דף הבית » תרופות סבתא » בחילה וכאבי ראש – 17 תרופות מיושנות פופולריות בכל הגילאים וריאלי
ddddcd ddbddd dadda  daadaddaddaa dedddadaddaa daddaddc

בחילה וכאבי ראש – 17 תרופות מיושנות פופולריות בכל הגילאים וריאלי

המחלות הלא נעימות של בחילות וכאבי ראש
בחילה וכאבי ראש הם שתיים מהמחלות הנפוצות והלא נעימות ביותר שחוו אנשים בכל הגילאים.הם יכולים להיגרם על ידי מגוון דברים שונים, כולל לחץ, התייבשות, תרופות מסוימות, זיהומים נגיפיים ואפילו הרעלת מזון.אמנם אין פיתרון אחד בגודל אחד מתאים, אך ישנם הרבה תרופות מיושנות שיכולות לעזור להקל על הסימפטומים של בחילות וכאבי ראש.במאמר זה נחקור 17 מהתרופות הפופולריות והיעילות ביותר.

תרופות צמחי מרפא

תרופות צמחיות שימשו במשך מאות שנים לטיפול במחלות רבות, כולל בחילות וכאבי ראש.ידוע כי עשבי תיבול רבים סובלים מאפיינים אנטי דלקתיים ומרגיעים שיכולים לעזור להפחית את חומרת הבחילות וכאבי הראש.

  • ג’ינג’ר: ג’ינג’ר שימש במשך מאות שנים לטיפול בבחילות וכאבי ראש.ידוע שיש לו תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית דלקת וכאב.ניתן לקחת אותו בצורת תה או כמוסה או כתמצית.
  • מנטה: ידוע כי מנטה מסייעת בהפחתת בחילות וכאבי ראש בגלל תכונותיו המרגיעות והמרגיעות.ניתן לקחת אותו בצורת תה או כמוסה או כתמצית.
  • לבנדר: לבנדר יכול לעזור להפחית את הלחץ, שיכול בתורו לסייע בהפחתת חומרת הבחילה וכאבי הראש.ניתן לקחת אותו בצורת תה או כמוסה או כתמצית.
  • קמומיל: ידוע כי קמומיל הוא בעל תכונות מרגיעות ומרגיעות שיכולות לעזור להקל על הסימפטומים של בחילות וכאבי ראש.ניתן לקחת אותו בצורת תה או כמוסה או כתמצית.

תרופות טבעיות

לרוב נתפסים תרופות טבעיות כחלופה בטוחה יותר לתרופות ללא מרשם.ידוע כי תרופות טבעיות רבות מסייעות בהפחתת חומרת הבחילה וכאבי הראש.

  • לימון: ידוע כי לימון הוא אנטי דלקתי טבעי ויכול לעזור להפחית את חומרת הבחילה וכאבי הראש.ניתן לקחת אותו בצורת תה או כמוסה או כמיץ.
  • חומץ תפוחים: חומץ תפוחים ידוע כנוגד חומצה טבעי ויכול לעזור להפחית את חומרת הבחילה וכאבי הראש.ניתן לקחת אותו בתה, בצורת קפסולה או כמיץ.
  • דבש: ידוע שדבש הוא בעל תכונות אנטי דלקתיות ומרגיעות שיכולות לעזור להפחית את חומרת הבחילה וכאבי הראש.ניתן לקחת אותו בצורת תה או כמוסה או כסירופ.
  • יוגורט: ידוע כי יוגורט הוא בעל תכונות פרוביוטיקה ויכול לעזור להפחית את חומרת הבחילות וכאבי הראש.ניתן לקחת אותו בתה, בצורת קפסולה או כמשקה יוגורט.

טיפ:

כאשר נוטלים כל תרופה צמחית או טבעית, חשוב להתייעץ עם הרופא שלך לפני שתתחיל טיפול חדש כלשהו.

אקופרסורה

אקופרסורה היא תרגול סיני עתיק הכרוך בהפעלת לחץ על נקודות מסוימות על הגוף כדי לסייע בהפחתת חומרת הבחילות וכאבי הראש.

  • נייגואן: נייגואן הוא נקודת לחץ שנמצאת בחלק הפנימי של פרק כף היד.ידוע כי החלת לחץ לנקודה זו מפחיתה את חומרת הבחילה וכאבי הראש.
  • Yintang: Yintang הוא נקודת לחץ שנמצאת בין הגבות.ידוע כי החלת לחץ לנקודה זו מפחיתה את חומרת הבחילה וכאבי הראש.
  • Zusanli: Zusanli הוא נקודת לחץ שנמצאת בצד החיצוני של השוק.ידוע כי החלת לחץ לנקודה זו מפחיתה את חומרת הבחילה וכאבי הראש.
  • sanyinjiao: Sanyinjiao הוא נקודת לחץ הממוקמת בצד הפנימי של הקרסול.ידוע כי החלת לחץ לנקודה זו מפחיתה את חומרת הבחילה וכאבי הראש.

ארומתרפיה

ארומתרפיה היא השימוש בשמנים אתרים כדי לסייע בהפחתת חומרת הבחילה וכאבי הראש.ידוע כי שמנים אתריים הם בעלי תכונות מרגיעות ומרגיעות שיכולות לעזור להפחית את חומרת הבחילות וכאבי הראש.

  • לבנדר: ידוע כי שמן לבנדר יש תכונות מרגיעות ומרגיעות שיכולות לעזור להפחית את חומרת הבחילה וכאבי הראש.ניתן לשאיפה או ליישם אותו באופן אקטואלי.
  • מנטה: ידוע כי שמן מנטה יש תכונות מרגיעות ומרגיעות שיכולות לעזור להפחית את ה

    9.ארומתרפיה

    ארומתרפיה היא טיפול חלופי המשתמש בשמנים אתרים להפחתת בחילות וכאבי ראש.השמנים נשאפים בדרך כלל ישירות, או משתמשים בהם במפזר.שמנים אתריים פופולריים לבחילה כוללים ג’ינג’ר, מנטה ולבנדר.כדי להשתמש בארומתרפיה לצורך הבחילות והקלה על כאב ראש, הניחו כמה טיפות של השמן על בד או רקמה ושאיפו.לחלופין, תוכלו להוסיף כמה טיפות שמן למפזר ולתת לריח למלא את החדר.

    10.דיקור סיני

    דיקור סיני הוא נוהג רפואי סיני עתיק המשמש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות, כולל בחילות וכאבי ראש.במהלך מפגש דיקור, מחטים זעירות מוכנסות לעור בנקודות ספציפיות.זה נחשב לעורר את תהליך הריפוי הטבעי של הגוף.מחקרים מצאו כי דיקור סיני יכול להיות יעיל להפחתת כואבי בחילות וכאבי ראש.

    11.הומאופתיה

    הומאופתיה היא טיפול אלטרנטיבי נוסף ששימש במשך מאות שנים לטיפול בבחילות וכאבי ראש.זה כרוך בשימוש בחומרים טבעיים, כמו עשבי תיבול ומינרלים, כדי לעורר את תהליך הריפוי הטבעי של הגוף.תרופות הומיאופתיות לבחילה וכאב ראש כוללות ג’ינג’ר, מנטה ולבנדר.

    12.פעילות גופנית

    פעילות גופנית יכולה לעזור להפחתת בחילות וכאבי ראש.מחקרים מצאו כי פעילות גופנית מתונה יכולה לעזור להפחית תסמינים של בחילות וכאבי ראש.חשוב לציין כי יש להימנע מפעילות גופנית מאומצת מכיוון שהוא יכול למעשה להחמיר את הסימפטומים.במקום זאת, נסה פעילויות עדינות כמו הליכה או יוגה.

    13.עיסוי

    עיסוי הוא תרופה פופולרית נוספת לבחילות וכאבי ראש.טיפול בעיסוי יכול לעזור להפחית את מתח השרירים, מה שיכול לעזור להפחית תסמינים של בחילות וכאבי ראש.מחקרים מצאו כי טיפול בעיסוי יכול להיות יעיל בהפחתת תסמיני בחילה וכאבי ראש.

    14.תרופות צמחיות

    תרופות צמחיות שימשו במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות, כולל בחילות וכאבי ראש.תרופות צמחיות פופולריות לבחילות וכאבי ראש כוללים ג’ינג’ר, מנטה ולבנדר.כדי להשתמש בתרופות צמחי מרפא, הכינו תה או תמיסה בעזרת עשבי התיבול ושתו אותו מספר פעמים ביום.

    15.Acupressure

    אקופרסורה היא נוהג רפואי סיני עתיק הכרוך ביישום לחץ על נקודות ספציפיות בגוף.זה נחשב לעורר את תהליך הריפוי הטבעי של הגוף.מחקרים מצאו כי אקופרסורה יכולה להיות יעילה להפחתת תסמיני בחילה וכאבי ראש.

    16.היפנוזה

    היפנוזה היא טכניקה הכרוכה בהשראת מצב של הרפיה עמוקה.נהוג לחשוב שהיפנוזה יכולה לעזור להפחית תסמינים של בחילות וכאבי ראש.מחקרים מצאו כי היפנוזה יכולה להיות יעילה להפחתת תסמינים של בחילות וכאבי ראש.

    17.דיאטה ותזונה

    תזונה ותזונה יכולים למלא תפקיד חשוב בניהול בחילות וכאבי ראש.אכילת תזונה בריאה יכולה לעזור להפחתת תסמינים של בחילות וכאבי ראש.אכילת ארוחות קטנות יותר ותכופות יותר יכולה לעזור גם להפחתת תסמיני בחילה וכאבי ראש.בנוסף, שמירה על לחות יכולה לעזור להפחית את תסמיני הבחילה וכאבי הראש.

    סיכום

    בחילה וכאבי ראש יכולים להיות לא נוחים ומפריעים להפליא.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות מיושנות שיכולות לעזור להפחית את תסמיני הבחילה וכאבי הראש.סעדים אלה כוללים ארומתרפיה, דיקור סיני, הומאופתיה, פעילות גופנית, עיסוי, תרופות צמחי מרפא, אקופרסורה, היפנוזה ותזונה ותזונה.אמנם סעדים אלה עשויים שלא לעבוד עבור כולם, אך כדאי לנסות אם טיפולים קונבנציונליים לא יצליחו.

    שאלות נפוצות

    ש: מהם כמה תרופות מיושנות לבחילות וכאבי ראש?

    א: כמה תרופות מיושנות פופולריות לבחילות וכאבי ראש כוללים ארומתרפיה, דיקור סיני, הומאופתיה, פעילות גופנית, עיסוי, תרופות צמחיות, אקופרסורה, היפנוזה ודיאטה ו- Nutrition.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן