דף הבית » תרופות סבתא » דלקת בגידים – 21 תרופות מיושנות יעילות ופופולריות בין כל הגילאים
ddcdadaa ddddddd  daadaddaddaa dedddadaddaa ddaddcddaa dda

דלקת בגידים – 21 תרופות מיושנות יעילות ופופולריות בין כל הגילאים

דלקת בגידים: 21 תרופות יעילות ופופולריות מיושנות בין כל הגילאים

מהקשישים לצעירים, דלקת בגידים היא נגע שכיח שיכול לגרום לכאב ואי נוחות רבה.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות וטיפולים מיושנים שיכולים לעזור להקל על הכאב ואי הנוחות הקשורים למצב זה.במאמר זה נדון ב 21 על התרופות הביתיות היעילות והפופולריות ביותר לדלקת בגידים, יחד עם טיפים מועילים להפיק מהם את המרב.

H2 – מהי דלקת בגידים?

דלקת בגידים היא דלקת בגידים, כבלי הסיבים המחברים שרירים לעצם.זה יכול לנבוע משימוש יתר, פציעה או תנועה חוזרת ונשנית, ויכול לגרום לכאב, נפיחות ונוקשות.השטח הנפוץ ביותר שנפגע מדלקת בגידים הוא הכתף, אך הוא יכול גם להשפיע על המרפק, פרק כף היד, הברך, הקרסול או המפרקים האחרים.

H2 – 21 תרופות ביתיות לדלקת בגידים

1. מנוחה: מנוחה האזור המושפע הוא אחד הדברים החשובים ביותר שאתה יכול לעשות לדלקת בגידים.המשמעות היא הימנעות מפעילויות הדורשות תנועה חוזרת ונשנית, כמו ריצה, קפיצה או הרמת משקולות.המשמעות היא גם הימנעות מפעילויות המביאות לחץ על האזור הפגוע, כמו נשיאת חפצים כבדים.

2. קרח: יישום טיפול קר על האזור הנגוע יכול לעזור להפחית נפיחות וכאב.יש ליישם חבילות קרח למשך 10-15 דקות בכל פעם, מספר פעמים ביום.

3. חום: החלת חום על האזור הפגוע יכולה לעזור להפחית את הנוקשות והכאב.יש ליישם חבילות חום למשך 10-15 דקות בכל פעם, מספר פעמים ביום.

4. דחיסה: דחיסת האזור הפגוע יכולה לעזור להפחית נפיחות ולתמוך באזור.עטיפות דחיסה לא צריכות להיות צמודות מדי, ויש להסיר אותה לאחר מספר שעות.

5. גובה: העלאת האזור הפגוע יכולה לעזור להפחית נפיחות ושיפור זרימת הדם.יש להעלות את האזור מעל הלב למשך 15 דקות לפחות בכל פעם, מספר פעמים ביום.

6. עיסוי: עיסוי האזור הפגוע יכול לעזור בשיפור זרימת הדם ולהפחתת הכאב.יש לעשות את העיסוי בעדינות, ואסור לעשות לעתים קרובות מדי (לא יותר מפעם ביום).

7. מתיחה: מתיחת האזור הפגוע יכולה לעזור להפחית את הנוקשות ולשפר את טווח התנועה.יש לבצע מתיחות בעדינות, ואסור לעשות לעתים קרובות מדי (לא יותר מפעם ביום).

8. אמבטיית מלח אפסום: השרייה באמבטיית מלח אפסום יכולה לעזור להפחית את הכאב והנפיחות.האמבט אמור להימשך 10-15 דקות, ויש לעשות זאת לא יותר מפעם אחת ביום.

9. כורכום: כורכום הוא תבלין שיש לו תכונות אנטי דלקתיות.ניתן לצרוך אותו במזון או לקחת אותו כתוסף.

10. ג’ינג’ר: ג’ינג’ר הוא תבלין נוסף עם תכונות אנטי דלקתיות.ניתן לצרוך אותו במזון או לקחת אותו כתוסף.

11. חומץ תפוחים: חומץ תפוחים ניתן לצרוך או ליישם באופן אקטואלי על האזור המושפע.יש לו תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הכאב והנפיחות.

12. ארניקה: ארניקה היא תרופה הומיאופתית המשמשת לעתים קרובות להקלה על כאבים.ניתן לקחת אותו כתוסף או ליישם באופן אקטואלי על האזור המושפע.

13. שמנים אתרים: ניתן להשתמש בשמנים אתרים, כמו לבנדר, לימון, ומנטה מנטה, להפחתת כאב ודלקת.ניתן ליישם אותם באופן אקטואלי על האזור הפגוע או מפוזרים באוויר.

14. שמן קיק: שמן קיק הוא תרופה מיושנת שיש לה תכונות אנטי דלקתיות.ניתן ליישם אותו באופן אקטואלי על האזור המושפע.

15. Bromelain: Bromelain הוא אנזים שנמצא באננס שיש לו תכונות אנטי דלקתיות.זה יכול להילקח כתוסף.

16. דיקור סיני: דיקור סיני הוא נוהג רפואי סיני עתיק שיכול לעזור להפחית כאב ודלקת.

17. כוסות רוח: כוסות רוח הוא נוהג רפואי סיני עתיק שיכול לעזור להפחית את הכאב והדלקת.

18. אקופרסורה: אקופרסורה היא סוג של טיפול בעיסוי שיכול לעזור להפחית כאב ודלקת.

19. יוגה: יוגה יכולה לעזור להפחית את הכאב והנוקשות על ידי מתיחה וחיזוק השרירים והגידים.

20. פילאטיס: פילאטיס יכול לעזור להפחית את הכאב והנוקשות על ידי מתיחהG וחיזוק השרירים והגידים.

21. טיפול כירופרקטי: טיפול כירופרקטי יכול לעזור להפחית את הכאב והדלקת על ידי מניפולציה של עמוד השדרה והמפרקים.

H3 – טיפ מועיל

בעת שימוש באחד מהתרופות לעיל, חשוב לזכור לנוח את האזור הנגוע ולהפעיל טיפול קר או חום לפי הצורך.חשוב גם לפנות לייעוץ רפואי אם הכאב או אי הנוחות נמשכים יותר מכמה ימים.

תרופות ביתיות מיושנות לדלקת בגידים

דלקת בגידים היא מצב כואב הנגרם כתוצאה מדלקת בגידים.זה יכול להיגרם כתוצאה מפגיעת זן חוזרת, שימוש יתר או שינויים הקשורים לגיל.הכאב הקשור לדלקת בגידים יכול לגרום לאי נוחות רבה ויכולים להגביל את היכולת שלך לבצע משימות יומיומיות.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות ביתיות מיושנות לדלקת בגידים שיכולים לעזור להפחית את הכאב והאי נוחות שלך.

מנוחה וקרח

אחד מתרופות הביתיות המיושנות והיעילות ביותר לדלקת בגידים הוא מנוחה וקרח.לקחת הפסקה מפעילויות הגורמות לכאב יכול לסייע בהפחתת הדלקת ולאפשר לגיד לרפא.החלת קרח על האזור הנגוע יכולה גם לסייע בהפחתת הדלקת ולהעניק הקלה מכאב.

טיפול בחום

טיפול בחום הוא עוד תרופה ביתית מיושנת פופולרית לדלקת בגידים.החלת חום על האזור הפגוע יכולה לעזור להפחית את הכאב והנוקשות.החום גם מגביר את זרימת הדם לאזור, שיכול לעזור להאיץ את תהליך הריפוי.

תרופות צמחיות לדלקת בגידים

תרופות צמחיות הן גם תרופות ביתיות מיושנות פופולריות לדלקת בגידים.כורכום הוא עשב אנטי דלקתי חזק שיכול לעזור להפחית את הכאב והדלקת.זנגביל יכול לשמש גם להפחתת כאב ודלקת.עשבי תיבול אחרים שעשויים להועיל כוללים את בוסווליה, טופר השטן וקאיין פלפל.

טיפול בעיסוי

טיפול בעיסוי הוא עוד תרופה ביתית מיושנת פופולרית לדלקת בגידים.עיסוי יכול לעזור להפחית דלקת ולשפר את זרימת הדם לאזור.זה יכול גם לעזור להפחית את המתח והקשיחות.עיסוי יכול גם לעזור להפחית את הלחץ ולשפר את הבריאות הכללית שלך.

פעילות גופנית

פעילות גופנית היא חלק חשוב בטיפול בדלקת בגידים.תרגילי מתיחה וחיזוק עדינים יכולים לעזור להפחית את הכאב ושיפור הניידות.פעילויות בעלות השפעה נמוכה, כמו שחייה והליכה, יכולות גם לעזור בחיזוק האזור המושפע ולהפחית את הכאב.

סיכום

דלקת בגידים היא מצב כואב הנגרם כתוצאה מדלקת בגידים.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות ביתיות מיושנות לדלקת בגידים שיכולים לעזור להפחית את הכאב והאי נוחות שלך.אלה כוללים מנוחה וקרח, טיפול בחום, תרופות צמחי מרפא, טיפול בעיסוי ופעילות גופנית.נסה להשתמש באחד או יותר מהתרופות הללו כדי למצוא הקלה מדלקת בגידים.

שאלות נפוצות

  • מהי דלקת בגידים?
    דלקת בגידים היא מצב כואב הנגרם כתוצאה מדלקת בגידים.
  • מהם כמה תרופות ביתיות מיושנות לדלקת בגידים?
    מנוחה וקרח, טיפול בחום, תרופות צמחיות, טיפול בעיסוי ופעילות גופנית הם כולם תרופות ביתיות מיושנות לדלקת בגידים.

דלקת בגידים היא מצב כואב שיכול להגביל את היכולת שלך לבצע משימות יומיומיות.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות ביתיות מיושנות לדלקת בגידים שיכולים לעזור להפחית את הכאב והאי נוחות שלך.מנוחה וקרח, טיפול בחום, תרופות צמחי מרפא, טיפול בעיסוי ופעילות גופנית הם כולם טיפולים מיושנים פופולריים לדלקת בגידים.נסה להשתמש באחד או יותר מהתרופות הללו כדי למצוא הקלה מדלקת בגידים.
למד עוד על דלקת בגידים כאן.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן