דף הבית » תרופות סבתא » הקאות וכאבי בטן – 19 תרופות של סבתא פופולרית שכדאי להכיר
ddadddaa ddbddd dddf  daadaddaddaa dadc daddaad daddaddcda

הקאות וכאבי בטן – 19 תרופות של סבתא פופולרית שכדאי להכיר

הקאות וכאבי בטן – 19 תרופות של סבתא פופולרית שכדאי להכיר

כולנו יכולים להסכים כי הקאות וכאבי בטן יכולים להיות לא נוחים למדי.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות פופולריות של סבתא שיכולות לעזור לנו לקבל הקלה מהתסמינים הללו.במאמר זה אנו הולכים לחקור 19 מהתרופות של סבתא אלה שכדאי להכיר.

H2 – מה גורם להקאות וכאבי בטן?

הקאות וכאבי בטן יכולים להיגרם על ידי מגוון דברים, כמו הרעלת מזון, נגיפים, חיידקים ואפילו תרופות מסוימות.גורמים פוטנציאליים אחרים להקאות וכאבי בטן כוללים לחץ, חרדה ומחלת תנועה.

H2 – 19 תרופות של סבתא להקאות וכאבי בטן

1. ג’ינג’ר: ג’ינג’ר שימש זה מכבר כתרופה לבעיות עיכול כמו הקאות וכאבי בטן.אתה יכול לקחת ג’ינג’ר במגוון צורות, כמו תה ג’ינג’ר, ג’ינג’ר אייל או כמוסות ג’ינג’ר.

2. תה קמומיל: תה קמומיל שימש זה מכבר כתרופה לבעיות עיכול.זה ידוע בתכונותיו המרגיעות, האנטי דלקתיות ואנטי-פסמודיות, שיכולות לעזור להקל על תסמיני הקאות וכאבי בטן.

3. חומץ תפוחים: חומץ תפוחים שימש במשך מאות שנים כתרופה טבעית לבעיות עיכול.זה ידוע בתכונותיו האנטיבקטריאליות והנטיפטרייות, שיכולות לעזור להקל על תסמיני הקאות וכאבי בטן.

4. מיץ לימון: מיץ לימון הוא תרופה פופולרית להקאות וכאבי בטן.זה ידוע בתכונותיו החומציות, שיכולות לעזור להפחית את הבחילה ולהקל על אי הנוחות של בטן מוטרדת.

5. זרעי שומר: זרעי שומר הם תרופה פופולרית לבעיות עיכול, כמו הקאות וכאבי בטן.זה ידוע בתכונותיו האנטי -פסמודיות והקרמינטיביות, שיכולות לעזור להפחית את הגז ולהקל על אי הנוחות של בטן מוטרדת.

6. ציפורן: ציפורן הם תרופה פופולרית לבעיות עיכול, כמו הקאות וכאבי בטן.זה ידוע בתכונותיו האנטי -מיקרוביאליות והאנטי -פסמודיות, שיכולות לעזור להפחית את הבחילה ולהקל על אי הנוחות של בטן מוטרדת.

7. קינמון: קינמון הוא תרופה פופולרית לבעיות עיכול, כמו הקאות וכאבי בטן.זה ידוע בתכונותיו האנטי-דלקתיות והאנטי-פסמודיות, שיכולות לעזור להפחית את הבחילה ולהקל על אי הנוחות של בטן מוטרדת.

8. מנטה: מנטה משמש זה מכבר כתרופה לבעיות עיכול כמו הקאות וכאבי בטן.זה ידוע בתכונותיו האנטי -פסמודיות והקרמינטיביות, שיכולות לעזור להפחית את הגז ולהקל על אי הנוחות של בטן מוטרדת.

9. שורש ליקריץ: שורש ליקוריץ הוא תרופה פופולרית לבעיות עיכול, כגון הקאות וכאבי בטן.זה ידוע בתכונותיו האנטי-דלקתיות והאנטי-פסמודיות, שיכולות לעזור להפחית את הבחילה ולהקל על אי הנוחות של בטן מוטרדת.

10. אלם חלקלק: אלם חלקלק הוא תרופה פופולרית לבעיות עיכול, כמו הקאות וכאבי בטן.זה ידוע בתכונותיו האנטי-דלקתיות והאנטי-פסמודיות, שיכולות לעזור להפחית את הבחילה ולהקל על אי הנוחות של בטן מוטרדת.

11. אניס: אניס הוא תרופה פופולרית לבעיות עיכול, כמו הקאות וכאבי בטן.זה ידוע בתכונותיו האנטי -פסמודיות והקרמינטיביות, שיכולות לעזור להפחית את הגז ולהקל על אי הנוחות של בטן מוטרדת.

12. בזיליקום: בזיליקום הוא תרופה פופולרית לבעיות עיכול, כמו הקאות וכאבי בטן.זה ידוע בתכונותיו האנטי-דלקתיות והאנטי-פסמודיות, שיכולות לעזור להפחית את הבחילה ולהקל על אי הנוחות של בטן מוטרדת.

13. סודה לשתייה: סודה לשתייה היא תרופה פופולרית לבעיות עיכול, כמו הקאות וכאבי בטן.זה ידוע בתכונותיו הנוגדות חומצה, שיכולות לעזור להפחית את ריפלוקס החומצה ולהקל על אי הנוחות של קיבה מוטרדת.

14. יוגורט: יוגורט הוא תרופה פופולרית לבעיות עיכול, כמו הקאות וכאבי בטן.זה ידוע בתכונות הפרוביוטיקה שלו, שיכולות לעזור להפחית את הנפיחות ולהקל על אי הנוחותשל בטן נסערת.

15. שיבולת שועל: שיבולת שועל היא תרופה פופולרית לבעיות עיכול, כמו הקאות וכאבי בטן.זה ידוע בתכולת הסיבים המסיסה שלו, שיכול לעזור להפחית את הנפיחות ולהקל על אי הנוחות של בטן מוטרדת.

16. מי אורז: מי אורז הם תרופה פופולרית לבעיות עיכול, כמו הקאות וכאבי בטן.זה ידוע בתכונותיו המרגיעות, שיכולות לעזור להפחית את הבחילה ולהקל על התרופות הצמחייות

עבור כאבי בטן

תרופות צמחי מרפא שימשו במשך מאות שנים כדי לעזור להקל על כאבי בטן.עשבי תיבול רבים סובלים מאפיינים אנטי דלקתיים ואנטי-פסמודיים שיכולים לעזור להפחית תסמינים של בחילות וכאבי בטן.להלן כמה מהתרופות הפופולריות ביותר של סבתא לכאבי בטן.

ג’ינג’ר

ג’ינג’ר כבר מזמן משמש כדי לעזור ליישב בטן נסערת.זהו אנטי דלקתי ויכול לעזור להפחית את הסימפטומים של בחילות והקאות.ניתן להתבגר לתה ולשתות או להוסיף אותו לאוכל.

קמומיל

קמומיל הוא עשב מרגיע שיכול לעזור להפחית את הסימפטומים של כאבי בטן.יש לו תכונות אנטי-דלקתיות ואנטי-פסמודיות וניתן להתבגר לתה או להילקח בצורה קפסולה.

שומר

לשומר יש טעם דמוי אניס עדין ויכול לעזור להפחית את הסימפטומים של כאבי בטן.ניתן לחבר אותו לתה או להילקח בצורה קפסולה.

PEPPERMINT

מנטה הוא עשב מרגיע שיכול לעזור להפחית את הסימפטומים של כאבי בטן.ניתן לחבר אותו לתה או להילקח בצורה קפסולה.

תרופות תזונתיות לכאבי בטן

ניתן להשתמש בתרופות תזונתיות גם כדי להקל על הסימפטומים של כאבי בטן.להלן כמה מהתרופות הפופולריות ביותר של סבתא לכאבי בטן.

בננות

בננות הן נוגד חומצה טבעית ויכולות לעזור להפחית את הסימפטומים של כאבי בטן.הם גם עשירים באשלגן ויכולים לעזור להחליף אלקטרוליטים שאבדו בגלל הקאות ושלשול.

יוגורט

יוגורט הוא פרוביוטיקה טבעית שיכולה לעזור להחזיר את איזון החיידקים במעיים.הוא גם גבוה בסידן ויכול לעזור להפחית את תסמיני הבחילה והקאות.

מי קוקוס

מי קוקוס הם משקה אלקטרוליט טבעי ויכולים לעזור להחליף אלקטרוליטים שאבדו בגלל הקאות ושלשול.הוא גם עשיר באשלגן ויכול לעזור להפחית את הסימפטומים של כאבי בטן.

AppleSauce

רוטב תפוחים הוא מקור קל לסיבים ויכול לעזור להפחית את הסימפטומים של כאבי בטן.זה יכול גם לעזור לציפוי הבטן ולספק הקלה מבחילה.

סיכום

כאבי בטן והקאות יכולים להיות לא נוחים ולא נוחים להתמודד איתם.עם זאת, ישנם מספר תרופות של סבתא פופולריות שיכולות לעזור להקל על הסימפטומים.תרופות צמחיות כמו ג’ינג’ר, קמומיל, שומר ופפרמנט יכולות לעזור להפחית את הסימפטומים של בחילות וכאבי בטן.תרופות תזונתיות כמו בננות, יוגורט, מי קוקוס ורסק תפוחים יכולים גם לעזור להפחית את הסימפטומים של כאבי בטן.עם שימוש נכון, תרופות אלה יכולות לספק הקלה מתסמינים לא נוחים.

שאלות נפוצות

מהן כמה תרופות טבעיות לכאבי בטן?

כמה תרופות טבעיות לכאבי בטן כוללים ג’ינג’ר, קמומיל, שומר, מנטה, בננות, יוגורט, מי קוקוס ורוטב תפוחים.

מה הדרך הטובה ביותר להשתמש בתרופות צמחי מרפא לכאבי בטן?

ניתן להתבגר לתרופות צמחי מרפא לכאבי בטן לתה, לצילום קפסולה או להוסיף אותו למזון.חשוב לדבר עם איש מקצוע בתחום הבריאות לפני שתשתמש בכל תרופה צמחית.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן