דף הבית » תרופות סבתא » כאב בסינוסים ללא אף נזלת – 24 תרופות סבתות בריאות ובריאות

כאב בסינוסים ללא אף נזלת – 24 תרופות סבתות בריאות ובריאות

כאבי סינוס ללא אף נזלת: 24 תרופות של סבתא בריאה

כאבי סינוסים ללא אף נזלים יכולים להיות מצב מאוד משבש ומעצבן.זה יכול לגרום לכאבי ראש, סחרחורת ואפילו קושי לנשום.זה יכול להיות קשה גם לאבחון ולטפל.למרבה המזל, ישנם מגוון תרופות טבעיות ששימשו במשך דורות כדי להקל על תסמיני כאבי סינוסים ללא נזלת.

במאמר זה נדון ב -24 תרופות של סבתא בריאה וטבעית שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים של כאבי סינוסים ללא אף נזלת.אנו נספק טיפים כיצד להפיק את המרב מהתרופות הללו ולדון בסיכונים ותופעות לוואי הפוטנציאליות של השימוש בהם.

שאיפת קיטור

שאיפת קיטור היא אחת התרופות הביתיות הנפוצות והיעילות ביותר לכאבי סינוסים ללא נזלת.שיטה זו כוללת שאיפת קיטור למשך מספר דקות בכל פעם.הקיטור מסייע בהפחתת הדלקת בסינוסים ומספק הקלה מהכאב.כדי לבצע שאיפת קיטור, תוכלו להשתמש בסיר מים רותחים, בקערה של מים חמים או במשאף אדים.

שטיפת מי מלח

שטיפות מי מלח הן תרופה יעילה נוספת לכאבי סינוסים ללא נזלת.שיטה זו כוללת ערבוב כפית מלח עם כוס מים חמים ואז שימוש בתערובת כדי לשטוף את הסינוסים.זה עוזר להפחתת דלקת ולשחרר ריר בסינוסים, שיכולים לספק הקלה מהכאב.

טיפ:

כדי להפיק את המרב משטיפה של מי מלח, עדיף להשתמש בסיר נטי.מכשיר זה מתוכנן במיוחד כדי לעזור לשטוף את הסינוסים ויכול להקל על התהליך הרבה יותר ויעיל יותר.

שמנים אתרים

ניתן להשתמש בשמנים אתרים כדי להפחית את הדלקת בסינוסים ולספק הקלה מהכאב.חלק מהשמנים האתריים הנפוצים ביותר לכאבי סינוסים כוללים אקליפטוס, מנטה ולבנדר.ניתן לשאוף שמנים אלה ישירות או להשתמש בהם במפזר.

תה צמחי מרפא

תה צמחי מרפא הם תרופה טבעית נוספת לכאבי סינוסים ללא נזלת.עשבי תיבול מסוימים הם בעלי תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית דלקת ולהעניק הקלה מהכאב.כמה מעשבי התיבול הנפוצים ביותר למטרה זו כוללים קמומיל, ג’ינג’ר ופפרמינט.עשבי תיבול אלה יכולים להיות ספוגים במים חמים להכנת תה, שניתן לצרוך מספר פעמים ביום כדי לעזור להפחית את הסימפטומים.

הידרציה

להישאר לחות חיוני להפחתת הסימפטומים של כאבי סינוס ללא אף נזלת.מים עוזרים לשמור על ממברנות הריר בסינוסים לחות, מה שיכול לעזור להפחית דלקת ולספק הקלה מהכאב.עדיף לשתות לפחות 8 כוסות מים ביום כדי להישאר לחות ולהפחית את הסימפטומים.

קומפרס חם

ניתן להשתמש בדחיסה חמה להפחתת הדלקת ולספק הקלה מהכאב.ניתן לעשות זאת על ידי השריית בד במים חמים ואז למרוח אותו על הפנים למשך מספר דקות בכל פעם.החום מסייע בהפחתת הדלקת ולספק הקלה מהכאב.

תרסיסי האף

ניתן להשתמש בתרסיסי האף ללא מרשם כדי להפחית את הדלקת ולספק הקלה מהכאב.תרסיסים אלה מכילים מרכיבים המסייעים להפחתת הדלקת ולפתוח את הסינוסים.עדיף להשתמש בתרסיסים אלה במשורה מכיוון שהם יכולים לגרום לתופעות לוואי אם משתמשים בה לעיתים קרובות מדי.

מכשיר אדים

שימוש בכוכב אדים יכול לעזור להפחית את הדלקת בסינוסים ולספק הקלה מהכאב.מכשיר האדים עוזר לשמור על האוויר לחדר לח, מה שיכול לעזור להפחית את הדלקת ולספק הקלה מהכאב.

אקופרסורה

אקופרסורה היא טכניקת ריפוי סינית עתיקה הכרוכה ביישום לחץ על נקודות מסוימות על הגוף.ניתן להשתמש בטכניקה זו להפחתת דלקת ולספק הקלה מהכאב.כדי לבצע אקופרסורה, פשוט החל לחץ על הנקודות סביב הסינוסים למשך מספר דקות בכל פעם.

עיסוי שמן אקליפטוס

ניתן להשתמש בשמן אקליפטוס כדי לעסות את הסינוסים ולספק הקלה frאום הכאב.לשמן זה תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית דלקת ולהעניק הקלה מהכאב.כדי לבצע את העיסוי הזה, פשוט עיסוי כמה טיפות של שמן אקליפטוס לסינוסים למשך מספר דקות

הגורמים לכאבי סינוסים ללא נזלת

כאב בסינוסים ללא אף נזיר יכול לנבוע ממגוון סיבות.במקרים מסוימים, הדבר עלול להיגרם על ידי זיהום, כמו נגיף או חיידקים, והדלקת עלולה לגרום לכאב בסינוסים.גורמים אחרים לכאבי סינוסים ללא אף נזלים יכולים לכלול אלרגיות, חומרים מגרים סביבתיים או אפילו פוליפים באף.

סימנים ותסמינים

הסימנים והתסמינים של כאבי סינוסים ללא אף נזלים יכולים לכלול כאבים בפנים, כאבי ראש, כאבי שיניים, תחושת מלאות בפנים ורגישות הסינוסים.במקרים מסוימים, יתכן שיש גם חום ועייפות קלה.

הסעדים של סבתא לטיפול בכאבי סינוסים ללא נזלת

הסעדים של סבתא הם פתרונות מכובדים בזמן ולעתים קרובות יעילים למחלות נפוצות רבות.להלן 24 תרופות כאלה לטיפול בכאבי סינוסים ללא נזלת:

1.שאיפת קיטור

שאיפת קיטור היא דרך נהדרת לשחרר ריר ולהפחית את הדלקת בסינוסים.לשם כך, פשוט הרתיחו קצת מים, שפכו אותם לקערה ואז הניחו מגבת מעל הראש כדי ליצור אוהל מאולתר.שאפו את הקיטור למשך 10-15 דקות.

2.קומפרסים חמים

ניתן להשתמש בקומפרסים חמים כדי להקל על כאבי סינוסים ללא אף נזלת.כל שעליך לעשות הוא לספוג מטלית במים חמים ומרחי אותו על האזור המושפע למשך 10-15 דקות.זה יכול לעזור להפחית דלקת ולהקל על הכאב.

3.שטיפת מלח

ניתן להשתמש בשטיפת מלח כדי לעזור לשחרר ריר ולנקות את הסינוסים.לשם כך, פשוט מערבבים 1 כפית מלח ב 8 אונקיות של מים חמים והשתמשו במזרק נורה או בסיר נתי כדי לשטוף את התמיסה דרך מעברי האף.

4.תה צמחים

ניתן להשתמש בתה צמחים כדי לסייע בהפחתת הדלקת בסינוסים ולהקל על הכאב.כמה עשבי תיבול שעשויים להועיל לכך כוללים את קמומיל, פרחי הזקנה והפרמינט.

5.חומץ תפוחים

ניתן להשתמש בחומץ תפוחים כדי לסייע בהפחתת הדלקת בסינוסים כמו גם להקל על הכאב.כל שעליך לעשות הוא לערבב 1 כף של חומץ תפוחים ב 8 אונקיות מים חמים ושתייה.

6.כורכום

כורכום הוא אנטי דלקת חזק שיכול לעזור להפחית את הדלקת בסינוסים ולהקל על הכאב.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים 1 כפית אבקת כורכום עם כוס חלב חם ושתייה.

7.בצל

הבצל הוא אנטי דלקתי ויכול לעזור להפחית את הדלקת בסינוסים.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט קוצצים בצל והניחו אותו בבד.שאפו את האדים למשך 10-15 דקות.

8.שום

שום הוא אנטי דלקתי נוסף שיכול לעזור להפחית את הדלקת בסינוסים.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט קוצצים קצת שום והוסיפו אותו למים רותחים.שאפו את האדים למשך 10-15 דקות.

9.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא עוד אנטי דלקתי שיכול לעזור להפחית את הדלקת בסינוסים.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט גרד קצת ג’ינג’ר טרי והוסף אותו למים רותחים.שאפו את האדים למשך 10-15 דקות.

10.מיץ לימון

מיץ לימון הוא אנטי דלקתי טבעי שיכול לעזור להפחית את הדלקת בסינוסים.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט מערבבים 1 כף מיץ לימון עם 8 גרם מים חמים ושתייה.

11.דבש

דבש הוא אנטי דלקתי טבעי שיכול לעזור להפחית את הדלקת בסינוסים.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט מערבבים 1 כף דבש עם 8 אונקיות מים ושתייה חמים.

12.פלפל קאיין

פלפל קאיין הוא אנטי דלקתי טבעי שיכול לעזור להפחית את הדלקת בסינוסים.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט מערבבים 1 כפית פלפל קאיין עם 8 אונקיות מים חמים ושתייה.

13.בזיל

בזיליקום הוא אנטי דלקתי טבעי שיכול לעזור להפחית את הדלקת בסינוסים.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט ערבבו 1 כפית בזיליקום עם 8 אונקיות של וואט חםאה ושתייה.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן