דף הבית » תרופות סבתא » דלקת בפרק כף היד – 3 תרופות של סבתא טבעית הקיימת בבית
ddcdadaa ddadada dbda ddd  daadaddaddaa dadc daddaad dddaddaa d

דלקת בפרק כף היד – 3 תרופות של סבתא טבעית הקיימת בבית

דלקת מפרקים שגרונית ודלקת בפרק כף היד
דלקת מפרקים שגרונית היא הפרעה אוטואימונית הגורמת לדלקת במפרקים, כולל פרק כף היד.זהו מצב כרוני שיכול לגרום לכאב, נפיחות ונוקשות המפרקים, מה שמקשה על משימות יומיומיות.אמנם אין תרופה לדלקת מפרקים שגרונית, אך ישנם כמה תרופות של סבתא טבעית בה תוכלו להשתמש בבית כדי לעזור להפחית את הכאב והדלקת הקשורים למצב זה.

תה צמחים

תה צמחים הוא תרופה טבעית מצוינת לטיפול בדלקת בפרק כף היד.על ידי שתיית תה צמחים, אתה יכול לעזור להפחית את הכאב והנפיחות הקשורים לדלקת מפרקים שגרונית.קיימים סוגים רבים של תה צמחים, כולל תה ג’ינג’ר, תה קמומיל ותה כורכום.כל אחד מהתה הללו יכול לעזור להפחית את הדלקת ולשפר את בריאות המפרקים.בנוסף, תה צמחי מרפא יכולים לעזור להפחית את הלחץ ולשפר את השינה, מה שיכול גם לעזור להפחית את הדלקת.

טיפולים אקטואליים

בנוסף לשתיית תה צמחים, ישנם מספר טיפולים אקטואליים בהם תוכלו להשתמש בבית כדי לעזור להפחית את הדלקת בפרק כף היד.אחד הטיפולים היעילים ביותר הוא שילוב של כורכום ופלפל שחור.לשילוב זה תכונות אנטי דלקתיות חזקות ויכול לעזור להפחית את כאבי המפרקים והקשיחות.אתה יכול להכין משחה עם המרכיבים האלה או פשוט לערבב כפית כורכום וקמצוץ פלפל שחור בכוס מים חמים ולשתות אותו.

טיפ מועיל:

אם אתה משתמש בטיפול מקומי, חשוב ליישם אותו ישירות על האזור המושפע.זה יעזור להבטיח כי החומרים הפעילים יוכלו לחדור לעור ולהגיע לדלקת הבסיסית.

שמנים אתרים

שמנים אתריים הם תרופה טבעית נוספת שיכולה לעזור להפחית את הדלקת בפרק כף היד.שמנים אתרים רבים, כמו לבנדר, רוזמרין ואקליפטוס, הם בעלי תכונות אנטי דלקתיות.אתה יכול למרוח כמה טיפות שמן אתרים ישירות על האזור הפגוע או להוסיף כמה טיפות לאמבטיה חמה ולהשרות בתוכו.

מסקנה

דלקת בפרק כף היד יכולה להיות מצב מתיש, אך ישנם כמה תרופות של סבתא טבעית בהן תוכלו להשתמש בבית כדי לעזור להפחית את הכאב והנפיחות הקשורים לדלקת מפרקים שגרונית.תה צמחי מרפא, טיפולים אקטואליים ושמנים אתרים הם כל תרופות יעילות שיכולות לעזור להפחית דלקת ולשפר את בריאות המפרקים.

הסעדים של סבתא לדלקת בפרק כף היד

דלקת בפרק כף היד היא מצב שכיח העלול לגרום לכאב, נוקשות ונפיחות.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות טבעיות שניתן להשתמש בהן כדי לסייע בהקלת התסמינים הקשורים למצב זה.סעדים אלה הועברו דרך דורות של סבתות והם בטוחים, יעילים ונגישים בקלות בבית.

1.חבילות קרח

התרופה הפשוטה והנגישה ביותר לדלקת בפרק כף היד היא להשתמש בחבילות קרח או בקומפרסים קרים.החלת קור על האזור יכולה לעזור להפחית נפיחות ולהקל על הכאב.מומלץ להשתמש בחבילת הקרח למשך 20 דקות בכל פעם, עד שלוש פעמים ביום.דאג לעטוף את אריזת הקרח בבד דק או במגבת כדי למנוע גירוי בעור.

2.קומפרס חום

תרופה ביתית נוספת לדלקת בפרק כף היד היא להשתמש בקומפרס חום או בבקבוקי מים חמים.החלת חום על האזור יכולה לעזור להרפות את השרירים ולהקל על הכאב.הקפידו להשתמש במגבת או בד כדי להגן על העור מפני שריפה.מומלץ להשתמש בדחיסת החום למשך 15 דקות בכל פעם, עד שלוש פעמים ביום.

3.אמבטיות מלח אפסום

לבסוף, תרופה שלישית לדלקת בפרק כף היד היא לקחת אמבטיה מלח אפסום.מלח אפסום הוא תרכובת מינרלית העשויה מגנזיום וסולפט, וידוע שיש לו תכונות אנטי דלקתיות.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט הוסף שתי כוסות מלח אפסום לאמבטיה חמה וספוג את האזור המושפע למשך 15 דקות.אל תעלה על יותר משלוש אמבטיות בשבוע.

סיכום

דלקת בפרק כף היד עלולה לגרום לכאב, נוקשות ונפיחות.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות ביתיות טבעיות בהן ניתן להשתמש כדי להפחית את הסימפטומים של מצב זה.תרופות אלה כוללות שימוש בחבילות קרח, קומפרס חום ומרחצאות מלח אפסום.יש להשתמש בכל תרופה בזהירות כדי למנוע כל גירוי או שריפה בעור, ולעולם אין להשתמש בו יותר משלוש פעמים ביום.

שאלות נפוצות

באיזו תדירות עלי להשתמש בסעדים?

מומלץ להשתמש בכל תרופה שלא יותר משלוש פעמים ביום.עבור חבילות קרח, השתמש במשך 20 דקות בכל פעם.עבור קומפרס חום, השתמש במשך 15 דקות בכל פעם.עבור אמבטיות מלח אפסום, השתמש במשך 15 דקות בכל פעם ולא יותר משלוש אמבטיות בשבוע.

האם אוכל להשתמש בכל התרופות בו זמנית?

לא, לא מומלץ להשתמש בכל הסעדים בו זמנית.לעבור בין התרופות לאורך היום אך הקפד לא לעלות על יותר משלושה שימושים בכל תרופה ביום.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן