דף הבית » תרופות סבתא » מרפק בורסיטיס – 20 תרופות אפקטיביות של סבתא המבוססות על מרכיבים טבעיים
dedadada dddadadddda  daadaddaddaa ddadaddddddaa dadc dad

מרפק בורסיטיס – 20 תרופות אפקטיביות של סבתא המבוססות על מרכיבים טבעיים

המרפק האנושי: הבנה וטיפול בבורסיטיס

המרפק האנושי הוא מפרק מורכב המורכב משלוש עצמות, שני משטחים המפרקים ושלושה בורסיות.הבורסה הם שקיות קטנות ומלאות נוזלים הממוקמות בנקודות חיכוך בין העצמות למבנים אחרים.כאשר בורסאות אלה נדלקות, מתפתח מצב המכונה בורסיטיס.זה יכול לגרום לכאב, נפיחות ואובדן טווח התנועה במפרק המרפק.למרבה המזל, ישנם תרופות טבעיות רבות שיכולות להפחית את הסימפטומים ולעזור למרפק לרפא.

10 תרופות של סבתא למרפק בורסיטיס

גרם של מניעה שווה קילו תרופה – וזה בהחלט נכון בכל מה שקשור לבורסיטיס של המרפק.להלן 10 תרופות טבעיות שיכולות לעזור במניעה וטיפול בבורסיטיס.

1.תה צמחים

ניתן להשתמש בתה צמחים להפחתת דלקת וכאב במפרק המרפק.תה קמומיל יעיל במיוחד, מכיוון שהוא מכיל תרכובות הידועות כמפחיתות דלקת.תה מועיל אחר כולל תה ג’ינג’ר, תה כורכום ותה ירוק.

2.קומפרסים קרים

החלת דחיסה קרה על המרפק יכולה לסייע בהפחתת הדלקת ולהקל על הכאב.עטפו כמה קוביות קרח בבד ומורחים אותו על האזור הפגוע למשך 10 דקות, מספר פעמים ביום.

3.קומפרסים חמים

במקרים מסוימים, חום יכול לעזור להפחית כאבים ודלקת.נסה להחיל קומפרס חם על האזור המושפע למשך 10 דקות, מספר פעמים ביום.

4.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות.משרים בד בתערובת של חלק אחד של חומץ תפוחים ושני חלקים מים חמים.החל את הדחיסה על המרפק למשך 10 דקות, מספר פעמים ביום.

5.אמבטיה מלח אפסום

אמבטיות מלח אפסום הן דרך נהדרת להפחית את הדלקת ולשפר את זרימת הדם במפרק המרפק.מוסיפים שתי כוסות מלח אפסום לאמבטיה חמה וספיגה למשך 20 דקות.

6.שמנים אתרים

שמנים אתרים כמו לבנדר, אקליפטוס ומנטה יכולים לעזור להפחית דלקת וכאב.מערבבים כמה טיפות של השמן עם שמן נשא, כמו שמן קוקוס, ומורחים אותו על המרפק.

7.כורכום

כורכום הוא חומר אנטי דלקתי רב עוצמה.הוסף כפית כורכום אחת לכוס חלב חם ושותה אותו פעמיים ביום.

8.שום

שום ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות.נסה להוסיף כמה שיני שום לארוחות שלך או לקחת תוסף שום.

9.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא עוד חומר אנטי דלקתי יעיל.נסה להוסיף ג’ינג’ר טרי לארוחות שלך או לשתות תה ג’ינג’ר.

10.ויטמין C

ויטמין C הוא נוגד חמצון שיכול לעזור להפחית דלקת וכאב.נסה להשיג לפחות 500 מ”ג ויטמין C ביום ממזון או תוספי מזון.

טיפ ייחודי

עיסוי הוא דרך יעילה להפחתת דלקת וכאב במפרק המרפק.השתמש בעיסוי רקמות עמוקות כדי לפתח כל קשרים או הידוק באזור הנגוע.

10 תרופות נוספות של סבתא למרפק בורסיטיס

ישנם הרבה יותר תרופות טבעיות שיכולות לעזור להפחית את הכאב והדלקת במפרק המרפק.להלן 10 תרופות נוספות שיכולות לעזור בטיפול בבורסיטיס.

1.אננס

אננס מכיל אנזים המכונה ברומלין, בעל תכונות אנטי דלקתיות.אכלו אננס טרי או שתו מיץ אננס טרי כל יום.

2.רוזמרין

רוזמרין הוא חומר אנטי דלקתי רב עוצמה.מרתיחים כמה שפריצים של רוזמרין טרי בכוס מים ושותים את התה פעמיים ביום.

3.פעילות גופנית

פעילות גופנית קבועה יכולה לסייע בהפחתת הדלקת ולשפר את טווח התנועה במפרק.נסה תרגילים בעלי השפעה נמוכה כמו שחייה או הליכה.

4.יוגה

יוגה היא דרך מצוינת להפחית דלקת ולשפר את טווח התנועה במפרק המרפק.נסה לעשות מתיחות ותנוחות עדינות במשך 10 דקות בכל יום.

5.סלרי

סלרי מכיל תרכובות שיכולות לעזור להפחית דלקת.נסה להוסיף סלרי טרי לארוחות שלך או לעסוק אותה.

6.השחור

הסעדים של סבתא למרפק בורסיטיס

מרפק בורסיטיס הוא מצב כואב שמשפיע עלמפרק המרפק ויכול לגרום לנפיחות ורוך.בדרך כלל זה נגרם כתוצאה מפגיעות יתר או מכות ישירות למרפק.למרבה המזל, ישנם תרופות טבעיות רבות הזמינות שיכולות לעזור להפחית את הכאב והדלקת הקשורים למרפק בורסיטיס.להלן 20 תרופות אפקטיביות של סבתא לברסיטיס במרפק המבוססת על מרכיבים טבעיים.

1.כורכום

כורכום הוא תבלין אנטי דלקתי הידוע בתכונות הריפוי שלו.ניתן לקחת אותו בצורה תוספה או להוסיף למזון.להכנת משחת כורכום, מערבבים כפית אחת של אבקת כורכום עם מספיק מים כדי ליצור משחה.החל את העיסה על האזור הפגוע והשאיר אותו למשך 15 עד 20 דקות.יש לשטוף אותו במים חמים.

2.מלחי אפסום

מלחי אפסום הם תרופה טבעית להקלת כאב ודלקת.מערבבים שתי כוסות של מלחי אפסום באמבטיה חמה ומשרות למשך 15 עד 20 דקות.זה יכול לעזור להפחית את הכאב והדלקת הקשורים לברסיטיס במרפק.

3.חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים הוא בעל תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הכאב והדלקת הקשורים לברסיטיס במרפק.מערבבים חלק אחד של חומץ תפוחים ומים חלק אחד ומורחים אותו על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 15 עד 20 דקות ואז שטפו אותו במים חמים.

4.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא עשב אנטי דלקתי שיכול לעזור להפחית את הכאב והדלקת הקשורים לברסיטיס במרפק.כדי להכין משחת ג’ינג’ר, מערבבים כפית אחת של אבקת ג’ינג’ר עם מספיק מים כדי ליצור משחה.החל את העיסה על האזור הפגוע והשאיר אותו למשך 15 עד 20 דקות.יש לשטוף אותו במים חמים.

5.תפוח אדמה

תפוחי אדמה הם תרופה טבעית להקלת כאב ודלקת.פורסים תפוח אדמה ומניחים אותו על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 15 עד 20 דקות ואז שטפו אותו במים חמים.

6.שום

שום הוא עשב אנטי דלקתי שיכול לעזור להפחית את הכאב והדלקת הקשורים לדלקת בורסיטיס במרפק.להכנת משחת שום, מערבבים כפית אחת של אבקת שום עם מספיק מים להכנת משחה.החל את העיסה על האזור הפגוע והשאיר אותו למשך 15 עד 20 דקות.יש לשטוף אותו במים חמים.

7.שמן קיק

שמן קיק הוא תרופה טבעית להקלת כאב ודלקת.החל כמות קטנה של שמן קיק על האזור המושפע ועסה אותו במשך 15 עד 20 דקות.יש לשטוף אותו במים חמים.

8.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא שמן אנטי דלקתי שיכול לסייע בהפחתת הכאב והדלקת הקשורים לברסיטיס במרפק.מרחו כמות קטנה של שמן קוקוס על האזור המושפע ועסה אותו במשך 15 עד 20 דקות.יש לשטוף אותו במים חמים.

9.שמן חרדל

שמן חרדל הוא תרופה טבעית להקלת כאב ודלקת.החל כמות קטנה של שמן חרדל על האזור המושפע ועסה אותו במשך 15 עד 20 דקות.יש לשטוף אותו במים חמים.

10.שמן לבנדר

שמן לבנדר הוא שמן אנטי דלקתי שיכול לסייע בהפחתת הכאב והדלקת הקשורים למרפק בורסיטיס.החל כמות קטנה של שמן לבנדר על האזור המושפע ועסה אותו במשך 15 עד 20 דקות.יש לשטוף אותו במים חמים.

תרופות טבעיות נוספות למרפק בורסיטיס

11.חבילת קרח

החלת חבילת קרח על האזור הפגוע יכולה לסייע בהפחתת הכאב והדלקת הקשורים לברסיטיס במרפק.עטפו כמה קוביות קרח במגבת ומניחים אותה על האזור הפגוע למשך 15 עד 20 דקות.

12.עלי כרוב

עלי כרוב הם תרופה טבעית להקלת כאב ודלקת.מניחים כמה עלי כרוב על האזור הפגוע והשאירו אותם 15 עד 20 דקות.יש לשטוף אותו במים חמים.

13.קומפרס מלחי Epsom

קומפרס מלחי EPSOM יכול לעזור להפחית את הכאב והדלקת הקשורים למרפק בורסיטיס.מערבבים שתי כוסות של מלחי אפסום בגלון מים חמים ומשרתים מטלית כביסה בתערובת.החל את ה-

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן