דף הבית » תרופות סבתא » הפחתת כאבי סינוסים – 17 תרופות של סבתא המבוססות על מרכיבים טבעיים מהמטבח
ddaddaadaa dbddd daddaddaddd  daadaddaddaa dadc daddaad dded

הפחתת כאבי סינוסים – 17 תרופות של סבתא המבוססות על מרכיבים טבעיים מהמטבח

הקלה על כאבי סינוס – 17 תרופות של סבתא המבוססות על מרכיבים טבעיים מהמטבח

כולנו יודעים שכאבי סינוסים יכולים להיות כואבים במיוחד ולא נוחים.מכאב ראש דופק לאף חסום, כאבי סינוס יכולים להשאיר אותנו מרגישים סחוטים ומותשים.אבל אין צורך לסבול בשתיקה.יש המון תרופות טבעיות שיכולות לעזור לך להיפטר מכאבי סינוסים – וחלקם עשויים אפילו להיות במטבח שלך.

סבתות משתמשות במרכיבים טבעיים מהמטבח לטיפול בכאבי סינוסים במשך מאות שנים.החל בתה צמחים ועד ירקות מאודים, הסעדים הללו פשוטים וקלים להכנה.במאמר זה נסתכל על 17 מהתרופות המנוסות והנבדקו ונסביר כיצד הם יכולים לעזור לך להפחית את כאבי הסינוסים.

שתיית תה צמחים

תה צמחי מרפא הם דרך נהדרת להפחית את כאבי הסינוסים.עשבי תיבול רבים הם בעלי תכונות אנטי דלקתיות ומגניבות, שיכולות לעזור להפחית נפיחות ולפתוח את דרכי הנשימה.כמה מעשבי התיבול הטובים ביותר לטיפול בכאבי סינוסים כוללים מנטה, קמומיל, ג’ינג’ר ואקליפטוס.

כל שעליך לעשות הוא להוסיף כפית של עשב שבחרת לכוס מים חמים, ותן לו תלול לכמה דקות.ואז, מסננים את הנוזל ושותים אותו לאט.עליכם לשתות את התה מספר פעמים ביום כדי לקבל את מלוא התועלת.

שימוש בקיטור

קיטור הוא דרך נהדרת להפחית את כאבי הסינוסים.הקיטור עוזר לפנות את מעברי האף ולהפחית דלקת.אתה יכול להכין משאף קיטור משלך על ידי הרתחת סיר מים והוספת כמה טיפות של שמנים אתרים, כמו אקליפטוס או מנטה.

ברגע שהמים רותחים, מורידים אותם מהאש וכסה את הראש במגבת.נשען מעל הסיר ושאף את הקיטור למשך 10 דקות.חזור על תהליך זה מספר פעמים ביום כדי לקבל את מלוא התועלת.

טיפ ייחודי ומועיל

הוספת כמה טיפות של חומץ תפוחים לקערה של מים חמים מהבילים יכולה לעזור להפחית את כאבי הסינוסים.חומץ תפוחים הוא בעל תכונות אנטי דלקתיות, שיכולות לעזור להפחית נפיחות ולפתוח את דרכי הנשימה.כל שעליך לעשות הוא להוסיף כמה טיפות של חומץ תפוחים לקערת מים חמים ושאפו את הקיטור למשך 10 דקות.

אתה יכול גם להכין משאף קיטור על ידי הוספת כמה טיפות של חומץ תפוחים לסיר מים רותחים.ברגע שהמים רותחים, מורידים אותם מהאש וכסה את הראש במגבת.נשען מעל הסיר ושאף את הקיטור למשך 10 דקות.חזור על תהליך זה מספר פעמים ביום כדי לקבל את מלוא התועלת.

שימוש בשמנים אתרים

שמנים אתריים הם דרך נהדרת להפחית את כאבי הסינוסים.לשמנים אתריים יש תכונות אנטי דלקתיות ומגניבות, שיכולות לעזור להפחית נפיחות ולפתוח את דרכי הנשימה.כמה מהשמנים האתריים הטובים ביותר לטיפול בכאבי סינוסים כוללים אקליפטוס, מנטה, עץ תה ולבנדר.

כדי להשתמש בשמנים אתרים, הוסיפו כמה טיפות של השמן שבחרתם לקערת מים חמים ושאפו את הקיטור למשך 10 דקות.אתה יכול גם להוסיף כמה טיפות שמן לרקמה ולשאוף אותו עמוק.לחלופין, תוכלו לערבב כמה טיפות שמן אתרים עם שמן נשא ולעסות אותו על החזה והמקדשים שלכם.

אלה רק כמה מהתרופות הטבעיות הרבות שיכולות לעזור להפחית את כאבי הסינוסים.החל בתה צמחים לשמנים אתרים, ישנם המון פתרונות פשוטים ויעילים שיכולים לעזור לך להיפטר מכאבי סינוסים.אז בפעם הבאה שאתה סובל מכאבי סינוסים, מדוע לא לנסות את אחד התרופות האלה

מציאת הקלה מכאבי סינוסים אינה תמיד קלה, אך ישנם מרכיבים טבעיים רבים במטבח שניתן להשתמש בהם כדי להרגיע את הכאב.להלן כמה תרופות ביתיות נוספות שסבתות ברחבי העולם השתמשו במשך דורות להפחתת כאבי סינוסים.

תה צמחי מרפא

אחד התרופות הפופולריות והיעילות ביותר לכאבי סינוסים הוא תה צמחים.תה צמחי מרפא כמו ג’ינג’ר, אקליפטוס, מנטה וקמומיל שימשו כולם כדי לעזור להרגיע את הסימפטומים של כאבי סינוסים.להכנת תה צמחים, פשוט תלול כפית אחת של העשב הרצוי בכוס מים רותחים אחד עבור10 דקות.להתאמץ וליהנות.

שאיפת קיטור

שאיפת קיטור היא דרך נהדרת להפחית את כאבי הסינוסים.מלאו קערה במים חמים ומאדים והוסיפו כמה טיפות שמן אתרי כמו אקליפטוס, מנטה או לבנדר.הניחו את הפנים מעל הקערה, מכסים את ראשכם במגבת ונשמו פנימה את הקיטור למשך 10 דקות.זה יעזור לפתוח את קטעי האף ולנקות את הסינוסים.

תערובות שמן אתרים

שמנים אתריים משמשים זה מכבר לטיפול במגוון מחלות, כולל כאבי סינוסים.כדי להכין תערובת שמן אתרי כדי לעזור להפחית את כאבי הסינוסים, לערבב 10 טיפות אקליפטוס, 5 טיפות מנטה ו -5 טיפות לבנדר בקערה.מניחים כמה טיפות של תערובת זו על בד ושוטפים עמוק למשך 15 דקות.

שאלות נפוצות (שאלות נפוצות)

ש: מהם התרופות הביתיות הטובות ביותר לכאבי סינוסים?

ת: ישנם תרופות ביתיות רבות שניתן להשתמש בה להפחתת כאבי סינוסים.תה צמחי מרפא, שאיפת קיטור ותערובות שמן אתרים הם כל הדרכים היעילות להפחתת כאבי סינוסים.

ש: כמה זמן עלי להשתמש בתערובת שמן אתרי לכאבי סינוסים?

ת: עליכם להשתמש בתערובת שמן אתרי לכאבי סינוסים למשך 15 דקות בכל פעם, עד שלוש פעמים ביום.

כפי שאתה יכול לראות, ישנם מרכיבים טבעיים רבים במטבח שניתן להשתמש בהם כדי להפחית את כאבי הסינוסים.החל מתה צמחי מרפא ועד תערובות שמן אתרי, התרופות הבתים הללו הן פשוטות, יעילות, וניתן להשתמש בהן לפי הצורך כדי לעזור להרגיע את הכאב.בנוסף לתרופות אלה, חשוב להשיג הרבה מנוחה ולשתות שפע נוזלים שיעזרו להפחית את כאבי הסינוסים.למידע נוסף תוכלו לבקר ב wikipedia.org הגדרת הפחתת כאבי סינוס – 17 תרופות של סבתא על סמך חומרים טבעיים מההגדרהמטבח .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן