דף הבית » תרופות סבתא » שיעול כרוני – 22 תרופות משקמות וטבעיות של סבתא

שיעול כרוני – 22 תרופות משקמות וטבעיות של סבתא

מהו שיעול כרוני?

שיעול כרוני מוגדר כשיעול מתמשך או חוזר שנמשך יותר משמונה שבועות.זהו סימפטום שכיח המתרחש לעתים קרובות במצבי נשימה אחרים ויכול להיגרם על ידי מגוון מצבים, כמו אסטמה, סינוסיטיס, טפטוף לאחר -סביבה ומחלת ריפלוקס במערכת העיכול (GERD).שיעול כרוני יכול להיגרם גם על ידי גורמים סביבתיים, כמו זיהום אוויר, עשן סיגריות ואלרגיות.

22 הסעדים של סבתא לשיעול כרוני

שיעול כרוני יכול להיות מעצבן ומטריף את הסובלים ממנו.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות טבעיות שיכולות לעזור להקל על תסמיני שיעול כרוני.להלן כמה מהתרופות המסורתיות הפופולריות ביותר לנסות:

1.דבש

דבש הוא מדכא שיעול טבעי ששימש במשך מאות שנים כתרופה לשיעול.זה עוזר להרגיע את הגרון ולהפחית את הגירוי, ויש לו גם תכונות אנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להילחם בזיהום.כדי להשתמש בדבש לשיעול, ממיסים 1 כף דבש בכוס מים חמים ושותים אותו לאט.אתה יכול גם להוסיף דבש לתה או למשקאות חמים אחרים כדי ליצור תרופה מרגיעה.

2.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא חומר אנטי דלקתי רב עוצמה המסייע בהפחתת הדלקת בגרון ובריאות, שיכול לעזור להקל על הסימפטומים של שיעול כרוני.כדי להשתמש בג’ינג’ר לשיעול, מערבבים 1 כפית של ג’ינג’ר מגורד טרי עם כוס מים רותחים ותלולים למשך 10 דקות.מסננים ושותים את הנוזל, מוסיפים דבש או מיץ לימון לפי הטעם.

3.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית עבור מחלות רבות, כולל שיעול.זה עוזר להפחתת הדלקת בגרון ויכול לעזור לריר דק, מה שמקל על הגירוש.כדי להשתמש בחומץ תפוחים לשיעול, מערבבים 1 כף של חומץ תפוחים עם כוס 1 מים חמים ושותים אותו לאט.

4.כורכום

כורכום הוא חומר אנטי דלקתי רב עוצמה המשמש במשך מאות שנים כתרופה טבעית עבור מחלות רבות.זה עוזר להפחתת הדלקת בגרון ובריאות, שיכולים לעזור להקל על הסימפטומים של שיעול כרוני.כדי להשתמש בכורכום לשיעול, מערבבים 1 כפית אבקת כורכום עם 1 כוס מים חמים ושותים אותם לאט.

5.מנטה

מנטה היא דמוקסטנט טבעי המסייע בהפחתת הגודש ולפתוח את דרכי הנשימה.זה יכול לעזור להפחית את חומרת השיעול, ויש לו גם תכונות אנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להילחם בזיהום.כדי להשתמש במנטה לשיעול, הוסיפו 1 כפית עלי מנטה מיובשים לכוס 1 מים רותחים ותלולים למשך 10 דקות.מסננים ושותים את הנוזל, מוסיפים דבש או מיץ לימון לפי הטעם.

6.אקליפטוס

אקליפטוס הוא דמוקסטנט טבעי המסייע בהפחתת הגודש ולפתוח את דרכי הנשימה.זה יכול לעזור להפחית את חומרת השיעול, ויש לו גם תכונות אנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להילחם בזיהום.כדי להשתמש באקליפטוס לשיעול, הוסיפו 1 כפית שמן אקליפטוס לכוס 1 של מים רותחים ותלולים למשך 10 דקות.מסננים ושותים את הנוזל, מוסיפים דבש או מיץ לימון לפי הטעם.

7.שום

שום הוא תרופה טבעית עבור מחלות רבות, כולל שיעול.זה עוזר להפחתת הדלקת בגרון ויכול לעזור לריר דק, מה שמקל על הגירוש.כדי להשתמש בשום לשיעול, מערבבים 1 ציפורן של שום טחון טרי עם 1 כוס מים חמים ותלול למשך 10 דקות.מסננים ושותים את הנוזל, מוסיפים דבש או מיץ לימון לפי הטעם.

8.גרגר מי מלח

גרגר מי מלח הוא תרופה פשוטה אך יעילה לשיעול כרוני.המלח מסייע בהפחתת הדלקת בגרון ולהפחית את חומרת השיעול.כדי להשתמש בגרגר מי מלח, מערבבים 1 כפית מלח עם כוס מים חמים וגרגר למשך 30 שניות.ירק את הפיתרון וחזור על פי הצורך.

9.שורש ליקוריץ

שורש ליקוריץ הוא משווה טבעי המסייע לשחרר ריר ולהפחית את הגירוי בגרון.כדי להשתמש בשורש ליקריץ לשיעול, מערבבים 1 כפית של LICORאבקת שורש קרח עם כוס מים רותחים ותלולה למשך 10 דקות.מסננים ושותים את הנוזל, מוסיפים דבש או מיץ לימון לפי הטעם.

10.Fenug

התמקד בהידרציה

כשמדובר בשיעול כרוני, אחד הצעדים החשובים ביותר לנקוט הוא להתמקד בהידרציה.להישאר לחות כראוי יכול לעזור לדלל ריר, מה שמקל על גופך לגרש אותו.ייתכן שסבתא שלך המליצה לשתות מים חמים עם קצת דבש ומיץ לימון כדי לעזור להרגיע את גרונך.אפשרויות הידרציה טובות אחרות כוללות תה צמחים, מים עם נתז מיץ ואפילו מרק עוף.

תוספי צמחים ותה

ייתכן שסבתא שלך גם המליצה לנסות תוספי צמחים או תה כדי לעזור להקל על השיעול הכרוני שלך.תרופות צמחי מרפא נפוצות לשיעול כוללות שורש ליקריץ, מולין, שורש מרשמלו, אלם חלקלק ואלדברי.חקר את האפשרויות שלך לפני שאתה לוקח תוסף צמחים כלשהו והקפד לדבר עם הרופא שלך לפני שאתה לוקח תוסף כלשהו.תה צמחי מרפא רבים יכולים גם לעזור להרגיע את גרונך ולעזור לשיעול שלך.

שורש ליקריץ

שורש ליקריץ הוא תרופה צמחית פופולרית לשיעול ובעיות נשימה אחרות.זה יכול לעזור להפחית את הדלקת וגם משמש כמתווה, עוזר לדלל ריר ולהקל על הגירוש.ניתן ליטול שורש ליקריץ בצורה של כמוסות, תמיסות או תה.

MULLEIN

מולין הוא עוד תרופה צמחית פופולרית לשיעול כרוני.זה יכול לעזור להפחית דלקת בגרון וגם עוזר לשחרר ריר.ניתן לקחת מולין בצורה של כמוסות, תמיסות או תה.

תרופות טבעיות אחרות

ייתכן שסבתא שלך המליצה גם על תרופות טבעיות אחרות שיעזרו להרגיע את השיעול הכרוני שלך.חלק מהתרופות הללו כוללות שאיפת קיטור, גרגר עם מי מלח חמים ושתיית מי לימון חמים.שאיפת קיטור היא דרך נהדרת לשחרר ריר ולהפחית דלקת בגרון.גרגר עם מי מלח חמים יכול לעזור להפחית את הדלקת ולשחרר ריר.שתיית מי לימון חמים יכולה לעזור להרגיע את גרונך וגם לספק הידרציה נחוצה מאוד.

שאלות נפוצות

מהם התרופות הטבעיות הטובות ביותר לשיעול כרוני?

התרופות הטבעיות הטובות ביותר לשיעול כרוני כוללות שהייה לחות, נטילת תוספי צמחים ותה, שאיפת קיטור, גרגר עם מי מלח חמים ושתיית מי לימון חמים.

למה משמש שורש ליקריץ?

שורש ליקריץ הוא תרופה צמחית פופולרית לשיעול ובעיות נשימה אחרות.זה יכול לעזור להפחית את הדלקת וגם משמש כמתווה, עוזר לדלל ריר ולהקל על הגירוש.ניתן ליטול שורש ליקריץ בצורה של כמוסות, תמיסות או תה.

מסקנה

שיעול כרוני יכול להיות מעצבן וקשה לטיפול אך ישנם מספר תרופות טבעיות שעשויות לעזור.ייתכן שסבתא שלך המליצה לך להתמקד בהידרציה, לקחת תוספי צמחים ותה, ולנסות תרופות טבעיות אחרות כמו שאיפת אדים, גרגר עם מי מלח חמים ושתיית מי לימון חמים.הקפד לחקור כל תוספי צמחים לפני שאתה לוקח אותם ולשוחח עם הרופא שלך אם אתה שוקל לקחת תוסף כלשהו.

שיעול כרוני יכול להיות קשה לטיפול, אך עם השילוב הנכון של תרופות טבעיות, יתכן שתוכלו למצוא הקלה.להקדיש זמן לחקור את הסעדים השונים הקיימים ודיבור עם הרופא שלך יכול לעזור לך למצוא את הפיתרון הטוב ביותר לשיעול הכרוני שלך.Wikipedia.org מספק גם הגדרה נהדרת של שיעול כרוני והתרופות הנלוות אליו כאן .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן