאבי סינוסים.הוא מכיל תרכובות אנטי דלקתיות חזקות שיכולות לעזור להפחית נפיחות ולהפחית את הכאב.כדי לנסות את התרופה הזו, ערבבו 2-3 טיפות של

טיפולים אלטרנטיביים שיעזרו בכאב סינוסים

כאבי סינוסים הם מצב שכיח שיכול לגרום לאי נוחות ומצוקה רבה.למרבה המזל, ישנן דרכים רבות להתייחס אליו, וכמה טיפולים אלטרנטיביים יכולים להועיל במיוחד.להלן 13 סעדים של סבתא שיכולים לעזור להקל על כאבי סינוסים ולעזור בהחלמה.

1.קומפרסים חמים

דחיסה חמה יכולה לעזור להפחית את כאבי הסינוסים וגודש.החלת דחיסה חמה על הפנים שלך למשך 10 דקות כמה פעמים ביום יכולה לעזור להפחית את הדלקת ולפתוח את הסינוסים.

2.שאיפת קיטור

שאיפת קיטור היא דרך נהדרת לשחרר סינוסים חסומים ולעזור להפחית את כאבי הסינוסים.הרתיחו מעט מים ונותנים להם להתקרר מעט לפני השימוש במגבת כדי לכסות את הראש ולשאוף את הקיטור.אתה יכול גם להוסיף כמה שמנים אתרים כמו אקליפטוס או שמן עץ התה למים לקבלת יתרונות נוספים.

3.נטי סיר

סיר נטי הוא מכשיר קטן דמוי קומקום המשמש להשקיה של מעברי האף עם תמיסת מלח.זה יכול לעזור לשטוף את כל החיידקים או האלרגנים העלולים לגרום לכאבי סינוסים וגודש.

4.השקיה באף

השקיה באף יכולה להיות יעילה גם בהפחתת כאבי סינוסים.זה כרוך בשטיפת מעברי האף עם תמיסת מלח להפחתת דלקת ולהרגיע כל כאב או אי נוחות.

5.קומפרסים חמים וקרים

קומפרסים חמים וקרים לסירוגין יכולים לעזור להפחית את כאבי הסינוסים.התחל עם קומפרס חם למשך שלוש דקות, ואחריו דחיסה קרה למשך 30 שניות.חזור על זה כמה פעמים ביום כדי להפחית את הדלקת ולהקל על הכאב.

6.שמנים אתרים

שמנים אתרים כמו אקליפטוס, עץ תה ושמן מנטה יכולים לעזור להפחית את כאבי הסינוסים וגודש.נסה להוסיף כמה טיפות של השמן לקערת מים מהבילה ולשאוף את האדים למשך 15 דקות כדי לעזור לפתוח את מעברי האף ולהפחית את הכאב.

7.עיסוי

עיסוי האזור הפגוע יכול לעזור להפחית את כאבי הסינוסים.לעסות את המצח, המקדשים והלסתות שלך בתנועות מעגליות למשך מספר דקות כדי לעזור להפחית את המתח והדלקת.

8.Acupressure

אקופרסורה היא טכניקת ריפוי עתיקה הכרוכה ביישום לחץ על נקודות מסוימות על הגוף.נסה ליישם לחץ עדין על הנקודות סביב העיניים והמצח שלך כדי לעזור להפחית את כאבי הסינוסים.

9.תרופות צמחיות

תרופות צמחיות יכולות להיות יעילות בטיפול בכאבי סינוסים.נסה להוסיף כמה טיפות של שמן אקליפטוס לכוס מים רותחים ולשתות אותם כדי לעזור להפחית את הדלקת ולהקל על הכאב.

10.ארומתרפיה

ארומתרפיה יכולה להועיל בהפחתת כאבי סינוסים.נסה להפזר שמנים אתרים כמו אקליפטוס, עץ תה ושמן מנטה בביתך או במשרדך.שאיפת ניחוח שמנים אלה יכולה לסייע בהפחתת הדלקת ולהקל על הכאב.

11.שינויים בתזונה

דיאטה יכולה למלא תפקיד בהפחתת כאבי סינוסים.נסה להימנע ממזונות שעלולים לעורר אלרגיות או דלקת, כמו חלב, אגוזים וגלוטן.אכילת תזונה מאוזנת היטב עם הרבה פירות וירקות יכולה לעזור להפחית את הדלקת ולהקל על הכאב.

12.לשתות הרבה מים

שתיית מים רבים יכולה לעזור לפנות את מעברי האף ולהפחתת כאבי סינוסים.מכוון לשתות לפחות שמונה כוסות מים ביום כדי לשמור על לחות גופך ולעזור לשטוף את כל הרעלים והאלרגנים.

13.קבל המון מנוחה

קבלת מנוחה רבה יכולה לעזור להפחית את כאבי הסינוסים והדלקת.שואפים להשיג לפחות שבע עד שמונה שעות שינה בלילה כדי לעזור לגופך לרפא ולהפחית כל אי נוחות.

סיכום

כאבי סינוסים יכולים להיות מצב כואב ולא נוח, אך ישנן דרכים רבות לטפל בו.הסעדים של סבתא כמו קומפרסים חמים, שאיפת קיטור, סירי נטי ושמנים אתרים, כמו גם שינויים בתזונה, הרבה מנוחה ושתיית מים רבים יכולים לעזור להפחית את כאבי הסינוסים ולסייע בהחלמה.

שאלות נפוצות

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן