דף הבית » תרופות סבתא » טיפול בסחרחורת – 21 תרופות סבתות מוסמכות וטבעיות

טיפול בסחרחורת – 21 תרופות סבתות מוסמכות וטבעיות

סחרחורת היא מצב רפואי שכיח שיכול להיגרם על ידי מספר בעיות בריאות שונות.זה יכול להיות סימפטום של בעיות אוזניים פנימיות, לחץ דם גבוה או אפילו תופעת לוואי של תרופות מסוימות.למרבה המזל, ישנם מספר סעדים העומדים לרשותם במאבק בתסמיני הסחרחורת.במאמר זה נדון ב 21 תרופות סבתות מוסמכות וטבעיות לסחרחורת שניתן להשתמש בהן כדי להקל על המצב.

1.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא תרופה ביתית נפוצה לטיפול בסחרחורת.ניתן לצרוך אותו בצורה של תה, כמוסות או אפילו שורש ג’ינג’ר גולמי.מחקרים הראו כי ג’ינג’ר עשוי להפחית את תחושת הסחרחורת ולעזור להפחית בחילות והקאות הקשורות למצב.

2.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים משמש זה מכבר כתרופה לסחרחורת.נחשב לשפר את זרימת הדם, מה שיכול לעזור להפחית את תסמיני הסחרחורת.ניתן לצרוך אותו במגוון דרכים, כולל שתייתו מדוללת במים או לקחת אותו בצורה קפסולה.

3.Acupressure

אקופרסורה היא תרגול סיני עתיק הכרוך בהפעלת לחץ על נקודות מסוימות על הגוף.מחקרים מצאו כי אקופרסורה עשויה לעזור להפחית את תחושת הסחרחורת.ניתן להשתמש בו בשילוב עם טיפולים אחרים או כתרופה עצמאית.

4.שמן לבנדר

שמן לבנדר משמש במשך מאות שנים כתרופה לסחרחורת.נחשב לסייע בהפחתת תחושת הסחרחורת וגם להפחתת לחץ וחרדה הקשורים למצב.ניתן להשתמש בשמן לבנדר במגוון דרכים, כמו שאיפתו או יישוםו באופן אקטואלי על העור.

5.מנטה

מנטה משמשת זה מכבר כתרופה לסחרחורת.נחשב לסייע בהפחתת תחושת הסחרחורת וגם לסייע בהפחתת בחילות הקשורות למצב.ניתן לצרוך מנטה בצורת תה, כמוסות או אפילו עלי מנטה גולמיים.

טיפ מועיל:

בעת שימוש באחד מהתרופות הללו לצורך סחרחורת, הקפד להתייעץ עם הרופא שלך לפני שאתה לוקח תרופות כלשהן או עוסק בטיפולים כלשהם.זה יעזור להבטיח שאתה נוקט בצעדים המתאימים כדי להקל על תסמיני הסחרחורת שלך.

טיפול בסחרחורת עם תרופות מוסמכות

כשמדובר בטיפול בסחרחורת, ישנם מגוון של תרופות מוסמכות שיכולות לעזור.חלק מהתרופות הללו נקבעות על ידי רופאים ומגובים על ידי מחקרים ומחקרים קליניים.תרופות אלה יכולות לעזור להפחית את תסמיני הסחרחורת ולספק הקלה לאלה הסובלים מכך.

תרופות מרשם

תרופות מרשם נקבעות לרוב על ידי רופאים לטיפול בסחרחורת.תרופות אלה יכולות לעזור להפחית את תסמיני הסחרחורת, כמו סחרחורת, בחילה וכאבי ראש.תרופות נפוצות המשמשות לטיפול בסחרחורת כוללות אנטיכולינרגייה, אנטי-היסטמינים ותרופות נגד חרדה.ניתן להשתמש בתרופות אחרות כמו חוסמי בטא וחוסמי תעלות סידן גם לטיפול בתסמיני הסחרחורת.

שינויים תזונתיים

ביצוע שינויים תזונתיים יכול גם לעזור להפחית את תסמיני הסחרחורת.אכילת תזונה דלה בסוכר ומלח, ועשירה בסיבים תזונתיים, יכולה לעזור להפחית את הסחרחורת.הימנעות מקפאין ואלכוהול יכולה גם לעזור להפחית את תסמיני הסחרחורת.אכילת ארוחות קטנות יותר לאורך היום יכולה לעזור להפחית את הסימפטומים, כמו גם שתיית הרבה מים כדי להישאר לחות.

טיפול בסחרחורת עם תרופות טבעיות

בנוסף לתרופות מוסמכות, ישנם גם מגוון של תרופות טבעיות שניתן להשתמש בהן לטיפול בסחרחורת.תרופות אלה מומלצות לרוב על ידי סבתות ומשמשות במשך מאות שנים לטיפול בסחרחורת.להלן כמה מהתרופות הטבעיות הפופולריות ביותר לטיפול בסחרחורת.

ג’ינג’ר

זנגביל משמש לרוב לטיפול בסחרחורת, מכיוון שהוא יכול לעזור להפחית בחילות והקאות.ניתן לצרוך אותו בתה, כמוסות או אפילו בצורתו הגולמית.ג’ינג’ר יכול להיות גםנוסף לארוחות או לחטיפים כדי לעזור להפחית את תסמיני הסחרחורת.

לימון בלאם

לימון בלאם הוא תרופה טבעית נוספת שניתן להשתמש בה לטיפול בסחרחורת.יש לו השפעות מרגיעות ויכולות לעזור להפחית חרדה ולחץ, שיכולים לעזור להפחית את תסמיני הסחרחורת.ניתן לצרוך את Balm לימון בתה או בצורתו הגולמית.

Lemongrass

Lemongrass הוא תרופה טבעית נוספת לסחרחורת.זה יכול לעזור להפחית בחילות והקאות, ויכול גם לעזור להפחית חרדה ולחץ.ניתן לצרוך לימון בתה או בצורתו הגולמית.

PEPPERMINT

מנטה היא תרופה טבעית נוספת לסחרחורת.זה יכול לעזור להפחית בחילות והקאות, ויכול גם לעזור להפחית חרדה ולחץ.ניתן לצרוך מנטה בתה או בצורתו הגולמית.

קמומיל

קמומיל הוא תרופה טבעית נוספת לסחרחורת.זה יכול לעזור להפחית בחילות והקאות, ויכול גם לעזור להפחית חרדה ולחץ.ניתן לצרוך את קמומיל בתה או בצורתו הגולמית.

לבנדר

לבנדר הוא תרופה טבעית נוספת לסחרחורת.זה יכול לעזור להפחית בחילות והקאות, ויכול גם לעזור להפחית חרדה ולחץ.ניתן לצרוך לבנדר בתה או בצורתו הגולמית.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית נוספת לסחרחורת.זה יכול לעזור להפחית בחילות והקאות, ויכול גם לעזור להפחית חרדה ולחץ.ניתן לצרוך חומץ תפוחים בתה או בצורתו הגולמית.

ולריאן

ולריאן הוא תרופה טבעית נוספת לסחרחורת.זה יכול לעזור להפחית בחילות והקאות, ויכול גם לעזור להפחית חרדה ולחץ.ניתן לצרוך ולריאן בתה או בצורתו הגולמית.

סיכום

סחרחורת יכולה להיות מצב מתיש, אך ישנם מגוון של תרופות מוסמכות וטבעיות שיכולות לעזור להפחית את תסמיני הסחרחורת.ניתן להשתמש בתרופות מוסמכות כמו תרופות מרשם ושינויים תזונתיים יכולים לעזור להפחית את הסימפטומים, ואילו תרופות טבעיות כמו ג’ינג’ר, Balm Lemon, Lemongrass, Peppermint, Chamomile, Lavender, Apple Cider, ו- Valerian ניתן להשתמש בטיפול בסחרחורת.p>

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן