דף הבית » תרופות סבתא » דלקת מפרקים שגרונית – 13 ללא מרשם ותרופות סבתות אמינות
ddcdadaa dedadadaddd daddaddaddaa  dcdcd dedadadd ddaadaddaddaa

דלקת מפרקים שגרונית – 13 ללא מרשם ותרופות סבתות אמינות

מהי דלקת מפרקים שגרונית?

דלקת מפרקים שגרונית (RA) היא הפרעה אוטואימונית המאופיינת בכאבי מפרקים, נפיחות ונוקשות.זה משפיע על יותר מ -1.5 מיליון אמריקאים והוא אחת הצורות הנפוצות ביותר של דלקת פרקים.RA הוא מצב כרוני שבדרך כלל מחמיר עם הזמן, וזה יכול להוביל לנכות אם לא מנוהל כראוי.

RA נגרמת על ידי מערכת החיסון של הגוף שתוקפת רקמות משלה, מה שמוביל לדלקת במפרקים.דלקת זו עלולה לגרום לכאבי מפרקים, נפיחות ונוקשות, כמו גם עייפות וחום.טיפול בדרך כלל כרוך בשילוב של תרופות, שינויי אורח חיים ופיזיותרפיה.

13 התרופות של סבתא ללא מרשם לדלקת מפרקים שגרונית

למרות שתרופות הן הדרך היעילה ביותר לניהול RA, ישנם מספר תרופות של סבתא ללא מרשם שיכולות לעזור להקל על תסמיני המצב.להלן 13 מהסעדים האמינים והעוזרים ביותר:

1.טיפול בחום וקור

שימוש בחום וקור הוא אחת הדרכים הפשוטות והיעילות ביותר לניהול RA.החלת חום על האזור הפגוע במשך 15 עד 20 דקות בכל פעם יכולה לעזור להפחית את הכאב והנוקשות.טיפול קר יכול להועיל גם להפחתת דלקת וכאב.חבילות קרח או קומפרסים קרים הם הדרך היעילה ביותר לעשות זאת.

2.פעילות גופנית

פעילות גופנית חשובה לניהול תסמיני RA.פעילות גופנית קבועה יכולה לעזור להפחית את הכאב והנוקשות, תוך חיזוק השרירים התומכים במפרקים.פעילויות בעלות השפעה נמוכה כמו שחייה, הליכה ויוגה מועילות במיוחד לאנשים עם RA.

3.עיסוי

טיפול בעיסוי יכול להועיל מאוד לאנשים עם RA.עיסוי יכול לעזור להפחית כאב, נוקשות ודלקת, תוך קידום הרפיה.

4.דיקור סיני

דיקור סיני הוא סוג עתיק של רפואה סינית הכרוכה בהכנסת מחטים דקים לנקודות ספציפיות בגוף.ההערכה היא כי היא מסייעת להקל על הכאב ולהפחתת דלקת.

5.תוספי צמחים

תוספי צמחים יכולים להועיל לניהול תסמיני RA.כורכום, ג’ינג’ר ובוסווליה הם חלק מהתוספים הפופולריים ביותר המשמשים ל- RA.

6.שינויים תזונתיים

ביצוע שינויים תזונתיים יכול לסייע בהפחתת הדלקת ולשפר את הבריאות הכללית.מומלץ לאכול תזונה אנטי דלקתית העשירה בפירות, ירקות, דגנים מלאים ושומנים בריאים לבעלי RA.

7.שמן דגים

שמן דגים עשירים בחומצות שומן אומגה 3, שידוע כי מפחיתות דלקת.נטילת תוספי שמן דגים יכולה לעזור להפחית את תסמיני RA.

8.אמבטיות מלח אפסום

אמבטיות מלח EPSOM יכולות לעזור להפחית את כאבי המפרקים והקשיחות, ויכולים גם לקדם רגיעה.השריית אמבטיית מלח אפסום חמה למשך 15 עד 20 דקות יכולה להועיל מאוד לאנשים עם RA.

9.תוספי מזון

תוספי מזון כמו גלוקוזאמין, כונדרויטין, ואותם יכולים לעזור להפחית את כאבי המפרקים והנוקשות.על פי ההערכה, תוספי מזון אלה יעילים במיוחד עבור אלה עם RA.

10.קרמים אקטואליים

ניתן ליישם קרם אקטואלי כמו קרם קפסאיצין וקרם מנטול ישירות על העור כדי לעזור להפחית את הכאב והדלקת.

11.ארומתרפיה

ארומתרפיה היא סוג של טיפול אלטרנטיבי הכרוך בשימוש בשמנים אתרים לקידום הרפיה ולהפחתת לחץ.זה יכול גם לעזור להפחית את כאבי המפרקים והנוקשות.

12.מדיטציה

הוכח כי מדיטציה עוזרת להפחית את הלחץ ולקדם הרפיה.זה יכול גם לעזור להפחית כאב, עייפות ותסמינים אחרים של RA.

13.היגיינת שינה

קבלת שינה איכותית מספיק חיונית לניהול תסמיני RA.הקמת לוח זמנים שינה רגיל והימנעות מקפאין ואלכוהול לפני השינה יכולה לעזור בשיפור איכות השינה.

טיפ מועיל

בעת ניהול תסמיני RA, חשוב לזכור לקחת דברים יום אחד בכל פעם.אין תרופה ל- RA, אך עם שינויים באורח החיים הנכון, תרופות ותרופות ללא מרשם, ניתן לנהל תסמיןOMS ומנהלים חיים בריאים ופעילים.

התרופות של סבתא לדלקת מפרקים שגרונית: 13 פתרונות ללא מרשם

דלקת מפרקים שגרונית (RA) היא הפרעה אוטואימונית כרונית הגורמת לדלקת, כאב ונוקשות במפרקים.בעוד שמצב זה יכול לגרום לאי נוחות משמעותית, חולים רבים מצאו הקלה באמצעות מגוון טיפולים ללא מרשם.הסעדים של סבתא שימשו במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות, כולל RA.להלן 13 תרופות של סבתא אמינות בהן ניתן להשתמש כדי לסייע בניהול הסימפטומים של RA.

1.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא מקור נהדר לחומצות שומן בריאות ובעלות תכונות אנטי דלקתיות.ניתן ליישם אותו בצורה אקטואלית או דרך הפה כדי לעזור להפחית כאבי פרקים ודלקת.שמן קוקוס עשיר גם בנוגדי חמצון, שיכולים לעזור בהגנה על המפרקים מפני נזק נוסף.

2.כורכום

כורכום הוא חומר אנטי דלקתי רב עוצמה שיכול לעזור להקל על הסימפטומים של RA.כאשר הוא נלקח דרך הפה, זה יכול להפחית כאבי מפרקים ונפיחות.ניתן ליישם אותו גם באופן אקטואלי כדי להפחית את הדלקת במפרקים.

3.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר מכיל תרכובות שיכולות לעזור להפחית דלקת וכאב.ניתן לקחת אותו בצורה תוספה או להוסיף למזונות ומשקאות.ניתן ליישם אותו גם באופן אקטואלי כדי לעזור להפחית את כאבי המפרקים והקשיחות.

4.חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים הוא תרופה טבעית המשמשת במשך מאות שנים כדי לסייע בהפחתת כאבי מפרקים ודלקת.ניתן ליישם אותו דרך דרך הפה או באופן אקטואלי כדי לעזור להפחית נפיחות וכאב במפרקים.

5.אמבטיות מלח אפסום

אמבטיות מלח אפסום יכולות לעזור להפחית כאבי פרקים ונפיחות.המלח עוזר להוציא רעלים ולהפחתת דלקת.זה יכול גם לעזור להרפות את השרירים ולהפחית את הלחץ.

6.פעילות גופנית

פעילות גופנית היא חלק חשוב בניהול RA.תרגילים בעלי השפעה נמוכה כמו הליכה, שחייה ויוגה יכולים לעזור להפחית את כאבי המפרקים והנוקשות.פעילות גופנית קבועה יכולה לעזור גם לשמור על טווח התנועה ולשפר את הבריאות הכללית.

7.טיפול חם וקור

החלת חום או קור על המפרקים שנפגעו יכולה לעזור להפחית דלקת וכאב.ניתן ליישם חום באמצעות כרית חימום או בקבוק מים חמים.ניתן ליישם טיפול קר באמצעות חבילת קרח או דחיסה קרה.

8.דיקור סיני

דיקור סיני הוא נוהג סיני עתיק הכרוך בהכנסת מחטים לעור בנקודות ספציפיות.נחשב לסייע בהפחתת דלקת וכאב.מחקרים הראו שזה יכול להועיל לאנשים עם RA.

9.טיפול בעיסוי

טיפול בעיסוי יכול לעזור להפחית כאבי פרקים וקשיחות.זה יכול גם לעזור להרפות את השרירים ולהפחית את הלחץ.ניתן לבצע טיפול בעיסוי בבית או בעזרת איש מקצוע.

10.תזונה בריאה

אכילת תזונה בריאה ומאוזנת יכולה לעזור להפחתת דלקת וכאב.מזונות העשירים בחומצות שומן אומגה 3, כמו סלמון, יכולים לעזור להפחתת הדלקת.אכילת תזונה דלה במזונות מעובדים ועשירה בפירות וירקות טריים יכולה גם לעזור להפחית את כאבי המפרקים והנוקשות.

11.תוספי צמחים

ניתן להשתמש בתוספי צמחים כדי לסייע בהפחתת כאבי מפרקים ודלקת.כמה מעשבי התיבול הנפוצים ביותר עבור RA כוללים ג’ינסנג, ג’ינג’ר, כורכום ובוסווליה.חשוב לדבר עם רופא לפני שאתה לוקח תוספי צמחים כלשהם.

12.תוספי מזון

ישנם מגוון תוספי מזון שיכולים לעזור להפחית דלקת וכאב.חומצות שומן אומגה 3, ויטמין D וגלוקוזאמין הן חלק מהתוספים הנפוצים ביותר עבור RA.חשוב לדבר עם רופא לפני שאתה נוטל תוספי מזון.

13.קבל מספיק שינה

שינה מספקת זה חלק חשוב בניהול RA.חוסר שינה יכול להחמיר כאבי מפרקים ונוקשות.שואפים להשיג לפחות שבע שעות שינה בכל לילה כדי לעזור להפחית דלקת וכאב.

מסקנה

דלקת מפרקים שגרונית היא הפרעה אוטואימונית כרונית שיכולה לגרום ל- SIGאי נוחות משמעותית.אמנם אין תרופה, אך חולים רבים מצאו הקלה באמצעות מגוון טיפולים ללא מרשם.הסעדים של סבתא שימשו במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות, כולל RA.ניתן להשתמש ב -13 הפתרונות ללא מרשם המפורטים לעיל כדי לסייע בניהול

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן