דף הבית » תרופות סבתא » סחרחורת – 8 תרופות פופולריות של סבתא המבוססות על מרכיבים טבעיים
daddadddadaa  daadaddaddaa daddaddcdadddaa dadc daddaad dded

סחרחורת – 8 תרופות פופולריות של סבתא המבוססות על מרכיבים טבעיים

סחרחורת – 8 תרופות של סבתא פופולרית על בסיס מרכיבים טבעיים

סחרחורת יכולה להוות סימפטום של בעיות בריאות רבות, אך לרוב מטופלים בתרופות.עם זאת, אנשים רבים מעדיפים להשתמש בתרופות טבעיות כדי לטפל בסחרחורת, מכיוון שהם יכולים להיות נוחים יותר ויש להם פחות תופעות לוואי.במאמר זה נחקור 8 תרופות פופולריות של סבתא על בסיס מרכיבים טבעיים שעשויים לעזור להקל על סחרחורת.

כשמדובר בטיפול בסחרחורת, מניעה היא המפתח.הקפידו להשיג הרבה מנוחה, לשתות הרבה נוזלים ולאכול תזונה מאוזנת.כמו כן, נסו להפחית את הלחץ ולהימנע מפעילויות העלולות לגרום לסחרחורת.

תרופות צמחיות לסחרחורת

תרופות צמחיות הן אפשרות פופולרית לטיפול בסחרחורת, מכיוון שניתן להשתמש בהן בקלות ולעתים קרובות יש מעט תופעות לוואי.

ג’ינג’ר
ג’ינג’ר הוא עשב חזק ששימש זה מכבר לטיפול בבחילות וסחרחורת.זה נחשב לעבוד על ידי חסימת שחרורו של היסטמין, תרכובת שיכולה לגרום לבחילה וסחרחורת.כדי להשתמש בג’ינג’ר לטיפול בסחרחורת, פשוט הכינו כוס תה ג’ינג’ר או ללעוס על חתיכת שורש ג’ינג’ר טרי.

לימון בלאם
Lemon Balm הוא עשב ששימש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מצבים, כולל סחרחורת.זה נחשב לעבוד על ידי הרגעת מערכת העצבים והפחתת חרדה, שיכולה לעזור להפחית את הסחרחורת.כדי להשתמש בזרם לימון לטיפול בסחרחורת, תלול כמה כפיות מזור לימון מיובש במים חמים ושותה אותם באופן קבוע.

מִנתָה
מנטה היא עשב פופולרי נוסף המשמש לטיפול בסחרחורת.זה נחשב לעבוד על ידי הרגעת השרירים בגוף, שיכול לעזור להפחית את הסחרחורת.כדי להשתמש במנטה לטיפול בסחרחורת, פשוט שתו כוס תה מנטה או ללעוס על כמה עלי מנטה טריים.

תרופות הומיאופתיות לסחרחורת

תרופות הומיאופתיות הן אלטרנטיבה פופולרית לתרופות קונבנציונאליות, מכיוון שלעתים קרובות הן עדינות ויש להן מעט תופעות לוואי.

ארניקה
ארניקה היא תרופה הומיאופתית ששימשה זה מכבר לטיפול בסחרחורת.זה נחשב לעבוד על ידי הגדלת זרימת הדם, שיכולה לעזור להפחית את הסחרחורת.כדי להשתמש בארניקה לטיפול בסחרחורת, ממיסים כמה כדוריות ארניקה בכוס מים ושותים אותם מדי יום.

Nux Vomica
Nux Vomica הוא תרופה הומיאופתית ששימשה באופן מסורתי לטיפול בסחרחורת.זה נחשב לעבוד על ידי הרגעת מערכת העצבים, שיכולה לעזור להפחית את הסחרחורת.כדי להשתמש ב- Nux Vomica לטיפול בסחרחורת, להמיס כמה כדוריות של Nux Vomica בכוס מים ושותים אותם באופן קבוע.

תרופות ארומתרפיות לסחרחורת

ארומתרפיה היא אלטרנטיבה פופולרית לתרופות קונבנציונאליות, שכן ניתן להשתמש בה בקלות ולעתים קרובות יש מעט תופעות לוואי.

אֲזוֹבִיוֹן
לבנדר הוא שמן אתרי רב עוצמה ששימש זה מכבר לטיפול בסחרחורת.זה נחשב לעבוד על ידי הרגעת מערכת העצבים והפחתת חרדה, שיכולה לעזור להפחית את הסחרחורת.כדי להשתמש בבנדר לטיפול בסחרחורת, פשוט הוסף כמה טיפות של שמן אתרי לבנדר למפזר ולשאוף את האדים באופן קבוע.

מִנתָה
מנטה הוא עוד שמן אתרי חזק ששימש באופן מסורתי לטיפול בסחרחורת.זה נחשב לעבוד על ידי הרגעת השרירים בגוף, שיכול לעזור להפחית את הסחרחורת.כדי להשתמש במנטה לטיפול בסחרחורת, פשוט הוסף כמה טיפות של שמן אתרי מנטה למפזר ולשאוף את האדים באופן קבוע.

טיפ מועיל

כשמשתמשים בתרופות טבעיות לטיפול בסחרחורת, חשוב לזכור שהם עשויים שלא לעבוד עבור כולם.הקפד לדבר עם הרופא שלך לפני שתתחיל טיפולים חדשים לסחרחורת, ולעולם אל תשתמש יותר מהכמות המומלצת של כל תרופה.

חלק 2: תרופות טבעיות לסחרחורת

סחרחורת היא סימפטום שכיח הפוגע באנשים רבים, אך לעיתים קרובות הוא מתעלם ממנו.אנשים רבים פונים לתרופות ללא מרשם כדי להקל על הסימפטומים שלהם, אך תרופות טבעיות יכולות להיות יעילות באותה מידה.סבתות משתמשות בתרופות טבעיות לטיפול בסחרחורת במשך דורות.להלן 8 תרופות פופולריות של סבתא המבוססות על מרכיבים טבעיים:

1.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא מרכיב פופולרי בסעדים טבעיים רבים לסחרחורת.ידוע שהוא מפחית את הבחילה, אחד התסמינים השכיחים ביותר של סחרחורת.ניתן לקחת ג’ינג’ר בצורה של תה, כמוסות או אפילו פרוסות גולמיות.עם זאת, יש לקחת זאת במתינות, מכיוון שצריכה מוגזמת עלולה לגרום לטייבה.

2.מנטה

מנטה היא תרופה יעילה נוספת לסחרחורת.ניתן להשתמש בו בצורה של תה, כמוסות או שמן אתרי.ידוע כי מנטה מפחית את הבחילה ומרגיע את הגוף, מה שיכול לעזור להפחית את תסמיני הסחרחורת.עם זאת, יש להשתמש בו במתינות, מכיוון שהוא עלול לגרום לגידול בקיבה אם נלקח במינונים גדולים.

3.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים יש יתרונות בריאותיים רבים והוא ידוע כיעיל בטיפול בסחרחורת.ניתן לקחת אותו בצורה של טוניק או משמש כתרופה לחולי תנועה.חומץ תפוחים יכול לעזור לאזן את רמות החומציות של הגוף, מה שיכול להפחית את תסמיני הסחרחורת.

4.קמומיל

קמומיל הוא מרכיב פופולרי בתרופות צמחי מרפא רבות.ידוע שהוא מפחית לחץ וחרדה, שיכולים לעזור להפחית את תסמיני הסחרחורת.ניתן לקחת קמומיל בצורה של תה, כמוסות או שמן אתרי.עם זאת, יש לקחת זאת במתינות, מכיוון שצריכה מוגזמת עלולה לגרום לטייבה.

5.לימון

לימון הוא מרכיב פופולרי בתרופות טבעיות רבות לסחרחורת.ידוע שהוא מפחית את הבחילה, אחד התסמינים השכיחים ביותר של סחרחורת.ניתן לקחת לימון בצורה של מיץ, כמוסות או אפילו פרוסות גולמיות.עם זאת, יש לקחת זאת במתינות, מכיוון שצריכה מוגזמת עלולה לגרום לטייבה.

6.בזיל

בזיליקום הוא תרופה יעילה נוספת לסחרחורת.ניתן להשתמש בו בצורה של תה, כמוסות או שמן אתרי.ידוע כי בזיל מפחית בחילות ומרגיע את הגוף, מה שיכול לעזור להפחית את תסמיני הסחרחורת.עם זאת, יש להשתמש בו במתינות, מכיוון שהוא עלול לגרום לגידול בקיבה אם נלקח במינונים גדולים.

7.קינמון

קינמון הוא מרכיב פופולרי בתרופות טבעיות רבות לסחרחורת.ידוע שהוא מפחית את הבחילה, אחד התסמינים השכיחים ביותר של סחרחורת.ניתן לקחת קינמון בצורה של תה, כמוסות או אפילו פרוסות גולמיות.עם זאת, יש לקחת זאת במתינות, מכיוון שצריכה מוגזמת עלולה לגרום לטייבה.

8.דבש

דבש הוא מרכיב פופולרי נוסף בתרופות טבעיות רבות לסחרחורת.ידוע שהוא מפחית את הבחילה, אחד התסמינים השכיחים ביותר של סחרחורת.ניתן לקחת דבש בצורה של תה, כמוסות, או אפילו כממתיק.עם זאת, יש לקחת זאת במתינות, מכיוון שצריכה מוגזמת עלולה לגרום לטייבה.

8 תרופות טבעיות אלה פופולריות בקרב סבתות ומשמשות במשך דורות לטיפול בסחרחורת.אמנם סעדים אלה עשויים להיות יעילים, אך חשוב לדבר עם רופא לפני השימוש באף אחד מהם, מכיוון שהם עלולים לתקשר עם תרופות אחרות או שיש להם תופעות לוואי.חשוב גם להשתמש בתרופות אלה במתינות, מכיוון שצריכה מוגזמת עלולה לגרום לקיבה.

שאלות נפוצות

מה התרופה הטובה ביותר לסחרחורת?

התרופה הטובה ביותר לסחרחורת תהיה תלויה באדם.עם זאת, ישנם כמה תרופות טבעיות הפופולריות בקרב סבתות, כמו ג’ינג’ר, מנטה, חומץ תפוחים, קמומיל, לימון, בזיליקום, קינמון ודבש.חשוב לדבר עם רופא לפני שתשתמש באחד מהתרופות הללו, מכיוון שהם עשויים לתקשר עם תרופות אחרות או שיש לו תופעות לוואי.

מסקנה

סחרחורת היא סימפטום שכיח הפוגע באנשים רבים, אך לעיתים קרובות ניתן להתעלם ממנו.ואילו תרופות ללא מרשם יכולות

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן