דף הבית » תרופות סבתא » נחירות חזקות – 21 תרופות אורגניות ועתיקות
dadddaddaa dddaddaa  daadaddaddaa dddaddadddaa ddadaaddad

נחירות חזקות – 21 תרופות אורגניות ועתיקות

נחירות: 21 תרופות אורגניות ועתיקה
נחירות יכולה להיות בעיה רצינית עבור אנשים רבים.זה יכול לגרום לחסך שינה, עצבנות ובעיות בריאותיות.למרבה המזל, ישנם מגוון תרופות טבעיות שעשויות לעזור להפחית את חומרת הנחירות.להלן 21 תרופות אורגניות ועתיקות של סבתא שעשויות לעזור לך לישון לילה טוב.

תנוחת שינה
אחד הגורמים החשובים ביותר בהפחתת הנחירות הוא המיקום בו אתה ישן.שינה על גבך עלולה לגרום ללשון ולחיך הרך להירגע, לחסום את דרכי הנשימה ולהביא לנחירות.שינה בצד שלך עשויה לעזור להפחית את הנחירות, מכיוון שכוח המשיכה לא ימשוך את הלשון לאחור עד רחוק.יכול להיות גם מועיל להשתמש בכריות כדי להציע את עצמך בעמדת השינה הצדדית.

רצועות האף
רצועות האף הן רצועות דבק שמתאימות על האף ופותחות בעדינות את מעברי האף, מה שמקל על הנשימה.ניתן למצוא אותם ברוב בתי המרקחת ובחנויות התרופות.

מכשיר אדים
שימוש במכונת אדים בחדר השינה יכול לעזור להפחית את הנחירות על ידי שמירה על לחות של דרכי הנשימה והפחתת הגודש.זה שימושי במיוחד בחודשי החורף, כאשר האוויר יכול להיות יבש ולא נוח.

שאיפת קיטור
שאיפת קיטור יכולה לעזור להפחית את העומס העלול לגרום לנחירות.הרתיחו סיר מים ואז נשענים עליו, מכסים את ראשכם במגבת כדי ללכוד את האדים.שאפו את הקיטור למשך 10 דקות בערך, הקפידו לעצב את העיניים.

שמנים חיוניים
ניתן להשתמש בשמנים אתרים כמו אקליפטוס, לבנדר ומנטה כדי להפחית את הנחירות.ניתן להוסיף כמה טיפות של השמן למפזר והארומה יכולה לעזור לפתוח מעברי האף.

תרגילי לשון
תרגילי לשון יכולים לעזור בחיזוק שרירי הלשון, שיכולים לעזור להפחית את הנחירות.תרגיל אחד הוא להניח את קצה הלשון מאחורי החלק העליון של השיניים הקדמיות ואז להחליק את הלשון קדימה ואחורה.

שנה את הדיאטה שלך
אכילת תזונה מאוזנת יכולה לעזור להפחית את הנחירות.אכילת מזונות עשירים בסיבים תזונתיים יכולה לסייע בהפחתת הדלקת בגרון ובדרכי הנשימה, כמו גם להפחית את הסיכון לנחירות.

הימנע מאלכוהול
אלכוהול יכול לגרום לשרירי הגרון להירגע, וכתוצאה מכך נחירות.עדיף להימנע משתיית אלכוהול, במיוחד לפני השינה.

הישאר לחות
שתיית מים רבים יכולה לעזור לשמור על הגרון ודרכי הנשימה לחות.זה יכול לעזור להפחית את הנחירות.

תרגיל
פעילות גופנית קבועה יכולה לעזור בחיזוק שרירי הגרון, שיכולים לעזור להפחית את הנחירות.

השקיה באף
השקיה באף יכולה לעזור להפחית את הנחירות על ידי שטיפת מעברי האף והפחתת הגודש.ניתן לעשות זאת באמצעות סיר נטי או תמיסת מלח.

שמור על אלרגיות בשליטה
אלרגיות יכולות לגרום לדלקת בדרכי הנשימה, מה שמוביל לנחירות.שמירה על אלרגיות תחת שליטה חשובה להפחתת הנחירות.

טיפול בשינה של דום נשימה
אם נחירות נגרמת כתוצאה מדום נשימה בשינה, יתכן שיהיה צורך בטיפול.הטיפול בדום נשימה בשינה עשוי לכלול שינויים באורח החיים, כמו ירידה במשקל, ושימוש במכונת CPAP.

תוספי צמחים
תוספי צמחים כמו שורש ולריאן, קמומיל ופספלואר יכולים לעזור להפחית את הנחירות.ניתן ליטול תוספי מזון אלה בצורת קפסולה או תה.

אקופרסורה
אקופרסורה יכולה לעזור להפחית את הנחירות על ידי גירוי נקודות מסוימות בגוף.כמה נקודות שניתן להשתמש בהן לנחירות הן הכליות, הצוואר וצדי האף.

הרם את ראש המיטה
הרמת ראש המיטה יכולה לעזור להפחית את הנחירות בכך שהיא מאפשרת לכוח המשיכה לעזור לשמור על דרכי הנשימה פתוחות.ניתן לעשות זאת על ידי הנחת לבנים או בלוקים מתחת לרגליה של המיטה.

עיסוי שמן אתרי
ניתן להשתמש בשמנים אתרים גם בעיסוי כדי לסייע בהפחתת הנחירות.לעסות את הגרון, החזה והחזרה עם כמה טיפות שמן אתרי, כמו אקליפטוס או לבנדר, לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

השתמש ברצועת סנטר
שימוש ברצועת סנטר יכול לעזור למנוע את הלסת והלשון לנפיל לאחור ולחסום את דרכי הנשימה.זה יכול לעזור להפחית את הנחירות.

לישון על מזרן יציב
לישון על מזרן יציב יכול לעזורצמצם את הנחירות על ידי צמצום הרכות של המזרן, מה שעלול לגרום ללשון ולחיך הרך להירגע ולחסום את דרכי הנשימה.

טיפ ייחודי: השתמש במכונת אדים
שימוש במכשיר אדים בחדר השינה יכול לעזור להפחית את הנחירות על ידי שמירה על לחות של דרכי הנשימה והפחתת הגודש.זה שימושי במיוחד בחודשי החורף, כאשר האוויר יכול להיות יבש ולא נוח.# סיכום
במאמר זה דנו ב 21 תרופות של סבתא אורגנית ועתיקה לנחירות חזקות.סיקרנו שיטות כמו שינוי עמדות שינה, שימוש במכונת אדים והימנעות מאלכוהול וחלב.בנוסף, דנו בתרופות צמחי מרפא כמו קמומיל, לבנדר ומרווה, כמו גם על תרופות הומיאופתיות כמו שמנים אתרים, ים בר ופפרמינט.לבסוף, כללנו קטע שאלות נפוצות לענות על שאלות נפוצות על נחירות חזקות.

# הבנת הגורמים לנחירות חזקות
נחירות היא בעיה שכיחה שמשפיעה על מיליוני אנשים ברחבי העולם.זה נגרם כתוצאה מצמצום דרכי הנשימה במהלך השינה, מה שעלול להוביל לרעשים רועשים ומפריעים.נחירות חזקות חמורות יותר ויכולות להיגרם על ידי מגוון דברים, כמו גיל, משקל, צריכת אלכוהול ומיקום שינה.הבנת הגורם לנחירות שלך יכולה לעזור לך למצוא את התרופה הטובה ביותר לכך.

## סיבות אנטומיות
גורמים אנטומיים לנחירות חזקות יכולות לכלול אובולה מוגדלת, מחצה סוטה ועודף רקמות רכות סביב הגרון.אובולה מוגדלת היא הרקמה התלויה בחלק האחורי של הגרון ויכולה לרטוט על קירות הגרון בעת נשימה, וגורמת לנחירות.מחצה סוטה הוא מצב בו הסחוס המפריד את הנחיריים הוא מחוץ למרכז, מה שעלול לגרום לנחירות עקב חסימת דרכי הנשימה.לבסוף, עודף רקמות רכות סביב הגרון יכול לגרום לנחירות בגלל היצרות דרכי הנשימה.

## גיל
הגיל הוא גורם מרכזי בנחירות חזקות.ככל שאנו מתבגרים, שרירי הגרון שלנו הופכים לגוון פחות, מה שמוביל לדרכי הנשימה הצרות יותר ולנחירות.בנוסף, ככל שאנו מתבגרים, רקמות הגרון יכולות להיות יבשות יותר, מה שמוביל לתנודות מוגברות ונחירות.

## משקל
משקל יכול גם להוות גורם בנחירות חזקות.אלה הסובלים מעודף משקל נוטים יותר לרקמות רכות נוספות סביב הגרון, מה שעלול להוביל לנחירות.בנוסף, עודף משקל יכול גם להשפיע על הטון של שרירי הגרון, מה שמוביל לדרכי הנשימה הצרות יותר.

## צריכת אלכוהול
צריכת אלכוהול יכולה גם לגרום לנחירות חזקות.אלכוהול מרגיע את שרירי הגרון, מה שמוביל לדרכי הנשימה הצמצמות ולנחירות.בנוסף, אלכוהול יכול גם להפריע למחזור השינה, מה שמוביל לשיבוש שינה ונחירות.

## עמדות שינה
עמדות שינה יכולות להוביל גם לנחירות חזקות.שינה על גבך עלולה לגרום ללשון ליפול לאחור ולחסום את דרכי הנשימה, מה שמוביל לנחירות.בנוסף, שינה בצד שלך עלולה לגרום לירידה של הלסת, מה שמוביל לדרכי הנשימה המצטמצמות.

# 21 תרופות של סבתא אורגנית ועתיקה לנחירות חזקות
ישנם הרבה תרופות אורגניות ועתיקה לסבתא לנחירות חזקות.להלן 21 תרופות שתוכלו לנסות למצוא הקלה מהנחירות:

## שנה עמדות שינה
אחד התרופות היעילות ביותר לנחירות חזקות הוא לשנות עמדות שינה.שינה בצד או בבטן יכולה לעזור לפתוח את דרכי הנשימה ולהפחית את הנחירות.בנוסף, העלאת פלג הגוף העליון בכריות יכולה לעזור גם לפתוח את דרכי הנשימה ולהפחית את הנחירות.

## השתמש במכונת אדים
שימוש בכוכב אדים יכול גם לעזור להפחית נחירות חזקות.מכשיר אדים מוסיף לחות לאוויר, שיכול לעזור לשמן את דרכי הנשימה ולהפחית את הנחירות.בנוסף, מכשיר אדים יכול לעזור גם להפחית את גירוי הגרון ונחירות.

## הימנע מאלכוהול וחלב
הימנעות מאלכוהול וחלב יכולה גם לעזור להפחית נחירות חזקות.אלכוהול מרגיע את שרירי הגרון, מה שמוביל לדרכי הנשימה הצמצמות ולנחירות.בנוסף, מוצרי חלב יכולים לגרום לבניית ריר בגרון, מה שמוביל לנחירות.

## תרופות צמחי מרפא
גם תרופות צמחי מרפא כמו קמומיל, לבנדר וסייגעזור להפחית נחירות חזקות.עשבי תיבול אלה יכולים לעזור להרפות את שרירי הגרון ולהפחית את הנחירות.בנוסף, הם יכולים גם לעזור להפחית את הדלקת בדרכי הנשימה ולהפחית את הנחירות.

## תרופות הומאופתיות
תרופות הומיאופתיות כמו שמנים אתרים, בטטה בר ומנטה יכולים גם לעזור להפחית את הנחירות החזקות.שמנים אתרים יכולים לעזור לפתוח את דרכי הנשימה ולהפחית את הנחירות.בטטה פראית ומנטה מנטה יכולים לעזור להפחית את הדלקת בדרכי הנשימה ולהפחית את הנחירות.

## ACUPRESSURE
אקופרסורה היא תרופה סינית עתיקה שיכולה לעזור להפחית נחירות חזקות.החלת לחץ על נקודות מסוימות בגוף יכולה לעזור לפתוח את דרכי הנשימה ולהפחית את הנחירות.

## הרגלי אכילה
הרגלי אכילה יכולים להשפיע גם על נחירות חזקות.אכילת ארוחה קלה לפני השינה יכולה לעזור להפחית את הנחירות.בנוסף, הימנעות מארוחות כבדות לפני השינה יכולה לעזור להפחית את הנחירות.

## תרגיל
פעילות גופנית יכולה גם לעזור להפחית נחירות חזקות.פעילות גופנית קבועה יכולה לעזור לטון את שרירי הגרון

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן