דף הבית » תרופות סבתא » מרפק טניס – 12 תרופות סבתות בריאות ומוסמכות
dedadada ddadda  daadaddaddaa daddaaddaa ddaddddaa ddeddadedb

מרפק טניס – 12 תרופות סבתות בריאות ומוסמכות

מרפק טניס: 12 תרופות סבתות בריאות ומוסמכות
מרפק הטניס, הידוע טכנית כ- Epicondylitis לרוחב, הוא מצב שכיח הגורם לכאב ודלקת סביב החלק החיצוני של המרפק.זה יכול להיגרם כתוצאה משימוש יתר בשרירים ובגידים בזרוע, בדרך כלל מפעילויות חוזרות ונשנות, כמו משחק טניס.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות טבעיות שיכולות לעזור בתסמינים של מצב זה.

במאמר זה נסתכל על 12 מהתרופות הטובות ביותר למרפק הטניס המגובה בחוכמתן של הסבתות.

H2: לנוח את המרפק
הדבר החשוב ביותר לעשות כשסובלים ממרפק הטניס הוא לנוח את המרפק ככל האפשר.הימנע מכל פעילויות שמניחות מאמץ על המרפק, כמו הרמת חפצים כבדים, הקלדה וספורט.עליכם גם ללבוש סד שורש כף היד כדי לספק תמיכה נוספת בזמן שאתם נחים.

H2: טיפול קר
טיפול קר הוא דרך נהדרת להפחית את הדלקת במרפק ולספק הקלה מכאב.אתה יכול למרוח קומפרס קר על האזור המושפע במשך 15 דקות בכל פעם כדי להפחית נפיחות ולהקל על אי הנוחות.אתה יכול גם לנסות לעשות אמבט קרח או להשתמש בכדור עיסוי קר כדי למקד לאזור המושפע.

H3: טיפ: לקבלת תוצאות אופטימליות, חלופי בין טיפול בקור לחום.

Ul:
• עיסוי
• מתיחה
• תרופות צמחי מרפא
• דיקור סיני
• קרם קפסאיצין
• אמבטיית מלח אפסום
• שמן מגנזיום
• כורכום
• בוסווליה
• ג’ינג’ר
• פלפל קיין
• חומץ תפוחים

P: עיסוי הוא דרך נהדרת להפחית את הכאב ולקדם ריפוי.השתמש באצבעותיך כדי לעסות את האזור המושפע בתנועה סיבובית למשך 10 דקות בכל פעם.אתה יכול גם להשתמש בכדור טניס או בכלי עיסוי אחר כדי למקד לאזורים ספציפיים.

מתיחות מועילות גם להקלה על המתח בשרירים ובגידים.הקפידו לחמם את המרפק לפני המתח על ידי ביצוע תרגילי קל, כמו עיגולי זרוע.לאחר מכן, נסה כמה מתיחות עדינות, כמו כיפוף שורש כף היד ומתיחות הרחבה, והחזיק כל מתיחה למשך 30 שניות.

תרופות צמחיות הן דרך טבעית נוספת להפחתת כאב ודלקת.ארניקה היא בחירה פופולרית, וניתן לקחת אותה בצורה של כמוסות, קרמים או משחות.קליפת ערבה היא אפשרות טובה נוספת, מכיוון שהיא מכילה תרכובות המפחיתות כאב ודלקת.

דיקור סיני הוא תרגול סיני מסורתי הכרוך בהכנסת מחטים דקים לנקודות ספציפיות בגוף.הוכח כי הוא יעיל בטיפול במרפק הטניס, מכיוון שהוא מסייע בהפחתת הכאב והדלקת.

קרם קפסאיצין הוא טיפול מקומי המכיל תרכובת שנמצאת בפלפלי צ’ילי.זה עובד על ידי חסימת אותות כאב והפחתת דלקת.ניתן ליישם אותו ישירות על האזור המושפע מספר פעמים ביום.

אמבטיות מלח אפסום ידועות ביכולתן להפחית כאב ודלקת.מוסיפים כוס מלח אפסום לאמבטיה חמה וספיגה למשך 20 דקות כדי להקל על הכאב ולהפחתת הנפיחות.

שמן מגנזיום הוא דרך נהדרת להפחית דלקת ולהקל על הכאב.אתה יכול להחיל אותו ישירות על האזור המושפע מספר פעמים ביום ולעסות אותו עד 5 דקות.

כורכום הוא תבלין פופולרי שיש לו תכונות אנטי דלקתיות ומרגישות כאב.אתה יכול לערבב כפית אבקת כורכום עם כף דבש ולקחת אותה פעמיים ביום.

בוסווליה הוא תוסף צמחים המשמש במשך מאות שנים לטיפול בכאב ודלקת.אתה יכול לקחת את זה בצורה של כמוסות או תמיסות.

ג’ינג’ר הוא אנטי דלקתי טבעי שניתן לקחת בצורה של תה, כמוסות או אבקה.

קאיין פלפל היא תרופה פופולרית נוספת למרפק הטניס.אתה יכול לערבב כפית פלפל קאיין עם כף שמן זית ולעסות אותו לאזור הפגוע.

חומץ תפוחים הוא בחירה פופולרית לטיפול במרפק הטניס.אתה יכול לערבב אותו עם מים ולהחיל אותו ישירות על האזור הפגוע למשך 10 דקות מספר פעמים ביום.

אלה רק חלק מהתרופות הטבעיות למרפק הטניס שהועברו מסבתות לאורך כל השנים.דאג לדבר עם DOctor לפני שניסו אף אחד מהתרופות הללו כדי לוודא שהם בטוחים עבורכם.

הסעדים של סבתא למרפק טניס

מרפק טניס, או אפיקונדיליטיס לרוחב, הוא מצב כואב הנגרם כתוצאה מדלקת בגידים במפרק המרפק.המצב יכול להיגרם כתוצאה מתנועות חוזרות ונשנות של פרק כף היד, כמו בטניס או גולף, או כל פעילויות אחרות הדורשות אחיזה ופיתול של הזרוע.הטיפול מורכב בדרך כלל משכבים מכאבים מנוחה, קרח ומרשם מרשם, אך ישנם כמה תרופות ביתיות שהועברו על ידי סבתות לאורך השנים.להלן כמה מהתרופות היעילות והבריאות ביותר לטיפול במרפק הטניס.

1.טיפול בחום וקור

טיפול בחום וקור, או טיפול בניגודיות, הוא תרופה ביתית פופולרית למרפק הטניס.לסירוגין בין קומפרסים חמים לקור יכול לעזור להפחית את הדלקת והכאב.לשם כך, התחל על ידי מריחת קומפרס חם למשך כעשר דקות, ואחריו דחיסה קר למשך 10 דקות.חזור על המחזור עד שלוש פעמים ביום.

2.תרופות צמחיות

תרופות צמחי מרפא הם דרך יעילה וטבעית להפחתת דלקת וכאב.פלפל קאיין, ג’ינג’ר וכורכום ידועים כולם בתכונותיהם האנטי דלקתיות.כדי להשתמש בצמחי מרפא אלה, מערבבים אותם לתה או הכינו משחה והפעילו אותו ישירות על האזור הפגוע.הקפד לנקוט בזהירות בעת יישום תרופות צמחי מרפא, מכיוון שחלקם עלולים לגרום לתגובה אלרגית.

3.עיסוי

עיסוי

הוא דרך מצוינת להפחתת כאב ודלקת הקשורים למרפק הטניס.העיסוי עוזר להגדיל את זרימת הדם, לשפר את טווח התנועה ולהפחית את מתח השרירים.כדי להפיק את המרב מעיסוי, עדיף לחפש מטפל בעיסוי מקצועי.עם זאת, אם עיסוי מקצועי אינו זמין, אתה יכול להשתמש בכדור טניס כדי לעסות את האזור המושפע.

4.תרגילי מתיחה וחיזוק

תרגילי מתיחה וחיזוק חשובים לטיפול במרפק הטניס.מתיחות עוזרות לשיפור טווח התנועה ולהפחתת מתח השרירים.תרגילי חיזוק עוזרים לחיזוק השרירים והגידים במפרק המרפק.דוגמאות לתרגילי מתיחה וחיזוק כוללות תלתלי שורש כף היד, תוספי שורש כף היד ומעגלי שורש כף היד.חשוב לדבר עם רופא או פיזיותרפיסט לפני שתתחיל כל סוג של תוכנית אימונים.

5.מנוחה

מנוחה היא חלק חשוב מכל תוכנית טיפול למרפק הטניס.מנוחה של הזרוע הפגועה ומאפשרת לה לרפא חיונית להפחתת הכאב והדלקת.חשוב להימנע מפעילויות הכרוכות בתנועות חוזרות ונשנות של פרק כף היד, כמו משחק טניס או גולף, עד שהמצב השתפר.

מסקנה

מרפק טניס הוא מצב כואב הנגרם כתוצאה מדלקת בגידים במפרק המרפק.הטיפול מורכב בדרך כלל משכבים מכאבים מנוחה, קרח ומרשם מרשם.בנוסף, ישנם כמה תרופות ביתיות שהועברו על ידי סבתות לאורך השנים שיכולות לעזור להפחית כאב ודלקת.תרופות אלה כוללות טיפול חום וקור, תרופות צמחיות, עיסוי, תרגילי מתיחה וחיזוק ומנוחה.אמנם סעדים אלה יכולים להועיל, אך חשוב לדבר עם רופא לפני שתתחיל כל סוג של תוכנית טיפול.

שאלות נפוצות

  • מהו מרפק הטניס? מרפק טניס, או אפיקונדיליטיס לרוחב, הוא מצב כואב הנגרם כתוצאה מדלקת בגידים במפרק המרפק.
  • מהן כמה תרופות ביתיות לטיפול במרפק הטניס? כמה תרופות ביתיות לטיפול במרפק הטניס כוללים טיפול חום וקור, תרופות צמחיות, עיסוי, מתיחה וחיזוק ומנוחה.
  • עלי להתייעץ עם רופא לפני שתתחיל בתוכנית טיפול כלשהי? כן, חשוב לדבר עם רופא לפני שתתחיל כל סוג של תוכנית טיפול למרפק טניס.

מרפק טניס יכול להיות כואב ומתיש Condition, אך עם הטיפול המתאים והתרופות הביתיות, ניתן לנהל אותו ולשמור תחת שליטה.סבתות עוברות תרופות לבית במשך דורות, ורבות מהן יכולות להיות יעילות בטיפול במרפק הטניס.חשוב לדבר עם רופא לפני שתתחיל כל סוג של תוכנית טיפול, אך עם השילוב הנכון של מנוחה, קרח וסעדים ביתיים, ניתן להפחית את הכאב והדלקת הקשורים למרפק הטניס. wikipedia.org

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן