דף הבית » תרופות סבתא » נחירות בשינה – 24 תרופות פופולריות וביתיות
dadddaddaa ddaddad  daadaddaddaa daddaddcdadddaa ddddaad

נחירות בשינה – 24 תרופות פופולריות וביתיות

נחירות הוא נושא שמשפיע על אנשים רבים ברחבי העולם, וזה יכול לגרום לשיבוש משמעותי בשינה של האדם.אמנם נחירות יכול להיגרם ממגוון מצבים רפואיים, אך לעתים קרובות שינויים באורח החיים ותרופות ביתיות יכולות לעזור להפחית או להפסיק לנחר לחלוטין.

במאמר זה נסתכל על 24 תרופות פופולריות ובית שיכולות לעזור להקל על הנחירות בשינה.אנו נספק טיפים מועילים כיצד להשתמש בצורה הטובה ביותר בסעדים אלה ומה לצפות מהם.

H2> 1.לישון בצד שלך

אחד התרופות הפשוטות והיעילות ביותר לנחירות הוא לישון בצד שלך במקום הגב שלך.כשאתה ישן על הגב שלך, הרקמות הרכות בחלק האחורי של גרונך יכולות להתמוטט ולחסום את דרכי הנשימה שלך, מה שמוביל לנחירות.עם זאת, כשאתה ישן בצד שלך, זה לא קורה והאוויר יכול לנוע בחופשיות יותר.

H2> 2.הרם את הראש

תרופה פשוטה נוספת לנחירות היא לרומם את הראש במהלך השינה.זה יכול לעזור לשמור על דרכי הנשימה פתוחות ולהפחית את הנחירות.אתה יכול לעשות זאת באמצעות כרית טריז או מיטה מתכווננת המאפשרת לך להרים את ראש המיטה.

H3> טיפ ייחודי:
אם אתה משתמש בכרית טריז, התאם אותה כך שהיא תהיה מעט גבוהה יותר משאר גופך.זה יעזור לשמור על דרכי הנשימה פתוחות ולהפחית את הנחירות.

H2> 3.לָרֶדֶת בְּמִשְׁקָל

אם אתה סובל מעודף משקל, ירידה במשקל יכולה לעזור להפחית או אפילו לחסל נחירות.הסיבה לכך היא שעודף שומן יכול לגרום לרקמות הרכות בגרון להתמוטט ולחסום את דרכי הנשימה.ירידה במשקל יכולה לעזור להפחית את החסימה הזו ולהפחית את הנחירות.

H2> 4.להפסיק לעשן

עישון יכול לגרום לדלקת וגירוי ברירית גרונך, מה שעלול להוביל לנחירות.הפסקת עישון יכולה לסייע בהפחתת דלקת זו ועשויה לעזור להפחית או לבטל נחירות.

חלק 2: תרופות פופולריות וביתיות לנחירות בשינה

נחירות היא בעיה שכיחה שמשפיעה על אנשים רבים.למרבה המזל, ישנם מגוון של תרופות פופולריות וביתיות העומדות לרשותם כדי להפחית את הנחירות בשינה.במאמר זה נדון ב -24 תרופות פופולריות ובבית לנחירות בשינה.

1.לישון בצד שלך

שינה על גבך עלולה לגרום לרקמה הרכה בחלק האחורי של גרונך להירגע ולחסום את דרכי הנשימה, מה שמוביל לנחירות.כדי להפחית את הנחירות, נסה לישון בצד שלך במקום.זה יכול לעזור לשמור על דרכי הנשימה פתוחות ולהפחית את הנחירות.

2.שנה את הכרית שלך

שימוש בכרית עבה מדי או דקה מדי עלול לגרום לראשך להטות לאחור ודרכי הנשימה שלך להיחסם, מה שמוביל לנחירות.כדי להפחית את הנחירות, נסה להשתמש בכרית שהיא עובי הנכון לראש ולצווארך.

3.להפחית את צריכת האלכוהול

אלכוהול יכול להרפות את השרירים בחלק האחורי של גרונך ולהוביל לנחירות.אם אתה שותה כבד, נסה להפחית את צריכת האלכוהול שלך כדי להפחית את הנחירות.

4.לרדת במשקל

עודף משקל יכול לגרום לרקמה הרכה בגרון להיות נוטה יותר לרטוט, מה שמוביל לנחירות.אם אתה סובל מעודף משקל, נסה לרדת במשקל כדי להפחית את הנחירות.

5.הימנע מחלב

מוצרי חלב יכולים לגרום להצטברות ריר בגרונך, מה שמוביל לנחירות.כדי להפחית את הנחירות, נסו להימנע ממוצרי חלב לפני השינה.

6.נסה אנטיהיסטמין

אלרגיות יכולות לגרום לרקמה הרכה בגרון להתנפח, מה שמוביל לנחירות.כדי להפחית את הנחירות, נסה לקחת אנטיהיסטמין לפני השינה.

7.פתיחת קטעי אף

גודש באף עלול לגרום לנחירות.כדי להפחית את הנחירות, נסה להשתמש בתרסיס לאף או בסיר נטי לפני השינה כדי לפתוח את מעברי האף שלך.

8.השתמש במכונת אדים

אוויר יבש יכול לגרום לרקמה הרכה בגרון להתעצבן ולהוביל לנחירות.כדי להפחית את הנחירות, נסו להשתמש בכוכב אדים בחדר השינה שלכם כדי לשמור על לחות באוויר.

9.נסה שמנים אתרים

שמנים אתרים, כמו מנטה, אקליפטוס ולבנדר, יכולים לעזור להפחית את הנחירות.כדי להפחית את הנחירות, נסה להשתמש במפזר עם שמנים אתרים בחדר השינה שלך לפני השינה.

10.הימנע מעישון

עישון יכול לעצבן את הרקמה הרכה בגרון ולהוביל לנַחֲרָנִי.כדי להפחית את הנחירות, נסה להגביל או להימנע מעישון.

11.תרגיל באופן קבוע

פעילות גופנית באופן קבוע יכולה לעזור בחיזוק השרירים בגרון ולהפחית את הנחירות.כדי להפחית את הנחירות, נסה להתאמן לפחות שלוש פעמים בשבוע.

12.השתמש ברצועת סנטר

רצועת סנטר יכולה לעזור לשמור על סגירת הלסת שלך בזמן שאתה ישן, למנוע את דרכי הנשימה שלך להיחסם ולהפחתת הנחירות.

13.הרם את הראש שלך

שינה עם הראש מוגבה יכולה לעזור להפחית את הנחירות.כדי להפחית את הנחירות, נסה להשתמש בכרית טריז או כריות נוספות כדי להעלות את הראש בזמן שאתה ישן.

14.לאכול בריא

אכילת תזונה בריאה יכולה לעזור להפחית את הנחירות על ידי הפחתת הדלקת בגרון.כדי להפחית את הנחירות, נסו לאכול תזונה עשירה בפירות, ירקות וחלבונים רזים.

15.תרגול היגיינת שינה טובה

היגיינת שינה טובה יכולה לעזור להפחית את הנחירות על ידי הפחתת הלחץ ושיפור איכות השינה.כדי להפחית את הנחירות, נסו לתרגל היגיינת שינה טובה, כמו הימנעות מקפאין לפני השינה ולהיצמד ללוח זמנים עקבי שינה.

16.נסה דיקור

דיקור סיני יכול לעזור להפחית את הנחירות על ידי גירוי העצבים בגרון והפחתת הדלקת.כדי להפחית את הנחירות, נסה טיפולי דיקור סיני.

17.השתמש במכשיר קידום מנדבולרי (MAD)

מכשיר קידום מנדבולרי (MAD) הוא שופר שיכול לעזור להפחית את הנחירות על ידי דחיפת הלסת התחתונה שלך קדימה ושמירה על דרכי הנשימה שלך פתוחות.

18.נסה תה צמחים </

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן