דף הבית » תרופות סבתא » דלקת פרקים – 16 תרופות של סבתא מזינה ובטוחה
ddcdadaa dadadaddd  daadaddaddaa dadc daddaad dedddad ddddd

דלקת פרקים – 16 תרופות של סבתא מזינה ובטוחה

מהי דלקת פרקים?

דלקת פרקים היא מצב כואב ולעתים קרובות מתיש הפוגע במיליוני אנשים ברחבי העולם.זוהי הפרעה במפרקים הגורמת לדלקת ולקשיחות של המפרקים.ישנם סוגים רבים של דלקת פרקים, כאשר שני הנפוצים ביותר הם דלקת מפרקים ניוונית ודלקת מפרקים שגרונית.הסימפטומים של דלקת פרקים יכולים להשתנות מאדם לאדם ויכולים לכלול כאב, נפיחות ונוקשות במפרקים.זה יכול גם לגרום לעייפות, להפחית את טווח התנועה ולקושי לבצע משימות יומיומיות.

16 התרופות של סבתא מזינה ובטוחה לדלקת פרקים

דלקת פרקים יכולה להיות מצב קשה לניהול, אך ישנם תרופות טבעיות רבות שיכולות לעזור להפחית את הכאב והדלקת.להלן 16 תרופות של סבתא מזינה ובטוחה לדלקת פרקים שעשויה לעזור בשיפור איכות חייך:

1.כורכום

כורכום הוא תבלין ששימש במשך מאות שנים ברפואה המסורתית.זה ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות ומשמש לעתים קרובות כדי לסייע בהפחתת הכאב והנוקשות הקשורים לדלקת פרקים.זה יכול להילקח כתוסף או להוסיף אותו למזון ומשקאות.

2.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא תבלין נוסף ששימש במשך מאות שנים כדי לעזור להפחית דלקת וכאב.זה יכול להילקח כתוסף או להוסיף אותו למזון ומשקאות.ניתן להשתמש בו גם בקרם אקטואלי כדי לעזור להפחית את הכאב והנוקשות.

3.אומגה 3 חומצות שומן

חומצות שומן אומגה 3 נמצאות בדגים שומניים כמו סלמון, מקרל וסרדינים.הם ידועים בתכונותיהם האנטי דלקתיות ויכולים לעזור להפחית את הכאב והנפיחות הקשורים לדלקת פרקים.ניתן לקחת אותם גם בצורה תוספה.

4.תה ירוק

תה ירוק הוא משקה טעים ובריא העשיר בנוגדי חמצון.הוכח כי הוא מפחית דלקת וכאבים הקשורים לדלקת פרקים.ניתן לצרוך אותו כמשקה חם או קר.

5.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה ביתית פופולרית למצבים בריאותיים רבים.זה ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות ויכול לעזור להפחית את הכאב והנוקשות הקשורים לדלקת פרקים.זה יכול להילקח כתוסף או להוסיף אותו למזון ומשקאות.

6.אלוורה

אלוורה היא תרופה טבעית ששימשה במשך מאות שנים כדי לסייע בהפחתת דלקת וכאב.זה יכול להילקח כתוסף או ליישם באופן אקטואלי כדי לעזור להפחית נפיחות ונוקשות.

7.מלח אפסום

מלח אפסום הוא תרופה טבעית ששימשה במשך מאות שנים כדי לסייע בהפחתת דלקת וכאב.ניתן להוסיף אותו לאמבטיה חמה או ליישם אקטואלית בקומפרס כדי לעזור להפחית נפיחות ונוקשות.

8.פלפל קאיין

פלפל קאיין הוא תבלין ששימש במשך מאות שנים כדי לסייע בהפחתת דלקת וכאב.זה יכול להילקח כתוסף או להוסיף אותו למזון ומשקאות.

9.מיץ לימון

מיץ לימון הוא תרופה טבעית ששימשה במשך מאות שנים כדי לסייע בהפחתת דלקת וכאב.זה יכול להילקח כתוסף או להוסיף אותו למזון ומשקאות.

10.שום

שום הוא תרופה טבעית המשמשת במשך מאות שנים כדי לסייע בהפחתת דלקת וכאב.זה יכול להילקח כתוסף או להוסיף אותו למזון ומשקאות.

11.דבש

דבש הוא תרופה טבעית ששימשה במשך מאות שנים כדי לסייע בהפחתת דלקת וכאב.זה יכול להילקח כתוסף או להוסיף אותו למזון ומשקאות.

12.עלי כרוב

עלי כרוב הם תרופה טבעית המשמשת במשך מאות שנים כדי לסייע בהפחתת דלקת וכאב.ניתן ליישם אותו באופן אקטואלי בקומפרס כדי לעזור להפחית נפיחות וקשיחות.

13.תה קמומיל

תה קמומיל הוא תרופה ביתית פופולרית למצבים בריאותיים רבים.זה ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות ויכול לעזור להפחית את הכאב והנוקשות הקשורים לדלקת פרקים.ניתן לצרוך אותו כמשקה חם או קר.

14.שמן חרדל

שמן חרדל הוא תרופה טבעית המשמשת במשך מאות שנים כדי לסייע בהפחתת דלקת וכאב.ניתן ליישם אותו באופן אקטואליקומפרס שיעזור להפחית נפיחות ונוקשות.

15.אמבטיות מלח אפסום

אמבטיות מלח אפסום הן תרופות טבעיות של סבתא לדלקת פרקים

לסבתא תמיד הייתה תרופה כמעט לכל דבר ודלקת פרקים אינה יוצאת דופן.ישנם תרופות טבעיות רבות שיכולות לעזור להפחית את הכאב הקשור לדלקת פרקים, כמו גם לשפר את תפקוד המפרקים והשרירים.להלן שש עשרה מהתרופות הטובות ביותר של סבתא לדלקת פרקים:

1.כורכום

כורכום משמש במשך מאות שנים כחומר אנטי דלקתי.הוא עשיר בכורכומין, שנמצא כמפחית דלקת וכאבים הקשורים לדלקת פרקים.נסה להוסיף כפית כורכום לתזונה היומית שלך.

2.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא עוד חומר אנטי דלקתי טבעי שיכול לעזור להפחית את הכאב והנפיחות הקשורים לדלקת פרקים.ידוע גם כמשפר את הניידות והגמישות המפרקים.נסה להוסיף כפית ג’ינג’ר לתזונה היומית שלך.

3.פלפל קאיין

ידוע כי פלפל קאיין מפחית את הכאב הקשור לדלקת פרקים בגלל תכונותיו האנטי דלקתיות.ידוע גם כי הוא משפר את זרימת הדם, מה שיכול לעזור להפחית את הנוקשות ולשפר את גמישות המפרקים.נסה להוסיף כפית של פלפל קאיין לתזונה היומית שלך.

4.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית שיכולה לעזור להפחית את הכאב הקשור לדלקת פרקים.הוא עשיר בחומצה אצטית, שנמצא כמפחית דלקת וכאבי מפרקים.נסה להוסיף כפית של חומץ תפוחים לתזונה היומית שלך.

5.אמבטיות מלח אפסום

אמבטיות מלח אפסום הן דרך נהדרת להפחית את הכאב הקשור לדלקת פרקים.המגנזיום במלח מסייע בהפחתת הדלקת ולהרגיע את השרירים.נסה להשרות באמבטיית מלח אפסום לפחות 20 דקות ביום.

6.דחיסה חמה וקרה

קומפרסים חמים וקרים יכולים לעזור להפחית את הכאב הקשור לדלקת פרקים.החום מסייע בהגברת זרימת הדם לאזור הפגוע, בעוד שהקור עוזר להפחית דלקת.נסה לסירוגין בין דחיסה חמה וקרה למשך 15 דקות ביום.

7.פעילות גופנית

פעילות גופנית היא אחד התרופות הטובות ביותר לדלקת פרקים.זה עוזר להפחית דלקת, לשפר את ניידות המפרקים ולהגביר את חוזק השרירים.נסה לעשות כמות מתונה של פעילות גופנית בכל יום.

8.Epsom Salt Soaks

ספרי מלח אפסום יכולים לעזור להפחית את הכאב הקשור לדלקת פרקים.המגנזיום במלח מסייע בהפחתת הדלקת ולהרגיע את השרירים.נסה להשרות את האזור הפגוע בתמיסת מלח אפסום לפחות 20 דקות ביום.

9.שמן זית

שמן זית הוא חומר אנטי דלקתי טבעי שיכול לעזור להפחית את הכאב הקשור לדלקת פרקים.ידוע גם כמשפר את הניידות והגמישות המפרקים.נסה לעסות את האזור המושפע בשמן זית למשך 15 דקות ביום.

10.שמן קיק

שמן קיק הוא חומר אנטי דלקתי טבעי שיכול לעזור להפחית את הכאב הקשור לדלקת פרקים.ידוע גם כי הוא משפר את זרימת הדם, מה שיכול לעזור להפחית את הנוקשות ולשפר את גמישות המפרקים.נסה לעסות את האזור הפגוע בשמן קיק למשך 15 דקות ביום.

11.אלפלפה

אלפלפה הוא חומר אנטי דלקתי טבעי שיכול לעזור להפחית את הכאב הקשור לדלקת פרקים.הוא עשיר בכלורופיל, שנמצא כמפחית דלקת ומשפר את ניידות המפרקים.נסה להוסיף כפית אלפלפה לתזונה היומית שלך.

12.זרעי פשתן

זרעי פשתן הוא חומר אנטי דלקתי טבעי שיכול לעזור להפחית את הכאב הקשור לדלקת פרקים.הוא עשיר גם בחומצות שומן אומגה 3, שיכולות לעזור להפחית את הדלקת ולשפר את גמישות המפרקים.נסה להוסיף כפית זרעי פשתן לתזונה היומית שלך.

13.עטיפות מלח אפסום

עטיפות מלח אפסום הן דרך נהדרת להפחית את הכאב הקשור לדלקת פרקים.המגנזיום במלח מסייע בהפחתת הדלקת ולהרגיע את השרירים.נסה לעטוף את האזור הפגוע בעטיפת מלח אפסום לפחות 20 דקות ביום.

14.שמן חרדל

שמן חרדל הוא חומר אנטי דלקתי טבעי שיכול לעזור להפחית את הכאב הקשור לדלקת פרקים.ידוע גם כי הוא משפר את זרימת הדם, מה שיכול לעזור להפחית את הנוקשות ולשפר את גמישות המפרקים.נסה לעסות את האזור הפגוע בשמן חרדל למשך 15 דקות ביום.

15.אוֹמֶגָה

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן