דף הבית » תרופות סבתא » עבודה מדומה – 19 תרופות של סבתא עם תוצאות מוכחות ומצוינות
dadddd deddded  daadaddaddaa dadc daddaad dadd daaddadddaa de

עבודה מדומה – 19 תרופות של סבתא עם תוצאות מוכחות ומצוינות

היתרונות של עבודה מדומה

הנוהג של עבודה מדומה, או לפני העבודה, קיים כבר שנים רבות.זוהי דרך טבעית, חסכונית ובטוחה להתכונן לעבודה ומסירה.עבודה מדומה היא סוג של עבודה שנעשתה בנוחות הבית של עצמו, והיא מבוססת על החוכמה המסורתית של סבתות וסעדיהן.מאמר זה ידון ביתרונות של עבודה מדומה, כמו גם יספק כמה מהסעדים הטובים ביותר של הסבתא שהוכיחו תוצאות מצוינות בשימוש נכון.

היתרונות של עבודה מדומה

עבודה מדומה היא דרך טבעית ובטוחה להתכונן לעבודה וללידה.זוהי סוג של עבודה שנעשתה בנוחות הבית של עצמו וכרוכה במגוון פעילויות, כמו עיסוי, תרגילי נשימה והדמיה.היתרונות של עבודה מדומה כוללים:

• חיזוק שרירי רצפת האגן התומכים בתינוק במהלך הלידה והלידה
• מסייע בהפחתת כאב ואי נוחות במהלך הלידה והלידה
• זה עוזר להירגע ולהכין את הגוף לקפדנות הגופניות של העבודה והלידה
• מסייע בהפחתת חרדה ולחץ הקשורים לעבודה ולידה
• מקדם קשר בין האם לתינוק

הסעדים של סבתא לעבודה מדומה

במשך מאות שנים סבתות משתמשות בתרופות טבעיות כדי להתכונן לעבודה ולידה.להלן כמה מהתרופות הטובות ביותר של הסבתא שהוכיחו כיעילות מאוד ומועילות לעבודה מדומה:

• עיסוי: עיסוי הגב התחתון, הבטן והרגליים יכול לעזור לחזק את שרירי רצפת האגן ולהקל על המתח בגוף.
• פעילות גופנית: פעילות גופנית קבועה יכולה לעזור בחיזוק שרירי רצפת האגן ולהפחתת הלחץ.
• עשבי תיבול: עשבי תיבול כמו עלה פטל וקמומיל יכולים לעזור להרפות את הגוף ולהפחית את אי הנוחות.
• ויזואליזציה: הדמיה של העבודה והלידה יכולה לעזור להפחית את החרדה ולהכין את הגוף והנפש ללידה וללידה.

טיפ ייחודי ומועיל

כאשר מתרגלים עבודה מדומה, חשוב לזכור את הגוף.תרגול טכניקות הרפיה, כמו תרגילי נשימה והדמיה, יכול לעזור בהכנת הגוף והנפש לעבודה ולידה.גם לקיחת הפסקות לנוח ולהירגע חשובים, מכיוון שזה יעזור להפחית את הלחץ והמתח.

תרופות עבודה מדומות עבור אמהות מצפות

אמהות מצפות יכולות להשתמש במגוון תרופות עבודה מדומות כדי לעזור לעבודת פתיחה.אמנם עבודה בפועל היא תהליך טבעי, אך לפעמים זה יכול לקחת זמן רב מהצפוי.למרבה המזל, ישנם 19 תרופות של סבתא עם תוצאות מוכחות ומצוינות שיכולות לעזור.

1.הליכה

התרופה העתיקה ביותר להשראת עבודה היא הליכה.הליכה עוזרת להזיז את התינוק במורד תעלת הלידה בכוח המשיכה, מה שיכול לעזור להכות עבודה.זה גם עוזר להגביר את התכווצויות הרחם ויכול לעזור להפחית את הלחץ.

2.Acupressure

אקופרסורה היא סוג של עיסוי שמעורר נקודות לחץ מסוימות על הגוף.כמה נקודות לחץ שנאמינו לסייע בהעלאת הלידה כוללות את הרצועה בין האגודל לאצבע, הקרסול הפנימי והבוהן הגדולה.

3.גירוי פטמה

גירוי הפטמה עוזר לשחרר אוקסיטוצין, הורמון המסייע לעורר התכווצויות.ההערכה היא כי גירוי הפטמה מסייע לגרום ללידה על ידי חיקוי התהליך הטבעי של הנקה.

4.סקס

קיום יחסי מין הוא עוד תרופה מיושנת להשראת עבודה.סקס עוזר לשחרר אוקסיטוצין כמו גם פרוסטגלנדינים, הורמונים המסייעים לרכך את צוואר הרחם ולהקל על התינוק לעבור.

5.תרופות צמחיות

תרופות צמחיות הן אפשרות עבודה פופולרית נוספת מדומה.כמה עשבי תיבול שלפי ההערכה עוזרים לגרום ללידה כוללים עלה פטל אדום, קוהוש שחור וכחול קוהוש.חשוב לציין שחלק מהעשבי התיבול הללו יכולים גם להיות לא בטוחים, ולכן מומלץ להתייעץ עם ספק שירותי בריאות לפני השימוש בהם.

6.שינויים תזונתיים

שינויים תזונתיים מסוימים יכולים גם לעזור לעורר עבודה.אוכליםעל פי ההערכה, G Ficy Foods מסייע להתכווצויות קפיצות, כמו גם אכילת אננס או שתיית שמן קיק.

7.שמן קיק

שמן קיק הוא משלשן טבעי שלפי ההערכה הוא עוזר לעורר עבודה.ההערכה היא שהשמן עוזר לעורר התכווצויות על ידי גירוי המעיים.עם זאת, זה יכול גם לגרום לבחילות ולבעיות אחרות במערכת העיכול, ולכן חשוב להתייעץ עם ספק שירותי בריאות לפני השימוש בו.

מסקנה

עבודה מדומה יכולה להיות דרך נהדרת לסייע בעבודת הפתיחה.ישנם 19 תרופות של סבתא עם תוצאות מוכחות ומצוינות שיכולות לעזור לעורר התכווצויות ולגרום לעבודה.חלק מהתרופות הללו כוללות הליכה, אקופרסורה, גירוי פטמה, סקס, תרופות צמחיות, שינויים תזונתיים ושמן קיק.עם זאת, חשוב לדבר עם ספק שירותי בריאות לפני שניסו אף אחד מהתרופות הללו, מכיוון שחלקם יכולים להיות לא בטוחים.

שאלות נפוצות

ש: האם יש סיכונים הקשורים לתרופות עבודה מדומות?

א: כן, כמה תרופות עבודה מדומות יכולות להיות לא בטוחות.חשוב לדבר עם ספק שירותי בריאות לפני שתנסו אף אחד מהתרופות הללו.

ש: מהי תרופת העבודה המדומה הטובה ביותר?

A: תרופת העבודה המדומה הטובה ביותר תהיה תלויה באדם.עדיף לדבר עם ספק שירותי בריאות לקבלת עצות לגבי איזה תרופה תהיה הטובה ביותר עבורך. עבודה מדומה תרופות עשויות לכלול הליכה, אקדח, גירוי ניפל, סקס, תרופות צמחים, שינויים תזונתיים וכיווןשמן קיקיון.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן