דף הבית » תרופות סבתא » כדי למנוע נחירות – 9 תרופות סבתות מומלצות ויעילות

כדי למנוע נחירות – 9 תרופות סבתות מומלצות ויעילות

נחירות יכולות להיות העין של לילה טוב של מנוחה, וזה משפיע גם על האדם הנחר וגם על הסובבים אותם.למרבה המזל, ישנם מספר סעדים שהועברו לאורך הדורות שיכולים לעזור לצמצם או לחסל נחירות.להלן תשעה סעדים של סבתא יעילים ומומלצים שיכולים לעזור במניעת נחירות.

לחם את החדר

קיום מכשיר אדים בחדר יכול לעזור להפחית את הנחירות שכן אוויר יבש יכול להיות גורם תורם.שמירה על האוויר בחדר ברמה הנכונה של לחות יכולה לעזור להפחית את כמות הנחירות.

שנה את הכריות

השימוש בסוג הכרית הנכון יכול לעשות את ההבדל הגדול בהפחתת הנחירות.בחר בכרית מוצקה יותר שתשמור על הראש והצוואר במצב טוב יותר בזמן השינה.בעל יותר מדי כריות או כריות רכות יכול לפגוע בנשימה ולהוביל לנחירות.

טיפ: במידת האפשר, נסה לישון בצד שלך מכיוון שזה יכול לעזור להפחית את הנחירות.

הרם את הראש

העלאת הראש מעט תוך כדי שינה יכולה לעזור להפחית את הנחירות.ניתן לעשות זאת באמצעות כריות או הנחת גוש עץ מתחת לראש המיטה.זה עוזר לפתוח את דרכי הנשימה ולאפשר נשימה קלה יותר.

תרגיל באופן קבוע

פעילות גופנית עוזרת לשמור על הגוף בצורה ויכולה גם לעזור להפחית את הנחירות.פעילות גופנית קבועה מחזקת את השרירים בגרון ומסייעת לשמור על דרכי הנשימה פתוחות.

שתו הרבה מים

שתיית מים רבים עוזרת לשמור על הגרון ודרכי הנשימה לחות.התייבשות יכולה להוביל לצמצום דרכי הנשימה, מה שעלול לגרום לנחירות.

הימנע מאלכוהול והתרופות הרגעה

אלכוהול והתרופות יכולות להרפות את השרירים בגרון, מה שעלול להוביל לנחירות.הימנעות מאלה יכולה לעזור להפחית את הנחירות.

הפחיתו אלרגנים

אבק, אבקה וחיית מחמד קשורים כולם יכולים לגרום לאלרגיות, מה שעלול להוביל לנחירות.שמירה על החדר נקי ונטול אלרגנים יכולה לעזור להפחית את הנחירות.

נקה את קטעי האף

אף חסום יכול להוביל לנחירות שכן הוא מגביל את דרכי הנשימה.שמירה על מעברי האף ברורים יכולה לעזור להפחית את הנחירות.שימוש בתרסיס לאף מלח או בסיר נטי יכול לעזור לשמור על מעברי האף ברורים.

ירידה במשקל

עודף משקל יכול להוביל לנחירות מכיוון שהוא יכול להפעיל לחץ נוסף על דרכי הנשימה.ירידה במשקל יכולה לעזור להפחית את הנחירות.

על ידי עקוב אחר תשע הסעדים של סבתא אלה, ניתן להפחית את הנחירות ולקבל לילה מנוחה טוב יותר.זכור להישאר לחות, להתאמן באופן קבוע ולשמור על החדר לח וללא אלרגנים.

אפשרויות הטיפול לנחירות

נחירות יכול להוות מטרד הן עבור הנמרר והן עבור בן זוגם.למרבה המזל, קיימות מספר אפשרויות טיפול העומדות לסייע בהפחתת או ביטול תסמיני נחירות.חלק מהטיפולים הנפוצים ביותר כוללים שינויים באורח החיים, מכשירים רפואיים ותרופות.

שינויים באורח החיים

שינויים באורח החיים יכולים להיות דרך פשוטה ויעילה להפחתת הנחירות.שינויים אלה עשויים לכלול הימנעות מאלכוהול ופרטי הרגעה אחרים, הימנעות משינה על הגב ושמירה על משקל בריא.בנוסף, הימנעות מעישון והימנעות מאכילת ארוחה כבדה קרוב לפני השינה יכולה לעזור להפחית את תסמיני הנחירות.

מכשירים רפואיים

ניתן להשתמש במכשירים רפואיים כמו חתיכות פה ורצועות אף כדי לסייע בהפחתת הנחירות.חתיכות פה פועלות על ידי החזקת הלסת במצב קדימה, שיכולה לעזור לשמור על דרכי הנשימה פתוחות.רצועות האף עובדות על ידי הרחבת הנחיריים, שיכולים לעזור להגביר את זרימת האוויר.

הסעדים של סבתא לנחירות

בנוסף לטיפולים לעיל, ישנם גם כמה תרופות של סבתא שניתן להשתמש בהן כדי לסייע בהפחתת הנחירות.תרופות אלה שימשו במשך מאות שנים ויכולות להיות דרך בטוחה ויעילה להפחתת תסמיני נחירות.

1.שנה את תנוחת השינה שלך

הדבר החשוב ביותר שאתה יכול לעשות כדי להפחית את הנחירות הוא לשנות את תנוחת השינה שלך.שינה בצד שלך ולא הגב שלך היא הדרך הטובה ביותר להפחית את הנחירות.הסיבה לכך היא שכשאתה ישןעל גבך, בסיס הלשון שלך וחיך הרך קורס לחלק האחורי של גרונך, מה שעלול לגרום לחסימת אוויר ולהביא לנחירות.

2.הרם את הראש שלך

הרמת הראש בזמן שאתה ישן יכולה לעזור להפחית את הנחירות.הסיבה לכך היא שזה יכול לעזור להפחית את סתימת האוויר שיכול להוביל לנחירות.אתה יכול לרומם את הראש באמצעות כמה כריות או על ידי שינה על מיטה מתכווננת.

3.השתמש במכונת אדים

שימוש במכונת אדים בחדר השינה שלך יכול לעזור להפחית את הנחירות.הסיבה לכך היא שמגזר אדים מסייע בהגברת הלחות באוויר, מה שיכול לעזור להפחית את היובש של המעברים בגרון ובאף, מה שעלול להוביל לנחירות.

4.לשתות שפע נוזלים

שתיית שפע נוזלים יכולה לעזור להפחית את הנחירות.הסיבה לכך היא ששתיית נוזלים יכולים לעזור לשמור על הממברנות הריריות בגרון ובמעברי האף לחים, שיכולים לעזור להפחית את הנחירות.

5.קבל הרבה פעילות גופנית

קבלת פעילות גופנית יכולה לעזור להפחית את הנחירות.פעילות גופנית יכולה לעזור להפחית את הלחץ ולשפר את הבריאות הכללית, מה שעלול להשפיע לטובה על הנחירות.

6.הימנע מאלכוהול ועישון

הימנעות מאלכוהול ועישון יכולה לעזור להפחית את הנחירות.אלכוהול ועישון יכולים לגרום לגרון ולמעברים באף להיות יבשים ומעצבנים, מה שעלול להוביל לנחירות.

7.השתמש בשמנים אתרים

שימוש בשמנים אתרים כמו אקליפטוס, מנטה ולבנדר יכול לעזור להפחית את הנחירות.שמנים אלה יכולים לסייע בהפחתת דלקת בגרון ובמעברי האף, שיכולים לעזור להפחית את הנחירות.

8.אכלו תזונה בריאה

אכילת תזונה בריאה יכולה לעזור להפחית את הנחירות.אכילת דיאטה עשירה בפירות, ירקות וחלבונים רזים יכולה לעזור בשיפור הבריאות הכללית, מה שעלול להשפיע לטובה על הנחירות.

9.נסה תוספי צמחים

תוספי צמחים כמו קמומיל, שורש ולריאן ופסיפלורה יכולים לעזור להפחית את הנחירות.תוספי מזון אלה יכולים לסייע בהפחתת דלקת בגרון ובמעברי האף, שיכולים לעזור להפחית את הנחירות.

מסקנה

נחירות יכולות להוות מטרד ומקור מבוכה עבור אנשים רבים.למרבה המזל, ישנם מספר טיפולים העומדים לרשותם המסייעים בהפחתת או ביטול תסמיני נחירות.הסעדים של סבתא יכולים להיות דרך בטוחה ויעילה להפחתת הנחירות.תרופות אלה כוללות שינוי תנוחת השינה שלך, הרמת ראשך, שימוש במכונת אדים, שתיית שפע נוזלים, קבלת הרבה פעילות גופנית, הימנעות מאלכוהול ועישון, שימוש בשמנים אתרים, אכילת תזונה בריאה ומנסה תוספי צמחים.עם השילוב הנכון של טיפולים, ניתן להפחית את הנחירות ולקבל שנת לילה טובה.

שאלות נפוצות

מהן כמה תרופות של סבתא יעילה לנחירות?

הסעדים של סבתא לנחירות כוללים שינוי תנוחת השינה שלך, הרמת הראש, שימוש במכונת אדים, שתיית הרבה נוזלים, קבלת הרבה פעילות גופנית

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן