דף הבית » תרופות סבתא » נקע רגליים – 24 ריפוי וסעדות סבתות מיוחדות
dadada daddcdddd  daddadd ddadadddaa daddaaddaa deddddd

נקע רגליים – 24 ריפוי וסעדות סבתות מיוחדות

מהו נקע ברגל?

נקע ברגליים הוא פגיעה באחד או יותר מהרצועות ברגל, וכתוצאה מכך כאב, נפיחות, חבורות וקשיי הליכה.אמנם ניתן לטפל ברוב מרקעי הרגליים בבית עם מנוחה, קרח, דחיסה וגובה (הידוע גם בשם טיפול באורז), נקעים חמורים יותר עשויים לדרוש טיפול רפואי.

24 הסעדים של סבתא לנקע רגליים

אף על פי שרפואה מודרנית היא תמיד קו ההגנה הראשון בכל הקשור לטיפול באמקים ברגליים, אנשים רבים מצאו הקלה מכאבם ואי נוחותם באמצעות הסעדים של סבתא.להלן 24 מהתרופות הפופולריות ביותר שניתן להשתמש בהן כדי לסייע בטיפול בנקע ברגליים.

1.אמבטיות מלח אפסום

השריית הרגל שלך באמבט מלח אפסום יכולה לעזור להפחית נפיחות ודלקת, כמו גם להרפות את השרירים.מוסיפים שתי כוסות מלח אפסום לאמבטיה חמה וספיגה למשך 20 דקות.חזור על פעמיים עד שלוש ביום עד שהכאב והנפיחות שככו.

2.קומפרסים חמים וקרים

לסירוגין בין קומפרסים חמים לקור יכול לעזור להפחית נפיחות ודלקת.מרחו קומפרס חם למשך 20 דקות, ואחריו דחיסה קרה למשך 15 דקות.חזור על פעמיים עד שלוש ביום.

3.כורכום

כורכום הוא אנטי דלקת טבעי שיכול לעזור להפחית נפיחות וכאב.מערבבים כפית אחת של אבקת כורכום לכוס חלב חם ושותה אותה פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

4.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא עוד אנטי דלקתי טבעי שיכול לעזור להפחית נפיחות וכאב.מרתיחים שתי פרוסות ג’ינג’ר בכוס מים למשך 10 דקות.מסננים את המים ושותים אותם שלוש פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

5.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא בעל תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית נפיחות וכאב.מערבבים כף אחת של חומץ תפוחים עם כוס מים חמים ושותה אותו פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

6.תה קמומיל

לתה קמומיל יש תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית נפיחות וכאב.תלול שקית תה קמומילית בכוס מים חמים למשך חמש דקות ואז שתו אותו פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

7.מכשפה לוז

לוז מכשפה הוא אנטי דלקתי שיכול לעזור להפחית נפיחות וכאב.משרים כדור כותנה בלוז המכשפה ואז החל אותו על האזור המושפע למשך 10 דקות.חזור על פעמיים עד שלוש ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

8.קומפרס מלח אפסום

דחיסת מלח Epsom יכולה לעזור להפחית נפיחות ודלקת.מערבבים כוס אחת של מלח אפסום בשתי כוסות מים חמים ואז משרים מטלית נקייה בתערובת.החל את הבד על האזור המושפע למשך 10 דקות.חזור על פעמיים עד שלוש ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

9.ארניקה

ארניקה היא תרופה צמחית שיש לה תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית נפיחות וכאב.קח כפית אחת של ארניקה תמיסת שלוש פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

10.Comfrey

Comfrey הוא תרופה צמחית שיש לה תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית נפיחות וכאב.ערוך עוף עם עלי קומפרי והחל אותו על האזור הפגוע למשך 10 דקות.חזור על פעמיים עד שלוש ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

11.Wort’s St. John של סנט ג’ון

וורט של סנט ג’ון הוא תרופה צמחית שיש לה תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית נפיחות וכאב.קח כפית אחת של תמיסת וורט של סנט ג’ון שלוש פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

12.שמן אתרי לבנדר

לשמן אתרי לבנדר יש תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית נפיחות וכאב.מערבבים כמה טיפות של שמן אתרי לבנדר עם שמן נשא ועיסו אותו לאזור הפגוע למשך 10 דקות.חזור על פעמיים עד שלוש ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

13.שמן אתרי אקליפטוס

לשמן אתרי אקליפטוס יש תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית נפיחות וכאב.מערבבים כמה טיפות של שמן אתרי אקליפטוס עם שמן נשא ועיסו אותו לאזור הפגוע למשך 10 דקות.חזור על פעמיים עד שלוש ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

14.יוני

טיפולים מסורתיים לנקע רגליים

נקעים ברגליים Arפגיעה שכיחה העלולה לגרום לכאב ואי נוחות משמעותיים.טיפולים מסורתיים לנקע ברגליים עשויים לכלול מנוחה, קרח, דחיסה וגובה (אורז) להפחתת נפיחות ודלקת.ניתן להשתמש בתרופות ללא מרשם כמו איבופרופן ואצטמינופן כדי להפחית עוד יותר את הכאב והנפיחות.ניתן להמליץ פיזיותרפיה כדי לסייע בחיזוק שרירי הרגליים ולקדם ריפוי נכון והתאוששות לטווח הארוך.

הסעדים של סבתא לנקע רגליים

בנוסף לטיפולים מסורתיים, אנשים רבים פנו לתרופות של סבתא להקלה מנקעים ברגליים.הסעדים של סבתא הם תרופות ביתיות וטיפולים טבעיים שהועברו מדור לדור.רבים מהתרופות הללו שימשו במשך מאות שנים, והם יכולים להיות יעילים לטיפול בקריביות רגליים.להלן 24 תרופות ריפוי וסבתות מיוחדות לריבונות רגליים.

1.קומפרס צמחים

קומפרס צמחים הם תרופה עתיקה לנקעים ברגליים.כדי להכין דחיסת צמחים, מערבבים כוס אחת של עשבי תיבול יבשים כמו לבנדר, קמומיל או רוזמרין עם כוס מים רותחים.אפשר לעשבי התיבול לתלול במשך עשר דקות, ואז מסננים את התערובת ושופכים אותה למטלית נקייה.החל את הבד על האזור הפצוע למשך 20 דקות.

2.אמבטיות מלח אפסום

אמבטיות מלח אפסום יכולות לעזור להפחית נפיחות ולהפחית את הדלקת.כדי להכין אמבטיית מלח אפסום, הוסיפו שתי כוסות מלח אפסום לאמבטיה חמה וספיגה למשך 20 דקות.ניתן להשתמש בתרופה זו עד שלוש פעמים בשבוע.

  • 3.קומפרסים קרים
  • 4.קומפרסים חמים
  • 5.חומץ תפוחים
  • 6.ארניקה
  • 7.כורכום
  • 8.ג’ינג’ר
  • 9.Comfrey
  • 10.אלוורה
  • 11.מכשפה לוז
  • 12.אפסום מלח ספוג
  • 13.עופות תפוחי אדמה
  • 14.פלסטרי חרדל
  • 15.קאיין פלפל
  • 16.עופות שום
  • 17.שמן קיק
  • 18.שמן קוקוס
  • 19.עלי כרוב
  • 20.שמן לבנדר
  • 21.תה קמומיל
  • 22.חזרת
  • 23.מיץ לימון
  • 24.קליפת ערבה לבנה

ניתן להשתמש ב

כל אחד מהתרופות הללו לטיפול בנקע ברגליים.ניתן להשתמש בחלק מהתרופות הללו בשילוב זה עם זה ליעילות מוגברת.לדוגמה, יש אנשים שמשתמשים בשילוב של כורכום וג’ינג’ר כדי להפחית דלקת וכאב.חשוב לזכור כי תרופות אלה אינן מיועדות להחליף טיפולים מסורתיים, אלא ניתן להשתמש בהם בנוסף לטיפולים מסורתיים לשיפור הריפוי וההקלה.

שאלות נפוצות על נקע ברגליים – התרופות של סבתא

ש: האם הסעדים של סבתא בטוחים?

א: הסעדים של סבתא יכולים להיות בטוחים כאשר משתמשים בהם כראוי ובמתינות.חשוב להתייעץ תמיד עם הרופא שלך לפני שתנסה כל תרופה חדשה.בנוסף, חשוב לזכור כי תרופות אלה אינן מיועדות להחליף טיפולים מסורתיים, אלא ניתן להשתמש בהם בנוסף לטיפולים מסורתיים לשיפור ריפוי והקלה.

מסקנה

נקעים ברגליים יכולים להיות כואבים ולא נוחים, אך ישנם מגוון של תרופות מסורתיות וסבתות שיכולות לספק הקלה.טיפולים מסורתיים כמו מנוחה, קרח, דחיסה וגובה (אורז) יכולים לסייע בהפחתת הדלקת ולשפר את הריפוי, ואילו הסעדים של סבתא כמו קומפרס צמחים ומרחצאות מלח אפסום יכולים לספק הקלה נוספת.חשוב להתייעץ תמיד עם הרופא שלך לפני שתנסה כל תרופה חדשה, ולזכור כי תרופות אלה אינן מיועדות להחליף טיפולים מסורתיים, אלא ניתן להשתמש בהם בנוסף לטיפולים מסורתיים לשיפור הריפוי והקלה.למידע נוסף על נקעים ברגליים, wikipedia.org </

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן