דף הבית » תרופות סבתא » ריח רגליים – 10 תרופות של סבתא חמה עם תוצאות מוכחות

ריח רגליים – 10 תרופות של סבתא חמה עם תוצאות מוכחות

מה גורם לריח כף הרגל?

ריח רגליים הוא נושא מביך שאנשים רבים נאבקים איתו.זה יכול להיגרם על ידי מגוון גורמים, כמו היגיינה לקויה, נעליים הדוקות או סינתטיות, מצבים רפואיים, זיהומים פטרייתיים והזעה מוגזמת.בעוד שהגורם השכיח ביותר הוא בדרך כלל היגיינה לקויה, מצבים רפואיים מסוימים יכולים גם לתרום לבעיה.

10 הסעדים של סבתא חמה עם תוצאות מוכחות

למרבה המזל, ישנם תרופות ביתיות רבות שהועברו מדור לדור שיכולות לעזור לצמצם ולבטל ריח כף הרגל.להלן 10 תרופות של סבתא חמה עם תוצאות מוכחות:

1.חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים הוא חיטוי טבעי ואנטיבקטריאלי טבעי שיכול לעזור להרוג את החיידקים הגורמים לריח כף הרגל.משרים את כפות הרגליים בתערובת של חומץ תפוחי תפוחים ושני חלקים מים חמים למשך 15 עד 20 דקות ביום עד שהריח נעלם.

2.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא דאודורייזר טבעי שיכול לעזור להפחית את ריח הרגליים.מערבבים חלק אחד סודה לשתייה עם שני חלקים מים חמים וספגו את כפות הרגליים למשך 15 עד 20 דקות.הקפידו לשטוף את כפות הרגליים במים נקיים אחר כך.

3.מיץ לימון

מיץ לימון הוא חיטוי טבעי ואנטיבקטריאלי טבעי שיכול לעזור להרוג את החיידקים הגורמים לריח כף הרגל.משרים את כפות הרגליים בתערובת של מיץ לימון חלק אחד ושני חלקים מים חמים למשך 15 עד 20 דקות ביום עד שהריח נעלם.

4.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא חיטוי טבעי ואנטיבקטריאלי טבעי שיכול לעזור להרוג את החיידקים הגורמים לריח כף הרגל.הוסף כמה טיפות של השמן לאגן מים חמים וספג את כפות הרגליים למשך 15 עד 20 דקות.

5.קורנפלור

קורנפלור הוא דאודורייזר טבעי שיכול לעזור להפחית את ריח הרגליים.מפזרים קצת קורנפלור בנעליים ובגרביים כדי לשמור על כפות הרגליים יבשות ולהפחית את הריח.

6.חומץ ומלח

חומץ ומלח יכולים לעזור להפחית את ריח הרגליים.מערבבים חלקים שווים של חומץ ומלח עם מים חמים ומשרתים את כפות הרגליים למשך 15 עד 20 דקות.

7.שמן לבנדר

לשמן לבנדר תכונות אנטי -פטרייתיות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית את ריח הרגליים.הוסף כמה טיפות של השמן לאגן מים חמים וספג את כפות הרגליים למשך 15 עד 20 דקות.

8.מרווה

מרווה הוא חיטוי טבעי ואנטיבקטריאלי שיכול לעזור להרוג את החיידקים הגורמים לריח כף הרגל.הרתיחו קומץ עלי מרווה בסיר מים למשך 15 דקות, ואז מסננים את הנוזל והוסיפו אותו לאגן מים חמים וספגו את כפות הרגליים למשך 15 עד 20 דקות.

9.מרווה ורוזמרין

ניתן להשתמש גם במרווה ורוזמרין יחד להפחתת ריח כף הרגל.הרתיחו קומץ מרווה ורוזמרין עלים בסיר מים למשך 15 דקות, ואז מסננים את הנוזל ומוסיפים אותו לאגן מים חמים ומשרים את כפות הרגליים למשך 15 עד 20 דקות.

10.חומצה בורית

חומצה בורית היא אנטי -חיטוי טבעית ואנטיבקטריאלית שיכולה לעזור להרוג את החיידקים הגורמים לריח כף הרגל.מערבבים חומצה בורית חלק אחד עם שני חלקים מים חמים וספגו את כפות הרגליים למשך 15 עד 20 דקות.

טיפ ייחודי ומועיל

בנוסף לתרופות אלה, חשוב לתרגל היגיינה טובה כדי לסייע במניעת ריח רגליים.שטפו את הרגליים מדי יום עם סבון ומים, וודאו לייבש את כפות הרגליים ביסודיות לאחר הכביסה.לבשו גרביים ונעליים נקיים, והחליפו את הגרביים והנעליים שלכם באופן קבוע.

חשוב גם לנעול נעליים העשויות מחומרים נושמים, כמו עור או בד.הימנע מנעול נעליים או נעליים הדוקות עשויות מחומרים סינתטיים, מכיוון שאלו יכולים ללכוד לחות ולהוביל לריח כף הרגל.

כשמדובר בריח רגליים, רוב האנשים חושבים מיד על פתרונות יקרים כמו תרסיסים כימיים ואבקות רגל מיוחדות.עם זאת, ישנם הרבה תרופות ביתיות פשוטות וזולות ששימשו במשך דורות כדי לסייע במאבק בריח רגליים.להלן 10 מהתרופות הביתיות הפופולריות והיעילות ביותר לטיפול בריח רגליים.

1.סודה סודה לשתייה

סודה לשתייה היא מרכיב משק בית נפוץניתן להשתמש בו כדי לסייע בחיסול ריח כף הרגל.מערבבים כוס סודה לשתייה אחת עם כמה טיפות שמן אתרים ורציית מים חמים.משרים את כפות הרגליים למשך 15 דקות ואז שוטפים במים קרירים.שיטה זו תעזור לאזן את רמות החומציות של עורכם ולהילחם בחיידקים ופטריה העלולים לגרום לריח ברגליים.

2.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא חיטוי טבעי מצוין שניתן להשתמש בו לטיפול בריח ברגל.משרים את כפות הרגליים בתערובת של מים חמים וכמה טיפות שמן עץ התה למשך 15 דקות.זה יעזור לחסל את החיידקים והפטרייה העלולים לגרום לריח ברגליים.

3.חומץ Soak

חומץ הוא עוד תרופה ביתית יעילה לטיפול בריח רגליים.מערבבים כוס חומץ לבן אחת עם ליטר מים חמים וספגו את כפות הרגליים למשך 15 דקות.זה יעזור לאזן את רמות החומציות של עורכם ולהילחם על חיידקים ופטריה שיכולים לגרום לריח ברגליים.

4.Epsom Salt Soak

מלח אפסום הוא מינרל טבעי שניתן להשתמש בו כדי לסייע בחיסול ריח כף הרגל.מערבבים כוס אחת של מלח אפסום עם ליטר מים חמים והספגו את כפות הרגליים למשך 15 דקות.זה יעזור להפחית דלקת ולהילחם בחיידקים ופטריות שיכולות לגרום לריח ברגליים.

5.מיץ לימון soak

מיץ לימון הוא מעמד טבעי שניתן להשתמש בו כדי לסייע בחיסול ריח כף הרגל.מערבבים כוס מיץ לימון עם ליטר מים חמים ומשרות את כפות הרגליים למשך 15 דקות.זה יעזור לאזן את רמות החומציות של עורכם ולהילחם על חיידקים ופטריה שיכולים לגרום לריח ברגליים.

6.פיל פיל פילינג

קליפת תפוז היא דאודורייזר טבעי שניתן להשתמש בו כדי לסייע בחיסול ריח כף הרגל.טוחנים כמה קליפות תפוז ומערבבים אותם עם ליטר מים חמים.משרים את כפות הרגליים למשך 15 דקות ואז שוטפים במים קרירים.זה יעזור לאזן את רמות החומציות של עורכם ולהילחם על חיידקים ופטריה שיכולים לגרום לריח ברגליים.

7.אבקת אלום soak

אבקת אלום היא עיקרית טבעית שניתן להשתמש בה כדי לסייע בחיסול ריח כף הרגל.מערבבים כף אחת של אבקת אלום עם ליטר מים חמים והספגו את כפות הרגליים למשך 15 דקות.זה יעזור להפחית דלקת ולהילחם בחיידקים ופטריות שיכולות לגרום לריח ברגליים.

8.שפשוף אלכוהול ספוג

שפשוף אלכוהול הוא חיטוי טבעי שניתן להשתמש בו כדי לסייע בחיסול ריח כף הרגל.מערבבים כוס אחת של שפשוף אלכוהול עם ליטר מים חמים וספגו את כפות הרגליים למשך 15 דקות.זה יעזור להפחית דלקת ולהילחם בחיידקים ופטריות שיכולות לגרום לריח ברגליים.

9.שמן לבנדר soak

שמן לבנדר הוא חיטוי טבעי שניתן להשתמש בו כדי לסייע בחיסול ריח כף הרגל.מערבבים כמה טיפות של שמן לבנדר עם ליטר מים חמים ומשרות את כפות הרגליים למשך 15 דקות.זה יעזור להפחית דלקת ולהילחם בחיידקים ופטריות שיכולות לגרום לריח ברגליים.

10.SAGE TEA SOAK

תה מרווה הוא מעמד טבעי שניתן להשתמש בו כדי לסייע בחיסול ריח כף הרגל.חלו סיר תה מרווה ותנו לו להתקרר.משרים את כפות הרגליים בתה למשך 15 דקות ואז שטפו במים קרירים.זה יעזור לאזן את רמות החומציות של עורכם ולהילחם על חיידקים ופטריה שיכולים לגרום לריח ברגליים.

10 התרופות הביתיות הללו שימשו במשך דורות כדי לעזור להילחם בריח הרגליים.הם פתרונות פשוטים, לא יקרים ויעילים לבעיה שכיחה זו.בשימוש קבוע, תרופות אלה יכולות לעזור לשמור על כפות הרגליים ריחות טרייה ונקייה.

שאלות נפוצות

ש.באיזו תדירות עלי להשתמש בתרופות ביתיות אלה לריח כף הרגל?

א. עליך להשתמש בתרופות ביתיות אלה פעם או פעמיים בשבוע לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

מסקנה

ריח רגליים יכול להיות בעיה מביכה, אבל זה לא חייב להיות.עם אלה

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן