דף הבית » תרופות סבתא » טפילים במעיים – 12 תרופות של סבתא סודית וחמה
ddaddcddd ddedadddd  daadaddaddaa dadc daddaad daddddaa dd

טפילים במעיים – 12 תרופות של סבתא סודית וחמה

גוף האדם מלא בטפילים, ורבים מהם ניתן למצוא במעיים.בעוד שאנשים רבים מודעים לכך, לא כולם יודעים את הסכנות המדויקות שטפילים יכולים לגרום.מאמר זה ידון בסיכונים הבריאותיים הפוטנציאליים של קיום טפילים במעי, והוא יספק גם 12 תרופות סודיות וחמות של סבתא כדי לעזור להיפטר מגופם של אורחים לא רצויים אלה.

הסיכונים הבריאותיים של טפילי מעיים

טפילים במעיים יכולים לגרום למגוון בעיות בריאות, החל מתון לרציני.תסמינים שכיחים של זיהומים טפיליים כוללים התכווצויות בטן, בחילה, הקאות, שלשול וירידה במשקל.אנשים עשויים גם לחוות עייפות, חום, כאבי מפרקים ואנמיה.במקרים מסוימים, טפילים יכולים גם לגרום נזק לאיברים ולסיבוכים חמורים אחרים.

אבחון טפילי מעיים

אבחון זיהום טפילי יכול להיות קשה, מכיוון שהתסמינים יכולים להיות דומים לאלה של מחלות אחרות.מסיבה זו, חשוב להתייעץ עם רופא אם אתה חושד שיש לך זיהום טפילי.הרופא שלך ככל הנראה יזמין בדיקת צואה, שיכולה לזהות נוכחות של טפילים במעי.

הסעדים של סבתא לטפילי מעיים

למרבה המזל, ישנם כמה תרופות מסורתיות שיכולות לעזור להיפטר מגוף הטפילים.להלן 12 הסעדים של סבתא סודית וחמה שתוכלו להשתמש בהם כדי להיפטר מטפילי מעיים.

1.שום

שום שימש זה מכבר כתרופה יעילה לטפילי מעיים.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט הוסיפו 1-2 שיני שום כתוש לכוס מים חמים ושתו אותם מדי יום.

2.כורכום

כורכום ידוע בתכונותיו האנטי-טפיליות.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים 1-2 כפיות אבקת כורכום עם כוס מים חמים ושתו אותם פעמיים ביום.

3.זרעי דלעת

ידוע כי זרעי דלעת יעילים כנגד טפילים.כדי להשתמש בתרופה זו, אכלו קומץ זרעי דלעת בכל יום.

4.חומץ תפוחים

ידוע כי חומץ תפוחים יעיל כנגד טפילים.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים 1 כף חומץ תפוחים בכוס מים חמים ושתו אותו פעמיים ביום.

5.שמן ציפורן

שמן ציפורן הוא תרופה עוצמתית לטפילי מעיים.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים 2 טיפות שמן ציפורן בכוס מים חמים ושותים אותם פעמיים ביום.

6.גזר

גזר ידוע כיעיל כנגד טפילים.כדי להשתמש בתרופה זו, אכלו קומץ גזר גולמי בכל יום.

7.שמן קוקוס

ידוע כי שמן קוקוס יעיל נגד טפילים.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כפית שמן קוקוס בכוס מים חמים ושתו אותם פעמיים ביום.

8.ג’ינג’ר

ידוע שג’ינג’ר יעיל נגד טפילים.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו 1 כפית אבקת ג’ינג’ר בכוס מים חמים ושתו אותם פעמיים ביום.

9.מיץ לימון

מיץ לימון ידוע כיעיל נגד טפילים.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים 1 כף מיץ לימון בכוס מים חמים ושתו אותם פעמיים ביום.

10.שמן אורגנו

שמן אורגנו הוא תרופה עוצמתית לטפילי מעיים.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים 2 טיפות של שמן אורגנו בכוס מים חמים ושתו אותם פעמיים ביום.

11.חולי אגוז שחור

ידוע כי גזעי אגוז שחורים יעילים כנגד טפילים.כדי להשתמש בתרופה זו, תלולה 1 כפית של גופי אגוז שחורים בכוס מים חמים למשך 10 דקות, מסננים ושותים אותה פעמיים ביום.

12.Wormwood

ידוע שורמווד יעיל נגד טפילים.כדי להשתמש בתרופה זו, תלולה 1 כפית עץ עץ בכוס מים חמים למשך 10 דקות, מסננים ושותים אותה פעמיים ביום.

טיפ מועיל

חשוב לציין כי יש להשתמש בתרופות אלה בשילוב עם טיפול רפואי קונבנציונאלי.אם אתה חושד שיש לך זיהום טפילי, חשוב להתייעץ עם רופא לאבחון וטיפול נאותים.

לסיכום, טפילים במעיים יכולים לגרום למגוון בעיות בריאות.חשוב להיות מודע לפוטןסכנות טיאליות

הסעדים של סבתא לטפילי מעיים

טפילי מעיים יכולים לגרום למגוון תסמינים, החל בבחילות ועייפות וכלה בכאבי בטן וירידה במשקל.למרבה המזל, רבות מהסבתות שלנו העבירו תרופות פשוטות אך יעילות כדי לסייע בטיפול בטפילים אלה.להלן שתים -עשרה הסעדים הסודיים והסבתא החמים ששימשו למאבק בטפילי מעיים.

1.תרופת שום ובצל

שום ובצל משמשים זה מכבר כתרופה טבעית כדי לעזור להרוג טפילים במעיים.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט קח שן שום אחד של שום ובצל אחד קטן, טחון אותם יחד והכניס את התערובת לכוס מים רותחים.תן לזה לשבת 10 דקות, ואז מסננים אותו ושותה את הנוזל.יש לקחת תרופה זו פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

2.תרופת קוקוס ודבש

קוקוס ודבש יעילים גם כנגד טפילי מעיים.פשוט מערבבים כף דבש אחת עם כף אחת של קוקוס מגורד טרי ואוכלים אותו שלוש פעמים ביום.יש לקחת תרופה זו לפחות שבוע לתוצאות הטובות ביותר.

3.תרופת ג’ינג’ר וכורכום

ג’ינג’ר וכורכום הם שניהם עשבי תיבול אנטי-טפילים חזקים.כדי להשתמש בתרופה זו, קח כפית 1 של ג’ינג’ר מגורד טרי וכפית כורכום מגורד טרי ומערבבים אותם יחד.אכלו את התערובת הזו שלוש פעמים ביום לפחות שבועיים לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

4.Apple Cider Vinegred Remedy

חומץ תפוחים הוא תרופה נהדרת לטפילי מעיים.כל שעליך לעשות הוא לערבב שתי כפות של חומץ תפוחים עם כוס מים חמים ולשתות אותו פעמיים ביום לפחות שבוע.

5.תרופת זרעי דלעת

זרעי דלעת הם תרופה טבעית נהדרת לטפילי מעיים.פשוט טוחנים כף אחת של זרעי דלעת ומערבבים אותם עם כפית דבש אחת.אכלו את התערובת הזו שלוש פעמים ביום לפחות שבוע.

6.תרופת זרעי פפאיה

זרעי פפאיה יעילים גם כנגד טפילי מעיים.פשוט טוחנים כף אחת של זרעי פפאיה ומערבבים אותם עם כף דבש אחת.אכלו את התערובת הזו שלוש פעמים ביום לפחות שבוע.

7.תרופת מיץ לימון

מיץ לימון הוא תרופה נהדרת לטפילי מעיים.כל שעליך לעשות הוא לערבב את המיץ של לימון אחד עם כוס מים חמים ושותה אותו פעמיים ביום לפחות שבוע.

8.תרופת שמן ציפורן

שמן ציפורן הוא גם תרופה נהדרת לטפילי מעיים.כל שעליך לעשות הוא לערבב טיפה אחת של שמן ציפורן עם כף דבש אחת ולאכול אותה שלוש פעמים ביום לפחות שבוע.

9.תרופת שמן אורגנו

שמן אורגנו יעיל גם כנגד טפילי מעיים.כל שעליך לעשות הוא לערבב טיפה אחת של שמן אורגנו עם כף דבש אחת ולאכול אותה שלוש פעמים ביום לפחות שבוע.

10.תרופת שמן נם

שמן נם הוא תרופה נהדרת לטפילי מעיים.כל שעליך לעשות הוא לערבב טיפה אחת של שמן נם עם כף דבש אחת ולאכול אותה שלוש פעמים ביום לפחות שבוע.

11.תרופת וורמווד

עץ עץ יעיל גם כנגד טפילי מעיים.פשוט תלול כפית אחת של עץ עץ בכוס מים חמים למשך 10 דקות, מסננים אותו ושותים את הנוזל פעמיים ביום לפחות שבוע.

12.תרופת שמן קיק

שמן קיק הוא גם תרופה נהדרת לטפילי מעיים.פשוט מערבבים כף אחת של שמן קיק עם כף דבש אחת ואכלו אותו שלוש פעמים ביום לפחות שבוע.

מסקנה

שתים -עשרה הסעדים הסודיים והחמים האלה שימשו במשך מאות שנים כדי לסייע במאבק בטפילי מעיים.אמנם ייתכן כי סעדים אלה אינם מוכחים מדעית, אך הם שימשו במשך דורות עם הצלחה רבה.אם אתה סובל מטפילי מעיים, נסה את אחד מהתרופות הללו ובדוק אם זה עובד בשבילך.

שאלות נפוצות על הסעדים של סבתא לטפילי מעיים

ש: איך

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן