דף הבית » תרופות סבתא » נגיף הקאות – 21 תרופות ביתיות אורגניות וזמינות

נגיף הקאות – 21 תרופות ביתיות אורגניות וזמינות

נגיף הקאות: 21 תרופות ביתיות אורגניות וזמינות
נגיף הקאות הוא מחלה שכיחה הפוגעת גם במבוגרים וגם לילדים.לעתים קרובות זה מלווה בתסמינים אחרים, כמו בחילה, שלשול, כאבי בטן וחום.למרות שהנגיף בדרך כלל פותר את עצמו תוך מספר ימים, אי הנוחות שהוא גורם יכולה להיות מטרידה.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות ביתיות שיכולות לעזור להקל על הסימפטומים ולהפחית את משך הנגיף.

הסעדים הבאים הם אורגניים וזמינים באופן נרחב.

H2 – הידרציה
אחד התרופות החשובות ביותר לנגיף הקאות הוא הידרציה.שתיית שפע של נוזלים, כמו מים, מים המנופלים על ידי אלקטרוליטים, תה צמחים ומרקמים ברורים, יכולים לעזור לחדש נוזלים ואלקטרוליטים שאבדו.

חשוב גם להימנע מקפאין ואלכוהול, מכיוון שאלו יכולים להתייבש עוד יותר את הגוף.שתיית כמויות קטנות של נוזלים לאורך היום היא הדרך הטובה ביותר להישאר לחות.

H2 – דיאטה
אכילת דיאטה העשירה בפירות וירקות יכולה לעזור להפחית את הסימפטומים של נגיף הקאות.אכילת מזונות קלים ובקלות בעיכול, כמו טוסט, קרקרים ובננות, יכולה לעזור להפחית בחילה.פירות עם תכולת מים גבוהה, כמו אבטיח, קנטלופ ותפוזים, יכולים גם לספק הידרציה.

H3 – טיפ ייחודי ומועיל
זה יכול להיות מועיל לאכול ארוחות קטנות יותר בתדירות גבוהה יותר לאורך היום כדי לעזור להפחית את סיכויי הקאות.חשוב גם להימנע ממזונות שמנוניים, מטוגנים וחריפים, מכיוון שאלו יכולים להחמיר בחילות.

בנוסף, חלק מהמומחים מציעים שג’ינג’ר יכול לעזור להפחית את תסמיני הקאות.הוספת ג’ינג’ר מגורר טרי לתה או אוכל, או לגימת תה ג’ינג’ר או תה ג’ינג’ר יכולה לעזור להפחית בחילה.

H2 – מנוחה
קבלת מנוחה רבה והימנעות מפעילויות מאומצות יכולה לעזור להפחית את משך נגיף הקאות.לקחת הפסקה מהעבודה או מבית הספר ושכיבה בחדר שקט, חשוך ומגניב יכול לעזור להפחית את הסימפטומים.

H2 – שמנים אתרים
שמנים אתרים, כמו מנטה, חנית חנית וג’ינג’ר, יכולים לעזור להפחית את הסימפטומים של נגיף הקאות.הוספת כמה טיפות של שמן אתרי לאמבטיה חמה או מפזר יכולה לעזור להפחית בחילות ותסמינים אחרים.

חשוב לציין כי אין לבטל שמנים אתרים, מכיוון שזה יכול להיות מסוכן.אם משתמשים בשמנים אתרים על העור, חשוב להשתמש בשמן נשא, כמו קוקוס או שמן שקדים, כדי לדלל את השמן האתרי.

H2 – דיקור סיני
דיקור סיני הוא נוהג סיני עתיק הכרוך בהכנסת מחטים קטנות לנקודות ספציפיות בגוף.ההערכה היא כי תרגול זה יכול לעזור להפחית את הסימפטומים של נגיף הקאות, כולל בחילות והקאות.

H2 – תרופות צמחי מרפא
ישנם כמה עשבי תיבול ותה צמחי מרפא שיכולים לעזור להפחית את הסימפטומים של נגיף הקאות.מאמינים כי קמומיל, מנטה וג’ינג’ר מאמינים כי הם מסייעים בהפחתת בחילות.

H2 – חום
החלת דחיסה חמה או כרית חימום על הבטן יכולה לעזור להפחית בחילה.ניתן לעשות זאת מספר פעמים במהלך היום כדי לעזור להפחית את הסימפטומים.

H2 – חומץ תפוחים
חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית שלפי ההערכה היא מסייעת בהפחתת הסימפטומים של נגיף הקאות.שתיית כמות קטנה של חומץ תפוחים המדולל במים יכולה לעזור להפחית את הבחילה.

H2 – סודה לשתייה
סודה לשתייה היא תרופה טבעית שיכולה לעזור להפחית את הסימפטומים של נגיף הקאות.ערבוב כפית סודה לשתייה במים ושתייה זה יכול לעזור להפחית בחילה.

H2 – פרוביוטיקה
פרוביוטיקה יכולה לעזור להפחית את הסימפטומים של נגיף הקאות.אכילת מזונות עשירים בפרוביוטיקה, כמו יוגורט וקפיר, או נטילת תוסף פרוביוטיקה יכולה לעזור להפחית בחילה.

H2 – לימון
לימון הוא תרופה טבעית שלפי ההערכה מסייעת בהפחתת הסימפטומים של נגיף הקאות.שתיית מיץ לימון מדולל במים יכולה לעזור להפחית בחילה.

H2 – מותק
דבש הוא תרופה טבעית שלפי ההערכה מסייעת בהפחתת הסימפטומים של נגיף הקאות.אכילת כפית דבש או שתיית דבש מדוללת במים יכולה לעזור להפחית בחילה.

H2 – גinnamon
קינמון הוא תרופה טבעית שלפי ההערכה שמסייעת להפחית את הסימפטומים של נגיף הקאות.שתיית תה קינמון או הוספת קינמון לאוכל יכולה לעזור להפחית בחילה.

H2 – ציפורן
ציפורן הן תרופה טבעית שלפי ההערכה שמסייעת להפחית את הסימפטומים של נגיף הקאות.שתיית כוס תה המיוצרת עם ציפורן יכולה לעזור להפחית את הבחילה.

H2 – שומר
שומר הוא תרופה טבעית שלפי ההערכה מסייעת בהפחתת הסימפטומים של נגיף הקאות.שתיית כוס תה המיוצרת עם שומר יכולה לעזור להפחית את הבחילה

חלק 2: תרופות ביתיות לנגיף הקאות

נגיפי הקאות, או דלקת גסטרואנטריטיס נגיפית, מדבקים מאוד.בעוד שרוב המקרים הם קלים, הם יכולים לגרום להתייבשות קשה ובמקרים מסוימים דורשים טיפול רפואי.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות ביתיות טבעיות שניתן להשתמש בהן לטיפול בתסמינים של נגיף זה ולעזור להאיץ את ההחלמה.

1.מנוחה

קבלת מנוחה רבה היא חלק חשוב בטיפול בנגיף הקאות.מנוחה מעניקה לגופך את הזמן שהוא צריך להתאושש ולהילחם בנגיף.אם אתה מסוגל, נסה להשיג לפחות 8 שעות שינה ללילה ולקחת תנומות לאורך היום.הימנע מפעילות גופנית מאומצת ותן לגופך את הזמן שהוא צריך לרפא.

2.נוזלים

להישאר לחות הוא חיוני בעת התמודדות עם נגיף הקאות.שתו שפע של נוזלים, כמו מים, משקאות ספורט עשירים באלקטרוליטים ומרקמים ברורים.הימנע מקפאין ואלכוהול, מכיוון שאלו יכולים להתייבש עוד יותר.אם אינך מצליח לשמור על נוזלים, שקול לשתות לגימות קטנות של מים או למצוץ צ’יפס קרח.

3.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא תרופה טבעית לבחילה והקאות.ניתן לצרוך אותו בצורה של תה, כמוסות או כשורש טרי.חלק מהמחקרים מראים כי נטילת ג’ינג’ר יכולה להפחית בחילה, הקאות ותסמינים אחרים במערכת העיכול.אם אתה בהריון, הקפד להתייעץ עם הרופא שלך לפני שאתה לוקח ג’ינג’ר.

4.Acupressure

אקופרסורה היא סוג של עיסוי הכרוך בהפעלת לחץ על נקודות ספציפיות בגוף.עיסוי מסוג זה יכול לעזור להפחית בחילות והקאות הנגרמות על ידי נגיף.כדי לבצע אקופרסורה, הפעל לחץ עדין על מפרקי כף היד הפנימית ועל האינטרנט בין האגודל לאצבע המורה.

5.מנטה

מנטה היא תרופה טבעית לבחילה והקאות.ניתן לצרוך אותו כתה, תמיסת שמן או שמן אתרי.מחקרים הראו ששמן מנטה יכול להפחית את תסמיני הבחילה כאשר הם נשאפים.אתה יכול גם להוסיף כמה טיפות שמן מנטה לאמבטיה חמה כדי להקל על בחילה.

6.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית פופולרית לבחילה והקאות.הוא מכיל חומצה אצטית, שיכולה לעזור להפחית את תסמיני הבחילה.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים 2 כפיות של חומץ תפוחים עם כוס מים ושותים אותו לאט.עשה זאת מספר פעמים ביום כדי לעזור להפחית בחילה.

7.קמומיל

קמומיל הוא תרופה טבעית נוספת לבחילה והקאות.ניתן לצרוך אותו כתה או תמיסתו.מחקרים הראו כי קמומיל יכול להפחית את הסימפטומים של בחילה והקאות.אתה יכול גם להוסיף כמה טיפות של שמן אתרי קמומיל לאמבטיה חמה כדי להקל על בחילה.

8.פרוביוטיקה

פרוביוטיקה הם חיידקים מועילים שיכולים לעזור לתמוך במערכת העיכול.מחקרים הראו כי פרוביוטיקה יכולה לעזור להפחית את הסימפטומים של בחילות והקאות.אתה יכול לקחת פרוביוטיקה בצורה של תוספי מזון או מזונות כמו יוגורט, קפיר וכבוש.

9.כורכום

כורכום הוא תבלין ששימש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מצבים בריאותיים.הוא מכיל כורכומין, שהוא אנטי דלקתי חזק ונוגד חמצון.מחקרים הראו כי נטילת כורכום יכולה לעזור להפחית את הסימפטומים של בחילות והקאות.

10.לימון

לימון הוא תרופה טבעית נוספת לבחילה והקאות.ניתן לצרוך אותו כתה או מיץ.האופי החומצי של הלימון יכול לעזור להפחית את תסמיני הבחילה.אתה יכול גםהוסף כמה טיפות של שמן אתרי לימון לאמבטיה חמה כדי לעזור להקל על בחילות.

שאלות נפוצות

ש: מהו נגיף הקאות?

A: נגיף הקאה הוא סוג של גסטרואנטריטיס נגיפית, המהווה זיהום מדבק ביותר בדרכי העיכול.התסמינים כוללים בחילות, הקאות, התכווצויות בטן ושלשול.מרבית המקרים של דלקת גסטרואנטריטיס נגיפית הם קלים וניתן לטפל בהם בבית עם מנוחה, נוזלים ותרופות ביתיות טבעיות.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן