דף הבית » תרופות סבתא » טיפול בנחירות – 23 תרופות של סבתא אמינות המועברות במשפחה

טיפול בנחירות – 23 תרופות של סבתא אמינות המועברות במשפחה

נחירות יכולה להיות בעיה מתסכלת שמשפיעה על אנשים רבים.זה יכול להקשות על מנוחת לילה טובה ויכול לגרום לאי נוחות רבה.למרבה המזל, ישנם מגוון טיפולים העומדים לרשותם המסייעים להפחית או לבטל נחירות.בעוד שטיפולים מסוימים מורכבים ויקרים יותר, ישנן גם מספר שיטות פשוטות וטבעיות שניתן להשתמש בהן כדי לסייע בטיפול בחרישות.כאן נסתכל על 23 תרופות סבתות אמינות שהועברו למשפחה במשך דורות.

טכניקות הרפיה

טכניקות הרפיה, כמו יוגה, מדיטציה ותרגילי נשימה, יכולות להועיל מאוד בהפחתת הנחירות.שיטות אלה יכולות לעזור להרפות את השרירים בגרון ולהפחית את כמות האוויר שעובר דרכו, ובכך להפחית את כמות הנחירות.

פעילות גופנית סדירה

פעילות גופנית קבועה יכולה לעזור להפחית את הנחירות על ידי שיפור הבריאות הכללית והכושר.פעילות גופנית יכולה לעזור להפחית את הלחץ, מה שיכול לעזור להפחית את הנחירות.בנוסף, פעילות גופנית יכולה לעזור בחיזוק השרירים בגרון, שיכולים גם לעזור להפחית את הנחירות.

באמצעות מכשיר אדים

שימוש במגזר אדים יכול לעזור להפחית את הנחירות על ידי שמירה על האוויר בחדר לח.זה יכול לעזור להפחית את כמות האוויר העוברת בגרון, ובכך להפחית את כמות הנחירות.

ירידה במשקל

ירידה במשקל יכולה להיות דרך יעילה מאוד להפחתת הנחירות.ככל שהגוף מאבד משקל, שרירי הגרון מתחזקים, מה שיכול לעזור להפחית את הנחירות.בנוסף, ירידה במשקל יכולה לעזור להפחית את הלחץ, מה שיכול גם לעזור להפחית את הנחירות.

שינוי עמדות שינה

שינוי עמדות שינה יכול לעזור להפחית את הנחירות.שינה בצד או בבטן יכולה לעזור להפחית את הנחירות, מכיוון שזה יכול לעזור לשמור על דרכי הנשימה בהירות ולהקטין את כמות האוויר שעוברת בגרון.

העלאת הראש

הרמת הראש יכולה להועיל מאוד בהפחתת הנחירות.זה יכול לעזור לשמור על דרכי הנשימה פתוחות ולהקטין את כמות האוויר שעוברת בגרון.

הימנעות מאלכוהול ועישון

הימנעות מאלכוהול ועישון יכולה להועיל מאוד בהפחתת הנחירות.אלכוהול ועישון יכולים גם לעצבן את הגרון ולגרום לשרירים להירגע, מה שעלול להוביל לנחירות.

רצועות האף

רצועות האף יכולות להועיל מאוד בהפחתת הנחירות.רצועות אלה יכולות לעזור לפתח את מעברי האף, מה שיכול לעזור להפחית את הנחירות.

שימוש בשמנים אתרים

שימוש בשמנים אתרים יכול להועיל מאוד בהפחתת הנחירות.שמנים אתרים, כמו לבנדר ואקליפטוס, יכולים לעזור להפחית את הדלקת ולהרגיע את השרירים בגרון, שיכולים לעזור להפחית את הנחירות.

שתיית הרבה מים

שתיית מים רבים יכולה לעזור להפחית את הנחירות.מים עוזרים לשמור על דרכי הנשימה ומפחיתה את כמות האוויר שעוברת בגרון, מה שיכול לעזור להפחית את הנחירות.

אכילת תזונה בריאה

אכילת תזונה בריאה יכולה להועיל מאוד בהפחתת הנחירות.אכילת דיאטה העשירה בפירות, ירקות ודגנים מלאים יכולה לעזור להפחית את הדלקת ולהרגיע את השרירים בגרון, מה שיכול לעזור להפחית את הנחירות.

הפחתת אלרגיות

הפחתת אלרגיות יכולה להועיל מאוד בהפחתת הנחירות.אלרגיות יכולות לגרום לדלקת בדרכי הנשימה, מה שעלול להוביל לנחירות.נקיטת צעדים להפחתת אלרגיות, כמו שימוש במטהרי אוויר והימנעות מפעילים, יכולה לעזור להפחית את הנחירות.

שימוש בתרופות צמחי מרפא

שימוש בתרופות צמחיות יכול להועיל מאוד בהפחתת הנחירות.עשבי תיבול כמו קמומיל, מנטה וולריאן יכולים לעזור להפחית את הדלקת ולהרגיע את השרירים בגרון, שיכולים לעזור להפחית את הנחירות.

הימנעות ממוצרי חלב

הימנעות ממוצרי חלב יכולה להועיל מאוד בהפחתת הנחירות.מוצרי חלב יכולים לגרום לדלקת בדרכי הנשימה, מה שעלול להוביל לנחירות.

ישן על שיפוע

שינה על שיפוע יכולה להועיל מאוד בהפחתת הנחירות.זה יכול לעזור לשמור על דרכי הנשימה פתוחות ולהקטין את הכמותאוויר שעובר בגרון, ובכך מצמצם את כמות הנחירות.

שימוש במי מלח

שימוש במי מלח

תרופות ביתיות להפחתת הנחר

נחירות יכול להיות נושא מעצבן ולעיתים מביך הפוגע באנשים בכל הגילאים ויכול להופיע בכל סביבת שינה.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות ביתיות שניתן להשתמש בהן כדי להפחית את חומרת הנחירות.להלן 23 סעדים של סבתא אמינים המועברים במשפחה.

1.הרם את הראש שלך

הרמת הראש בכריות נוספות בזמן השינה יכולה לעזור להפחית את חומרת הנחירות.הסיבה לכך היא שכאשר הראש שלך נמצא במצב גבוה יותר, הוא יכול לעזור לפתוח את דרכי הנשימה, ומאפשר זרימת אוויר חלקה יותר.חשוב גם לוודא שהכריות נוחות ותומכות.

2.שנה את תנוחת השינה שלך

שינוי תנוחת השינה שלך יכול גם לעזור להפחית את הנחירות.השינה בצד שלך היא המצב הטוב ביותר להפחתת הנחירות מכיוון שהוא עוזר לפתוח את דרכי הנשימה, ומאפשר זרימת אוויר חלקה יותר.חשוב גם לוודא שגופך נתמך כראוי כך שלא תכניס יותר מדי מאמץ על שרירי הצוואר וגרונך.

3.השתמש בשמנים אתרים

שימוש בשמנים אתרים כמו מנטה, לבנדר או אקליפטוס יכול לעזור להפחית את הנחירות.ניתן להוסיף שמנים אלה למפזר או לאדה ולשאוף בזמן השינה.השמנים יכולים לעזור לפתוח את דרכי הנשימה, ומאפשרים זרימת אוויר חלקה יותר.

4.שתו תה צמחים

שתיית תה צמחים לפני השינה יכולה לעזור להפחית את הנחירות.ידוע כי תה צמחים הוא בעל מספר יתרונות בריאותיים, כולל עזרה בפתיחת דרכי הנשימה והפחתת דלקת.עשבי תיבול נפוצים לנחירות כוללים שורש מנטה, קמומיל ושורש ולריאן.

5.נסה רצועות האף

שימוש ברצועות האף יכול לעזור להפחית את הנחירות על ידי פתיחת מעברי האף ומאפשר זרימת אוויר חלקה יותר.רצועות האף זמינות ברוב חנויות התרופות וניתן ליישם אותה לפני השינה.

6.הימנע מאלכוהול

הימנעות מאלכוהול לפני השינה יכולה לעזור להפחית את הנחירות.אלכוהול יכול לגרום לשרירים בגרון להירגע, מה שעלול להחמיר נחירות.

7.הימנע ממוצרי חלב

הימנעות ממוצרי חלב לפני השינה יכולה לעזור להפחית את הנחירות.מוצרי חלב יכולים לגרום לבניית ריר בגרון, מה שעלול להחמיר נחירות.

8.תרגיל באופן קבוע

פעילות גופנית באופן קבוע יכולה לעזור להפחית את הנחירות.פעילות גופנית קבועה יכולה לעזור בחיזוק שרירי הגרון, שיכולים להפחית את הנחירות.

9.לרדת במשקל

ירידה במשקל יכולה לעזור להפחית את הנחירות.עודף משקל יכול לשים מאמץ נוסף על שרירי הגרון, מה שעלול להחמיר את הנחירות.

10.להפסיק לעשן

הפסקת עישון יכולה לעזור להפחית את הנחירות.עישון יכול לגרום לדלקת בגרון, מה שעלול להחמיר נחירות.

מסקנה

נחירות יכול להיות נושא מעצבן ולעיתים מביך.למרבה המזל ישנם מספר תרופות ביתיות שניתן להשתמש בהן כדי להפחית את חומרת הנחירות.23 הסעדים של סבתא אמינים אלה המועברים במשפחה יכולים לסייע בהפחתת הנחירות ולאפשר זרימת אוויר חלקה יותר.כל דבר, החל מעליית ראשך בכריות נוספות תוך כדי שינה, החלפת תנוחת השינה שלך, שימוש בשמנים אתרים, שתיית תה צמחים והימנעות מאלכוהול, מוצרי חלב, עישון ומשקל עודף יכול לעזור להפחית את הנחירות.

שאלות נפוצות

ש: מהם כמה תרופות ביתיות לנחירות?

א: כמה תרופות ביתיות לנחירות כוללות הרמת הראש בכריות נוספות, שינוי תנוחת השינה שלך, שימוש בשמנים אתרים, שתיית תה צמחים, שימוש ברצועות האף, הימנעות מאלכוהול, מוצרי חלב, עישון, פעילות גופנית באופן קבוע ואיבוד משקל.

ש: כיצד יכולים שמנים אתרים לעזור להפחית את הנחירות?

א: שמנים אתרים יכולים לעזור לפתוח את דרכי הנשימה, ומאפשרות זרימת אוויר חלק יותר.שמנים אתרים נפוצים לנחירות כוללים מנטה, לבנדר ואקליפטוס.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן