דף הבית » תרופות סבתא » דלקת בפרק כף היד – 9 הסעדים של סבתא המועברים במשפחה ואמינים
ddcdadaa ddadada dbda ddd  ddadadddd dadc daddaad ddeddadda

דלקת בפרק כף היד – 9 הסעדים של סבתא המועברים במשפחה ואמינים

הסעדים של סבתא שלי לדלקת בפרק כף היד

כאדם פעיל, אני לא זר לדלקת בפרק כף היד.זו הסיבה שאני כל כך אסירת תודה על הסעדים הנוחים של סבתי שהיא עברה במשפחה.באמצעות חוכמתה הצלחתי להפחית את הכאב, הנפיחות והדלקת הנגרמת בגלל הנושא הזה.במאמר זה אני הולך לחלוק איתך תשעה מהתרופות של סבתי.

קרח את זה

אחד הסעדים האהובים על סבתא שלי לדלקת בפרק כף היד הוא ליישם קרח.קרח עוזר להפחתת דלקת, כאב ונפיחות.זה גם עוזר להפחית דלקת ולקדם ריפוי.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט לעטוף כמה קוביות קרח במגבת והחל אותה על פרק כף היד שלך במשך כרבע שעה.עשה זאת כמה פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

מחממים אותו

סעד יעיל נוסף שסבתא שהציעה הייתה להחיל חום על האזור.החום עוזר להפחתת הנוקשות והכאב.כדי להשתמש בתרופה זו, מרחו כרית חום או בד חם על פרק כף היד למשך כרבע שעה.עשה זאת כמה פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

הרם את זה

סבתא שלי גם הציעה להעלות את פרק כף היד הפגוע כדי לעזור להפחית דלקת ונפיחות.לשם כך, פשוט הצע את זה על כרית כשאתה שוכב או מתיישב.זה יעזור להפחית את הלחץ על פרק כף היד שלך ולהפחית את הנפיחות.

לעסות את זה

עיסוי הוא גם דרך נהדרת להקל על דלקת בפרק כף היד.העיסוי מסייע בהפחתת המתח באזור ולהגביר את זרימת הדם, מה שיכול לעזור להפחית דלקת וכאב.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט לעסות את האזור למשך 5-10 דקות ביום.

שמנים אתרים H2

שמנים אתריים הם תרופה נהדרת נוספת לדלקת בפרק כף היד.שמנים אתרים יכולים לעזור להפחית כאב, מתח ודלקת.חלק מהשמנים האתריים הטובים ביותר למטרה זו כוללים אקליפטוס, לבנדר ופפרמינט.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט הוסף כמה טיפות שמן אתרי לשמן נשא כמו חוחובה או שמן קוקוס ועסה אותו לפרק כף היד שלך.

תרופות צמחי מרפא H2

סבתא שלי גם הציעה להשתמש בתרופות צמחיות כדי לעזור להפחית את דלקת מפרק כף היד.כמה מעשבי התיבול הטובים ביותר למטרה זו כוללים כורכום, ג’ינג’ר ושורש ליקוריץ.עשבי תיבול אלה יכולים לעזור להפחית דלקת וכאב.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט הכינו תה עם עשבי התיבול הללו או קחו אותם בצורה כמוסה.

תרגיל H2

פעילות גופנית היא תרופה נהדרת נוספת לדלקת בפרק כף היד.פעילות גופנית מסייעת להפחתת המתח באזור ולהגביר את זרימת הדם.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט בצע מתיחות שורש כף היד ותרגילי חיזוק.

דיאטת H2

תרופה נוספת שסבתא שהציעה הייתה לבצע שינויים בתזונה שלך.אכילת תזונה אנטי דלקתית יכולה לעזור להפחית את הדלקת באזור.כדי להשתמש בתרופה זו, התמקדו באכילת מזונות העשירים בנוגדי חמצון כמו פירות יער, ירקות עליים ואגוזים.

מנוחה H2

לבסוף, סבתא שלי הציעה כי מנוחה היא התרופה הטובה ביותר לדלקת בפרק כף היד.המנוחה עוזרת להפחתת דלקת ולקדם ריפוי.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט קחו הפסקה מפעילויות הגורמות לכאב ונותנים לזמן כף היד שלכם לרפא.

טיפ ייחודי H3

טיפ ייחודי שסבתא נתנה לי היה לשפשף קצת שמן קיק לפרק כף היד שלך.שמן קיק יכול לעזור להפחית את הדלקת ולקדם ריפוי.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט שפשפו כמות קטנה של שמן קיק לפרק כף היד בכל יום.

אלה רק חלק מהתרופות שהסבתא שלי נתנה לי לדלקת בפרק כף היד.בשימוש נכון, תרופות אלה יכולות לעזור להפחית את הכאב, הנפיחות והדלקת ולקדם ריפוי.אז בפעם הבאה שתחוו דלקת בפרק כף היד, נסו את הסעדים הללו.

לסבתא תמיד הייתה תרופה כמעט לכל נושא, והדלקת בפרק כף היד אינה שונה.כאן נסתכל על תשעת הסעדים הפופולריים ביותר שהועברו דרך הדורות עם כמה טייקיינים מרכזיים שיש לקחת בחשבון.

1.מנוחה וקרח

אחד הסעדים הנפוצים והפשוטים ביותר לדלקת בפרק כף היד הוא לנוח ולהחיל קרח על האזור המושפע.זה יעזור להפחית את התחת הנפיחות והכאבהתרחש עם הדלקת.יש ליישם קרח לא יותר מ 20 דקות בכל פעם, וחשוב לעטוף אותו במגבת או בד כדי להגן על העור.

2.דחיסה

דחיסת פרק כף היד עם תחבושת אלסטית או עטיפה יכולה לעזור להפחית את הנפיחות ולספק תמיכה למפרק.יש לעשות זאת בזהירות מכיוון שיותר מדי לחץ עלול לגרום לדלקת נוספת.עדיף להשתמש בעטיפת דחיסת קל ולהסיר אותו אם האזור הופך לא נוח מדי.

3.גובה

הרמת פרק כף היד מעל הלב יכולה לעזור להפחית את הנפיחות והדלקת.ניתן לעשות זאת על ידי שכיבה והעלאת הזרוע על כרית או על ידי הנחתו במתלה.

4.תרופות ללא מרשם

תרופות ללא מרשם כמו איבופרופן ונפרוקסן יכולות לעזור להפחית את הנפיחות והכאב הקשור לדלקת בפרק כף היד.חשוב לעקוב אחר ההוראות על האריזה ולדבר עם רופא לפני נטילת תרופה כלשהי.

5.לעסות את פרק כף היד

עיסוי פרק כף היד יכול לעזור להפחית את הדלקת ולשפר את טווח התנועה.לעסות בעדינות את האזור בתנועה סיבובית למשך מספר דקות בכל פעם.

6.טיפול בחום

טיפול בחום יכול לעזור להפחית את הכאב הקשור לדלקת בפרק כף היד.ניתן לעשות זאת על ידי מריחת בקבוק מים חמים או כרית חימום על האזור למשך 15-20 דקות בכל פעם.

7.חיזוק תרגילי

תרגילי חיזוק יכולים לעזור להפחית את הדלקת ולשפר את טווח התנועה.אלה יכולים לכלול תרגילים כמו תלתלי שורש כף היד, הרחבות שורש כף היד וסיבובי שורש כף היד.

8.תרגילי מתיחה

תרגילי מתיחה יכולים לעזור להפחית את הדלקת ולשפר את טווח התנועה.אלה יכולים לכלול תרגילים כמו מתיחות שורש כף היד, מתיחות אצבעות ומתיחות זרוע.

9.דיקור סיני

דיקור סיני יכול לעזור להפחית את הדלקת והכאב הקשור למצב.זה אמור להיעשות רק על ידי דיקור רישיון ויש לשלב אותו עם טיפולים אחרים לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

מפתחות טאקאות

תשעת הסעדים של סבתא אלה יכולים לעזור להפחית את הדלקת והכאב הקשורים לדלקת בפרק כף היד.חשוב לדבר עם רופא לפני שתנסה אף אחד מהתרופות הללו ולשלב אותם עם טיפולים אחרים לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

שאלות נפוצות

האם אוכל לעשות את הסעדים האלה לבד?

כן, אתה יכול לעשות את רוב הסעדים האלה בעצמך בבית.עם זאת, חשוב לדבר עם רופא לפני שתנסה אף אחד מהתרופות הללו ולשלב אותם עם טיפולים אחרים לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

האם תרופות אלה בטוחות?

כן, הסעדים הללו בדרך כלל בטוחים.עם זאת, חשוב לדבר עם רופא לפני שתנסה את כל הסעדים הללו ולעקוב אחר ההוראות בזהירות.

דלקת בפרק כף היד יכולה להיות מצב כואב ומתיש.בעוד שהמצב דורש טיפול רפואי מקצועי, תשעת הסעדים של סבתא אלה יכולים לעזור להפחית את הדלקת והכאב הקשורים למצב כאשר משתמשים בהם בטיפולים אחרים.חשוב לדבר עם רופא לפני שתנסה אף אחד מהתרופות הללו ולעקוב אחר ההוראות בזהירות.

למידע נוסף על דלקת בפרק כף היד, wikipedia.org מספק תיאור מעמיק של המצבו

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן