דף הבית » תרופות סבתא » נחירות – 10 תרופות סבתות חשובות ואמינות
dadddaddaa  daadaddaddaa daddaaddaa ddaddddaa dddeddaddaa

נחירות – 10 תרופות סבתות חשובות ואמינות

נחירות – 10 תרופות סבתות חשובות ואמינות
נחירות יכולה להיות בעיה מעצבנת עבור בני זוג שצריכים לחלוק מיטה עם נמרר, והיא יכולה אפילו להשפיע לרעה על בריאותו של הנחר.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות סבתות אמינות לנחירות שיכולות לעזור.להלן 10 מהחשובים ביותר.

H2 – הימנע ממוצרי חלב לפני השינה
מוצרי חלב כמו גבינה, חלב וגלידה יכולים לתרום לנחירות על ידי הגדלת ייצור הריר, שיכולים לחסום את דרכי הנשימה ולגרום לנחרים רוטטים.כדי להפחית את הנחירות, נסו להימנע ממוצרי חלב לפחות 3 שעות לפני השינה.

H2 – לישון בצד שלך
שינה על גבך עלולה לגרום ללשון ולחיך הרך להתמוטט ולחסום את דרכי הנשימה, מה שמוביל לנחירות.כדי להפחית את הנחירות, נסה לישון בצד שלך במקום.זה יעזור גם להפחית את הסיכון לדום נשימה בשינה, מצב שיכול להיגרם כתוצאה מנחירות.

H3 – השתמש ברצועות האף
רצועות האף הן תחבושות דבק המונחות על גשר האף כדי לפתוח את מעברי האף ולהקל על הנשימה.זה יכול לעזור להפחית את הנחירות.

טיפ: אם רצועות האף לא עובדות, אתה יכול לנסות להשתמש בתרסיס לאף מלח לפני השינה כדי לעזור לשמור על מעברי האף שלך.

  • הרם את הראש שלך
  • הישאר לחות
  • הימנע מאלכוהול לפני השינה
  • נקה את קטעי האף שלך
  • שמור על משקל בריא
  • שמור על אלרגיות בבדיקה
  • הימנע מעישון
  • תרגיל באופן קבוע
  • השתמש במכונת אדים
  • בקר ברופא שלך

הרם את הראש – העלאת הראש בזמן שאתה ישן יכולה לעזור להפחית את הנחירות על ידי שמירה על דרכי הנשימה פתוחות.נסה להשתמש בכרית נוספת כדי להציע את הראש, או להשתמש בכרית בצורת טריז כדי לשמור על ראשך מוגבה.

הישאר לחות – להישאר לחות חשובה לבריאות הכללית, אך זה יכול גם לעזור להפחית את הנחירות.כאשר הגוף מיובש, המעברים בגרון ומעברי האף יכולים להתייבש, מה שעלול לגרום לנחירות.כדי להפחית את הנחירות, וודא שאתה שותה הרבה מים לאורך כל היום.

הימנע מאלכוהול לפני השינה – אלכוהול הוא מרגיע שרירים, כך שהוא יכול לגרום לשרירי הגרון להירגע ולחסום את דרכי הנשימה, מה שמוביל לנחירות.כדי להפחית את הנחירות, נסו להימנע מאלכוהול לפחות 3 שעות לפני השינה.

נקה את מעברי האף שלך – אם מעברי האף שלך חסומים, זה יכול להקשות על הנשימה ויכול להוביל לנחירות.כדי לנקות את מעברי האף שלך, נסה להשתמש בתרסיס לאף מלח לפני השינה, או נסה להשתמש בסיר נטי כדי לשטוף את מעברי האף בעזרת תמיסת מלח.

שמור על משקל בריא – עודף משקל יכול לגרום לשרירי הגרון להירגע ולחסום את דרכי הנשימה, מה שמוביל לנחירות.כדי להפחית את הנחירות, נסו לשמור על משקל בריא על ידי אכילת תזונה מאוזנת והתרגיל באופן קבוע.

שמור על אלרגיות בבדיקה – אלרגיות יכולות לגרום לחסימה של מעברי האף, מה שעלול להוביל לנחירות.כדי להפחית את הנחירות, נסו לשמור על האלרגיות שלכם תחת שליטה על ידי הימנעות מפעילים ולקיחת כל תרופה נחוצה.

הימנע מעישון – עישון יכול לגרום לדלקת בגרון ובמעברי האף, מה שמוביל לנחירות.כדי להפחית את הנחירות, נסה להפסיק לעשן אם אתה מעשן, או הימנע ככל האפשר עשן יד שנייה.

פעילות גופנית באופן קבוע – פעילות גופנית סדירה יכולה לעזור לשמור על מעברי הגרון והאף ברורים, מה שיכול לעזור להפחית את הנחירות.נסה להשיג לפחות 30 דקות של אימון בכל יום.

השתמש במכונת אדים – אוויר יבש יכול לגרום לגרון ומעברי האף להיות יבשים, מה שמוביל לנחירות.כדי להפחית את הנחירות, נסו להשתמש בכוכב אדים בחדר השינה שלכם כדי לשמור על לחות באוויר.

בקר ברופא שלך – אם הנחירות שלך נמשכת למרות שניסו את הסעדים הללו, זה עשוי להיות סימן למצב חמור יותר כמו דום נשימה בשינה.במקרה זה, חשוב לבקר את הרופא שלך כדי לקבל אבחנה וטיפול נאותים.

סיכום

מאמר זה דן ב -10 תרופות ביתיות אמינות ואושרו על סבתא לנחירות, החל מפתרונות הומאופתיים ועד שינויים באורח החיים.חשוב לזכור שנחירות יכול Bה ‘נגרם על ידי מגוון גורמים, ולכן חשוב למצוא את התרופה הנכונה לנסיבות האישיות שלך.לקחת את הזמן לבצע שינויים באורח החיים, כמו ירידה במשקל או שינה בצד שלך, יכול לעזור להפחית את חומרת הנחירות.פתרונות הומאופתיים, כמו שמנים אתרים או תה צמחים, יכולים גם לעזור להפחית את תסמיני הנחירות.לבסוף, חשוב לשוחח עם איש מקצוע רפואי כדי לקבל את אבחון וטיפול נכונים לנחירות.

הסעדים של סבתא לנחירות

נחירות היא בעיה שכיחה שמשפיעה על אנשים רבים.למרות שזה יכול להיות מעצבן, זה יכול להיות גם סימן למצב רפואי בסיסי.לרוע המזל, טיפולים מסורתיים רבים לנחירות הם יקרים ודורשים הרבה זמן ומאמץ.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות ביתיות לנחירות ששימשו במשך דורות ויעילות באותה מידה כמו טיפולים מסורתיים.להלן 10 תרופות סבתות חשובות ואמינות לנחירות.

1.לרדת במשקל

אחד הגורמים השכיחים ביותר לנחירות הוא סובל מעודף משקל או שמנים.עודף שומן בצוואר ובגרון יכול להפעיל לחץ על דרכי הנשימה, מה שעלול לגרום לנחירות.ירידה במשקל יכולה לעזור להפחית את חומרת הנחירות.חשוב לזכור שצריך לעשות ירידה במשקל בבטחה ולאט.

2.לישון בצד שלך

שינה על גבך עלולה לגרום ללשון ללחוץ על גב הגרון, מה שיכול להגביל את דרכי הנשימה ולהוביל לנחירות.שינה בצד שלך יכולה לעזור להפחית את חומרת הנחירות.שימוש בכרית גוף או כרית מיוחדת שנועדה לעודד שינה צדדית יכולה לעזור לך לשמור על המיקום הנכון לאורך כל הלילה.

3.הימנע מאלכוהול ועישון

אלכוהול ועישון יכולים גם לגרום לשרירים בגרון להירגע, מה שעלול להוביל לנחירות.הימנעות מאלכוהול ועישון יכולה לעזור להפחית את חומרת הנחירות.

4.השתמש בשמנים אתרים

שמנים אתרים, כמו מנטה, אקליפטוס, לבנדר ולימון, יכולים לעזור להפחית את חומרת הנחירות.הוסף כמה טיפות של השמן למפזר והניח אותו ליד המיטה שלך.שאיפת השמנים יכולה לעזור להפחית את חומרת הנחירות.

5.לשתות תה צמחים

תה צמחי מרפא, כמו קמומיל, נענע וג’ינג’ר, יכול לעזור להפחית את חומרת הנחירות.שתו כוס תה צמחים לפני השינה כדי לעזור להפחית את חומרת הנחירות.

6.ללבוש רצועות האף

רצועות האף יכולות לעזור לשמור על דרכי הנשימה פתוחות ולהפחית את חומרת הנחירות.ללבוש רצועת האף לפני השינה כדי לעזור להפחית את חומרת הנחירות.

7.הרם את הראש שלך

הרמת הראש יכולה לעזור לשמור על דרכי הנשימה פתוחות ולהפחית את חומרת הנחירות.הניחו כמה כריות מתחת לראשכם או השתמשו בכרית מיוחדת שנועדה לרומם את הראש כדי לעזור להפחית את חומרת הנחירות.

8.הימנע מחלב

מוצרי חלב יכולים להגדיל את ייצור הריר בגרון, מה שעלול להוביל לנחירות.הימנעות מחלב יכולה לעזור להפחית את חומרת הנחירות.

9.פעילות גופנית

פעילות גופנית יכולה לעזור בחיזוק השרירים בגרון ולהפחית את חומרת הנחירות.פעילות גופנית קבועה יכולה לעזור להפחית את חומרת הנחירות.

10.שאיפת קיטור

שאיפת קיטור יכולה לעזור לפנות ריר מהגרון ולהפחית את חומרת הנחירות.מלאו קערה במים חמים והוסיפו כמה טיפות שמן אתרי.הניחו מגבת מעל הראש ושאפו את הקיטור למשך 10 דקות כדי לעזור להפחית את חומרת הנחירות.

שאלות נפוצות

מה גורם לנחירות?

נחירות יכולות להיגרם על ידי מגוון גורמים, כולל עודף משקל או השמנת יתר, עישון, שתיית אלכוהול, אכילת מוצרי חלב, שינה על גבך, וחסום אף או גרון חסומים.

כיצד אוכל לדעת אם אני זקוק לעזרה מקצועית לנחירות?

אם תרופות ביתיות לא עובדות, חשוב לדבר עם איש מקצוע רפואי כדי לקבל את תוכנית האבחנה והטיפול הנכונים לנחירות.רופא יכול

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן