דף הבית » תרופות סבתא » הרעלת מזון – 4 תרופות של סבתא משקמת ובריאה
ddadadcdaa dedddf  daadaddaddaa dadc daddaad dedadadedaa dddadd

הרעלת מזון – 4 תרופות של סבתא משקמת ובריאה

מהי הרעלת מזון?

הרעלת מזון היא מחלה הנגרמת כתוצאה מצריכת מזון או משקה שזוהמו עם חיידקים, וירוסים, רעלים או טפילים.זה יכול להיות קל וקצר טווח אך במקרים מסוימים זה יכול לגרום לתסמינים חמורים ואפילו להיות מסכני חיים.התסמינים עשויים לכלול בחילות, הקאות, כאבי בטן, שלשול, חום, כאבי ראש וצמרמורות.טיפול בדרך כלל כרוך בשתיית שפע נוזלים למניעת התייבשות ומנוחה.

הסעדים של סבתא למאבק בהרעלת מזון

למרבה המזל, ישנם כמה תרופות של סבתא משקמת ובריאה שניתן להשתמש בהן כדי לסייע במאבק בהרעלת מזון.להלן ארבעה מהתרופות הנפוצות ביותר:

1.תה ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא תרופה טבעית המשמשת במשך מאות שנים כדי לעזור להרגיע ולרפא בעיות עיכול.להכנת תה ג’ינג’ר, פשוט תלול כמה פרוסות ג’ינג’ר טרי במים רותחים למשך 10 דקות.מסננים את התה ושותים אותו חם או קר.אתה יכול גם להוסיף קצת דבש כדי להמתיק אותו.

2.חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים שימש במשך מאות שנים כדי לעזור בטיפול בבטן נסערת.הוא עשיר בוויטמינים, מינרלים ואנזימים שיכולים לעזור להפחית בחילות, נפיחות וכאבי בטן.כדי להכין תרופה, מערבבים כף אחת של חומץ תפוחים עם כוס מים חמים ושתה אותו פעמיים ביום.

3.תה צמחים

תה צמחים יכול להיות דרך נהדרת לעזור להקל על הסימפטומים של הרעלת מזון.כמה מעשבי התיבול הפופולריים ביותר למטרה זו כוללים את קמומיל, מנטה, ג’ינג’ר, שומר ולימון בלם.פשוט תלול כפית אחת או שתיים של העשב שנבחר במים רותחים למשך 10 דקות.מסננים את התה ושותים אותו חם או קר.

4.פחם מופעל

פחם מופעל הוא תרופה טבעית שיכולה לעזור לקלוט רעלים בגוף.ניתן לקחת אותו בצורת גלולה או לערבב במים או במיץ.חשוב להשתמש בפחם מופעל מכיוון שהוא מטופל במיוחד כדי להפוך אותו לנקבובי יותר ויכול יותר לספוג רעלים.

טיפ ייחודי ומועיל

כאשר מתמודדים עם הרעלת מזון, חשוב להישאר לחות ולקבל מנוחה רבה.אם התסמינים נמשכים, עדיף לפנות לייעוץ רפואי.בנוסף, חשוב לזכור את מה שאתה אוכל ושותה.הימנע ממאכלים ומשקאות שעלולים להיות מזוהמים ולתרגל היגיינה טובה בעת הכנת אוכל.

התרופה של סבתא מס ‘1: תה מרווה וג’ינג’ר

תה מרווה וג’ינג’ר הוא תרופה עתיקה להרעלת מזון שהועברה לאורך דורות.תה זה הוא שילוב של שני עשבי תיבול חזקים ששימשו במשך מאות שנים לטיפול במחלות שונות.מרווה ידועה בתכונותיו האנטי-דלקתיות והאנטיבקטריאליות בעוד שג’ינג’ר הוא סיוע עיכול רב עוצמה.יחד, שני עשבי תיבול אלה יוצרים תה חזק שיכול לעזור להרגיע את הסימפטומים של הרעלת מזון ולעזור למערכת העיכול לרפא.

להכנת התה, התחל על ידי הבאת כוס מים לרתיחה.ברגע שהמים רותחים, הוסיפו 1 כפית מרווה מיובשת וכפית 1 של ג’ינג’ר מגורד טרי.תן לתה תלול במשך כרבע שעה לפני שהוא מאמץ אותו ונהנה.לקבלת טעם נוסף, תוכלו להוסיף מעט דבש או לימון.שתיית תה זה פעמיים -שלוש ביום יכולה לעזור להפחית את הסימפטומים של הרעלת מזון ולסייע בשיקום האיזון לדרכי העיכול.

התרופה של סבתא מס ‘2: פחם

פחם הוא תרופה נוספת המשמשת במשך מאות שנים כדי לסייע בטיפול בהרעלת מזון.הוכח כי פחם מופעל סופג רעלים במעיים ועוזר להפחית את חומרת הסימפטומים.כדי להשתמש בתרופה זו, התחל על ידי קבלת טבליות פחם מופעלות.קח שתי טבליות כל ארבע עד שש שעות עד שתסמיני הרעלת המזון שככו.

בנוסף לנטילת טבליות פחם, אתה יכול גם להכין עוף פחם.לשם כך, מערבבים ½ כוס אבקת פחם מופעלת עם מספיק מים בכדי ליצור משחה.מורחים את העיסה על חתיכת בד גבינה ומניחים אותה ישירות על הבטן.השאירו את העוף למשך 20-30 דקות לפני רמוביng זה ושוטף את האזור במים חמים.

התרופה של סבתא מס ‘3: חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה נוספת המשמשת במשך מאות שנים לטיפול בהרעלת מזון.חומץ זה הוא אנטיביוטיקה טבעית חזקה שיכולה לעזור להפחית את הסימפטומים של הרעלת מזון ולהחזיר את האיזון לדרכי העיכול.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים 1 כף חומץ תפוחים עם כוס מים חמים.שתו תערובת זו פעמיים עד שלוש ביום עד שתסמיני הרעלת המזון שככו.

התרופה של סבתא מס ‘4: יוגורט

יוגורט הוא פרוביוטיקה טבעית חזקה שיכולה לעזור להחזיר את האיזון למערכת העיכול ולהפחית את הסימפטומים של הרעלת מזון.כדי להשתמש בתרופה זו, התחל באכילת כוס יוגורט רגיל בכל יום.הפרוביוטיקה ביוגורט יסייעו לחדש את החיידקים הטובים במעיים ולהחזיר את איזון המערכת העיכול.אתה יכול גם להוסיף יוגורט לשייקים או למנות אחרות כדי לקבל דחיפה נוספת של פרוביוטיקה.

שאלות נפוצות

  • ש: מהם היתרונות של תה מרווה וג’ינג’ר?
    A: תה מרווה וג’ינג’ר הוא תרופה עוצמתית להרעלת מזון.התה הוא שילוב של שני עשבי תיבול חזקים ששימשו במשך מאות שנים לטיפול במחלות שונות.מרווה ידועה בתכונותיו האנטי-דלקתיות והאנטיבקטריאליות בעוד שג’ינג’ר הוא סיוע עיכול רב עוצמה.יחד, שני עשבי תיבול אלה יוצרים תה חזק שיכול לעזור להרגיע את הסימפטומים של הרעלת מזון ולעזור למערכת העיכול לרפא.
  • ש: באיזו תדירות עלי ליטול פחם מופעל?
    A: הוכח כי פחם מופעל סופג רעלים במעיים ועוזר להפחית את חומרת הסימפטומים.כדי להשתמש בתרופה זו, התחל על ידי קבלת טבליות פחם מופעלות.קח שתי טבליות כל ארבע עד שש שעות עד שתסמיני הרעלת המזון שככו.
  • ש: כיצד אוכל להשיג את היתרונות של פרוביוטיקה?
    ת: יוגורט הוא פרוביוטיקה טבעית חזקה שיכולה לעזור להחזיר את האיזון למערכת העיכול ולהפחית את הסימפטומים של הרעלת מזון.כדי להשתמש בתרופה זו, התחל באכילת כוס יוגורט רגיל בכל יום.הפרוביוטיקה ביוגורט יסייעו לחדש את החיידקים הטובים במעיים ולהחזיר את איזון המערכת העיכול.אתה יכול גם להוסיף יוגורט לשייקים או למנות אחרות כדי לקבל דחיפה נוספת של פרוביוטיקה.

סבתות משתמשות בתרופות ביתיות שונות לטיפול בהרעלת מזון במשך מאות שנים.תרופות אלה הועברו לאורך דורות והם עדיין משמשים כיום.מתה מרווה וג’ינג’ר ועד פחם ויוגורט מופעל, ישנן מספר דרכים לטפל באופן טבעי בהרעלת מזון.אם אתה חושד שאתה סובל מהרעלת מזון, נסה אחת מהתרופות של סבתא אלה כדי לעזור להחזיר את האיזון למערכת העיכול שלך ולהקטין את

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן