דף הבית » תרופות סבתא » דלקת פרקים בילדים – 6 תרופות של סבתא זקנה ואמיתית
ddcdadaa dadadaddd dddcdddd  daadaddaddaa dadc daddaad ddadad

דלקת פרקים בילדים – 6 תרופות של סבתא זקנה ואמיתית

הבנת דלקת פרקים אצל ילדים

דלקת פרקים היא מונח המשמש לתיאור למעלה ממאה סוגים שונים של מצבים הכוללים דלקת במפרקים, בשרירים ו/או חלקי גוף אחרים.זה יכול להתרחש בכל גיל והוא שכיח יותר בקרב מבוגרים, אך זה יכול גם להשפיע על ילדים.אצל ילדים, דלקת פרקים ידועה בשם דלקת מפרקים אידיופתית לנוער (JIA).זהו מצב כרוני שאינו ניתן לריפוי ודורש ניהול שוטף.

JIA עלול לגרום לכאב, נפיחות ונוקשות במפרקים.זה יכול גם לגרום לעייפות, חום ותסמינים אחרים.התסמינים יכולים להשתנות בחומרתם ועשויים לבוא וללכת.בדרך כלל הטיפול כולל תרופות להפחתת דלקת וכאב, כמו גם ריפוי גופני ועיסוק כדי לסייע בשמירה על תפקוד המפרקים וכוח.

התרופות של סבתא אמיתית לדלקת פרקים אצל ילדים

אמנם אין תרופה לדלקת פרקים אצל ילדים, אך ישנם כמה תרופות טבעיות שיכולות לעזור בניהול התסמינים.סעדים אלה הועברו מדור לדור ויכולים לספק הקלה מהכאב ואי הנוחות הנגרמים כתוצאה מדלקת פרקים.להלן כמה מהנפוצים ביותר:

1.תרופות צמחיות

תרופות צמחיות הן אחת הצורות העתיקות ביותר של הרפואה הטבעית ומשמשות במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות.עבור דלקת פרקים אצל ילדים, חלק מהעשבים הנפוצים ביותר כוללים כורכום, ג’ינג’ר, בוסווליה וטופר השטן.ניתן לקחת עשבי תיבול אלה כתה, תוספות או תוספי קפסולה.

2.דיקור סיני

דיקור סיני הוא טכניקת רפואה סינית מסורתית הכרוכה בהכנסת מחטים דקים לנקודות ספציפיות בגוף.ההערכה היא כי היא מסייעת בהפחתת דלקת וכאבים הקשורים לדלקת פרקים אצל ילדים.

3.טיפול בעיסוי

טיפול בעיסוי הוא תרופה טבעית נוספת שיכולה לעזור בניהול תסמיני דלקת פרקים אצל ילדים.טיפול בעיסוי יכול לעזור להפחית דלקת וכאב, כמו גם לשפר את גמישות המפרקים וטווח התנועה.

4.פעילות גופנית

פעילות גופנית חשובה לילדים עם דלקת פרקים מכיוון שהיא יכולה לעזור בחיזוק השרירים סביב המפרקים ולשפר את הגמישות.תרגילים בעלי השפעה נמוכה כמו שחייה, יוגה וטאי צ’י מועילים במיוחד.

5.שינויים תזונתיים

ביצוע שינויים תזונתיים יכול גם לעזור בניהול תסמיני דלקת פרקים אצל ילדים.תזונה עשירה במזונות אנטי דלקתיים כמו פירות, ירקות, אגוזים ודגים יכולה לעזור להפחית דלקת וכאב.

6.טיפול בחום וקור

טיפול בחום וקור הם גם תרופות טבעיות יעילות לדלקת פרקים אצל ילדים.החלת כרית חימום או חבילה קרה על האזור הפגוע יכולה לעזור להפחית דלקת וכאב.

טיפ מועיל

חשוב לציין כי יש להשתמש בתרופות טבעיות אלה בשילוב עם טיפולים מסורתיים לדלקת פרקים אצל ילדים.שוחח עם הרופא שלך לפני שתתחיל משטר טיפול חדש.

תרופות של סבתא אמיתית לדלקת פרקים בילדים

למרות שהרפואה התקדמה, סבתות תמיד היו שומרות הסעדים המשפחתיים.הם העבירו תרופות במשך דורות, ורבים מהם נשארים יעילים כיום.להלן שש תרופות של סבתא אמיתית לדלקת פרקים אצל ילדים.

1.שום

שום הוא אחד התרופות הוותיקות והפופולריות ביותר לדלקת פרקים אצל ילדים.על פי ההערכה, יש להן תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית כאבי פרקים ונפיחות.כדי לקצור את היתרונות של שום, או לשפשף שן שום על האזור הפגוע או נסה דחיסת שום חם.להכנת דחיסת שום חם, מבשלים כמה שיני שום במים עד שהמים משחים.תן לזה להתקרר, ואז למרוח אותו על האזור המושפע למשך 15-30 דקות.

2.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר שימש במשך מאות שנים לטיפול בדלקת וכאבים הקשורים לדלקת פרקים.על פי ההערכה, היא מכילה תרכובות אנטי דלקתיות חזקות שיכולות להפחית נפיחות וכאב.כדי ליהנות מהתכונות האנטי דלקתיות של ג’ינג’ר, נסה להוסיף ג’ינג’ר טרי לילדךאוכל או תן להם תה ג’ינג’ר.אתה יכול גם להכין דחיסת ג’ינג’ר.כדי להכין דחיסת ג’ינג’ר, תלול קצת ג’ינג’ר טרי במים חמים.תן לזה להתקרר ואז למרוח אותו על האזור הפגוע למשך 10-15 דקות.

3.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים משמש זה מכבר לטיפול במגוון מחלות, כולל דלקת פרקים.על פי ההערכה, היא מסייעת להפחתת דלקת וכאב.כדי להשתמש בחומץ תפוחים לטיפול בדלקת פרקים, מערבבים כף אחת של חומץ סיידר תפוחים עם כוס מים חמים.תן לילדך את התערובת הזו שלוש פעמים ביום.אתה יכול גם ליצור קומפרס חם.להכנת קומפרס חם, מערבבים חלקים שווים של חומץ תפוחים ומים בקערה.משרים בד בתערובת, ואז החל אותו על האזור הפגוע למשך 10-15 דקות.

4.אמבטיות מלח אפסום

על פי ההערכה,

אמבטיות מלח אפסום מסייעות להפחתת דלקת ולהקל על כאבי מפרקים.כדי לבצע אמבטיית מלח אפסום, הוסיפו שתי כוסות מלח אפסום לאמבט מים חמים.משרים את האמבט למשך 15-20 דקות.אתה יכול גם להכין דחיסת מלח אפסום.להכנת דחיסת מלח אפסום, מערבבים כוס מלח אפסום אחת עם כוס מים חמים.משרים בד בתערובת, ואז החל אותו על האזור הפגוע למשך 10-15 דקות.

5.שמן קיק

על פי ההערכה, שמן קיק בעל תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את כאבי המפרקים והקשיחות.כדי להשתמש בשמן קיק לדלקת פרקים, שפשפו כמה טיפות של שמן קיק על האזור הפגוע.אתה יכול גם להכין דחיסת שמן קיק חם.כדי להכין שמן קיק חם דחוס, משרים בד בשמן קיק חם, ואז למרוח אותו על האזור הפגוע למשך 10-15 דקות.

6.קרח וחום

קרח וחום הם שניים מהטיפולים העתיקים והיעילים ביותר לדלקת פרקים.יישום קרח על האזור הפגוע יכול לעזור להפחית את הדלקת והכאב, ואילו יישום חום יכול לעזור להגביר את זרימת הדם ולהקל על הנוקשות.לקבלת התוצאות הטובות ביותר, חלופי בין יישום קרח לחום על האזור המושפע.

שאלות נפוצות

  • מהן כמה תרופות של סבתא אמיתית לדלקת פרקים אצל ילדים?

    כמה תרופות של סבתא אמיתית לדלקת פרקים אצל ילדים כוללות שום, ג’ינג’ר, חומץ תפוחים, אמבטיות מלח אפסום, שמן קיק, ושימוש בקרח וחום.

ששת התרופות של סבתא האמיתית לדלקת פרקים אצל ילדים שימשו במשך דורות ועדיין יעילים כיום.הם אפשרות נהדרת למי שמחפש דרכים טבעיות לטיפול בדלקת מפרקים של ילדם.עם זאת, חשוב לזכור כי תרופות אלה לא צריכות להחליף טיפולים מסורתיים שנקבעו על ידי רופא.עדיף תמיד להתייעץ עם הרופא שלך לפני שתנסה אף אחד מהתרופות הללו. ההגדרה של Wikipedia של דלקת פרקים אצל ילדים מספקת מידע נוסף בנושא.

סבתות מעבירות סעדים במשך דורות, ורבות מהן נשארות יעילות כיום.אם ילדכם אובחן כחולה בדלקת פרקים, ששת הסעדים של סבתא האמיתית עשויים להיות שווה לנסות.התייעץ תמיד עם הרופא שלך לפני שתנסה אחד מאלה

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן