דף הבית » תרופות סבתא » כאבי סינוסיטיס – 14 תרופות של סבתא להרפיה והסמכה
dbddd daddaddadddda  daadaddaddaa dadc daddaad dcddadadd

כאבי סינוסיטיס – 14 תרופות של סבתא להרפיה והסמכה

סינוסיטיס – 14 תרופות של סבתות להרפיה והקלה

האם אתה סובל מכאבי סינוסיטיס?יתכן שנתקלת באינספור תרופות וטיפולים למצבך, אך אולי מעולם לא שקלת את הסעדים שאבות אבותינו נהגו לטיפול באותם תסמינים.הסעדים של הסבתות הועברו לאורך דורות, ומרפאים מחלות במשך מאות שנים.במאמר זה נבחן 14 מהתרופות הללו להקלה על כאבי סינוסיטיס.

סינוסיטיס הוא דלקת בסינוסים, שהם חללים מלאי אוויר בגולגולת.התסמינים כוללים לרוב עומס באף, כאבי פנים, טפטוף לאחר הלידה וכאבי ראש.זה יכול להיגרם על ידי נגיף, חיידקים, אלרגנים או גירויים סביבתיים.סינוסיטיס יכול להיות חריף (נמשך עד 4 שבועות) או כרוני (שנמשך יותר מ 12 שבועות).

כדי להקל על כאבי סינוסיטיס, סבתות רבות ממליצות על שילוב של תרופות טבעיות ושינויים באורח החיים.בואו נסתכל על 14 מהתרופות הללו.

H2: תרופות טבעיות

1. שאיפת קיטור: הוסף כמה טיפות של אקליפטוס או שמן אתרי מנטה לקערה של מים חמים מהבילים, ושאפו את הקיטור.זה עוזר לפרק ריר ולהקל על העומס.

2. תרסיס לאף מלח: השתמש בתרסיס לאף מלח כדי לשמור על מעברי האף לחות ולסייע לשטוף אלרגנים וריר.

3. סיר נטי: השתמש בסיר נטי כדי לשטוף את הסינוסים שלך בתמיסת מלח.

4. תה צמחים: תה צמחים כמו קמומיל, ג’ינג’ר ופפרמנט יכולים לעזור להפחית את הדלקת ולהקל על העומס.

5. חומץ תפוחים: חומץ תפוחים מסייע בהפחתת הדלקת ולאזן את רמת החומציות בגוף.

H2: שינויים באורח החיים

1. קבל הרבה מנוחה: וודא שאתה מקבל מספיק מנוחה וישנה.

2. שתו שפע נוזלים: שתיית הרבה מים, תה צמחים ונוזלים אחרים יכולים לעזור לדלל ריר ולהקל על העומס.

3. הימנע מאלרגנים: אם יש לך אלרגיה, הימנע מפעילים כמו אבק, קשקוש לחיות מחמד ואבקה.

4. אכל תזונה בריאה: אכילת תזונה בריאה מלאה בפירות טריים, ירקות ודגנים מלאים יכולה לעזור להפחית את הדלקת ולשמור על מערכת החיסון שלך חזקה.

5. פעילות גופנית: פעילות גופנית קבועה יכולה לעזור להפחית את הלחץ ולשפר את הבריאות הכללית שלך.

H3: טיפ ייחודי

נסה להשתמש במכשיר אדים בחדר השינה שלך.זה יכול לעזור לשמור על מעברי האף לחות ולהקל על העומס.

על ידי ביצוע תרופות פשוטות ושינויים באורח החיים, אתה יכול להפחית את חומרת כאבי הסינוסיטיס שלך ולקבל הקלה.זכור, אם הסימפטומים שלך נמשכים או מחמירים, עליך תמיד להתייעץ עם הרופא שלך.

קיום סינוסיטיס יכול להיות חוויה קשה, ומציאת התרופה הנכונה יכולה להיות אתגר.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות ששימשו סבתות במשך דורות, ויכולים לספק הקלה והסמכה לכאבי סינוסיטיס.להלן ארבעה עשר מהתרופות הפופולריות ביותר לכאבי סינוסיטיס:

1.שאיפת קיטור

שאיפת קיטור היא אחת התרופות הוותיקות והפופולריות ביותר לכאבי סינוסיטיס.כאשר נשאפים אדים, זה עוזר לדלל את הריר באף ובסינוסים, מה שמקל על הגירוש.זה יכול לעזור להפחית את הלחץ והדלקת בסינוסים.לשם כך, מלאו קערה במים חמים והוסיפו כמה טיפות אקליפטוס או שמן מנטה.הניחו מגבת מעל הראש ושאפו את הקיטור למשך 10-15 דקות.

2.קומפרס חם

קומפרס חם יכול לספק גם הקלה מכאבי סינוסיטיס.מניחים מטלית חום על המצח והלחיים שלך, ואפשרו לו לשבת 10-15 דקות.החום מהדחיסה מסייע בהפחתת הדלקת ויכול לעזור לפתוח את הסינוסים.

3.שטיפת מלח

שטיפת מלח היא תרופה נוספת שיכולה לספק הקלה מכאבי סינוסיטיס.לשם כך, מערבבים כפית מלח בכוס מים חמים, והשתמשו בטפטפת כדי לשטוף את התערובת לאט לאט דרך נחירי אחד בכל פעם.זה עוזר לשטוף את עודפי הריר ולהפחית את הדלקת.

4.נטי סיר

סיר ה- Neti הוא מכשיר tניתן להשתמש בכובע כדי לשטוף את הסינוסים.זה דומה לשטיפת המלח, אך הוא הרבה יותר קל ויעיל יותר.כדי להשתמש בסיר נטי, מלא אותו בתמיסת מלח והטה את הראש לצד.הכנס את זרבובית סיר נטי לנחיר אחד, ואפשר לפיתרון לזרום דרך הסינוסים ומתוך הנחיר האחר.

5.שמנים אתרים

שמנים אתריים יכולים גם לספק הקלה מכאבי סינוסיטיס.חלק מהשמנים האתריים הפופולריים ביותר לסינוסיטיס כוללים אקליפטוס, מנטה ולבנדר.כדי להשתמש בשמנים אלה, הוסיפו כמה טיפות לקערת מים חמים ושאפו את הקיטור.אתה יכול גם להוסיף כמה טיפות למפזר ולשאוף את האדים.

6.מרק חם

קיום מרק חם יכול לעזור להפחית את הדלקת ולשחרר ריר, מה שמקל על הגירוש.מרקים העשירים בירקות, כמו מרק ירקות, יעילים במיוחד.

7.תה צמחים

תה צמחי מרפא יכולים גם לספק הקלה מכאבי סינוסיטיס.חלק מהתהייה הצמחית היעילה ביותר לסינוסיטיס כוללים קמומיל, ג’ינג’ר וכורכום.תה אלה יכולים לעזור להפחית דלקת ולשחרר ריר.

8.שום

שום ידוע בתכונותיו האנטיבקטריאליות והאנטי דלקתיות.אכילת שום יכולה לעזור להפחית דלקת ולשחרר ריר, מה שמקל על הגירוש.

9.דבש

דבש שימש כתרופה טבעית במשך מאות שנים.זה ידוע בתכונותיו האנטיבקטריאליות והאנטי דלקתיות, שיכולות לעזור להפחית את הדלקת ולשחרר ריר.

10.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה פופולרית נוספת לכאבי סינוסיטיס.כדי להשתמש בו, מערבבים כף של חומץ תפוחים בכוס מים חמים ושתייה.זה יכול לעזור להפחית דלקת ולשחרר ריר.

11.מקלחות חמות

התקלחות חמה יכולה לעזור להפחית את הדלקת ולשחרר ריר.זה יכול להקל על גירושו ולספק הקלה מכאבי סינוסיטיס.

12.הידרציה

להישאר לחות חשובה כשמדובר בכאבי סינוסיטיס.שתיית מים רבים יכולה לעזור להפחית את הדלקת ולשחרר ריר.

13.מנוחה

חשוב למנוחה חשובה כשמדובר בכאבי סינוסיטיס.לקחת הפסקה מפעילויות וקבלת מנוחה רבה יכולה לעזור להפחית את הדלקת ולשחרר ריר.

14.הימנע מגירויים

הימנעות מגירויים חשובה כשמדובר בכאבי סינוסיטיס.הימנעות מעשן, אבק,

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן