דף הבית » תרופות סבתא » מידע מפורום – 10 תרופות של סבתא איכותית ופופולרית לסחרחורת
deddda dedaddaddd  daadaddaddaa dadc daddaad dddbddaaddaa dda

מידע מפורום – 10 תרופות של סבתא איכותית ופופולרית לסחרחורת

סחרחורת היא סימפטום שכיח הפוגע באנשים בכל הגילאים ויכול להיות די לא נוח ולא נעים.למרבה המזל, ישנם מגוון של תרופות שהועברו מסבתות שיכולות לעזור להפחית את תסמיני הסחרחורת.במאמר זה נדון בעשרה מהתרופות הפופולריות והיעילות ביותר לסחרחורת.

תה צמחי מרפא

תה צמחים יכול להיות דרך נהדרת להפחית את הסחרחורת.ידוע כי עשבי תיבול מסוימים, כמו ג’ינג’ר, מנטה וקמומיל, הם בעלי תכונות מרגיעות שיכולות לעזור להפחית את תסמיני הסחרחורת.בנוסף, תה צמחים יכול לעזור להגביר את הערנות ולהפחית את הלחץ.להכנת תה צמחים, פשוט הוסף כפית של עשב שבחרת לכוס מים חמים.אפשר לתה להתלול מספר דקות לפני השתייה.

שמנים אתרים

שמנים אתריים הם דרך נהדרת להפחית את הסחרחורת.שמנים אתרים מסוימים, כמו לבנדר, מנטה ואקליפטוס, יכולים לעזור להפחית לחץ וחרדה, שיכולים לעזור להפחית את תסמיני הסחרחורת.כדי להשתמש בשמנים אתרים לסחרחורת, פשוט הוסף כמה טיפות של השמן שבחרת למפזר או לקערה של מים חמים מהבילים.אתה יכול גם להוסיף כמה טיפות לדחיסה חמה ולהניח אותו על המצח למשך מספר דקות.

טיפ:

חשוב לוודא שאתה משתמש בשמנים אתרים באיכות גבוהה המיועדים במיוחד לארומתרפיה.שמנים אתרים זולים עשויים להכיל זיהומים וכימיקלים שיכולים להזיק.

אקופרסורה

אקופרסורה היא טכניקת ריפוי סינית מסורתית שיכולה לעזור להפחית תסמיני סחרחורת.נקודות הלחץ המשמשות באקופרסורה יכולות לעזור בשיפור זרימת הדם ולהפחתת לחץ וחרדה, שתיהן יכולות לעזור להפחית את תסמיני הסחרחורת.כדי להשתמש באקופרסורה לסחרחורת, פשוט הפעל לחץ על הנקודה שבין הגבות שלך, נקודת אמצע המצח, והנקודה בבסיס הגולגולת שלך.החזק את הלחץ למשך מספר שניות ואז שחרר.

קומפרסים קרים

קומפרסים קרים הם תרופה יעילה נוספת לסחרחורת.הטמפרטורה הקרה יכולה לסייע בהפחתת הדלקת ושיפור זרימת הדם, שתיהן יכולות לעזור להפחית את תסמיני הסחרחורת.להכנת דחיסה קרה, פשוט מלאו קערה במים קרים והטילו מטלית או מגבת במים.מכה את עודפי המים ואז החל את הדחיסה על מצחך.השאירו את הדחיסה לכמה דקות וחזרו לפי הצורך.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה פופולרית שיכולה לעזור להפחית תסמיני סחרחורת.החומצה האצטית בחומץ סיידר תפוחים יכולה לעזור בשיפור העיכול ולהפחית דלקת, שתיהן יכולות לעזור להפחית את תסמיני הסחרחורת.כדי להשתמש בחומץ תפוחים לסחרחורת, פשוט מערבבים 1 כף של חומץ תפוחים בכוס מים חמים.שתו את התערובת הזו פעם ביום.

ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא תרופה פופולרית שיכולה לעזור להפחית את תסמיני הסחרחורת.התרכובות הפעילות בג’ינג’ר יכולות לעזור בשיפור זרימת הדם ולהפחתת הדלקת, שתיהן יכולות לעזור להפחית את תסמיני הסחרחורת.כדי להשתמש בג’ינג’ר לסחרחורת, פשוט הוסיפו כמה פרוסות ג’ינג’ר טרי לכוס מים חמים ותנו להם לתלול למשך מספר דקות.שתו את התה פעם ביום.

מי לימון

מי לימון הם עוד תרופה פופולרית לסחרחורת.הוויטמין C בלימון יכול לסייע בהפחתת הדלקת ולשפר את זרימת הדם, שניהם יכולים לעזור להפחית את תסמיני הסחרחורת.להכנת מי לימון, פשוט סחטו את המיץ של לימון אחד לכוס מים חמים.שתו את התערובת הזו פעם ביום.

יוגה

יוגה היא דרך נהדרת להפחית את תסמיני הסחרחורת.תרגילי הנשימה והמתח העמוקים יכולים לעזור להפחית את הלחץ ולשפר את זרימת הדם, שניהם יכולים לעזור להפחית את תסמיני הסחרחורת.כדי להשתמש ביוגה לסחרחורת, פשוט מצא שיעור יוגה בקרבתך או רכוש DVD של יוגה.

זרעי שומר

זרעי שומר הם תרופה פופולרית לסחרחורת.התרכובות הפעילות בזרעי שומר יכולים לעזור בשיפור זרימת הדם ולהפחתת הדלקת, ששניהם יכולים לעזור להפחית את Symptoms של סחרחורת.כדי להשתמש בזרעי שומר לסחרחורת, פשוט לרסק 1 כפית זרעי שומר והוסיפו אותם לכוס מים חמים.אפשר לתה להתלול מספר דקות לפני השתייה.

Ginkgo Biloba

Ginkgo Biloba הוא עשב פופולרי שיכול לעזור להפחית את תסמיני הסחרחורת.התרכובות הפעילות בגינקגו בילובה יכולות לעזור בשיפור זרימת הדם ואת התרופות של סבתות לסחרחורת

סחרחורת היא סימפטום שכיח ויכול להיגרם על ידי מגוון מצבים רפואיים.לסבתות היו לעתים קרובות תרופות משלהן כדי להקל על תסמיני הסחרחורת.להלן 10 תרופות פופולריות ואיכותיות של סבתות לסחרחורת.

1.מלח ומים

סבתות היו מציעות לעתים קרובות לשתות כוס מים מלח כדי לעזור להפחית את הסחרחורת.ההערכה היא כי המלח יכול לעזור באיזון אלקטרוליטים, להחזיר את לחץ הדם ולהפחית את הסחרחורת.כדי ליצור את התרופה, הוסף כפית מלח אחת לכוס מים חמים ומערבבים עד שהמלח מומס לחלוטין.

2.מיץ לימון

מיץ לימון הוא תרופה נוספת שסבתות היו מציעות לעתים קרובות לסחרחורת.ההערכה היא כי שתיית מיץ לימון טרי או אפילו מרחרחת אותו יכולה לעזור להפחית את הסחרחורת בגלל אופיו החומצי.הוסף כפית מיץ לימון לכוס מים חמים ושותים אותו לתוצאות הטובות ביותר.

3.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא תרופה פופולרית לסחרחורת ששימשה במשך מאות שנים.ההערכה היא כי החומרים הפעילים בג’ינג’ר יכולים לעזור להפחית את הסחרחורת על ידי שיפור זרימת הדם והפחתת הדלקת.אתה יכול לשתות תה ג’ינג’ר או ללעוס על חתיכות ג’ינג’ר כדי לעזור להפחית את הסחרחורת.

4.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה ביתית פופולרית לסחרחורת.סבתות היו מציעות לעתים קרובות לשתות כוס מים עם כף חומץ תפוחים לתוצאות הטובות ביותר.ההערכה היא כי החומציות בחומץ יכולה לעזור להפחית את הסחרחורת ולשפר את הבריאות הכללית.

5.עלי בזיליקום

על פי ההערכה, עלי בזיליקום מסייעים בהפחתת סחרחורת בגלל התכונות האנטי דלקתיות שלהם.סבתות היו מציעות לעתים קרובות להוסיף כמה עלי בזיליקום למים רותחים ולשתות את התערובת כדי להפחית את הסחרחורת.אתה יכול גם ללעוס את העלים לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

6.מנטה

מנטה היא תרופה פופולרית נוספת לסחרחורת.סבתות היו מציעות לעתים קרובות לשתות תה מנטה או לרחרח שמן מנטה כדי להפחית את הסחרחורת.ההערכה היא כי המנטול במנטה יכול לעזור להפחית את הדלקת ולשפר את זרימת הדם.

7.דבש

דבש הוא תרופה פופולרית לסחרחורת ששימשה במשך מאות שנים.ההערכה היא כי נוגדי החמצון בדבש יכולים לעזור להפחית את הדלקת ולשפר את זרימת הדם, מה שיכול לעזור להפחית את הסחרחורת.סבתות היו מציעות לעתים קרובות להוסיף כפית דבש לכוס מים חמים ולשתות אותם לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

8.שום

שום הוא תרופה פופולרית לסחרחורת ששימשה במשך מאות שנים.סבתות היו מציעות לעתים קרובות להוסיף כמה שיני שום למים רותחים ולשתות את התערובת כדי להפחית את הסחרחורת.ההערכה היא כי נוגדי החמצון בשום יכולים לעזור להפחית את הדלקת ולשפר את זרימת הדם.

9.זרעי שומר

זרעי שומר הם עוד תרופה פופולרית לסחרחורת.סבתות היו מציעות לעתים קרובות ללעוס כמה זרעי שומר כדי להפחית את הסחרחורת.ההערכה היא כי החומרים הפעילים בזרעי שומר יכולים לעזור להפחית את הדלקת ולשפר את זרימת הדם.

10.שורש ליקוריץ

שורש ליקוריץ הוא תרופה פופולרית לסחרחורת ששימשה במשך מאות שנים.סבתות היו מציעות לעתים קרובות להוסיף כמה חתיכות שורש ליקוריץ למים רותחים ולשתות את התערובת כדי להפחית את הסחרחורת.ההערכה היא כי נוגדי החמצון בשורש ליקריץ יכולים לעזור להפחית את הדלקת ולשפר את זרימת הדם.

סיכום

סחרחורת היא סימפטום שכיח ויכול להיגרם על ידי מגוון מצבים רפואיים.לסבתות היו לעתים קרובות תרופות משלהן כדי להקל על הסימפטומים שלסְחַרחוֹרֶת.ממלח ומים לשורש ליקריץ, 10 תרופות פופולריות ואיכותיות אלה מסבתות לסחרחורת יכולות לעזור להפחית את הסחרחורת ולשפר את הבריאות הכללית.

שאלות נפוצות

האם אוכל לשתות מי מלח לסחרחורת?

כן, שתיית כוס מים מלח יכולה לעזור להפחית את הסחרחורת.מוסיפים כפית מלח אחת לכוס מים חמים ומערבבים עד שהמלח מומס לחלוטין.

האם אוכל לרחרח מיץ לימון לסחרחורת?

כן, מרחרח מיץ לימון יכול לעזור להפחית את הסחרחורת בגלל אופיו החומצי.מוסיפים כפית מיץ לימון לכוס מים חמים ושותים אותו למיטב

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן