דף הבית » תרופות סבתא » כאב בפרק כף היד – 7 תרופות של סבתא מהמטבח ובריאות
dbdd ddadada dbda ddd  daadaddaddaa dadc daddaad deddeddd d

כאב בפרק כף היד – 7 תרופות של סבתא מהמטבח ובריאות

כאב בפרק כף היד – 7 תרופות של סבתא מהמטבח והבריאות

כאב בפרק כף היד יכול להיות מצב מתיש, במיוחד כאשר הוא כרוני.זה יכול להפריע לפעילויות יום-יום ולהגביל את הניידות.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות פשוטות שהועברו מסבתותינו שיכולות לעזור להקל על הכאב והאי הנוחות הקשורים לכאבי שורש כף היד.במאמר זה נדון ב -7 בסעדים אלה, כיצד הם עובדים ומתי יש להשתמש בהם.אנו נספק טיפ מועיל כדי להבטיח שאתה מפיק את המרב מהתרופות הללו.

1.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים משמש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות.נחשב שיש לו תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית נפיחות וכאב בפרק כף היד.כדי להשתמש בו, מערבבים כף אחת של חומץ תפוחים עם כוס מים חמים אחד ושתו אותו פעמיים ביום.

טיפ:

חומץ תפוחים יכול להיות קצת חזק, כך שאם אתה מוצא אותו חמוץ מדי להוסיף כפית דבש כדי להמתיק אותו.

2.דחיסת גבעול סלרי

גבעולי סלרי משמשים זה מכבר להקלה על כאבים ודלקת בפרק כף היד.כדי להשתמש בתרופה זו, קח שני גבעולי סלרי והניח אותם בבלנדר.מיזוג עד שהסלרי מחריד לחלוטין.ברגע שהוא מחורר, קח מטלית נקייה וספוג אותו בסלרי המחורר.החל את הבד על פרק כף היד למשך 10-15 דקות.תרופה זו שימושית במיוחד לאנשים הסובלים מדלקת מפרקים שגרונית או תסמונת התעלה הקרפלית.

3.תה ג’ינג’ר

ג’ינג’ר ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות והקלה על הכאב.כדי להשתמש בו, קח כפית אחת של ג’ינג’ר מגורד טרי והוסיפו אותו לכוס מים רותחים.תלול למשך 10 דקות ואז מסננים את התה.שתו תה זה פעמיים עד שלוש ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

4.קומפרס פלפל קאיין

פלפל קאיין מכיל קפסאיצין הידוע בתכונות הקלה על הכאב שלו.כדי להשתמש בתרופה זו, הכינו משחה על ידי ערבוב כפית אחת של פלפל קאיין עם כפית שמן זית אחד.החל את העיסה הזו על פרק כף היד ועסה אותו למשך 10-15 דקות.זה יכול לעזור להפחית את הכאב והדלקת בפרק כף היד.

5.Epsom Salt Soak

מלח אפסום ידוע ביכולתו לסייע בהפחתת נפיחות וכאב.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כוס אחת של מלח אפסום באמבט מים חמים.משרים את פרק כף היד שלך באמבטיה למשך 10-15 דקות.זה יעזור להפחית את הכאב והדלקת בפרק כף היד.

6.תה כורכום

כורכום ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כפית כורכום אחת עם כוס מים רותחים.תלול למשך 10 דקות ואז מסננים את התה.שתו תה זה פעמיים עד שלוש ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

7.דחיסת שמן קיק

שמן קיק ידוע בתכונות הריפוי שלו.כדי להשתמש בתרופה זו, קח מטלית נקייה וספוג אותו בשמן הקיק.החל את הבד על פרק כף היד למשך 10-15 דקות.זה יעזור להפחית את הכאב והדלקת בפרק כף היד.

טיפ מועיל:

בעת שימוש באחד מהתרופות הללו, חשוב לזכור לקחת הפסקות בין טיפולים.קח לפחות כמה ימי חופש בין טיפולים כדי לאפשר לגופך לנוח ולהתאושש.

7 הסעדים של סבתא אלה מהמטבח והבריאות יכולים להיות דרך נהדרת לספק הקלה מכאב ואי נוחות בפרק כף היד.עם זאת, חשוב לדבר עם הרופא שלך לפני שתשתמש באחד מהתרופות הללו כדי לוודא שהם בטוחים שתוכל להשתמש בהם.

סיכום

כאב בפרק כף היד יכול להיות חוויה מאתגרת ויכולים להיות קשים לטיפול בהם.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות מסורתיות המכונות תרופות של סבתא ששימשו במשך דורות.מאמר זה מתאר שבעה תרופות כאלה מהמטבח והבריאות שניתן להשתמש בהן כדי להקל על הכאב בפרק כף היד.סעדים אלה כולם טבעיים ומשמשים במשך מאות שנים, וניתן להשתמש בהם בשילוב עם טיפולים אחרים.

תרופות למטבח

קומפרס שום

שום הוא תרופה טבעית עוצמתית ש- hכפי ששימש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות, כולל כאבים בפרק כף היד.כדי להשתמש בשום כתרופה לכאבי שורש כף היד, קח שן שום אחד וטורח אותו.עטפו את השום הטחון בפיסת בד גבינה או בד דק ומורחים אותו על האזור הכואב.השאר אותו דולק למשך 15-20 דקות ואז הסר אותו.ניתן לחזור על תרופה זו עד שלוש פעמים ביום.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה נוספת המשמשת במשך מאות שנים לטיפול בבעיות בריאות שונות, כולל כאבים בפרק כף היד.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כף אחת של חומץ תפוחים עם כף מים אחת של מים חמים.משרים מטלית בתמיסה ומורחים אותו על האזור הכואב.השאירו אותו למשך 15 דקות ואז הסר אותו.ניתן לחזור על תרופה זו עד שלוש פעמים ביום.

קומפרס כורכום

כורכום הוא תרופה טבעית נוספת המשמשת במשך מאות שנים לטיפול במחלות שונות.כדי להשתמש בכורכום כתרופה לכאבי שורש כף היד, מערבבים כפית אחת של אבקת כורכום עם כף מים חמים.משרים מטלית בתמיסה ומורחים אותו על האזור הכואב.השאירו אותו למשך 15 דקות ואז הסר אותו.ניתן לחזור על תרופה זו עד שלוש פעמים ביום.

תרופות בריאותיות

פעילות גופנית

פעילות גופנית היא דרך נהדרת להפחית את הכאב בפרק כף היד, מכיוון שהיא עוזרת לחזק את השרירים ולהגביר את הגמישות.כדי לממש את שורש כף היד, התחל במתיחה בעדינות את פרק כף היד ואצבעות.לאחר מכן, סובב את פרק כף היד בתנועה סיבובית.חזור על תנועה זו מספר פעמים ביום.

עיסוי

עיסוי הוא דרך יעילה נוספת להפחתת הכאב בפרק כף היד.כדי לעסות את פרק כף היד, התחל על ידי לישה בעדינות לשרירי פרק כף היד והזרוע.לאחר מכן, השתמש באגודל שלך כדי לעסות את פרק כף היד בתנועה סיבובית.העיסוי יכול להיעשות מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

מתיחה

מתיחות היא דרך נהדרת להפחית את הכאב בפרק כף היד.כדי למתוח את פרק כף היד, התחל על ידי הרחבת הזרוע מול הגוף ואז מכופף בעדינות את פרק כף היד למעלה ולמטה.חזור על תנועה זו מספר פעמים ביום.

שאלות נפוצות

מהי הדרך הטובה ביותר לטפל בכאב בפרק כף היד?

הדרך הטובה ביותר לטפל בכאב בפרק כף היד היא להשתמש בשילוב של תרופות טבעיות, כמו קומפרס שום, חומץ תפוחים, קומפרס כורכום, פעילות גופנית, עיסוי ומתיחות.בנוסף, חשוב לנוח את פרק כף היד ולהימנע מכל פעילויות העלולות לגרום לכאב או אי נוחות נוספים.

האם יש דרכים אחרות לטפל בכאב בפרק כף היד?

כן, ישנן דרכים אחרות לטפל בכאב בפרק כף היד.תלוי בחומרת הכאב, יתכן שתצטרך לפנות לרופא להמשך טיפול.בנוסף, ישנן תרופות ללא מרשם וטיפולים אחרים שעשויים להיות מומלצים על ידי הרופא שלך.

כאב בפרק כף היד יכול להיות חוויה מאתגרת, אך עם השילוב הנכון של תרופות טבעיות, פעילות גופנית ומנוחה, ניתן להקל על הכאב.התרופות של סבתא מהמטבח והבריאות שימשו במשך מאות שנים כדי לעזור להקל על הכאב, וניתן להשתמש בהן בשילוב עם טיפולים אחרים כדי לסייע בהפחתת אי הנוחות.

למידע נוסף על כאב בפרק כף היד, בקרו ב ההגדרה של Wikipedia לכאבי שורש כף היד .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן