דף הבית » תרופות סבתא » מחלת תנועה – 17 תרופות משקמות וסבתות ותיקות
deddcdaa daadaddad  daadaddaddaa dedadadeddaa ddaddaaddaa ddaadda

מחלת תנועה – 17 תרופות משקמות וסבתות ותיקות

מהי מחלת תנועה?

מחלת תנועה, המכונה גם קינטוזיס, היא מצב המאופיין בסחרחורת, בחילה והקאות שהובאו בתנועה.זהו מצב שכיח שמשפיע על עד 33 אחוז מהאנשים.מחלת תנועה מתרחשת כאשר התנועה רואים העיניים והתנועה שחושני הגוף שונים.קונפליקט זה בין החושים יכול לגרום לאי נוחות ובחילה.

גורמים שכיחים לחולי תנועה

מחלת תנועה נגרמת על ידי מספר דברים, כולל נסיעה במכונית, סירה או מטוס, טיולי פארק שעשועים וחוויות מציאות מדומה.זה יכול להיגרם גם כתוצאה מתנועה מרכב נע, כמו רכבת אוטובוס, רכבת או רכבת הרים.במקרים מסוימים, מחלת תנועה יכולה אפילו להיגרם מצפייה בסרט או משחק משחק וידאו.

17 הסעדים המשקמים והסבתא הזקנה למחלת תנועה

מחלת תנועה יכולה להיות מתישה, אך למרבה המזל יש כמה תרופות שיכולות לעזור.להלן 17 תרופות משקמות וסבתות ותיקות למחלות תנועה:

  • ג’ינג’ר: ג’ינג’ר הוא תרופה טבעית למחלת תנועה בגלל תכונותיו נגד בחילה.ניתן לקחת אותו בצורת קפסולה, להוסיף למזון או לתה, או ללעוס על פרוסות ג’ינג’ר טריות כדי למנוע ולהקל על מחלת תנועה.
  • מנטה: מנטה משמש זה מכבר לטיפול בבחילות והקאות, כולל מחלת תנועה.ניתן להשתמש בתה מנטה, שמן מנטה או ממתק מנטה כדי לעזור להקל על מחלת תנועה.
  • אקופרסורה: אקופרסורה היא סוג של עיסוי שנאמר שהוא מסייע במחלת תנועה.אומרים כי החלת לחץ על נקודות מסוימות בגוף מסייעות להקל על בחילות, סחרחורת והקאות.
  • לימון: לימונים הם מקור נהדר לוויטמין C, שיכול לעזור להקל על בחילות.סחיטת כמה טיפות מיץ לימון לכוס מים יכולה לעזור להפחית את מחלת התנועה.
  • שומר: שומר שימש במשך מאות שנים לטיפול בבעיות עיכול, כולל מחלת תנועה.ניתן לקחת אותו בצורת קפסולה, להתבשל לתה, או ללעוס על זרעי שומר כדי לעזור להפחית בחילה.
  • קמומיל: קמומיל הוא עשב מרגיע שיכול לעזור להפחית בחילות והקאות.שתיית תה קמומיל או שאיפת הארומה שלו יכולה לעזור להקל על מחלת התנועה.
  • חרדל: אומרים כי חרדל מסייע בהפחתת בחילות והקאות בגלל תכולת הגופרית הגבוהה שלו.אכילת כפית חרדל או שתיית כוס מים חרדל יכולה לעזור להקל על מחלת התנועה.
  • שום: שום ידוע בתכונותיו נגד קומות וניתן להשתמש בו לטיפול במחלות תנועה.אכילת שום גולמי או נטילת תוספי שום יכולה לעזור להפחית את מחלת התנועה.
  • אניס: אניס הוא עשב שאומר שהוא מסייע בהפחתת בחילות והקאות.ניתן לקחת אותו בצורת קפסולה, להתחקק לתה, או ללעוס על זרעי אניס כדי לעזור להפחית את מחלת התנועה.
  • חומץ תפוחים: חומץ תפוחים אומר כי הוא מסייע בהפחתת בחילות והקאות בגלל אופיו החומצי.שתיית כוס מים מעורבבת עם כף חומץ תפוחים יכולה לעזור להפחית את מחלת התנועה.
  • ליקריץ: ליקריץ הוא עשב שאומר שהוא מסייע בהפחתת בחילות והקאות.לעיסה על שורש ליקריץ או שתיית תה ליקריץ יכולה לעזור להקל על מחלת התנועה.
  • ג’ינסנג: ג’ינסנג הוא עשב שנאמר שהוא מסייע בהפחתת בחילות והקאות.נטילת תוספי ג’ינסנג או שתיית תה ג’ינסנג יכולה לעזור להפחית את מחלת התנועה.
  • הל: הל הוא תבלין שאומר שהוא מסייע בהפחתת בחילות והקאות.לעיסה על זרעי קר או שתיית תה הל יכול לעזור להפחית את מחלת התנועה.
  • ציפורן: ציפורן הוא תבלין שאומר שהוא מסייע בהפחתת בחילות והקאות.לעיסה על ניצני ציפורן או שתיית תה ציפורן יכולה לעזור להפחית את מחלת התנועה.
  • מנטה: מנטה הוא עשב שאומר שהוא מסייע בהפחתת בחילות והקאות.שתיית תה נענע או שאיפת ארומה של נענע יכולה לעזור להפחית את מחלת התנועה.
  • ולריאן: ולריאן הוא עשב שאומר שהוא מסייע בהפחתת בחילות והקאותונטילת תוספי ולריאן או שתיית תה ולריאן יכולה לעזור להפחית את מחלת התנועה.
  • קינמון: קינמון הוא תבלין שנאמר שהוא מסייע בהפחתת בחילות והקאות.לעיסה על מקלות קינמון

    תרופות מחלת תנועה לילדים

    מחלת תנועה יכולה להיות בעייתית במיוחד עבור ילדים, מכיוון שהם אולי לא מבינים מדוע הם חשים לא טוב.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות שיכולות לעזור להם לגרום להם להרגיש טוב יותר.

    ג’ינג’ר

    ג’ינג’ר הוא תרופה טבעית שיכולה לעזור להפחית את תסמיני מחלת התנועה.אתה יכול לתת לילדך סוכריות ג’ינג’ר, תה ג’ינג’ר או כמוסות ג’ינג’ר.מחקר שפורסם בכתב העת Pharmacology מצא כי ג’ינג’ר היה יעיל יותר מאשר פלצבו להפחתת הסימפטומים של מחלת תנועה אצל ילדים.

    רצועות שורש כף יד אקופרסורה

    רצועות כף היד של אקופרסורה הן סוג של צמיד המפעיל לחץ על נקודה ספציפית על פרק כף היד.זה יכול לעזור להפחית את הסימפטומים של מחלת תנועה אצל אנשים מסוימים.יש ללבוש את רצועות היד על שני מפרקי כף היד, ויש ללבוש אותם ברגע שהאדם מתחיל לחוש מחלת תנועה.

    הסעדים של סבתא למחלת תנועה

    סבתות העבירו סעדים לחולי תנועה במשך דורות.אמנם רבים מהתרופות הללו לא יתגבו על ידי עדויות מדעיות, אך הם עדיין יכולים להועיל בניהול תסמינים.

    PEPPERMINT


    מנטה היא תרופה פופולרית למחלת תנועה.אתה יכול לתת לילדך סוכריות מנטה, או שאתה יכול להכין תה באמצעות עלי מנטה.למנטה יש השפעה מרגיעה שיכולה לעזור להפחית את תסמיני מחלת התנועה.

    לימון

    לימון הוא תרופה פופולרית נוספת לחולי תנועה.אתה יכול לתת לילדך סוכריות לימון או לימונדה כדי לעזור להפחית את הסימפטומים.ריח הלימון יכול גם לעזור להפחית בחילות והקאות.

    בזיליקום

    בזיל הוא עשב ששימש כתרופה לחולי תנועה במשך מאות שנים.אתה יכול לתת לילדך סוכריות בזיליקום או להכין תה בעזרת עלי בזיליקום.לבזיל השפעה מרגיעה שיכולה לעזור להפחית את תסמיני מחלת התנועה.

    חומץ תפוחים

    חומץ תפוחים הוא תרופה פופולרית למחלת תנועה.אתה יכול לתת לילדך כפית חומץ תפוחים מעורבב בכוס מים.האופי החומצי של החומץ יכול לעזור להפחית את תסמיני מחלת התנועה.

    שאלות נפוצות

    ש: מה התרופה הטובה ביותר לחולי תנועה?

    א: התרופה הטובה ביותר לחולי תנועה תהיה תלויה באדם.יש אנשים שמגלים שג’ינג’ר, רצועות יד של אקופרסורה, מנטה, לימון, בזיליקום או חומץ סיידר תפוחים יכולים לעזור להפחית את הסימפטומים.עדיף להתנסות בתרופות שונות כדי לגלות מה הכי מתאים לך.

    לסיכום, מחלת תנועה יכולה להיות חוויה מפחידה, במיוחד לילדים.למרבה המזל, ישנם מגוון של תרופות שיכולות לעזור, כולל ג’ינג’ר, רצועות יד אקופרסורה, מנטה, לימון, בזיליקום וחומץ תפוחים.בנוסף, התרופות של סבתא ותיקה שימשו במשך דורות כדי לסייע בהפחתת תסמיני מחלת התנועה.אמנם זה עשוי לקחת ניסוי וטעייה כלשהו כדי למצוא את התרופה הטובה ביותר עבור כל פרט, אך תרופות אלה יכולות לעזור להפוך את החוויה לניהול יותר.

    למידע נוסף על מחלת תנועה תוכלו לבקר ב wikipedia.org .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן