דף הבית » תרופות סבתא » ורטיגו – 20 תרופות של סבתא הפופולריות בין כל הגילאים ומנהלים במשפחה
ddadddd  daadaddaddaa dadc daddaad ddaddaddcdadddaa dddf

ורטיגו – 20 תרופות של סבתא הפופולריות בין כל הגילאים ומנהלים במשפחה

ורטיגו: סיבות ותסמינים

ורטיגו הוא סוג של סחרחורת הגורמת לתחושת תנועה כאשר אף אחד מהם אינו קיים.זה יכול להיות מצב מתיש, מה שמוביל לבחילות, הקאות וקושי בהליכה.ורטיגו נגרם על ידי מגוון מצבים, כולל הפרעות באוזניים פנימיות, פגיעות ראש, מיגרנות ותרופות מסוימות.זה קשור גם להזדקנות והוא שכיח יותר בקרב מבוגרים מבוגרים.

הסימפטום השכיח ביותר של סחרחורת הוא תחושה מסתובבת ותחושת חוסר איזון.תסמינים אחרים עשויים לכלול בחילה, חוסר תיאום, קושי בהליכה, צלצול באוזניים ובעיות בראייה.ורטיגו יכול גם לגרום לסחרחורת, להזיע ולקושי להתרכז.

20 הסעדים של סבתא עבור ורטיגו

סבתא תמיד יודעת הכי טוב כשמדובר בסעדים עבור ורטיגו.להלן 20 מההמלצות המובילות שלה כדי לעזור להקל על תסמיני הסחרחורת:

1.קבל המון מנוחה

קבלת מנוחה רבה היא אחת הדרכים הטובות ביותר להפחתת תסמיני הסחרחורת.נסה להשיג לפחות 8 שעות שינה בכל לילה ולקחת תנומות במהלך היום אם אתה זקוק לו.

2.קיצצו באלכוהול וקפאין

אלכוהול וקפאין יכולים גם לעורר תסמיני סחרחורת, ולכן עדיף להימנע מהם.נסה להחליף אותם בתה צמחים או במשקאות לא אלכוהוליים במקום.

3.נסה פעילות גופנית עדינה

תרגילים עדינים כמו הליכה, שחייה או יוגה יכולים לעזור להפחית את תסמיני הסחרחורת.התחל לאט ולא מגזים בזה.

4.אכלו תזונה בריאה

אכילת תזונה בריאה יכולה לעזור להפחית תסמיני סחרחורת.כלול המון פירות וירקות טריים, דגנים מלאים וחלבונים רזים.

5.הפחתת לחץ

מתח יכול להיות טריגר עבור ורטיגו, ולכן חשוב למצוא דרכים להפחית אותו.נסה פעילויות כמו יוגה, מדיטציה או יומן.

6.הימנע מאלרגנים

יש אנשים שרגישים לאלרגנים כמו אבק, קשקשים לחיות מחמד ואבקה.אם אתה חושב שזה יכול להיות נושא עבורך, נסה להפחית את החשיפה שלך לאלרגנים אלה.

7.הימנע מריחות חזקים

ריחות חזקים כמו בשמים ומוצרי ניקוי יכולים לעורר סחרחורת, ולכן עדיף להימנע מהם.

8.הישאר לחות

להישאר לחות יכול לעזור להפחית את תסמיני הסחרחורת.הקפידו לשתות הרבה מים לאורך היום.

9.קח תוספים

תוספי מזון מסוימים כמו ג’ינג’ר, ויטמין B וגינקו בילובה יכולים לעזור להפחית את תסמיני הסחרחורת.שוחח עם הרופא שלך לפני שאתה לוקח תוספי מזון.

10.קבל עיסוי

קבלת עיסוי יכולה לעזור להפחית את תסמיני הסחרחורת.זה יכול גם לעזור להפחית את הלחץ ולהרגיע את הגוף.

11.דיקור סיני

דיקור סיני הוא טכניקת רפואה סינית מסורתית שיכולה לעזור להפחית תסמיני סחרחורת.

12.ארומתרפיה

ארומתרפיה יכולה לסייע בהפחתת תסמיני סחרחורת על ידי שימוש בשמנים אתרים כדי להרפות את הגוף.

13.תרופות צמחיות

תרופות צמחיות כמו ג’ינסנג, מנטה וקמומיל יכולות לעזור להפחית את תסמיני הסחרחורת.

14.הימנע מתאורה חזקה

תאורה חזקה יכולה לעורר תסמיני סחרחורת, ולכן עדיף להימנע מכך.נסה לשמור על חדרים מוארים במעומעים וללבוש משקפי שמש כשהם בחוץ.

15.ללבוש עקבים נמוכים

לבישת עקבים נמוכים יכולה לעזור להפחית את תסמיני הסחרחורת.הימנע מללבוש עקבים גבוהים או נעליים אחרות לא נוחות.

16.הימנע מרעשים חזקים

רעשים חזקים יכולים לעורר תסמיני סחרחורת, ולכן עדיף להימנע מהם.

17.הימנע מגירוי יתר

גירוי יתר יכול לעורר תסמיני סחרחורת, ולכן עדיף להימנע מכך.נסה להגביל את החשיפה שלך לאורות בהירים, רעשים חזקים וריחות חזקים.

18.קח אמבטיה חמה

נקיטת אמבטיה חמה יכולה לעזור להפחית את תסמיני הסחרחורת.הקפידו לשמור על המים בטמפרטורה נוחה.

19.תרגול טכניקות הרפיה

טכניקות הרפיה כמו נשימה עמוקה והרפיה של שרירים מתקדמת יכולות לעזור להפחית את תסמיני הסחרחורת.

<H

חלק 2: הסעדים של סבתא עבור ורטיגו

ורטיגו יכול להיות מצב קשה ומתיש לחיות איתו.למרבה המזל, ישנם מגוון של תרופותהועברו לדורות שהם לא רק יעילים אלא גם זולים.במאמר זה נחקור 20 תרופות פופולריות של סבתא עבור ורטיגו הפופולריות בין כל הגילאים ונרוץ במשפחה.

1.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר שימש כתרופה טבעית עבור ורטיגו במשך מאות שנים.ההערכה היא כי היא מפחיתה דלקת, בחילה וסחרחורת הקשורה לסחרחורת.מחקרים הראו שג’ינג’ר יכול להיות יעיל בהפחתת תסמיני הסחרחורת.כדי להכין תרופת ג’ינג’ר, גרד ג’ינג’ר טרי ותלום אותו במים חמים למשך 10 דקות.שתו את התה עד שלוש פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

2.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה פופולרית עבור מחלות רבות, כולל סחרחורת.הוא מכיל אנזימים וחומצות טבעיות שיכולות לעזור להפחית דלקת ובחילה.כדי להכין תרופה של חומץ תפוחים, ערבבו כפית אחת של חומץ תפוחים עם כוס מים אחת ושתו אותו שלוש פעמים ביום.

3.פעילות גופנית

פעילות גופנית יכולה להועיל לסחרחורת, מכיוון שהיא מסייעת בשיפור זרימת הדם ויכולה להפחית את תסמיני הסחרחורת.עדיף להתחיל עם תרגילי קל כמו הליכה או שחייה, ולהגדיל בהדרגה את העוצמה ככל שהורטיגו שלך משתפר.

4.דיאטה

התזונה שלך יכולה גם למלא תפקיד חשוב בניהול סחרחורת.הימנעות ממזון ממותק ומעובד, כמו גם מזונות עשירים בנתרן, יכולה לעזור להפחית את תסמיני הסחרחורת.אכילת מזונות עשירים בתזונה כמו פירות, ירקות ודגנים מלאים יכולה גם לעזור.

5.Acupressure

אקופרסורה היא סוג עתיק של ריפוי הכרוך בשימוש בנקודות לחץ בגוף כדי להקל על הכאב ולשפר את הבריאות הכללית.הפעלת לחץ על נקודות מסוימות על הראש, הצוואר והכתפיים יכולה לעזור להפחית את תסמיני הסחרחורת.

6.תרופות הומיאופתיות

תרופות הומיאופתיות הן סוג של רפואה טבעית שניתן להשתמש בה לטיפול במגוון מצבים, כולל סחרחורת.ניתן ליטול תרופות הומיאופתיות דרך הפה או ליישם באופן אקטואלי.תרופות הומיאופתיות נפוצות עבור ורטיגו כוללות גינקו בילובה, בלדונה ושורש ורטיגו.

7.שמנים אתרים

ניתן להשתמש בשמנים אתרים להפחתת תסמיני סחרחורת.שמנים אתרים פופולריים עבור ורטיגו כוללים לבנדר, מנטה וג’ינג’ר.אתה יכול למרוח כמה טיפות של השמן על המקדשים שלך או לשאוף את הארומה לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

8.עיסוי

העיסוי יכול להועיל לוורטיגו מכיוון שהוא מסייע בהפחתת המתח ולשפר את זרימת הדם.עיסוי הצוואר, הראש והכתפיים יכול לעזור להרפות את הגוף ולהפחית את תסמיני הסחרחורת.

9.מדיטציה

מדיטציה יכולה להועיל לסחרחורת מכיוון שהיא מסייעת בהפחתת לחץ וחרדה.לקיחת כמה דקות בכל יום כדי לתרגל תרגילי נשימה מרגיעים או מדיטציה של מיינדפולנס יכולה לעזור להפחית את תסמיני הסחרחורת.

10.תרופות צמחיות

תרופות צמחיות שימשו במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות, כולל סחרחורת.תרופות צמחי מרפא פופולריות עבור ורטיגו כוללות ג’ינג’ר, גינקו בילובה, קמומיל ושורש ולריאן.

מסקנה

ורטיגו יכול להיות מצב קשה ומתיש לחיות איתו.למרבה המזל, ישנם מגוון של תרופות שהועברו לאורך דורות שאינם רק יעילים אלא גם זולים.במאמר זה חקרנו 20 תרופות פופולריות של סבתא עבור ורטיגו הפופולריות בין כל הגילאים ומנהלים במשפחה.החל מג’ינג’ר וחומץ תפוחים ועד אקופרסורה ועיסוי, תרופות אלה יכולות לעזור להפחית את תסמיני הסחרחורת ולשפר את הבריאות הכללית.

שאלות נפוצות

מהן כמה תרופות טבעיות עבור ורטיגו?

כמה תרופות טבעיות עבור ורטיגו כוללות ג’ינג’ר, חומץ תפוחים, פעילות גופנית, תזונה, אקופרסורה, תרופות הומיאופתיות, שמנים אתרים, עיסוי, מדיטציה ותרופות צמחיות.

האם ניתן לרפא את סחרחורת?

לא ניתן לרפא סחרחורת, אך ניתן לנהל אותו עם שינויים באורח החיים ותרופות טבעיות.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן