דף הבית » תרופות סבתא » דלקת בגידים של שורש כף היד – 8 תרופות של סבתא עם תוצאות מוכחות ויעילות
ddcdadaa ddddddd dadc daddada dbda ddd  daadaddaddaa dadc dad

דלקת בגידים של שורש כף היד – 8 תרופות של סבתא עם תוצאות מוכחות ויעילות

הבנת דלקת בגידים של שורש כף היד

דלקת בגיד שורש כף היד היא דלקת כואבת של הגידים בפרק כף היד, שיכולה להיגרם כתוצאה משימוש יתר, פציעה או תנועות חוזרות ונשנות.זה יכול להיות מצב מתיש המשפיע על פעילויות יומיומיות, כולל הקלדה, כתיבה ושימוש בכלי יד.תסמינים של דלקת בגידים בפרק כף היד יכולים לנוע בין קל לחמור, וכוללים כאב, נפיחות, רגישות וירידה בניידות של פרק כף היד.טיפול בדלקת בגידים של שורש כף היד יכול לכלול מנוחה, תרופות אנטי דלקתיות, פיזיותרפיה, ובמקרים מסוימים ניתוח.

הסעדים של סבתא לדלקת בגידי שורש כף היד

למרבה המזל, ישנם כמה תרופות פשוטות וטבעיות שניתן להשתמש בהן לטיפול בדלקת בגידים בפרק כף היד.סעדים אלה מבוססים על טיפולים המשמשים סבתות ברחבי העולם במשך מאות שנים, והוכחו כי יעילים כאשר משתמשים בהם כראוי.להלן 8 סעדים של סבתא לדלקת בגידי שורש כף היד שיכולים לעזור להפחית את הכאב והדלקת:

1.פעילות גופנית

תרגילים שמכוונים לפרק כף היד והזרוע יכולים לעזור בחיזוק הגידים והשרירים, שיכולים להפחית כאב ודלקת.כמה תרגילים פשוטים שיכולים לעזור בדלקת שורש כף היד כוללים תלתלי שורש כף היד, תוספי שורש כף היד וסיבובי שורש כף היד.

2.קרח

החלת חבילת קרח על שורש כף היד למשך 10-15 דקות בכל פעם יכולה לעזור להפחית את הדלקת.חשוב לעטוף את חבילת הקרח בבד כדי להגן על העור.

3.חום

מריחת בד או חום חמים ולחות על חריפת כף היד למשך 10-15 דקות בכל פעם יכולה לעזור להפחית את הכאב ושיפור הגמישות.שוב, חשוב לעטוף את חבילת החום בבד כדי להגן על העור.

4.מנוחה

מנוחה של פרק כף היד חשובה להפחתת הכאב והדלקת.הימנע מפעילויות הגורמות לכאב, ונסו להגביל את משך הזמן שהוקדש לביצוע פעילויות הכרוכות בתנועות חוזרות ונשנות.

5.עיסוי

עיסוי פרק כף היד יכול לעזור להפחית את הכאב והדלקת.לעסות את פרק כף היד בתנועות מעגליות למשך 5-10 דקות בכל פעם.

6.קומפרס צמחים

ניתן לייצר קומפרס צמחים על ידי עשבי תיבול תלולים כמו קמומיל, לבנדר ומריגולד במים חמים, ואז למרוח את הנוזל החם על מטלית.החל את הדחיסה על פרק כף היד למשך 10-15 דקות בכל פעם.

7.דיקור סיני

דיקור סיני הוא טכניקת רפואה סינית מסורתית הכוללת הכנסת מחטים לנקודות ספציפיות בגוף כדי להפחית את הכאב והדלקת.ניתן להשתמש בו לטיפול במגוון מצבים, כולל דלקת בגידים של שורש כף היד.

8.מתיחות

מתיחת פרק כף היד והזרוע יכולה לעזור להפחית את הכאב ושיפור הניידות.חלקים מסוימים שיכולים לעזור בדלקת בגידים של שורש כף היד כוללים את מתיחת גמישת שורש כף היד, מתיחת הרחבת שורש כף היד, ומתיחת הגונון הזרוע.

חשוב לזכור שיש להשתמש בתרופות אלה בשילוב עם טיפול רפואי, ולא כתחליף לה.כמו כן, אם הכאב נמשך או מחמיר, חשוב לפנות לרופא.

טיפ ייחודי ומועיל: דלקת בגידים של שורש כף היד יכולה להיות מצב מתיש, ולכן חשוב לקחת את הזמן לטפל כראוי בפרק כף היד שלך.נסה להימנע מפעילויות הכרוכות בתנועות חוזרות ונשנות, ולקחת הפסקות קבועות לאורך היום כדי לתת למפרק כף היד שלך מנוחה.

חלק 2: הסעדים של סבתא עם תוצאות מוכחות ויעילות

סבתות משתמשות בתרופות ביתיות במשך מאות שנים לטיפול במחלות קלות.להלן 8 תרופות של סבתא לדלקת בגידים בפרק כף היד שהוכחו כיעילים, בשימוש נכון.

1.חבילת קרח

חבילת קרח יכולה לעזור להפחית את הדלקת ולהקטין את הכאב.עטפו כמה קוביות קרח במגבת ומרחים 10-15 דקות בכל פעם, מספר פעמים ביום.

2.קומפרס חם

קומפרס חם יכול לעזור להגביר את זרימת הדם ולהפחית את הנוקשות.משרים מגבת במים חמים ומורחים אותה על האזור המושפע למשך 10-15 דקות בכל פעם, מספר פעמים ביום.

3.עיסוי

עיסוי האזור הפגוע יכול לעזור להפחית את הדלקת ולהקל על הכאב.לעסות בעדינות את האזור בקצות האצבעות שלך, בעזרת תנועה סיבובית.

4.מתיחות

מתיחת פרק כף היד יכולה לעזור להפחית את הנוקשות ולהגביר את הגמישות.החזיקו כל מתיחה למשך 10-15 שניות, מספר פעמים ביום.

5.פעילות גופנית

פעילות גופנית יכולה לעזור בחיזוק השרירים והגידים בפרק כף היד ולהפחתת הכאב.נסה כמה תרגילים פשוטים כמו תלתלי שורש כף היד ותוספי שורש כף היד כדי לסייע בחיזוק האזור.

6.טיפולי צמחים

עשבי תיבול כמו כורכום, ג’ינג’ר, שום ופלפל קאיין הם בעלי תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית נפיחות וכאב.נסה להכין משחה של עשבי התיבול הללו ולהחיל אותה על האזור המושפע.

7.מנוחה

מנוחה של פרק כף היד יכולה לעזור להפחית דלקת וכאב.נסה להימנע מפעילויות הדורשות תנועות חוזרות ונשנות של פרק כף היד.

8.Splint

לבישת סד יכולה לעזור להניע את פרק כף היד ולהפחתת הכאב.בקש מהרופא שלך המלצות על סוג הסד הטוב ביותר למצבך.

סיכום

דלקת בגידים של שורש כף היד יכולה להיות מצב כואב, אך ניתן למצוא הקלה בטיפול נכון.סבתות משתמשות בתרופות ביתיות במשך מאות שנים לטיפול במחלות קלות, ו -8 תרופות אלה לדלקת בגידים בפרק כף היד הוכחו כיעילים לשימוש נכון.מחבילות קרח וקומפרס חמות ועד טיפולי עיסוי וטיפולים בצמחים, תרופות אלה יכולות לעזור להפחית דלקת וכאב.הקפד להתייעץ עם הרופא שלך לפני שתנסה את כל הסעדים הללו כדי להבטיח שהם מתאימים לך.

שאלות נפוצות

מהן כמה תרופות ביתיות לדלקת בגידים של שורש כף היד?

כמה תרופות ביתיות לדלקת בגידים בפרק כף היד כוללים חבילות קרח, קומפרסים חמים, עיסוי, מתיחות, פעילות גופנית, טיפולי צמחים, מנוחה וסד.

האם תרופות אלה יעילות?

כן, הוכח כי התרופות הביתיות הללו יעילות בשימוש נכון.חשוב להתייעץ עם הרופא שלך לפני שתנסה אף אחד מהתרופות הללו כדי להבטיח שהם מתאימים לך.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן